Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Visdarlietus
    replied
    Įdomu kiek vms suinteresuota mokėti LGT infra už naudojimąsi infrastruktūra, kai paleisti auobusą jokių infrastruktūros papildomų išlaidų nėra.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Nu jo patys tie kurie škias bėginio transporto mieste rėmėjai-VMS. Ura!
    Pagal veiksmus labai akivaizdu kaip jie sinteresuoti plėsti transporto rūšis ir gerinti priemiestinį susisiekimą.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ko gero niekas netrukdo VMS nusipirkti riedmenis ir organizuoti bėginį transportą priemiesčiuose.
    Nu jo patys tie kurie škias bėginio transporto mieste rėmėjai-VMS. Ura!
    Paskutinis taisė evvt; 2024.03.31, 12:38.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Toks faktas parodo visišką LG vadovybės nekompetenciją.
    Ko gero niekas netrukdo VMS nusipirkti riedmenis ir organizuoti bėginį transportą priemiesčiuose.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jau rodė. Buvo surašytas viešas laiškas. Bijau suklysti, bet vien tiesioginių parašų buvo keli šimtai surinkta. Brolis taip pasirašė, rinko sodininkų bendrijos nariai.
    Ir pageidaujama vieta labai aiški - prie pervažos, už arba prieš.
    Kartais reikia ir 2, ir 3 kartus prašyti, kad atsidurtum prioritetų sąraše.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jau rodė. Buvo surašytas viešas laiškas. Bijau suklysti, bet vien tiesioginių parašų buvo keli šimtai surinkta. Brolis taip pasirašė, rinko sodininkų bendrijos nariai.
    Ir pageidaujama vieta labai aiški - prie pervažos, už arba prieš.
    Man bendruomenės pirmininkė sakė, kad "kol nebus autobusų maršruto per Sakalaičių sodus, tol apie traukinį Salininkuose bus galima tik pasvajoti".

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Salininkų bendruomenė turėtų parodyti iniciatyvą ir kreiptis į VMS ir Link, kad būtų įrengta stotelė. Kol nesikreipia, tol niekas ir nežino, ar tokia stotelė reikalinga.
    Jau rodė. Buvo surašytas viešas laiškas. Bijau suklysti, bet vien tiesioginių parašų buvo keli šimtai surinkta. Brolis taip pasirašė, rinko sodininkų bendrijos nariai.
    Ir pageidaujama vieta labai aiški - prie pervažos, už arba prieš.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Šiap jau visus reisus būtų galima turbūt iki Salininkų pratęsti, o jeigu dar integruoti su JUDU. Bet tai kas būtų patogu dažniausiai tik svajonės.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nėra tokio dalyko kaip "salininkų bendruomenė", užtat yra susisiekimo ministerija ir LG, tik niekam ten keleivių susisiekimas nerūpi.
    Nepainiokite bendrijos su bendruomene. Bendruomenei nereikia būti registruota, tai tiesiog iniciatyvių žmonių susibūrimas. LG patys nenuspręs, ar reikia stotelės Salininkuose, ar nereikia. Turi būti parodyta Salininkų gyventojų iniciatyva.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Salininkų bendruomenė turėtų parodyti iniciatyvą ir kreiptis į VMS ir Link, kad būtų įrengta stotelė. Kol nesikreipia, tol niekas ir nežino, ar tokia stotelė reikalinga.
    Nėra tokio dalyko kaip "salininkų bendruomenė", užtat yra susisiekimo ministerija ir LG, tik niekam ten keleivių susisiekimas nerūpi.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Traukiniai stos stotelėje nuo kurios eiti 1.5 km žvyrekliu per mišką iki artimiausios 400 arba 150 gyventojų dydžio gyvenvietės, tuo tarpu Salininkuose, kur gyventojų nepalyginus daugiau ir gyvenvietė prasideda iškart nuo geležinkelio, prie pat stoja keli autobusų maršrutai, stotelės iki šiol nėra.
    Salininkų bendruomenė turėtų parodyti iniciatyvą ir kreiptis į VMS ir Link, kad būtų įrengta stotelė. Kol nesikreipia, tol niekas ir nežino, ar tokia stotelė reikalinga.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Manau, kad ne nekompetenciją, bet instagraminę vadybą parodo. Fokusuojasi į daug publicity potencialo turinčius maršrutus, tokius kaip Vilnius-Ryga (nesakau, kad nereikia, šiuo atveju reikalingumas ir publicity siekimas sutampa). Tuo tarpu ne tokie "ryškūs" darbai, na kam jie reikalingi jei negali su Premjere nusifotografuoti.
    Tai iš esmės ir yra nekompetencija, kai vadovauja instagraminiai vadybininkai nieko nesuprantantys apie geležinkelius.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Manau, kad ne nekompetenciją, bet instagraminę vadybą parodo. Fokusuojasi į daug publicity potencialo turinčius maršrutus, tokius kaip Vilnius-Ryga (nesakau, kad nereikia, šiuo atveju reikalingumas ir publicity siekimas sutampa). Tuo tarpu ne tokie "ryškūs" darbai, na kam jie reikalingi jei negali su Premjere nusifotografuoti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Traukiniai stos stotelėje nuo kurios eiti 1.5 km žvyrekliu per mišką iki artimiausios 400 arba 150 gyventojų dydžio gyvenvietės, tuo tarpu Salininkuose, kur gyventojų nepalyginus daugiau ir gyvenvietė prasideda iškart nuo geležinkelio, prie pat stoja keli autobusų maršrutai, stotelės iki šiol nėra.
    Toks faktas parodo visišką LG vadovybės nekompetenciją.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Maršrute Vilnius–Oro uostas–Jašiūnai–Vilnius nuo gegužės 1 d. numatyti papildomi reisai, o nuo balandžio pirmos – papildomas sustojimas Parudaminio stotyje.
    Traukiniai stos stotelėje nuo kurios eiti 1.5 km žvyrekliu per mišką iki artimiausios 400 arba 150 gyventojų dydžio gyvenvietės, tuo tarpu Salininkuose, kur gyventojų nepalyginus daugiau ir gyvenvietė prasideda iškart nuo geležinkelio, prie pat stoja keli autobusų maršrutai, stotelės iki šiol nėra.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Bus dažninamas tvarkaraštis
    https://ltg.lt/naujienos/2024/atnauj...uti-traukiniu/

    Maršrute Vilnius–Oro uostas–Jašiūnai–Vilnius nuo gegužės 1 d. numatyti papildomi reisai, o nuo balandžio pirmos – papildomas sustojimas Parudaminio stotyje.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    + galiotų tas pats bilietas kaip ir autobusuose/troleibusuose
    Pernelyg sureikšminamas tas atstumas nuo stotelės iki terminalo, palyginus su didžiaisiais oro uostais šitas atstumas yra menkniekis. Galbūt būtų patogiau, jei visas praėjimas būtų šiltas ir apsaugotas nuo lietaus, t.y. požeminis tunelis su konvejeriu, o nuo traukinių perono iki išvykimo terminalo tėra kiek daugiau nei 250 m tiesia linija. Prasmingiau būtų, jei iš oro traukinio būtų galimybė patogiai persėsti į traukinius Kauno/Šiaulių/Klaipėdos, Minsko ar Ignalinos/Visagino/Daugpilio link.
    Integravimas į bendrą bilietų sistemą seniausiai turėtų būti padarytas, bet kita vertus, retam reikia iš Oro uosto važiuoti į Stotį, turėtų būti normalūs viešojo transporto maršrutai iš oro uosto Lazdynų, Karoliniškių link.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2023.10.18, 13:38.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Normalus traukinys važiuotų iki 0-io aukšto po oro uostu ir iki jo būtų galima nusileisti/pakilti eskalatoriumi tiesiai iš atvykimo/išvykimo salių.
    + galiotų tas pats bilietas kaip ir autobusuose/troleibusuose

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    peržiūrėjau tamstos postus, bet neradau jokių nuorodų į RB spec. planus su požeminėmis geležinkelio linijomis VNO ar KUN. Kiek žinau planuojama stotis nuo KUN bus gan toli ir organizuos važiavimą į ją su autobusais (kas tikrai nėra superinis sprendimas). Gal pasidalinsit dar kartą?
    Šiuo metu TPDRIS sistema neveikia, todėl pateikiu nuorodą į Susisiekimo ministerijos puslapį kur dubliuotai patalpinti Kaunas-Vilnius linijos atšakų brėžiniai:
    https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...giniu-profiliu

    Tamstą turėtų dominti brėžiniai su 003_1 (VNO prieigos) ir 008_1 (KUN prieigos) pavadinimo gale. Apie tunelius KUN niekada neminėjau. Jūsų paminėtas susisiekimo privežamaisiais autobusais tarp KUN ir RB stotelės būdas pilnai gali būti realizuotas laikinai, kol nebus pastatytas naujas terminalas pietinėje KUN pusėje. Bet turint omenyje slenkančius į dešinę RB statybų terminus, tiek stotelė, tiek ir terminalas gali atsirasti ir praktiškai tuo pačiu metu.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Gal galima pabaigti šitas ašarų pakalnes. Atsiprašau, bet nervas ima, kai jau daugiau kaip metai yra paviešintas Kaunas-Vilnius specialusis planas. Pats pateikinėjau nuorodas į jį relevančioje temoje. Plane numatyta požeminė 1435 linijos stotis su patekimu tiesiai į oro uostą, o čia matai pateikiam kažkada būsimos RIX stoties vizualizaciją ir DABARTINĖS VNO stotelės nuotrauką ir verkiam, verkiam...

    Didelis prašymas verksniams, kai tik užsimanysit paverkti, truputi plačiau pasidomėkite tema, pasiskaitykite kad ir šį forumą... bet neapsiribokit paskutiniu pranešimų puslapiu.

    AČIŪ iš anksto.
    peržiūrėjau tamstos postus, bet neradau jokių nuorodų į RB spec. planus su požeminėmis geležinkelio linijomis VNO ar KUN. Kiek žinau planuojama stotis nuo KUN bus gan toli ir organizuos važiavimą į ją su autobusais (kas tikrai nėra superinis sprendimas). Gal pasidalinsit dar kartą?

    Komentuoti:

Working...
X