Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Visas šitas maršrutas yra liūdesys. Maršrutas turėtų būti Oro uostas- Vilniaus stotis - Kauno oro uostas - Kaunas.
    O dabar net RB eis šalia Karmėlava. Tuo tarpu Ryga:
    Pastato forma rodo LTG požiūrį į keleivius.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nu negi čia dabar savo 15% prisidėsi prie visokių stočių. Turėsim bėgius ir užteks.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Visas šitas maršrutas yra liūdesys. Maršrutas turėtų būti Oro uostas- Vilniaus stotis - Kauno oro uostas - Kaunas.

    O dabar net RB eis šalia Karmėlava. Tuo tarpu Ryga:



    Ir mes:



    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kartu su Vilniaus mazgo elektrifikacija tai numatyta.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Berods elektrifikuojamas geležinkelis iki oro uosto, atrodo, matyti ruošiamos vietos stulpams. Ar kažkas žino ką nors apie tai?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Trečiadienį tarkim, eilinę dieną, 37 išskrendantys lėktuvai, 40 atskrendančių lėktuvų. Tai 24 val dalini 77 skrydžių (in/out) gaunasi kas 18 minučių lėktuvas pasirodo arba išskrenda VNO. Tai piko valandos realiai gaunasi nuo 5:00 ryto iki 1:00 nakties (kitos dienos), nes tarp 1:00 nakties ir 5:00 ryto tik pora lėktuvų.
    Savo piko laikas- neapibrezia visos dienos laiko intervalo. Piko laikas- laikas kai uztikrinami minimalus transporto vaziavimo intervalui.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Kreivagalvių negyvybingas kūrinukas numirė, gaila ar ne bet tai normalu, natūralu škias.Tas šū*das jau po mirties pereina į savo gyvavimo ciklo kitą etapą tad šventas nekrologinis reikalas padaryt išvadas (a jas apskritai kas nors bandys daryt?).

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Net svajonese tokie variantai yra ne tik kad neigyvendinami, bet ir nerealus. Nebutu tiek keleiviu pirma. Didizioji dalis vaziuoja lengvomis, taksi, viesuoju ir maziausia keleiviu lieka traukinukui. ne visi zino, ne visiems i gel. stoti reikia. optimaliausias variantas, kiap iki pandemijos kad 45 min laike, kai yra lektuvu atskridimo- iskridimo pikai.
    Trečiadienį tarkim, eilinę dieną, 37 išskrendantys lėktuvai, 40 atskrendančių lėktuvų. Tai 24 val dalini 77 skrydžių (in/out) gaunasi kas 18 minučių lėktuvas pasirodo arba išskrenda VNO. Tai piko valandos realiai gaunasi nuo 5:00 ryto iki 1:00 nakties (kitos dienos), nes tarp 1:00 nakties ir 5:00 ryto tik pora lėktuvų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LTG link švelnai tariant nelabai patogus informacijos išdėstymas tvarkaraščiuose. kam kelis kartus kartoti per dvi eilutes "Vilnius- Vilniaus oro uostas
    Gal labiau prityrę žino kokią varnelę paspausti kad būtų rodoma normaliai

    Aukščiau kalbama apie reisius kas pusvalandį, kai sekmadienį iš viso yra tik 4 reisai į oro uostą


    Darbo dienomis reisų yra daugiau (10), nes žmonės važiuoja į darbus

    https://bilietas.ltglink.lt/journeys...ate=2022-12-05

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Net svajonese tokie variantai yra ne tik kad neigyvendinami, bet ir nerealus. Nebutu tiek keleiviu pirma. Didizioji dalis vaziuoja lengvomis, taksi, viesuoju ir maziausia keleiviu lieka traukinukui. ne visi zino, ne visiems i gel. stoti reikia. optimaliausias variantas, kiap iki pandemijos kad 45 min laike, kai yra lektuvu atskridimo- iskridimo pikai.
    Gana klaidinga logika, kuria vadovaujasi nebent JAV miestų, neskaitant NYC, urban planneriai. VT galioja induced demand, kas reiškia, kad keleivius matuojam ne pagal tai, kiek jų naudojosi traukiniais vakar, bet kiek naudosis, jei sukursim patikimą ir gerą servisą. Lygiai taip pat, kaip daugėja vairuotojų, kai praplatinam ir pagerinam gatves.

    Kitas dalykas, kurį reikia gerinti, tai VNO geležinkelio stotelės accessibility. Ji turėtų būti kažkur arčiau oro uosto pastato arba turėtų būti kažkoks labiau integruotas ir civilizuotas būdas iki jos nusigauti. Pavyzdžiui, travelatorius ar kažkoks tunelis ar dar kažkas, kas aiškiai rodytų, kad va ten yra traukinys. Plius reikalingas civilizuotas ženklinimas, kurio Lietuvoje dar neįvaldėme.

    Tl;Dr
    - Reikia tvarkaraščio griežtai kas 30 minučių arba dažniau
    - Reikia geresnio VNO stotelės integravimo ir ženklinimo
    - Apie keleivių demand kalbėti ne vertinant vakar dienos skaičius, o skaičius, kurie bus sukūrus normalią infrastruktūrą

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Turiu pasiūlymą LTG, nežinau ar fiziškai įmanoma tai padaryti, bet turėtų būti tobulinamas traukinuko maršrutas Vilnius - Vilniaus Oro Uostas - Vilnius. Norėjau pasinaudoti šią savaitę, bet išsigandau pamatęs, kad maršrutas ne mažiau kaip kas valandą:
    Click image for larger version

Name:	Vilnius-Oro uostas.jpg
Views:	1252
Size:	102,8 kB
ID:	2015495

    Click image for larger version

Name:	Oro uostas-Vilnius.jpg
Views:	1234
Size:	98,6 kB
ID:	2015494

    Teko apsilankyti Bergen'e ir pasinaudoti Light train tarp Bergeno orouosto ir Bergeno (40 min kelio traukinuku). Kursuoja berods kas 7-12 minučių.
    Mes turime labai mažo atstumo 4.20 km atkarpą, tačiau LG traukinukas 80 ar net 90 % laiko stovi ir "laukia klientų".
    Tai mano pasiūlymas būtų toks su vienu traukiniu ir keliais vairuotojais, vienas ciklas būtų apie 26 min.

    Click image for larger version

Name:	Galimas tvarkarastis.jpg
Views:	1230
Size:	131,3 kB
ID:	2015496 Tada būtų galima pavadinti, kad turime susisiekimą tarp Orouosto ir Vilniaus geležinkelio stoties.
    Reikia, kad kas nors prastumptų šitą idėją LG atsakingiems už keleivių vežimą.
    Net svajonese tokie variantai yra ne tik kad neigyvendinami, bet ir nerealus. Nebutu tiek keleiviu pirma. Didizioji dalis vaziuoja lengvomis, taksi, viesuoju ir maziausia keleiviu lieka traukinukui. ne visi zino, ne visiems i gel. stoti reikia. optimaliausias variantas, kiap iki pandemijos kad 45 min laike, kai yra lektuvu atskridimo- iskridimo pikai.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Iki pandemijos kursavo kas pusvalandį, jei ne dažniau.
    Kas pusvalandi tikrai nebuvo. Mazdaug kas 45 minutes iki Pandemijos.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Turiu pasiūlymą LTG, nežinau ar fiziškai įmanoma tai padaryti, bet turėtų būti tobulinamas traukinuko maršrutas Vilnius - Vilniaus Oro Uostas - Vilnius. Norėjau pasinaudoti šią savaitę, bet išsigandau pamatęs, kad maršrutas ne mažiau kaip kas valandą:
    Click image for larger version

Name:	Vilnius-Oro uostas.jpg
Views:	1252
Size:	102,8 kB
ID:	2015495

    Click image for larger version

Name:	Oro uostas-Vilnius.jpg
Views:	1234
Size:	98,6 kB
ID:	2015494

    Teko apsilankyti Bergen'e ir pasinaudoti Light train tarp Bergeno orouosto ir Bergeno (40 min kelio traukinuku). Kursuoja berods kas 7-12 minučių.
    Mes turime labai mažo atstumo 4.20 km atkarpą, tačiau LG traukinukas 80 ar net 90 % laiko stovi ir "laukia klientų".
    Tai mano pasiūlymas būtų toks su vienu traukiniu ir keliais vairuotojais, vienas ciklas būtų apie 26 min.

    Click image for larger version

Name:	Galimas tvarkarastis.jpg
Views:	1230
Size:	131,3 kB
ID:	2015496 Tada būtų galima pavadinti, kad turime susisiekimą tarp Orouosto ir Vilniaus geležinkelio stoties.
    Reikia, kad kas nors prastumptų šitą idėją LG atsakingiems už keleivių vežimą.
    Jūs siūlot traukinį leisti kas 26 min., kai jie dabar nesugeba kas 2 val. kursuojančio traukinio priderinti prie pagrindinių maršrutų Klaipėda-Vilnius ir Kaunas-Vilnius…

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Pirma kursuotų tuščios automotrisės. Bet čia vakar Urban Cycling Institute pasidalino citata:

    You can't justify a bridge by the number of people swimming across a river.
    – Brent Toderian

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Iki pandemijos kursavo kas pusvalandį, jei ne dažniau.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Turiu pasiūlymą LTG, nežinau ar fiziškai įmanoma tai padaryti, bet turėtų būti tobulinamas traukinuko maršrutas Vilnius - Vilniaus Oro Uostas - Vilnius. Norėjau pasinaudoti šią savaitę, bet išsigandau pamatęs, kad maršrutas ne mažiau kaip kas valandą:
    Click image for larger version

Name:	Vilnius-Oro uostas.jpg
Views:	1252
Size:	102,8 kB
ID:	2015495

    Click image for larger version

Name:	Oro uostas-Vilnius.jpg
Views:	1234
Size:	98,6 kB
ID:	2015494

    Teko apsilankyti Bergen'e ir pasinaudoti Light train tarp Bergeno orouosto ir Bergeno (40 min kelio traukinuku). Kursuoja berods kas 7-12 minučių.
    Mes turime labai mažo atstumo 4.20 km atkarpą, tačiau LG traukinukas 80 ar net 90 % laiko stovi ir "laukia klientų".
    Tai mano pasiūlymas būtų toks su vienu traukiniu ir keliais vairuotojais, vienas ciklas būtų apie 26 min.

    Click image for larger version

Name:	Galimas tvarkarastis.jpg
Views:	1230
Size:	131,3 kB
ID:	2015496 Tada būtų galima pavadinti, kad turime susisiekimą tarp Orouosto ir Vilniaus geležinkelio stoties.
    Reikia, kad kas nors prastumptų šitą idėją LG atsakingiems už keleivių vežimą.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau prieš porą dienų buvo galima tą padaryti.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    "Dėl sumažėjusio skrydžių skaičiaus Vilniaus oro uoste stabdome traukinius Vilnius–Oro uostas–Vilnius maršrute. Tai – šiuo metu vienintelis pokytis vietiniuose maršrutuose. Traukiniai iš Vilniaus į Jašiūnus kursuos kaip įprasta." (Lietuvos Geležinkeliai)

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1283
Size:	68,7 kB
ID:	1790763
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tai be abejonės turėtų būt pusvalandinis kursavimas. Kur yra išvystytas VT, ten miestuose, priemiestinių traukinių sistemose ir net tarpmiestiniuose traukiniuose visada siekiama maksimaliai reguliaraus kursavimo, t.y. taktinio tvarkaraščio, apie kurį jau forume rašiau. Užtikrintas kursavimas ir yra esminis privalumas – žinai, kad yra išvykimai :00 ir :30, ir nesuki galvos. Plius tai ir marketingui pasitarnautų – lengva reklamuoti, kurti šūkius, galima vienu sakiniu visą tvarkaraštį apibūdinti. Pvz., nuo ... iki ... valandos išvykimas iš Stoties :00 ir :30 minutę, iš oro uosto – :15 ir :45.

    Gaila, kad Lietuvoje niekas nesuinteresuotas daryti priemiestinių traukinių maršrutų. Būtų pvz. Vilnius - Juodšiliai, su dviem naujom stotelėm ties Salininkais, ir kursuotų visą dieną kas valandą. Tik čia jau reikia iniciatyvos, miesto ir rajono valdžios prisidėjimo. Reikėtų ir prekės ženklą priemiestiniams traukiniams sugalvoti, ir traukinio žemagrindžio, ir bilietus suderinti. Miesto autobusus „pririšti“ prie traukinių stotelių. Aš čia įžiūrėčiau privalumų – autobusų maršrutai trumpėtų, būtų efektyvesni. Gyventojai gautų greitą susisiekimą su stotimi ir senamiesčiu. Gal atsirastų postūmis priemiesčiams intensyviau vystytis šalia geležinkelio, atidarinėti parduotuves, gal suintensyvinti užstatymą, o ne vien padrikai trobas laukuose barstyt.
    Bet čia reikia strateginio mąstymo, integruoti galbūt ir N. Vilnią, Lentvarį. Net ir Grigiškėse teoriškai galima geležinkelį 500 m pratęsti iki magistralės, ir būtų laisvai galima turėti ir tenai priemiestinio traukinio stotelę. Tik čia aišku reiktų išpirkti sklypą ir išbetonuoti peroną (kažkodėl XXI amžiuje tai misija neįmanoma, neskaitant „iš Europos nuleistos“ RailBalticos).
    Ką čia parašiau, gal skamba per gražiai, bet kažkodėl kitose šalyse vis atsiranda S-Bahnai: Lenkijoje, Austrijoje, Vokietijoje, Čekijoje ir kitur. Planuojama daug kur, net Lenkijoje daug planų yra. Tik Lietuvoje neįsivaizduojama, kad galima turėti kažką daugiau, negu 7 minučių traukinuką. Turbūt tai politinė problema ir VT vystymo tradicijų nebuvimas.
    Kokie dar traukiniai, jei nesugebama net autobusų eismo organizuoti. VT 30 metų degraduoja ir visas susisiekimas statosi ant lengvojo automobilio. Pažiūrėkite į bet kurį rajono planą ar investicijų projektus - didžioji dalis eina keliams ir gatvėms. VT minimimas tik toks, koks yra. Apie jokias plėtros perspektyvas net nekalbama, išskyrus tik atnaujinimą ar naują profanacijos rūšį - elektrobusus į priemiesčius, kai pagrindiniai keleiviai tik moksleiviai...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Deja, Lietuva beveik neturi "geležinkelių kultūros".

    Komentuoti:

Working...
X