Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Elektrifikaciją iki Vaidotų (aplinkkelis) nevyksta. Kas logiška, nes konkurso nebuvo. Ties Grigaičiais prieš kelias dienas.

    Atvaizdas


    Keista, tik kad nuo Kyviškių gan toli (kaip minimum apie 1,5 km) su elektrifikacija įlįsta į aplinkkelį.
    Ties Kyviškių pervaža, aplinkkelis, vaizdas Kyviškių stoties link.

    Atvaizdas


    Kiek akis matė, ir į priešingą pusę nuo pervažos rudenį vyko pamatų liejimas. Kam to reikia, jei net iki Kyviškių pervažos nebūtina elektrifikuoti dabartiniame etape.
    Nei ties Lydos pl. pervaža, nei Juodšiliuose jokie elektrifikacijos darbai nevyksta, jei kam kiltų įtarimas, kad ties Grigaičiais dar darbai nepradėti.
    Neatidžiai skaitot, apie tai rašiau.

    Atsakant dėl aplinkelio elektrifikavimo ,tai jis neelektrifikuojamas. Kontaktinis tinklas eina tik iki stoties ribų, t.y. įleidžiamojo šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Elektrodepe.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Link elektrodepo.















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Link N. Vilnios.

















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Elektrodepo st.











    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Suomiškas traukinys N. Vilnioje.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tampys su šilumvežiu į elektrodepą.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tik įdomu, kur jie visi bazuosis? Galbūt stotyje nakvos vienas kitas, bet likusius tampys šilumvežiais į elektrodepą. Galbūt ir sukabintus po du traukinius. Bet net ir dieną, tam, kad traukiniai atsistovėtų stotyje, teks naudoti šilumvežius jų nutempimui į neelektrifikuotus kelius. Aišku, 6 kelias tuo laikotarpiu bus naudojamas pilnu pajėgumu...
    Prisimenu, kaip lyg tai dėl viaduko statybos tarp N. Vilnios ir Vilniaus elektriniai traukiniai (tada ER9M) nevažinėjo 2005 m. lapkričio pabaigoje. Tada Vilniuje buvau. Tada jie bazavosi kažkuriame iš paskutinių kelių, o juos tampė šilumvežis M62 su užrašu "Keleivinis". Tik tada visa tai truko žymiai trumpiau negu truks dabar. Įdomu, kaip bus su traukinių remontu ir techniniu aptarnavimu, darbais, kuriuos Vilniaus stoties sąlygomis atlikti neįmanoma?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrifikaciją iki Vaidotų (aplinkkelis) nevyksta. Kas logiška, nes konkurso nebuvo. Ties Grigaičiais prieš kelias dienas.



    Keista, tik kad nuo Kyviškių gan toli (kaip minimum apie 1,5 km) su elektrifikacija įlįsta į aplinkkelį.
    Ties Kyviškių pervaža, aplinkkelis, vaizdas Kyviškių stoties link.



    Kiek akis matė, ir į priešingą pusę nuo pervažos rudenį vyko pamatų liejimas. Kam to reikia, jei net iki Kyviškių pervažos nebūtina elektrifikuoti dabartiniame etape.
    Nei ties Lydos pl. pervaža, nei Juodšiliuose jokie elektrifikacijos darbai nevyksta, jei kam kiltų įtarimas, kad ties Grigaičiais dar darbai nepradėti.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.07, 10:11.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na, nežinau, kaip jie ten susitalpins 12 kelyje... Kasdien išvyksta tarptautinis traukinys į Minską 7.20 ir atvyksta tarptautinis 7.33. Jei pirmasis vėluotų išvykti, tai atvykstančio nebūtų kur priimti... O tai tranzitinis traukinys į Kaliningradą (kartu su LG vagonais iš Maskvos), todėl stabdyti jį stoties prieigose ir laukti atsilaisvinančio kelio nėra gerai.
    Elektrinis stovi 12-jo kelio "Kauno" pusėje, traukinys į Minską paima keleivius perono "Minsko" pusėje, jie vienas kitam netrukdo (ten galima dar porą traukinių sustatyti). 29-as atvyksta į 10-ą kelią (jam neįdomūs nei 12, nei kiti stoties keliai).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na, nežinau, kaip jie ten susitalpins 12 kelyje... Kasdien išvyksta tarptautinis traukinys į Minską 7.20 ir atvyksta tarptautinis 7.33. Jei pirmasis vėluotų išvykti, tai atvykstančio nebūtų kur priimti... O tai tranzitinis traukinys į Kaliningradą (kartu su LG vagonais iš Maskvos), todėl stabdyti jį stoties prieigose ir laukti atsilaisvinančio kelio nėra gerai.

    Bet kokiu atveju visų traukinių Vilniuje nelaikys. Jie bus tampomi šilumvežiais į elektrodepą, nes jis nenustos dirbti, o traukinai du mėnesius be priežiūros ir remonto irgi nevažinės.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.04, 19:08.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Gal kas galėtų foto padaryt, įdomu pamatyt.


    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šiandien sustatyti 6-me ir 12-me keliuose.
    Gal kas galėtų foto padaryt, įdomu pamatyt.

    Atsakant dėl aplinkelio elektrifikavimo ,tai jis neelektrifikuojamas. Kontaktinis tinklas eina tik iki stoties ribų, t.y. įleidžiamojo šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tik įdomu, kur jie visi bazuosis? Galbūt stotyje nakvos vienas kitas, bet likusius tampys šilumvežiais į elektrodepą. Galbūt ir sukabintus po du traukinius. Bet net ir dieną, tam, kad traukiniai atsistovėtų stotyje, teks naudoti šilumvežius jų nutempimui į neelektrifikuotus kelius. Aišku, 6 kelias tuo laikotarpiu bus naudojamas pilnu pajėgumu...
    Šiandien sustatyti 6-me ir 12-me keliuose.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai iki Vaidotų lyg ir buvo planuota.
    Na kiek aš supratau (beje ir iš forumo diskusijų), tai tik planuota, bet kad jau daroma, tai nebuvo aišku.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

    Bet įdomiausia buvo pamatyti, kad jau elektrifikuojamas ir aplinkelis!
    Tai iki Vaidotų lyg ir buvo planuota.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Sekmadieni 2016.04.03 nusprendžiau aplankyti Kyviškės ir likau nustebės...


    Jei Naujojioj Vilnioj prie Elektodepo 2 viskas jau atrodo paruošta, tai čia kol kas nėra tinklo.


    Bet įdomiausia buvo pamatyti, kad jau elektrifikuojamas ir aplinkelis!




    P.S. Atsiprašau už telefoninė kokybė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik įdomu, kur jie visi bazuosis? Galbūt stotyje nakvos vienas kitas, bet likusius tampys šilumvežiais į elektrodepą. Galbūt ir sukabintus po du traukinius. Bet net ir dieną, tam, kad traukiniai atsistovėtų stotyje, teks naudoti šilumvežius jų nutempimui į neelektrifikuotus kelius. Aišku, 6 kelias tuo laikotarpiu bus naudojamas pilnu pajėgumu...

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Informacija Lentvaryje.
    Nuo balandžio 4 d. iki birželio 8 d. elektriniai traukiniai nevažiuos į N. Vilnią. Matyt dėl elektrifikacijos.

    Atvaizdas
    Nevažiuos dėl KT stulpų statymo, tinklo pakeitimo ir elektrodepo rekonstrukcijos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Informacija Lentvaryje.
    Nuo balandžio 4 d. iki birželio 8 d. elektriniai traukiniai nevažiuos į N. Vilnią. Matyt dėl elektrifikacijos.

    Komentuoti:

Working...
X