Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tai kad vakare nėra prasmės. Visi lėktuvai jau būna išskridę. Grįžtantys vakarais irgi labiau linkę važiuoti taksi, netgi nelaukia autobusų. Su autobusais irgi ne kas, nes lėktuvui nusileidus apie 23 val. jau praktiškai galimybės važiuoti į miestą autobusu nėra, nes kol ateisi iki stotelės, visi autobusai bus išvažiavę. Reiks laukti 88N, iš kurio naudos mažai, nes debiliška trasa naktį per visokias IKEA ir Žirnių gatves, kai turėtų važiuoti naktinis pro Naujininkus ir stotį. Be to ir rida trumpesnė gautųsi, kas vėlgi į naudą.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
    Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
    1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
    2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
    3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
    4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
    Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ką bekalbėti. Kai net klaipėdiečiai ar kauniečiai, nors autobusų ar traukinių dienos metu pakankamai daug, į oro uostą rytiniam skrydžiui atvykti nėra kuo. Klaipėdiečiams autobusu atvykti tą pačia dieną į skrydį anksčiau 8 val. nelabai išeina, nes naktinis autobusas atvažiuoja 5.40. į oro uostą geriausiu atveju nusigauti pavyks su VT maždaug 6.15. Vėlgi, atvykus vakariniais skrydžiais net 17-18 val. jau į daugelį miestų nėra kuo (su VT) nuvažiuoti.
    Jei tikėsime autobusubilietai.Lt informacija, naktinis autobusas Palanga-Vilnius užsuka į Vilniaus oro uostą. Ten jis būna 5:40h ryto (autobusų stotyje - 5:50h). Iš Vilniaus į Palangą 23:00 val išvažiuodamas, į Oro uostą taip pat užvažiuoja - tą kelis kartus įsitikinau pats asmeniškai juo vėlai grįždamas į Kauną.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką bekalbėti. Kai net klaipėdiečiai ar kauniečiai, nors autobusų ar traukinių dienos metu pakankamai daug, į oro uostą rytiniam skrydžiui atvykti nėra kuo. Klaipėdiečiams autobusu atvykti tą pačia dieną į skrydį anksčiau 8 val. nelabai išeina, nes naktinis autobusas atvažiuoja 5.40. į oro uostą geriausiu atveju nusigauti pavyks su VT maždaug 6.15. Vėlgi, atvykus vakariniais skrydžiais net 17-18 val. jau į daugelį miestų nėra kuo (su VT) nuvažiuoti.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai čia ne tik traukinio problema. Traukinys atveža į stotį, šalia ir autobusų stotis. Esmė tame, kad daugumai nevilniečių atvykti į oro uostą VT nėra galimybių. Į rytinius skrydžius net iš Kauno reikia važiuoti iš vakaro.
    Vilniečiams nėra tikslo važiuoti į stotį, kad toliau persėsti į miesto VT. Į miesto VT galima įsėsti tiesiai prie oro uosto (į 3G, pavyzdžiui). Daugumai krypčių Vilniaus mieste, važiuoti per stotį nei tiesiausia, nei greičiausia, nei patogiausia.

    O nevilniečiams - jeigu autobusas/traukinys reikia kryptimi važiuoja vos kelis kartus per dieną - tai irgi akivaizdu, kad tokia jungtis neturi jokių šansų konkuruoti su automobiliu (nebent atsitiktinai sutaptų skrydžio, traukinio ir autobuso laikai).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

    O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.

    Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
    Tai čia ne tik traukinio problema. Traukinys atveža į stotį, šalia ir autobusų stotis. Esmė tame, kad daugumai nevilniečių atvykti į oro uostą VT nėra galimybių. Į rytinius skrydžius net iš Kauno reikia važiuoti iš vakaro.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Visame Vilniaus VT turėtų galioti Vilniečio kortelė. O tai reiškia, kad traukinių bei priemiestiniu autobusų sistema turi būti integruota į miesto VT. Jau labai daug kur taip padaryta arba yra daroma.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

    O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.

    Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
    Ne tik ta priežastis, nors pagrindinė turbūt. Pirmiausia įlipimas į traukinį tragikomiškas. Antra nusigavimas iš oro uosto iki traukinio st. belekoks kažkoks nekažikoks (būtų pėsčiųjų tunelis tiesiai iš oro uosto pastato nelendant į lauką ), vilniečio kortelė - trečia. Pasisakau labiau už vystymą to maršruto o ne likvidavimą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Jeigu šitame maršrute galiotų "Vilniečio kortelė", keleivių tikrai būtų daugiau.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Oro uostas aptarnauja vos ne 5mln. kasmet ir vis dar auga o tu teigi kad traukinio jungtis išvis nereikalinga.?
    O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.

    Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek keleivių keliauja tuo traukiniu? Kiek autobusu? Kiek taksi? Kiek iš viso jokiu VT nesinaudoja ir važiuoja mašina? Galiu pasakyti, kad VT važiuoja mažiau keleivių nei taksi ar automobiliu. Jau nekalbant apie traukinį.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.
    Oro uostas aptarnauja vos ne 5mln. kasmet ir vis dar auga o tu teigi kad traukinio jungtis išvis nereikalinga.?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    o kas pas mus trukdo priskirti ir padaryti normalų saloną, bent jau su vietomis bagažui?
    Smegenys. Tiksliau jų nebuvimas kai daroma per užpakalį.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Vilniuje oro uosto maršrutui nėra priskirtos konkečios 620 (t.y. ryte važiuoja į Keną, popiet į oro uostą, rytoj į Marcinkonis). Kijevo oro uosto maršrute važinėja priskirtos (ir atitinkamai pritaikytos) mašinos.
    o kas pas mus trukdo priskirti ir padaryti normalų saloną, bent jau su vietomis bagažui?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    kitas reikalas, nei kad pas mus
    Vilniuje oro uosto maršrutui nėra priskirtos konkečios 620 (t.y. ryte važiuoja į Keną, popiet į oro uostą, rytoj į Marcinkonis). Kijevo oro uosto maršrute važinėja priskirtos (ir atitinkamai pritaikytos) mašinos.

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    Šiandien Vilniaus geležinkelio stotyje kalėdinis traukinukas į oro uostą
    Gražiai atrodo šitas traukinys naktį, kai nušvinta ta balta juosta per visą perimetrą.

    Važiavau ir visgi supratau, kad turint sunkų didelį lagaminą geriau šito traukinio vengti. LG sukišo daug pinigų į geležinkelio stotį, bet į traukinius vis tiek reikia įkopti, o ne įlipti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Dar prieš Kalėdas.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Šiandien Vilniaus geležinkelio stotyje kalėdinis traukinukas į oro uostą

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Pirmą kartą mačiau dvigubą PESA (017 ir ?) į Oro uostą. Ar keleivių padaugėjo?

    Atvaizdas
    Kiek dienų ta dviguba PESA į Oro uostą važinėjo? O gal važinėja nuolat?

    Komentuoti:

Working...
X