Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Į depą elektrovežiams nereikės važiuoti. LG savo elektrovežius tikriausiai aptarnaus N. Vilnioje. BČ keleiviniams atstovai pakaks kad ir 6 kelio. Gal vėliau ką nors ir sugalvos. LG keleviniai elektrovežiai nebus reikalingi tol, kol nebus elektrifikacijos iki Kaliningrado, o į Klaipėdą, kai bus elektrifikuota linija, paleis elektrinius traukinius vietoje dyzelinių ir vagonų su šilumvežiu. Jei prireiks vagonų su lokomotyvu, tai panaudos krovininius elektrovežius.
-
Ne, neturi projekto. Tarpvyriausybiniu lygiu sutartas, dalinai ES finansuojamas ir šiaip Staskai paskambino iš Vileikos, kad su Dima išbetonuotų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPatikslinimas. Ne viaduko atramas, o kontaktinio tinklo atramų, kuriomis laikomas šis tinklas atkarpoje virš viaduko, pamatinė dalis.
Matosi cituojamoje foto (skiriamoji juosta, gatvėje).
Komentuoti:
-
Ne perdaug manevravimo bus? Tiesiai iš 12-o kelio į depą negalima pakliūti, tik per 1-ą ir 2-ą.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąManevriniu šilumvežiu.
Komentuoti:
-
Patikslinimas. Ne viaduko atramas, o kontaktinio tinklo atramų, kuriomis laikomas šis tinklas atkarpoje virš viaduko, pamatinė dalis.
Matosi cituojamoje foto (skiriamoji juosta, gatvėje).
Komentuoti:
-
Manevriniu šilumvežiu.Parašė Zorro Rodyti pranešimąKur elektrovežiai atstovą darys? Prie tarptautinio perono tik vienas kelias elektrifikuotas (12-as), keliai į depą neelektrifikuoti.
Apie kokias viaduko atramas kalba?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBatoro g. viaduko atramos padarytos kaip kokiais 1995 m. Nei apsauginio atitvaro, nei saugumo, nei estetikos, nei vaizdo. Ar jie bent projektą turi?
Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.
Komentuoti:
-
Batoro g. viaduko atramos padarytos kaip kokiais 1995 m. Nei apsauginio atitvaro, nei saugumo, nei estetikos, nei vaizdo. Ar jie bent projektą turi?Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
Numetė skiriamojoje juostoje klojinius, išliejo kvadratus ir tiek.
Komentuoti:
-
Kur elektrovežiai atstovą darys? Prie tarptautinio perono tik vienas kelias elektrifikuotas (12-as), keliai į depą neelektrifikuoti.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIki Kenos krovinius gali gabenti. Kaip su pastotėmis reikalai, gal ir iki Panerių? Keleiviniai elektrovežiai iki Vilniaus?
Komentuoti:
-
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=77002#p77002Про Гудогай мы как то забыли. На всем участке уже везде опоры установили. Вполне реально могут в этом году открыть.
Komentuoti:
-
Prieš savaitė (05.22) buvau 2 kartus kirtęs geležinkelį, P52 keliu buvo tik atramos, Gudagojuje jau kažkas ir kabėjo.Parašė Vilnius Rodyti pranešimąIr būtų visai įdomu sužinot kaip ten už sienos ar spės baltarusiai laiku pabaigt projektą
Kad LT susijungtų su BY
Komentuoti:
-
Iki Kenos krovinius gali gabenti. Kaip su pastotėmis reikalai, gal ir iki Panerių? Keleiviniai elektrovežiai iki Vilniaus?
Komentuoti:
-
Kitų metų pabaigoje. Ir Lietuvoje dar nebus padaryta viskas, kad būtų verta pradėti elektros trauką. Turiu omenyje ne keleivinį priemiestinį susisiekimą, o krovininių traukinių eismą. Elektrifikacija iki Vaidotų stoties, jei šiemet rudenį nebus pradėta, tai kažin ar iki kitų metų pabaigos bus suspėta ją užbaigti.
Komentuoti:
-
Ir būtų visai įdomu sužinot kaip ten už sienos ar spės baltarusiai laiku pabaigt projektąParašė jss Rodyti pranešimąGal kas turetu naujesnes info ar foto kokioje stadijoje dabar ruozo nuo NV iki BR sienos elektrifikacija?
Kad LT susijungtų su BY
Komentuoti:
-
Gal kas turetu naujesnes info ar foto kokioje stadijoje dabar ruozo nuo NV iki BR sienos elektrifikacija?
Komentuoti:
-
-
Maskvos mazge kontaktinis tinklas lyg tai nuolatinės srovės. Nuo kur prasideda kintamos?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąViazmoje keičia tik ČS7 -> ČS4t/ČS8 (ir atvirkščiai), jeigu Maskvoje prikabina EP20, tai jis traukia iki pat Minsko/Bresto.
Nejaugi elektrovežis EP20 tinka ir kintamai, ir nuolatinei srovei?
Komentuoti:
-
Viazmoje keičia tik ČS7 -> ČS4t/ČS8 (ir atvirkščiai), jeigu Maskvoje prikabina EP20, tai jis traukia iki pat Minsko/Bresto.Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąAš dar Vyazmoje turėjau omeny, galvojau kad ir ten keičia.
Komentuoti:
-
Aš dar Vyazmoje turėjau omeny, galvojau kad ir ten keičia.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur du kartus po 29? Keičia Minske, Vilniuje ir Nesterove. Nekeistų Minske, susitaupytų 10-15 min. Minske vis tiek reikia sustojimo ne mažiau 10-iai minučių.
Komentuoti:
Komentuoti: