Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Vis tiek jau beveik tamsu. Rudenį paprastai dar nepradėjus temti ir likus porai valandų iki saulėlydžio dangų aptraukia debesys, net jei diena būna giedra. Ir retai kada būna giedras vakaras ir naktis.
-
Deja, traukinys į Maskvą išvažiuoja 20.10, tai bus jau tamsu. Saulė leidžiasi 19.46.
Komentuoti:
-
Į Lietuvą atvažiavo pirmasis elektrinis keleivinis traukinys
Rugsėjo 13 d. į Lietuvą iš Minsko atvažiavo pirmasis elektrinis keleivinis traukinys. Tai bandomasis keleivinio traukinio reisas. Planuojama, kad reguliarūs reisai elektriniais traukiniais Lietuvos ir Baltarusijos sostines sujungs jau šių metų gruodį, skelbiama pranešime spaudai...
Komentuoti:
-
Nuo Švitrigailos gatvės viaduko ir nesimato, jis toliau nustumtas (arčiau VLRD didžiojo cecho). Šiandien perpiet buvau nuėjęs apžiūrėti. Sakau - gaudykit vakare išvažiuojantį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kodėl aš jo kelios minutės po 8 val. nemačiau depo teritorijoje? Palindo po stogu? Kodėl?
Komentuoti:
-
Tai kodėl aš jo kelios minutės po 8 val. nemačiau depo teritorijoje? Palindo po stogu? Kodėl?
Komentuoti:
-
7.23 val. atvyko į Vilniaus GS 12 kelią. Iš paskos (už elektrovežio) važiavo TEP70BS-082. Po atsikabinimo nuvažiavo į depą. Grįžimas atgal vakare su Nr. 30 Kaliningradas - Maskva. GaudykiteParašė Al1 Rodyti pranešimąŠiandien į Lietuvą turėjo atvažiuoti pirmasis keleivinis traukinys Nr. 29 Maskva - Kaliningradas, traukiamas elektrovežio. Tik Vilniuje elektrovežio nemačiau (anei BČ šilumvežio), nors stotyje buvau apie 8 val., kai traukinys atvyksta berods 7.29. Depe ir ties Rasų g. viaduku jų irgi nėra. Negalėjo taip greitai grįžti atgal. Turbūt atitempė tik iki Kenos.
https://trainpix.org/photo/205184/
Komentuoti:
-
Šiandien į Lietuvą turėjo atvažiuoti pirmasis keleivinis traukinys Nr. 29 Maskva - Kaliningradas, traukiamas elektrovežio. Tik Vilniuje elektrovežio nemačiau (anei BČ šilumvežio), nors stotyje buvau apie 8 val., kai traukinys atvyksta berods 7.29. Depe ir ties Rasų g. viaduku jų irgi nėra. Negalėjo taip greitai grįžti atgal. Turbūt atitempė tik iki Kenos.
Komentuoti:
-
Šiandien į Keną atvyko antrasis prekinis traukinys, traukiamas elektrovežiu VL80.
https://pp.userapi.com/c840721/v8407...Sv-UUp5cZc.jpg
Komentuoti:
-
Baltarusijoje oficialus elektrifikacijos atidarymas šį šeštadienį. LG kol kas tyli.
Komentuoti:
-
Perskaičiau visa tema, rasot ir jus ir pranešė LG kad didės eismas traukiniu (krovininiai, keleiviniai) dėl to kad elektrifikacija pabaigta. Šio metu pro Elektrodepa 2 važiuoja 5-6 traukiniai elektriniai tylus dviejų vagonų. Tai per kur važiuos tie krovininiai ir keleiviniai?Paskutinis taisė Šmikis; 2017.09.11, 20:27.
Komentuoti:
-
O Latvijos ir Estijos pavyzdys nieko nesako? Viskas tik tame, kad jų tranzitas buvo daug daugiau priklausomas nuo Rusijos tranzito. Rusija padarė, lygiai taip pat bus ir su Lietuva. Taip, Kaliningrado tranzitas liks, bet sumažės iki minimumo. O Baltarusiją privers, Lukašenka pasirinkimo neturi. Be to, kaip minėjau, mainais Baltarusijai bus Šilko kelias, kurio esmė gabenti krovinius iš Azijos į V. Europą sausuma, o ne jūra. Todėl, dar kartą kartoju, tas jūrų intarpas, kuris egzistuoja, irgi sumenks ir artimesniems pervežimams.
Komentuoti:
-
Nežinau. Kokiais iki šiol didėjo? Visais laikais kažkas atsiranda, o kažko nelieka. Per ketvirtį amžių visokių prognozių buvo, o traukiniai važiuoja kaip važiavę, ir dar kaip važiuoja.
Komentuoti:
-
Kuo (kokiais kroviniais) didės? Baltarusiją užlauš - tai tik laiko klausimas. Dar ir šilko kelią reikia turėti omenyje, kuris eis per Baltarusiją. Tuo pačiu ir Baltarusija gaus galimybę eksportuoti ar importuoti ne jūra, o sausuma. Dabar tam trukdo perkrovimo infrastruktūros stoka, o šilko kelio projekto rėmuose ji atsiras. Kazachstanas irgi tuo pasinaudos, nes tas jūros intarpas nelabai reikalingas. Beje, Lenkija irgi atnaujina savo geležinkelius link Baltarusijos. Artimiausiais metais bus atnaujintas geležinkelis iki Bialoviežos, kuris šiuo metu visiškai neveikia. Nuo Bialoviežos iki sienos su Baltarusija vos keli kilometrai.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.11, 18:34.
Komentuoti:
-
Tai neburk žmogui iš tirščių. Gal mažės, gal nemažės, o gal ir didės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Koks yra toks ir bus. Ir artimiausioje ateityje mažės, nes Rusija savo tranzitą per Lietuvą ir Kaliningrado aprūpinimą nukreips per savus uostus.
Komentuoti:
-
Sveiki, reikalinga jusu visu pagalba. Elektrifikuotas gelezinkelio ruozas NV- Kena, tai geležinkelis nuo NV pro Elektrodepa 2 ? Nusipirkom sklypa prie gelezinkelio, Mickunu g. Pries pradedant statybas reiktu apsispresti kokius langus dėti. Kaip manot ar didelis eismas traukiniu bus?
Komentuoti:
-
Baltarusijoje nuo rugsėjo 16 d. priemiestį naujai elektrifikuotame ruože Lietuvos link ims aptarnauti elektriniai traukiniai. O ką žada LG? Kol kas nieko negirdėti, tikriausiai ir toliau važinės Pesos.. Seniai buvo aišku, kad esami elektriniai traukiniai per didelės talpos ir reikėtų nusipirkti kokius 3 dvivagonius vieno aukšto. Nes ir maršrutuose į Trakus dviaukščiai ar ER9M važinėja pustuščiai. Kadangi ER9M jau seni, juos galėtų pakeisti vieno aukšto dvivagoniai. Tokius gamina Škoda: http://www.vagonka.cz/40001.asp?ids=14134Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 07:44.
Komentuoti:
Komentuoti: