Naujai elektrifikuotame ruože iki Gomelio keleivinius tampys krovininiai elektrovežiai VL80. BČ yra užsakiusi kinietiškus BKG2, kurie yra vienos sekcijos krovininiai, bet tinkami ir keleiviniams. 3 iš 18 jau gauti, bet dar nedirba.
http://www.crrcgc.cc/g5175/s10162/t263982.aspx
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė vectron Rodyti pranešimąBet BČ turbūt irgi nėra lokomotyvų pertekliaus, dažnai iki Minsko ir toliau važinėja RŽD elektrovežiai.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą<...> Atkarpoje Vilnius-Kena su keleiviniais traukiniais ir toliau dirbs BČ lokomotyvai.
Poreikis ir kroviniai yra, bet nėra lokomotyvų.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąTai BČ pilnai išnaudos savo elektrifikuotą ruožą, o LG turi elektrinių lokomotyvų?
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąIr dar gal kas žino ar LG tampo krovinius elektriniu tinklu? pvz. Vilnius - Kaunas?Kiek suprantu nėra poreikio ir nėra krovinių LT, kad tampyt elektrovežiais?
Komentuoti:
-
Tai BČ pilnai išnaudos savo elektrifikuotą ruožą, o LG turi elektrinių lokomotyvų? Ir dar gal kas žino ar LG tampo krovinius elektriniu tinklu? pvz. Vilnius - Kaunas?Kiek suprantu nėra poreikio ir nėra krovinių LT, kad tampyt elektrovežiais?
Komentuoti:
-
Tai tas bus, bet elektrifikacijos pilnavertis išnaudojimas bus galima tik elektrifikavus iki pat Vaidotų.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKitas etapas - elektrifikacija iki Vaidotų. Nors ir Baltarusijoje kol kas su elektrifikacija vėlavimas, visgi galiausiai gausis taip, kad Lietuva vėliau elektrifikuos ruožą iki Vaidotų, nei savo užbaigs Baltarusija. Todėl taip gausis, kad kurį laiką tik keleivinis eismas vyks.
Komentuoti:
-
Kitas etapas - elektrifikacija iki Vaidotų. Nors ir Baltarusijoje kol kas su elektrifikacija vėlavimas, visgi galiausiai gausis taip, kad Lietuva vėliau elektrifikuos ruožą iki Vaidotų, nei savo užbaigs Baltarusija. Todėl taip gausis, kad kurį laiką tik keleivinis eismas vyks.
Komentuoti:
-
Tai kaip čia dabar su ta elektrifikacija, tai tik keleiviniam? Ar krovinius BY tempia iki Kenos ir ten palieka? Ar nenumatyta krovinius tampyt su elektriniais lokomotyvais tarp LT ir BY?
Komentuoti:
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąĮdomu, o kaip reikalai anapus sienos? Kaip ten vyksta elektrifikacija. Ar rudenį paleis jau elektrinį Vilnius-Minsk
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąO kas elektrinius krovinius tampys? BY iki Vaidotų? O nuo Vaidotų iki kur nors elektriniai temps ar elektrifikacija tik keleiviniam?
Komentuoti:
-
Įdomu, o kaip reikalai anapus sienos? Kaip ten vyksta elektrifikacija. Ar rudenį paleis jau elektrinį Vilnius-Minsk
O kas elektrinius krovinius tampys? BY iki Vaidotų? O nuo Vaidotų iki kur nors elektriniai temps ar elektrifikacija tik keleiviniam?Paskutinis taisė Vilnius; 2016.04.08, 12:30.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektrifikaciją iki Vaidotų (aplinkkelis) nevyksta. Kas logiška, nes konkurso nebuvo. Ties Grigaičiais prieš kelias dienas.
Atvaizdas
Keista, tik kad nuo Kyviškių gan toli (kaip minimum apie 1,5 km) su elektrifikacija įlįsta į aplinkkelį.
Ties Kyviškių pervaža, aplinkkelis, vaizdas Kyviškių stoties link.
Atvaizdas
Kiek akis matė, ir į priešingą pusę nuo pervažos rudenį vyko pamatų liejimas. Kam to reikia, jei net iki Kyviškių pervažos nebūtina elektrifikuoti dabartiniame etape.
Nei ties Lydos pl. pervaža, nei Juodšiliuose jokie elektrifikacijos darbai nevyksta, jei kam kiltų įtarimas, kad ties Grigaičiais dar darbai nepradėti.
Atsakant dėl aplinkelio elektrifikavimo ,tai jis neelektrifikuojamas. Kontaktinis tinklas eina tik iki stoties ribų, t.y. įleidžiamojo šviesoforo.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik įdomu, kur jie visi bazuosis? Galbūt stotyje nakvos vienas kitas, bet likusius tampys šilumvežiais į elektrodepą. Galbūt ir sukabintus po du traukinius. Bet net ir dieną, tam, kad traukiniai atsistovėtų stotyje, teks naudoti šilumvežius jų nutempimui į neelektrifikuotus kelius. Aišku, 6 kelias tuo laikotarpiu bus naudojamas pilnu pajėgumu...
Komentuoti:
-
Elektrifikaciją iki Vaidotų (aplinkkelis) nevyksta. Kas logiška, nes konkurso nebuvo. Ties Grigaičiais prieš kelias dienas.
Keista, tik kad nuo Kyviškių gan toli (kaip minimum apie 1,5 km) su elektrifikacija įlįsta į aplinkkelį.
Ties Kyviškių pervaža, aplinkkelis, vaizdas Kyviškių stoties link.
Kiek akis matė, ir į priešingą pusę nuo pervažos rudenį vyko pamatų liejimas. Kam to reikia, jei net iki Kyviškių pervažos nebūtina elektrifikuoti dabartiniame etape.
Nei ties Lydos pl. pervaža, nei Juodšiliuose jokie elektrifikacijos darbai nevyksta, jei kam kiltų įtarimas, kad ties Grigaičiais dar darbai nepradėti.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.07, 09:11.
Komentuoti:
Komentuoti: