Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Iki Kenos krovinius gali gabenti. Kaip su pastotėmis reikalai, gal ir iki Panerių? Keleiviniai elektrovežiai iki Vilniaus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kitų metų pabaigoje. Ir Lietuvoje dar nebus padaryta viskas, kad būtų verta pradėti elektros trauką. Turiu omenyje ne keleivinį priemiestinį susisiekimą, o krovininių traukinių eismą. Elektrifikacija iki Vaidotų stoties, jei šiemet rudenį nebus pradėta, tai kažin ar iki kitų metų pabaigos bus suspėta ją užbaigti.

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Parašė jss Rodyti pranešimą
    Gal kas turetu naujesnes info ar foto kokioje stadijoje dabar ruozo nuo NV iki BR sienos elektrifikacija?
    Ir būtų visai įdomu sužinot kaip ten už sienos ar spės baltarusiai laiku pabaigt projektą Kad LT susijungtų su BY

    Komentuoti:


  • jss
    replied
    Gal kas turetu naujesnes info ar foto kokioje stadijoje dabar ruozo nuo NV iki BR sienos elektrifikacija?

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Jau įrengtos atotampos:

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Po 10 dienų:

















    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Saulėti vaizdeliai:





    Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.04.19, 21:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, jis dvisisteminis.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Viazmoje keičia tik ČS7 -> ČS4t/ČS8 (ir atvirkščiai), jeigu Maskvoje prikabina EP20, tai jis traukia iki pat Minsko/Bresto.
    Maskvos mazge kontaktinis tinklas lyg tai nuolatinės srovės. Nuo kur prasideda kintamos?
    Nejaugi elektrovežis EP20 tinka ir kintamai, ir nuolatinei srovei?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Aš dar Vyazmoje turėjau omeny, galvojau kad ir ten keičia.
    Viazmoje keičia tik ČS7 -> ČS4t/ČS8 (ir atvirkščiai), jeigu Maskvoje prikabina EP20, tai jis traukia iki pat Minsko/Bresto.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kur du kartus po 29? Keičia Minske, Vilniuje ir Nesterove. Nekeistų Minske, susitaupytų 10-15 min. Minske vis tiek reikia sustojimo ne mažiau 10-iai minučių.
    Aš dar Vyazmoje turėjau omeny, galvojau kad ir ten keičia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Kiek prisimenu, kai kurie traukiniai važiuoja nekeičiant lokomotyvo iš Maskvos iki pat Bresto, tai kodėl nebūtų galima važiuot nuo Maskvos iki Vilniaus ir atgal.
    Tad jei vietoj du kart po 29 minutes būtų dukart po 10.
    Bet aišku čia tik spelionės)
    Kur du kartus po 29? Keičia Minske, Vilniuje ir Nesterove. Nekeistų Minske, susitaupytų 10-15 min. Minske vis tiek reikia sustojimo ne mažiau 10-iai minučių.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Tai gal ir RŽD jį naudoja. Ar tikrai ne?
    Planavo (o gal ir naudoja) atkarpoje nuo Tuapsė iki Adlerio.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad jokio taupymo nebūtų. Lokomotyvų keitimas Minske. Stovėjimas apie 25 min. Stovėti trumpiau 10 min. niekaip neišeina, nes daug įlipančių ir išlipančių. Plius galimybė išlyginti grafiką, jei kiek vėluoja, ypač iš Kaliningrado važiuojant. Taupymo geriausiu atveju būtų iki 10 min.
    Kiek prisimenu, kai kurie traukiniai važiuoja nekeičiant lokomotyvo iš Maskvos iki pat Bresto, tai kodėl nebūtų galima važiuot nuo Maskvos iki Vilniaus ir atgal.
    Tad jei vietoj du kart po 29 minutes būtų dukart po 10.
    Bet aišku čia tik spelionės)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad jokio taupymo nebūtų. Lokomotyvų keitimas Minske. Stovėjimas apie 25 min. Stovėti trumpiau 10 min. niekaip neišeina, nes daug įlipančių ir išlipančių. Plius galimybė išlyginti grafiką, jei kiek vėluoja, ypač iš Kaliningrado važiuojant. Taupymo geriausiu atveju būtų iki 10 min.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    29/30 kaip tik nuo Maskvos iki Minsko važinėja su EP20. Bet yra vienas "bet" - LG yra naudojamas GSM-R ryšys, todėl BČ specialiai montuoja šitą radio stotį tuose savo šilumvežiuose, kurie važiuoja į Lietuvą. Ar tą patį planuoja daryti RŽD?
    Tai gal ir RŽD jį naudoja. Ar tikrai ne?
    Iš kitos pusės RŽD būtų galima padaryti PRą, paleidus traukinį, kuris iki Vilniaus atvyksta be lokomotyvo keitimo ir sutapo apie valandą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kaip iš Kaliningrado srities įvažiuojančiuose Rusijos lokomotyvuose? Ar LG ten naudoja Rusijos standarto ryšį?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Ne tai, kad dažnai, o turbūt puse keleivinių lokomotyvų nuo Oršos iki Minsko yra RŽD, todėl teoriškai galim ir kokį ЭП-20 pamatyti Vilniuje.
    29/30 kaip tik nuo Maskvos iki Minsko važinėja su EP20. Bet yra vienas "bet" - LG yra naudojamas GSM-R ryšys, todėl BČ specialiai montuoja šitą radio stotį tuose savo šilumvežiuose, kurie važiuoja į Lietuvą. Ar tą patį planuoja daryti RŽD?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG dviaukščius leis. 3 užsakyti. Skirtumas nuo turimų - specialios lentynos bagažui. BČ, aišku, Stadlerius leis. Kinietiškų manevrinių ir estai nusipirko.

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Tai BČ turės neblogą elektrovežių parką, žinoma įdomu kokios kokybės bus kinietiški, bet matyt atliks savo paskirtį, nes Kinijoje matyt tokiais pat tampo, o ten įsivaizduoju krovinių kiekiai tai turėtų būt patvarus. Ačiū už informaciją. O keleivinės električkos bus naujos LG užsakytos ar BČ irgi kokią savo paleis? ar turi jie ką nors elektrinio - Stadler?

    Komentuoti:

Working...
X