Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    tą patį pasiūlymą kas pusvalandinį grafiką rašiau ir facebook grupėje Geležinkelių Entuziastai: 7:30, 8:00, 8:30 ir t.t. Smagu, kad yra ir daugiau taip manančių, gal kažkada taip sumanys ir LG
    Tai be abejonės turėtų būt pusvalandinis kursavimas. Kur yra išvystytas VT, ten miestuose, priemiestinių traukinių sistemose ir net tarpmiestiniuose traukiniuose visada siekiama maksimaliai reguliaraus kursavimo, t.y. taktinio tvarkaraščio, apie kurį jau forume rašiau. Užtikrintas kursavimas ir yra esminis privalumas – žinai, kad yra išvykimai :00 ir :30, ir nesuki galvos. Plius tai ir marketingui pasitarnautų – lengva reklamuoti, kurti šūkius, galima vienu sakiniu visą tvarkaraštį apibūdinti. Pvz., nuo ... iki ... valandos išvykimas iš Stoties :00 ir :30 minutę, iš oro uosto – :15 ir :45.

    Gaila, kad Lietuvoje niekas nesuinteresuotas daryti priemiestinių traukinių maršrutų. Būtų pvz. Vilnius - Juodšiliai, su dviem naujom stotelėm ties Salininkais, ir kursuotų visą dieną kas valandą. Tik čia jau reikia iniciatyvos, miesto ir rajono valdžios prisidėjimo. Reikėtų ir prekės ženklą priemiestiniams traukiniams sugalvoti, ir traukinio žemagrindžio, ir bilietus suderinti. Miesto autobusus „pririšti“ prie traukinių stotelių. Aš čia įžiūrėčiau privalumų – autobusų maršrutai trumpėtų, būtų efektyvesni. Gyventojai gautų greitą susisiekimą su stotimi ir senamiesčiu. Gal atsirastų postūmis priemiesčiams intensyviau vystytis šalia geležinkelio, atidarinėti parduotuves, gal suintensyvinti užstatymą, o ne vien padrikai trobas laukuose barstyt.
    Bet čia reikia strateginio mąstymo, integruoti galbūt ir N. Vilnią, Lentvarį. Net ir Grigiškėse teoriškai galima geležinkelį 500 m pratęsti iki magistralės, ir būtų laisvai galima turėti ir tenai priemiestinio traukinio stotelę. Tik čia aišku reiktų išpirkti sklypą ir išbetonuoti peroną (kažkodėl XXI amžiuje tai misija neįmanoma, neskaitant „iš Europos nuleistos“ RailBalticos).
    Ką čia parašiau, gal skamba per gražiai, bet kažkodėl kitose šalyse vis atsiranda S-Bahnai: Lenkijoje, Austrijoje, Vokietijoje, Čekijoje ir kitur. Planuojama daug kur, net Lenkijoje daug planų yra. Tik Lietuvoje neįsivaizduojama, kad galima turėti kažką daugiau, negu 7 minučių traukinuką. Turbūt tai politinė problema ir VT vystymo tradicijų nebuvimas.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    tą patį pasiūlymą kas pusvalandinį grafiką rašiau ir facebook grupėje Geležinkelių Entuziastai: 7:30, 8:00, 8:30 ir t.t. Smagu, kad yra ir daugiau taip manančių, gal kažkada taip sumanys ir LG

