Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Viskas daroma lygiagrečiai. Jei daroma. Bet kartais daroma ir nelygiaigrečiai. Ir ne dėl to, kad Baltarusija. Pas mus irgi taip būna. Pas mus linijos iki Vaidotų elektrifikaciją reikėjo daryti kartu su tuo ruožu, kuris dabar elektrifikuojamas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Tai sprendžiant pagal nuotraukas, tai iki šių metų pabaigos galėtų pabaigt kabint laidus jei jau Kyviškėse baigti darbai, tai gal ir baltarusiai greitai užkabins link Gudagojaus. Tik keista, kad tampyt pradėtų tik kitų metų pabaigoje
    Pastatyti stulpus ir pakabinti laidus virš bėgių - pusė darbo. Baltarusijoje reikia dar statyti naujas elektros pastotes, tiesti iki jų elektros perdavimo linijas.

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Tai sprendžiant pagal nuotraukas, tai iki šių metų pabaigos galėtų pabaigt kabint laidus jei jau Kyviškėse baigti darbai, tai gal ir baltarusiai greitai užkabins link Gudagojaus. Tik keista, kad tampyt pradėtų tik kitų metų pabaigoje

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Elektrifikuota aplinkkelio dalis iš Kyviškių pervažos
    Link Kyviškių


    Link Vaidotų

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Gegužės pabaigos vaizdai:











    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Ir BČ marinuos po porą elektrovežių Vilniuje visą dieną, kai patiems trūksta?
    TEP70BS juk visą dieną ilsisi Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ir BČ marinuos po porą elektrovežių Vilniuje visą dieną, kai patiems trūksta?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusiški šilumvežiai Vilniuje neaptarnaujami. Jie tik stovi depo keliuose. Tai stovės viename iš kelių, kuris bus elektrifikuotas ten, kur dabar stovi vagonai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Laikinai gali stovėti. Dabar gi šilumvežiai kartais stovi prie kalinių įlaipinimo/išlaipinimo rampos. Elektrifikacija depe visai nereikalinga. Be to gi pagal projektą bus elektrifikuoti du keliais, kuriuose dabar stovi keleiviniai vagonai.
    Na tai ir toliau važinės šilumvežiai, gal karts nuo karto užsuks elektrovežis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Laikinai gali stovėti. Dabar gi šilumvežiai kartais stovi prie kalinių įlaipinimo/išlaipinimo rampos. Elektrifikacija depe visai nereikalinga. Be to gi pagal projektą bus elektrifikuoti du keliais, kuriuose dabar stovi keleiviniai vagonai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    BČ keleiviniams atstovai pakaks kad ir 6 kelio.
    Ir stovės ten du elektrovežiai visą dieną?
    Pvz., rytoj atvyksta du traukiniai - 7:33 ir 12:52, išvyksta 20:10 ir 23:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į depą elektrovežiams nereikės važiuoti. LG savo elektrovežius tikriausiai aptarnaus N. Vilnioje. BČ keleiviniams atstovai pakaks kad ir 6 kelio. Gal vėliau ką nors ir sugalvos. LG keleviniai elektrovežiai nebus reikalingi tol, kol nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado, o į Klaipėdą, kai bus elektrifikuota linija, paleis elektrinius traukinius vietoje dyzelinių ir vagonų su šilumvežiu. Jei prireiks vagonų su lokomotyvu, tai panaudos krovininius elektrovežius.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Patikslinimas. Ne viaduko atramas, o kontaktinio tinklo atramų, kuriomis laikomas šis tinklas atkarpoje virš viaduko, pamatinė dalis.

    Matosi cituojamoje foto (skiriamoji juosta, gatvėje).
    Ne, neturi projekto. Tarpvyriausybiniu lygiu sutartas, dalinai ES finansuojamas ir šiaip Staskai paskambino iš Vileikos, kad su Dima išbetonuotų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Manevriniu šilumvežiu.
    Ne perdaug manevravimo bus? Tiesiai iš 12-o kelio į depą negalima pakliūti, tik per 1-ą ir 2-ą.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Patikslinimas. Ne viaduko atramas, o kontaktinio tinklo atramų, kuriomis laikomas šis tinklas atkarpoje virš viaduko, pamatinė dalis.

    Matosi cituojamoje foto (skiriamoji juosta, gatvėje).

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kur elektrovežiai atstovą darys? Prie tarptautinio perono tik vienas kelias elektrifikuotas (12-as), keliai į depą neelektrifikuoti.
    Manevriniu šilumvežiu.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Batoro g. viaduko atramos padarytos kaip kokiais 1995 m. Nei apsauginio atitvaro, nei saugumo, nei estetikos, nei vaizdo. Ar jie bent projektą turi?

    Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.
    Apie kokias viaduko atramas kalba?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Po 10 dienų:


    Atvaizdas


    Batoro g. viaduko atramos padarytos kaip kokiais 1995 m. Nei apsauginio atitvaro, nei saugumo, nei estetikos, nei vaizdo. Ar jie bent projektą turi?

    Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Iki Kenos krovinius gali gabenti. Kaip su pastotėmis reikalai, gal ir iki Panerių? Keleiviniai elektrovežiai iki Vilniaus?
    Kur elektrovežiai atstovą darys? Prie tarptautinio perono tik vienas kelias elektrifikuotas (12-as), keliai į depą neelektrifikuoti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Про Гудогай мы как то забыли. На всем участке уже везде опоры установили. Вполне реально могут в этом году открыть.
    http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=77002#p77002

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Ir būtų visai įdomu sužinot kaip ten už sienos ar spės baltarusiai laiku pabaigt projektą Kad LT susijungtų su BY
    Prieš savaitė (05.22) buvau 2 kartus kirtęs geležinkelį, P52 keliu buvo tik atramos, Gudagojuje jau kažkas ir kabėjo.

    Komentuoti:

Working...
X