Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    kiekvienas centas kurui nesvarbu iš kur jis remia Putiną ir artina karą prie Lietuvos.
    Baltarusijos degaliėse degalai parduodami "į nuostolį" (net įvertinus visus PVM-akcizus-kavos pardavimus).

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Elektrifikacija yra būtina norint išvengti krizės ES.
    Kuro kainos suvaldytos laikinai o čia jau norit stabdyti elektrifikaciją.
    išsiblaivykit.
    Ikikarinius atsiperkamumo skaičiavimus mesti šiukšliadežėn.
    Reikia imti visus laisvus savo ir ES pinigus ir elektrifikuoti visą viešą transportą ir visus traukinių koridorius.
    ir kelti akcizus kurui tol kol dauguma kelionių bus atliekama elektrifikuotu transportu.
    Visos fūros kurios gali būti užkeltos ant traukinio turi būti užkeltos kaip alpėse.
    kiekvienas centas kurui nesvarbu iš kur jis remia Putiną ir artina karą prie Lietuvos.
    Visi besipriešinantys elektrifikacijai ir energetinei nepriklausomybei yra 5 kolona.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ką siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?
    Tiesiog atiduoti LTG grupei - pirkti atsargines dalis riedmenims, mokėti algas darbuotojams ir t.t.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    O gal tiesiog mikruškių nupirkt už 200 mln?
    Po 15 metų (tingiu ieškot tikslaus skaičiaus dabar - man rodos, kad buvo STRATA parengtoje Žmogiškasis kapitalas Lietuvoje 2021 suvestinėje), kai trečdalis populiacijos bus apie >= 70 metų, tai tas mikrūškių pirkimas ir naujų visuomenėje labai populiarių maršrutų tokių kaip namai - Santariškės atsiradimas, bus įprasta praktika.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    O gal tiesiog mikruškių nupirkt už 200 mln?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Kad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nukerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?
    Būtent, čia visiems elektrifikuotojams biudžetas guminis ir EU pinigai nėra visų pinigai, todėl svarbu juos įsisavinti. Vieni įsisavina į plyteles ir trinkeles, kiti išelektrifikuotų visus geležinkelius, net ir tuos, kur dabar traukiniai nevažinėja, vietoj to, kad pvz., būtų pasinaudota sėkmingomis Taivanio ar Singapūro investavimo strategijomis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Gal geriau pensininkams išdalinti pagal tokią logiką?
    Nepaeis, visi sojūziniai pinigai paskirti vienai ar kitai sričiai. Nebent pensininkams išdalinti su prierašu, kad turės po stulpą pastyt šalia geležinkelio

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Įsisavinti! Bet turbūt nėra taip lengva?
    Gal geriau pensininkams išdalinti pagal tokią logiką?

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ką siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?
    Įsisavinti! Bet turbūt nėra taip lengva?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Kad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nuerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?
    Ką siūlytum daryti su nepanaudotais 200+ milijonų ES lėšų?

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Kad elektrifikuotus geležinkelius turėti būtų visiems smagu, turbūt net nekyla klausimų, bet man įdomu, kurią valstybės išlaidų dalį siūlytumėte sumažinti idan rasti pinigų geležinkelių elektrifikavimui, naujiems riedmenims ir etc.? Įdomu už kurią kitą valstybės finansuojamą paslaugą geležinkelių elektrifikavimas yra svarbiau? Nukerpam krašto apsaugai išlaidas ar sveikatos apsaugai?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ir vėl jis apie "atsipirkimą" kaip užsikirtusi plokštelė. Romai, nu negi mažas vaikas esi? Jau aptarėm apie tai, kad "atsipirkimo" logika tiek geležinkeliams, tiek automašinų keliams yra šleiva. Ir vėl tu čia ją kiši. Please, baik.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Romai, aš ne apie kelius kalbu, o apie tavo šleivą logiką. Kelių pavyzdys skirtas tik parodyti, koks absurdiškas yra tavoo siūlymas nutraukti investavimą į geležinkelius. Tas faktas, kad iškart puoli į asmeniškumus, bet pabrukęs uodegą vengi klausimo, rodo, kad matyt ir pats tai supranti.
    Jonai, nepyk, bet aš nesuprantu tavo logikos ir visur kaišiojamo A14 kelio. <ano manymu jis nieko bendro neturi su šia tema
    Apie tą kelią toje temoje esu pasisakęs ne kartą ir nėra reikalo kartotis.

    Yra natūrali žmogiška savybė matyti tik geras naujienas, tačiau nustebino tai, kad kai kurie kolegos (o gal dauguma) visiškai ignoravo , kad galimybės ir poreikis vykdyti projektą iš emės pasikeitė
    Niekas nesako kad reikia braukti ir raukti investicijas geležinkeliuose, tačiau pati esmė kam jis reikalingas DABAR, ir kaip jis atsipirks pakibo ore.
    Ir pats "investuotojas" LTG Infra tapo nuostolingia dirbančiu pinigų prašytoju ių valstybės

    Beje, neaišku, kokia yra to projekto eiga, kaip keičiasi finansavimo poreikis, iš ko jis bus kofinansuojamas, kieik vęluos ir ar iš viso bus baigtas pilnoje apimtyje.

    Projekto svetainėje tebekabo senas grafikas

    https://elektrifikavimas.lt/

    O dar prieš nutrūkstant krovinių srautui pati LTG Infra pradėjo nutraukimo su rangovu procedūra, tik paskui nebuvo inforumuojam, kaip sekėsi

    15min.lt 2021.10
    „LTG Infra“ laikinai stabdo geležinkelio Plungė–Šateikiai statybas
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-667-1579156

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    JAV visi kroviniai vežami ne elektra, bet dyz.kuru, ir jie nemato tame problemos.
    Gal pas juos gelžkeliai privatūs ir moka skaičiuoti pinigus?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    JAV visi kroviniai vežami ne elektra, bet dyz.kuru, ir jie nemato tame problemos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Žinoma, jūsų pasaulyje atsiperkamumas nukritus srautams išauga, tikriausiai atsipirks per 3, mea culpa.
    O tai kaip su Geležinio Vilko tilto ir A14 atsipirkimu? Gal gali pateikti skaičiavimus?

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taigi rašei, kad bus nuostolinga:
    Žinoma, jūsų pasaulyje atsiperkamumas nukritus srautams išauga, tikriausiai atsipirks per 3, mea culpa.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Ne aš pateikiau, o Romo pateiktuose straipsniuose buvo nurodytas anksčiau apskaičiuotas atsiperkamumas 19 metų.
    Taigi rašei, kad bus nuostolinga:

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Ar aš kažką minėjau apie dėjimą į banką? Tema buvo apie geležinkelio Vilnius - Klaipėda likusios dalies elektrifikaciją (prie ko čia provincija?), kuri pagal dabartinius duomenis, panašu, kad bus nuostolinga.
    Kas čia dabar darosi? Vienas deda į krūmus išsigandęs klausimo, kitas slepiasi už denančio į krūmus

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Faktai tokie patys, kaip ir tie, kuriuos pateikei dėl elektrifikacijos nuostolingumo
    Ne aš pateikiau, o Romo pateiktuose straipsniuose buvo nurodytas anksčiau apskaičiuotas atsiperkamumas 19 metų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kur faktai tokiam teiginiui pagrįsti? Ar čia vėl iš serijos, kad pusė UK streikuoja ir panašių forumiečių teiginių.
    Faktai tokie patys, kaip ir tie, kuriuos pateikei dėl elektrifikacijos nuostolingumo

    Komentuoti:

Working...
X