Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Kiek prisimenu, kai kurie traukiniai važiuoja nekeičiant lokomotyvo iš Maskvos iki pat Bresto, tai kodėl nebūtų galima važiuot nuo Maskvos iki Vilniaus ir atgal.
    Tad jei vietoj du kart po 29 minutes būtų dukart po 10.
    Bet aišku čia tik spelionės)
    Kur du kartus po 29? Keičia Minske, Vilniuje ir Nesterove. Nekeistų Minske, susitaupytų 10-15 min. Minske vis tiek reikia sustojimo ne mažiau 10-iai minučių.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Tai gal ir RŽD jį naudoja. Ar tikrai ne?
    Planavo (o gal ir naudoja) atkarpoje nuo Tuapsė iki Adlerio.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad jokio taupymo nebūtų. Lokomotyvų keitimas Minske. Stovėjimas apie 25 min. Stovėti trumpiau 10 min. niekaip neišeina, nes daug įlipančių ir išlipančių. Plius galimybė išlyginti grafiką, jei kiek vėluoja, ypač iš Kaliningrado važiuojant. Taupymo geriausiu atveju būtų iki 10 min.
    Kiek prisimenu, kai kurie traukiniai važiuoja nekeičiant lokomotyvo iš Maskvos iki pat Bresto, tai kodėl nebūtų galima važiuot nuo Maskvos iki Vilniaus ir atgal.
    Tad jei vietoj du kart po 29 minutes būtų dukart po 10.
    Bet aišku čia tik spelionės)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad jokio taupymo nebūtų. Lokomotyvų keitimas Minske. Stovėjimas apie 25 min. Stovėti trumpiau 10 min. niekaip neišeina, nes daug įlipančių ir išlipančių. Plius galimybė išlyginti grafiką, jei kiek vėluoja, ypač iš Kaliningrado važiuojant. Taupymo geriausiu atveju būtų iki 10 min.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    29/30 kaip tik nuo Maskvos iki Minsko važinėja su EP20. Bet yra vienas "bet" - LG yra naudojamas GSM-R ryšys, todėl BČ specialiai montuoja šitą radio stotį tuose savo šilumvežiuose, kurie važiuoja į Lietuvą. Ar tą patį planuoja daryti RŽD?
    Tai gal ir RŽD jį naudoja. Ar tikrai ne?
    Iš kitos pusės RŽD būtų galima padaryti PRą, paleidus traukinį, kuris iki Vilniaus atvyksta be lokomotyvo keitimo ir sutapo apie valandą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kaip iš Kaliningrado srities įvažiuojančiuose Rusijos lokomotyvuose? Ar LG ten naudoja Rusijos standarto ryšį?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Ne tai, kad dažnai, o turbūt puse keleivinių lokomotyvų nuo Oršos iki Minsko yra RŽD, todėl teoriškai galim ir kokį ЭП-20 pamatyti Vilniuje.
    29/30 kaip tik nuo Maskvos iki Minsko važinėja su EP20. Bet yra vienas "bet" - LG yra naudojamas GSM-R ryšys, todėl BČ specialiai montuoja šitą radio stotį tuose savo šilumvežiuose, kurie važiuoja į Lietuvą. Ar tą patį planuoja daryti RŽD?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG dviaukščius leis. 3 užsakyti. Skirtumas nuo turimų - specialios lentynos bagažui. BČ, aišku, Stadlerius leis. Kinietiškų manevrinių ir estai nusipirko.

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Tai BČ turės neblogą elektrovežių parką, žinoma įdomu kokios kokybės bus kinietiški, bet matyt atliks savo paskirtį, nes Kinijoje matyt tokiais pat tampo, o ten įsivaizduoju krovinių kiekiai tai turėtų būt patvarus. Ačiū už informaciją. O keleivinės električkos bus naujos LG užsakytos ar BČ irgi kokią savo paleis? ar turi jie ką nors elektrinio - Stadler?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Naujai elektrifikuotame ruože iki Gomelio keleivinius tampys krovininiai elektrovežiai VL80. BČ yra užsakiusi kinietiškus BKG2, kurie yra vienos sekcijos krovininiai, bet tinkami ir keleiviniams. 3 iš 18 jau gauti, bet dar nedirba.

    http://www.crrcgc.cc/g5175/s10162/t263982.aspx
    Paskutinis taisė Al1; 2016.04.11, 18:41.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Bet BČ turbūt irgi nėra lokomotyvų pertekliaus, dažnai iki Minsko ir toliau važinėja RŽD elektrovežiai.
    Ne tai, kad dažnai, o turbūt puse keleivinių lokomotyvų nuo Oršos iki Minsko yra RŽD, todėl teoriškai galim ir kokį ЭП-20 pamatyti Vilniuje.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    <...> Atkarpoje Vilnius-Kena su keleiviniais traukiniais ir toliau dirbs BČ lokomotyvai.
    Poreikis ir kroviniai yra, bet nėra lokomotyvų.
    Bet BČ turbūt irgi nėra lokomotyvų pertekliaus, dažnai iki Minsko ir toliau važinėja RŽD elektrovežiai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Tai BČ pilnai išnaudos savo elektrifikuotą ruožą, o LG turi elektrinių lokomotyvų?
    Šiuo metu LG elektrovežių nėra (yra tik pirkimo planai). Atkarpoje Vilnius-Kena su keleiviniais traukiniais ir toliau dirbs BČ lokomotyvai.
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Ir dar gal kas žino ar LG tampo krovinius elektriniu tinklu? pvz. Vilnius - Kaunas? Kiek suprantu nėra poreikio ir nėra krovinių LT, kad tampyt elektrovežiais?
    Poreikis ir kroviniai yra, bet nėra lokomotyvų.

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Tai BČ pilnai išnaudos savo elektrifikuotą ruožą, o LG turi elektrinių lokomotyvų? Ir dar gal kas žino ar LG tampo krovinius elektriniu tinklu? pvz. Vilnius - Kaunas? Kiek suprantu nėra poreikio ir nėra krovinių LT, kad tampyt elektrovežiais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tas bus, bet elektrifikacijos pilnavertis išnaudojimas bus galima tik elektrifikavus iki pat Vaidotų.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kitas etapas - elektrifikacija iki Vaidotų. Nors ir Baltarusijoje kol kas su elektrifikacija vėlavimas, visgi galiausiai gausis taip, kad Lietuva vėliau elektrifikuos ruožą iki Vaidotų, nei savo užbaigs Baltarusija. Todėl taip gausis, kad kurį laiką tik keleivinis eismas vyks.
    Iki Kenos prekiniai traukiniai bus tempiami elektrovežiais, visi stoties keliai bus po kontaktiniu tinklu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kitas etapas - elektrifikacija iki Vaidotų. Nors ir Baltarusijoje kol kas su elektrifikacija vėlavimas, visgi galiausiai gausis taip, kad Lietuva vėliau elektrifikuos ruožą iki Vaidotų, nei savo užbaigs Baltarusija. Todėl taip gausis, kad kurį laiką tik keleivinis eismas vyks.

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Tai kaip čia dabar su ta elektrifikacija, tai tik keleiviniam? Ar krovinius BY tempia iki Kenos ir ten palieka? Ar nenumatyta krovinius tampyt su elektriniais lokomotyvais tarp LT ir BY?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Įdomu, o kaip reikalai anapus sienos? Kaip ten vyksta elektrifikacija. Ar rudenį paleis jau elektrinį Vilnius-Minsk
    Darbai vyksta, bet šiemet tikriausiai nepabaigs.

    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    O kas elektrinius krovinius tampys? BY iki Vaidotų? O nuo Vaidotų iki kur nors elektriniai temps ar elektrifikacija tik keleiviniam?
    Iki Vaidotų dar neelektrifikuojama, tik projektuojama.

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Įdomu, o kaip reikalai anapus sienos? Kaip ten vyksta elektrifikacija. Ar rudenį paleis jau elektrinį Vilnius-Minsk

    O kas elektrinius krovinius tampys? BY iki Vaidotų? O nuo Vaidotų iki kur nors elektriniai temps ar elektrifikacija tik keleiviniam?
    Paskutinis taisė Vilnius; 2016.04.08, 13:30.

    Komentuoti:

Working...
X