Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Prieš pradedant Vilniaus aplinkkelio elektrifikaciją bus rekonstruojami Valčiūnų ir Vaidotų stočių kelynai. Konkursą rangos darbams laimėjo "Vitras-S".
Komentuoti:
-
Sveiki,
nežinau ar buvo kas įdėjęs nuorodą į YouTube video. 2016 m. Minsk-Vilnius.
https://youtu.be/HrTTmSpgPXI
Nuo 17:30. Laidai nuo LT pasienio sukabinti
Komentuoti:
-
-
Taigi neperka dar. Tik specifikacijas bando įvertinti, kuriomis remiantis bus perkamai elektrovežiai. Aišku, Siemens, kaip šilumvežių tiekėjas, rimčiausias potencialus laimėtojas. Gal dar koks Bombadier (Traxx serijos) ir Alstom (Prima serijos, jų pagrindu kiniečiai gamina Kazachstanui elektrovežius) dalyvaus. Kiti ES gamintojai tai mažai tikėtina, nes tikrai neturės ką pasiūlyti, o LG daug nepirks... Azijatai iš viso ne į temą, nors kiniečiai turi BKG-1 (Baltarusijai gamintus), bet nemanau, kad LG rimtai svarstys tokį variantą...Paskutinis taisė Al1; 2017.01.27, 22:33.
Komentuoti:
-
Kokia realūs pagrindiniai variantai dabartiėje rinkoje?Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskelbtas konkursas krovininio elektrovežio specifikacijų nustatymui. Paskui pagal jas skelbs konkursą elektrovežių pirkimui. Aišku, tai įvyks ne anksčiau nei bus elektrifikuotas Vilniaus aplinkkelis ir Vaidotai.
Komentuoti:
-
Paskelbtas konkursas krovininio elektrovežio specifikacijų nustatymui. Paskui pagal jas skelbs konkursą elektrovežių pirkimui. Aišku, tai įvyks ne anksčiau nei bus elektrifikuotas Vilniaus aplinkkelis ir Vaidotai.
Komentuoti:
-
elektrifikacija stumiasi į priekį. LG paskelbė, kad greitai skelbs konkursą Vilniaus aplinkkelio elektrifikacijos ir Lentvario traukos pastotės rekonstrukcijos rangos darbų pirkimui. Taip pat prieš kelias dienas paskelbta linijos Kaišiadorys - Šiauliai elektrifikavimo dokumentacija. Vadinasi bus skelbiamas ir rangos darbų pirkimas, jei tik tam jau yra pinigų dalis.
Komentuoti:
-
Antras laidas yra bėgiai. Bet nereikia bijoti - konstrukcija yra tokia, kad traukinio keleiviams nieko blogo neatsitiks.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąnelabai žinau kur daugiau rašyt, tačiau ar aš kažko nepastebiu, ar traukinys liečiasi su vienu laidu tik viršuje? kaip tuomet užsidaro grandinė?
Komentuoti:
-
nelabai žinau kur daugiau rašyt, tačiau ar aš kažko nepastebiu, ar traukinys liečiasi su vienu laidu tik viršuje? kaip tuomet užsidaro grandinė?
Komentuoti:
-
Šiandien man važiuojant į Vilnių, Paneriuose įlipo du vyrai ir atsisėdo netoli manęs. Vienas iš jų kažkiek susijęs su elektrifikacija.
Kitas jo paklausė, tai kada bus baigta elektrifikacija, tai jam atsakė kad elektrifikacija praktiškai jau baigta, liko tik derinimo lyginmo darbai, kurie tikriausiai iki pavasario bus baigti.
Komentuoti:
-
Nebus.
Kaip rašoma forume http://forum.railwayz.info/viewtopic...t=4&start=4425, jau greitai bus montuojama neutralus įdėklas ant sienos su Baltarusija.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.07, 11:05.
Komentuoti:
-
Neseniai pasivažinėjau traukiniu iki Kenos. Tai beveik visur atrodo, kad jau baigta. Darbai vyko tik N. Vilnioje ir Kenoje. Bet jau visi keliai po kontaktiniu laidu, darbai eina į pabaigą. Beje, Kenoje dirba "Gargždų geležinkelio" TGM6V-0053 - stumdo elektrifikuotojų platformą su bokšteliu ir pantografu.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.07, 08:19.
Komentuoti:
-
LG paskelbė konkursą prekinio elektrovežio parinkimo studijai atlikti ir konsultacijoms. Iš viso studijai atlikti skiriama 70 dienų, o kartu su grįžtamuoju ryšiu su LG (tarpiniai derinimai ir informacijos apsikeitimas) - 100 dienų išeina.
Taip pat paskelbtas konkursas Valčiūnų ir Vaidotų kelynų pertvarkymui rengiantis elektrifikacijai.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.05, 10:17.
Komentuoti:
-
Jo, panašu, kad Naujojoje Vilnioje visi elektrifikavimo darbai jau baigti:
Varis dar visai "šviežias":
Komentuoti:





Komentuoti: