Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Viskas daroma lygiagrečiai. Jei daroma. Bet kartais daroma ir nelygiaigrečiai. Ir ne dėl to, kad Baltarusija. Pas mus irgi taip būna. Pas mus linijos iki Vaidotų elektrifikaciją reikėjo daryti kartu su tuo ruožu, kuris dabar elektrifikuojamas.
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąTai sprendžiant pagal nuotraukas, tai iki šių metų pabaigos galėtų pabaigt kabint laidusjei jau Kyviškėse baigti darbai, tai gal ir baltarusiai greitai užkabins link Gudagojaus. Tik keista, kad tampyt pradėtų tik kitų metų pabaigoje
Komentuoti:
-
Tai sprendžiant pagal nuotraukas, tai iki šių metų pabaigos galėtų pabaigt kabint laidusjei jau Kyviškėse baigti darbai, tai gal ir baltarusiai greitai užkabins link Gudagojaus. Tik keista, kad tampyt pradėtų tik kitų metų pabaigoje
Komentuoti:
-
Elektrifikuota aplinkkelio dalis iš Kyviškių pervažos
Link Kyviškių
Link Vaidotų
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąIr BČ marinuos po porą elektrovežių Vilniuje visą dieną, kai patiems trūksta?
Komentuoti:
-
Ir BČ marinuos po porą elektrovežių Vilniuje visą dieną, kai patiems trūksta?
Komentuoti:
-
Baltarusiški šilumvežiai Vilniuje neaptarnaujami. Jie tik stovi depo keliuose. Tai stovės viename iš kelių, kuris bus elektrifikuotas ten, kur dabar stovi vagonai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaikinai gali stovėti. Dabar gi šilumvežiai kartais stovi prie kalinių įlaipinimo/išlaipinimo rampos. Elektrifikacija depe visai nereikalinga. Be to gi pagal projektą bus elektrifikuoti du keliais, kuriuose dabar stovi keleiviniai vagonai.
Komentuoti:
-
Laikinai gali stovėti. Dabar gi šilumvežiai kartais stovi prie kalinių įlaipinimo/išlaipinimo rampos. Elektrifikacija depe visai nereikalinga. Be to gi pagal projektą bus elektrifikuoti du keliais, kuriuose dabar stovi keleiviniai vagonai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBČ keleiviniams atstovai pakaks kad ir 6 kelio.
Pvz., rytoj atvyksta du traukiniai - 7:33 ir 12:52, išvyksta 20:10 ir 23:47.
Komentuoti:
-
Į depą elektrovežiams nereikės važiuoti. LG savo elektrovežius tikriausiai aptarnaus N. Vilnioje. BČ keleiviniams atstovai pakaks kad ir 6 kelio. Gal vėliau ką nors ir sugalvos. LG keleviniai elektrovežiai nebus reikalingi tol, kol nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado, o į Klaipėdą, kai bus elektrifikuota linija, paleis elektrinius traukinius vietoje dyzelinių ir vagonų su šilumvežiu. Jei prireiks vagonų su lokomotyvu, tai panaudos krovininius elektrovežius.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPatikslinimas. Ne viaduko atramas, o kontaktinio tinklo atramų, kuriomis laikomas šis tinklas atkarpoje virš viaduko, pamatinė dalis.
Matosi cituojamoje foto (skiriamoji juosta, gatvėje).
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąManevriniu šilumvežiu.
Komentuoti:
-
Patikslinimas. Ne viaduko atramas, o kontaktinio tinklo atramų, kuriomis laikomas šis tinklas atkarpoje virš viaduko, pamatinė dalis.
Matosi cituojamoje foto (skiriamoji juosta, gatvėje).
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKur elektrovežiai atstovą darys? Prie tarptautinio perono tik vienas kelias elektrifikuotas (12-as), keliai į depą neelektrifikuoti.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBatoro g. viaduko atramos padarytos kaip kokiais 1995 m. Nei apsauginio atitvaro, nei saugumo, nei estetikos, nei vaizdo. Ar jie bent projektą turi?
Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.
Komentuoti:
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIki Kenos krovinius gali gabenti. Kaip su pastotėmis reikalai, gal ir iki Panerių? Keleiviniai elektrovežiai iki Vilniaus?
Komentuoti:
-
Про Гудогай мы как то забыли. На всем участке уже везде опоры установили. Вполне реально могут в этом году открыть.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąIr būtų visai įdomu sužinot kaip ten už sienos ar spės baltarusiai laiku pabaigt projektąKad LT susijungtų su BY
Komentuoti:
Komentuoti: