Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Tai kad vakare nėra prasmės. Visi lėktuvai jau būna išskridę. Grįžtantys vakarais irgi labiau linkę važiuoti taksi, netgi nelaukia autobusų. Su autobusais irgi ne kas, nes lėktuvui nusileidus apie 23 val. jau praktiškai galimybės važiuoti į miestą autobusu nėra, nes kol ateisi iki stotelės, visi autobusai bus išvažiavę. Reiks laukti 88N, iš kurio naudos mažai, nes debiliška trasa naktį per visokias IKEA ir Žirnių gatves, kai turėtų važiuoti naktinis pro Naujininkus ir stotį. Be to ir rida trumpesnė gautųsi, kas vėlgi į naudą.
-
Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą bekalbėti. Kai net klaipėdiečiai ar kauniečiai, nors autobusų ar traukinių dienos metu pakankamai daug, į oro uostą rytiniam skrydžiui atvykti nėra kuo. Klaipėdiečiams autobusu atvykti tą pačia dieną į skrydį anksčiau 8 val. nelabai išeina, nes naktinis autobusas atvažiuoja 5.40. į oro uostą geriausiu atveju nusigauti pavyks su VT maždaug 6.15. Vėlgi, atvykus vakariniais skrydžiais net 17-18 val. jau į daugelį miestų nėra kuo (su VT) nuvažiuoti.
Komentuoti:
-
Ką bekalbėti. Kai net klaipėdiečiai ar kauniečiai, nors autobusų ar traukinių dienos metu pakankamai daug, į oro uostą rytiniam skrydžiui atvykti nėra kuo. Klaipėdiečiams autobusu atvykti tą pačia dieną į skrydį anksčiau 8 val. nelabai išeina, nes naktinis autobusas atvažiuoja 5.40. į oro uostą geriausiu atveju nusigauti pavyks su VT maždaug 6.15. Vėlgi, atvykus vakariniais skrydžiais net 17-18 val. jau į daugelį miestų nėra kuo (su VT) nuvažiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai čia ne tik traukinio problema. Traukinys atveža į stotį, šalia ir autobusų stotis. Esmė tame, kad daugumai nevilniečių atvykti į oro uostą VT nėra galimybių. Į rytinius skrydžius net iš Kauno reikia važiuoti iš vakaro.
O nevilniečiams - jeigu autobusas/traukinys reikia kryptimi važiuoja vos kelis kartus per dieną - tai irgi akivaizdu, kad tokia jungtis neturi jokių šansų konkuruoti su automobiliu (nebent atsitiktinai sutaptų skrydžio, traukinio ir autobuso laikai).
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.
Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
Komentuoti:
-
Visame Vilniaus VT turėtų galioti Vilniečio kortelė. O tai reiškia, kad traukinių bei priemiestiniu autobusų sistema turi būti integruota į miesto VT. Jau labai daug kur taip padaryta arba yra daroma.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.
Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
Komentuoti:
-
Jeigu šitame maršrute galiotų "Vilniečio kortelė", keleivių tikrai būtų daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Oro uostas aptarnauja vos ne 5mln. kasmet ir vis dar auga o tu teigi kad traukinio jungtis išvis nereikalinga.?
Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
Komentuoti:
-
Kiek keleivių keliauja tuo traukiniu? Kiek autobusu? Kiek taksi? Kiek iš viso jokiu VT nesinaudoja ir važiuoja mašina? Galiu pasakyti, kad VT važiuoja mažiau keleivių nei taksi ar automobiliu. Jau nekalbant apie traukinį.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
o kas pas mus trukdo priskirti ir padaryti normalų saloną, bent jau su vietomis bagažui?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVilniuje oro uosto maršrutui nėra priskirtos konkečios 620 (t.y. ryte važiuoja į Keną, popiet į oro uostą, rytoj į Marcinkonis). Kijevo oro uosto maršrute važinėja priskirtos (ir atitinkamai pritaikytos) mašinos.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąkitas reikalas, nei kad pas mus
Komentuoti:
-
Parašė marius_ Rodyti pranešimąŠiandien Vilniaus geležinkelio stotyje kalėdinis traukinukas į oro uostą
Važiavau ir visgi supratau, kad turint sunkų didelį lagaminą geriau šito traukinio vengti. LG sukišo daug pinigų į geležinkelio stotį, bet į traukinius vis tiek reikia įkopti, o ne įlipti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Komentuoti:
Komentuoti: