Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Vis tiek jau beveik tamsu. Rudenį paprastai dar nepradėjus temti ir likus porai valandų iki saulėlydžio dangų aptraukia debesys, net jei diena būna giedra. Ir retai kada būna giedras vakaras ir naktis.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Iš KLG atvyksta 19:35, tai neužilgo elektrovežis turi būti paduotas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, traukinys į Maskvą išvažiuoja 20.10, tai bus jau tamsu. Saulė leidžiasi 19.46.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Į Lietuvą atvažiavo pirmasis elektrinis keleivinis traukinys

    Rugsėjo 13 d. į Lietuvą iš Minsko atvažiavo pirmasis elektrinis keleivinis traukinys. Tai bandomasis keleivinio traukinio reisas. Planuojama, kad reguliarūs reisai elektriniais traukiniais Lietuvos ir Baltarusijos sostines sujungs jau šių metų gruodį, skelbiama pranešime spaudai...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kodėl aš jo kelios minutės po 8 val. nemačiau depo teritorijoje? Palindo po stogu? Kodėl?
    Nuo Švitrigailos gatvės viaduko ir nesimato, jis toliau nustumtas (arčiau VLRD didžiojo cecho). Šiandien perpiet buvau nuėjęs apžiūrėti. Sakau - gaudykit vakare išvažiuojantį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kodėl aš jo kelios minutės po 8 val. nemačiau depo teritorijoje? Palindo po stogu? Kodėl?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šiandien į Lietuvą turėjo atvažiuoti pirmasis keleivinis traukinys Nr. 29 Maskva - Kaliningradas, traukiamas elektrovežio. Tik Vilniuje elektrovežio nemačiau (anei BČ šilumvežio), nors stotyje buvau apie 8 val., kai traukinys atvyksta berods 7.29. Depe ir ties Rasų g. viaduku jų irgi nėra. Negalėjo taip greitai grįžti atgal. Turbūt atitempė tik iki Kenos.
    7.23 val. atvyko į Vilniaus GS 12 kelią. Iš paskos (už elektrovežio) važiavo TEP70BS-082. Po atsikabinimo nuvažiavo į depą. Grįžimas atgal vakare su Nr. 30 Kaliningradas - Maskva. Gaudykite

    https://trainpix.org/photo/205184/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien į Lietuvą turėjo atvažiuoti pirmasis keleivinis traukinys Nr. 29 Maskva - Kaliningradas, traukiamas elektrovežio. Tik Vilniuje elektrovežio nemačiau (anei BČ šilumvežio), nors stotyje buvau apie 8 val., kai traukinys atvyksta berods 7.29. Depe ir ties Rasų g. viaduku jų irgi nėra. Negalėjo taip greitai grįžti atgal. Turbūt atitempė tik iki Kenos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien į Keną atvyko antrasis prekinis traukinys, traukiamas elektrovežiu VL80.

    https://pp.userapi.com/c840721/v8407...Sv-UUp5cZc.jpg

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusijoje oficialus elektrifikacijos atidarymas šį šeštadienį. LG kol kas tyli.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pro elektrodepą niekas nesikeis. Kaip buvo keleivinių, tiek ir liks. Krovininiai čia gi retai kada važiuoja. Jie pro Vilnių leidžiami tik jei remontuojama apylanka ir Vaidotų stoties keliai.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.12, 07:48.

    Komentuoti:


  • Šmikis
    replied
    Perskaičiau visa tema, rasot ir jus ir pranešė LG kad didės eismas traukiniu (krovininiai, keleiviniai) dėl to kad elektrifikacija pabaigta. Šio metu pro Elektrodepa 2 važiuoja 5-6 traukiniai elektriniai tylus dviejų vagonų. Tai per kur važiuos tie krovininiai ir keleiviniai?
    Paskutinis taisė Šmikis; 2017.09.11, 20:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O Latvijos ir Estijos pavyzdys nieko nesako? Viskas tik tame, kad jų tranzitas buvo daug daugiau priklausomas nuo Rusijos tranzito. Rusija padarė, lygiai taip pat bus ir su Lietuva. Taip, Kaliningrado tranzitas liks, bet sumažės iki minimumo. O Baltarusiją privers, Lukašenka pasirinkimo neturi. Be to, kaip minėjau, mainais Baltarusijai bus Šilko kelias, kurio esmė gabenti krovinius iš Azijos į V. Europą sausuma, o ne jūra. Todėl, dar kartą kartoju, tas jūrų intarpas, kuris egzistuoja, irgi sumenks ir artimesniems pervežimams.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nežinau. Kokiais iki šiol didėjo? Visais laikais kažkas atsiranda, o kažko nelieka. Per ketvirtį amžių visokių prognozių buvo, o traukiniai važiuoja kaip važiavę, ir dar kaip važiuoja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kuo (kokiais kroviniais) didės? Baltarusiją užlauš - tai tik laiko klausimas. Dar ir šilko kelią reikia turėti omenyje, kuris eis per Baltarusiją. Tuo pačiu ir Baltarusija gaus galimybę eksportuoti ar importuoti ne jūra, o sausuma. Dabar tam trukdo perkrovimo infrastruktūros stoka, o šilko kelio projekto rėmuose ji atsiras. Kazachstanas irgi tuo pasinaudos, nes tas jūros intarpas nelabai reikalingas. Beje, Lenkija irgi atnaujina savo geležinkelius link Baltarusijos. Artimiausiais metais bus atnaujintas geležinkelis iki Bialoviežos, kuris šiuo metu visiškai neveikia. Nuo Bialoviežos iki sienos su Baltarusija vos keli kilometrai.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.11, 18:34.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai neburk žmogui iš tirščių. Gal mažės, gal nemažės, o gal ir didės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Geriau neterš temos. Aišku?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Koks yra toks ir bus. Ir artimiausioje ateityje mažės, nes Rusija savo tranzitą per Lietuvą ir Kaliningrado aprūpinimą nukreips per savus uostus.

    Komentuoti:


  • Šmikis
    replied
    Sveiki, reikalinga jusu visu pagalba. Elektrifikuotas gelezinkelio ruozas NV- Kena, tai geležinkelis nuo NV pro Elektrodepa 2 ? Nusipirkom sklypa prie gelezinkelio, Mickunu g. Pries pradedant statybas reiktu apsispresti kokius langus dėti. Kaip manot ar didelis eismas traukiniu bus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusijoje nuo rugsėjo 16 d. priemiestį naujai elektrifikuotame ruože Lietuvos link ims aptarnauti elektriniai traukiniai. O ką žada LG? Kol kas nieko negirdėti, tikriausiai ir toliau važinės Pesos.. Seniai buvo aišku, kad esami elektriniai traukiniai per didelės talpos ir reikėtų nusipirkti kokius 3 dvivagonius vieno aukšto. Nes ir maršrutuose į Trakus dviaukščiai ar ER9M važinėja pustuščiai. Kadangi ER9M jau seni, juos galėtų pakeisti vieno aukšto dvivagoniai. Tokius gamina Škoda: http://www.vagonka.cz/40001.asp?ids=14134
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 07:44.

    Komentuoti:

Working...
X