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Pažiūrėjau į traukinio Kaunas-Bialystokas SA133 tvarkaraštį, pamačiau jo kelis 9 minučių stovėjimus važiavimo krypties keitimo stotyje Suvalkuose. Kažkada lyg ir esu matęs 8 minučių stovėjimą. Ar tikslinga "per galvą verstis" Vilniaus Oro uosto maršrute, nežinau.
    Intervalai tarp išvykimo laikų ... 8:55; 9:30; 10:05; 10:40;11:15; 11:50; 12:25; 13:00; 13:35; 14:10; 14:40 yra po 35 minutes, t.y.- visai arti minėto pusvalandžio...
    Verta būtų sutikti, kad retokai traukinukas į Oro uostą važiuoja antroje dienos pusėje: iš Vilniaus išskrendančių lėktuvų gal ir mažai, bet gal yra parskrendančių? Skrydžių tvarkaraštį nepanagrinėjau (internete nagrinėjimas nuvargina, o nuo mėginimo vietoje patėmyti realiai atbaido matymas, kaip esi apsauginių ir kitokių oro uosto darbuotojų sekamas...).
    Taigi, traukinių į Oro uostą maršruto tvarkaraštis nėra toks blogas kaip kažkas atsiliepia... Bet nesakau, kad nereikia jį tobulinti.
    Išvykimo laikai 5:00; 6:00; 6:30; 7:00; 7:30; 8:00; 8:30 ir t.t. atrodytų gražiai... LG tokio tvarkaraščio linkme kažką bandyti galėtų...
    Mašinisto galimą "nuovargį" turiu minty ne fizinį.
    Paskutinis taisė Vitas; 2020.03.06, 13:11.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Man nekeista. Iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą traukinys nuvažiuoja per 7 minutes, paskutinėje stotelėje jam pastovėti reikia apie 10 minučių (visgi mašinistą iš kabinos į kabiną per saloną neversi bėgti !, grįžti į stotį vėl reikia 7 minučių (jau 24 minutės), joje pastovėti - vėl mažiausiai 10 minučių. Taigi, reisai galimi mažiausiai kas 34 minutės (jei ne dar ilgesniais intervalais). O dar - stotyje papyginti intensyvus kitų traukinių eismas, dar koks prekinis pravažiuoja, koks šilumvežis arba keleivinis traukinys prieš reisą iš depo ar po reiso į jį pamanevruoja, tai Oro uosto traukinuką bet kada nepriimsi ir neišleisi... Pagaliau ir mašinistui kažkiek pailsėti reikia. Ir likviduoti netikėtai įvykusį pavėlavimą.
    Žinoma, nepuolu įrodinėti, kad traukinio tvarkaraštį reikia tobulinti. Prie kitų traukinių taikyti reikia. Tai nėra perdaug sudėtinga, nes Vilniaus-Kirtimų linija prekiniai traukiniai nevažinėja.
    Ta prasme mašinistas per 7 minučių kelionė pavargsta tiek kad reikia pailsėt 10 minučių ? Tam vagonėly pereit iš vieno galo užtrunka gal 10 sekundžių. Nu aišku užrakint atrakint duris gal dar biški, tai iki minutės maximum. Autobusų vairuotojams pavažiavus dvi tris stoteles gal irgi reikia sustot pailsėt 10 minučių ? Dėl traukinių eismo aišku kitas klausimas, bet kiek yra tekę stoty būt tai nepanašu kad ten labai intensyviai vyktų eismas.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Man nekeista. Iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą traukinys nuvažiuoja per 7 minutes, paskutinėje stotelėje jam pastovėti reikia apie 10 minučių (visgi mašinistą iš kabinos į kabiną per saloną neversi bėgti !, grįžti į stotį vėl reikia 7 minučių (jau 24 minutės), joje pastovėti - vėl mažiausiai 10 minučių. Taigi, reisai galimi mažiausiai kas 34 minutės (jei ne dar ilgesniais intervalais). O dar - stotyje papyginti intensyvus kitų traukinių eismas, dar koks prekinis pravažiuoja, koks šilumvežis arba keleivinis traukinys prieš reisą iš depo ar po reiso į jį pamanevruoja, tai Oro uosto traukinuką bet kada nepriimsi ir neišleisi... Pagaliau ir mašinistui kažkiek pailsėti reikia. Ir likviduoti netikėtai įvykusį pavėlavimą.
    Žinoma, nepuolu įrodinėti, kad traukinio tvarkaraštį reikia tobulinti. Prie kitų traukinių taikyti reikia. Tai nėra perdaug sudėtinga, nes Vilniaus-Kirtimų linija prekiniai traukiniai nevažinėja.
    Kas 30 min realu padaryti, prastovint abiejuose galuose po 8 minutes.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Man tai keista, kad jis kursuoja kas valandą. Kiek atsimenu, tai į vieną pusę užtrunka kelionė 7 minutes, tai kas 20 min būtų realu su vienu traukiniu. Kažkoks pinigų švaistymas, kai visą valandą traukinys stovi ir laukia. Jau geriau kursuotų, tai vis keletas keleivių būtų papildomų.
    Man nekeista. Iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą traukinys nuvažiuoja per 7 minutes, paskutinėje stotelėje jam pastovėti reikia apie 10 minučių (visgi mašinistą iš kabinos į kabiną per saloną neversi bėgti !, grįžti į stotį vėl reikia 7 minučių (jau 24 minutės), joje pastovėti - vėl mažiausiai 10 minučių. Taigi, reisai galimi mažiausiai kas 34 minutės (jei ne dar ilgesniais intervalais). O dar - stotyje papyginti intensyvus kitų traukinių eismas, dar koks prekinis pravažiuoja, koks šilumvežis arba keleivinis traukinys prieš reisą iš depo ar po reiso į jį pamanevruoja, tai Oro uosto traukinuką bet kada nepriimsi ir neišleisi... Pagaliau ir mašinistui kažkiek pailsėti reikia. Ir likviduoti netikėtai įvykusį pavėlavimą.
    Žinoma, nepuolu įrodinėti, kad traukinio tvarkaraštį reikia tobulinti. Prie kitų traukinių taikyti reikia. Tai nėra perdaug sudėtinga, nes Vilniaus-Kirtimų linija prekiniai traukiniai nevažinėja.
    Paskutinis taisė Vitas; 2020.03.06, 11:34.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Elektrifikacija numatoma.
    Praeitų metų straipsnis
    https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=80733291

    BNS paaiškino, kad elektrifikavimas vyks 3 etapais: pirmuoju numatytas Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas (ruožai Kyviškės-Vaidotai-Valčiūnai-Paneriai ir ruožas Vilnius-Kirtimai-Valčiūnai) – bendras kelių ilgis siekia 112

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Baisiausia - laiptai. Bet kai reklamuoja traukinį, kuris važiuos 7 minutes, nutylėdami, kad dar pastovi po 20 minučių, tai irgi brrr.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    Nieko neverta. Eiti iki to perono toli ir nepatogu, iejimas i traukini siauras ir su staciais laiptais. Traukinys visu pirma ne elektrinis kad galima butu tiesiog imt ir kursuot taip daznai kaip tik imanoma. Ta stotele yra aplamai nesusipratimas ir tipinis resursu svaistymas. Jau geriau ivestu shuttle autobusa kursuojanti non-stop tarp stoties ir VNO kas kokiu 10 min.
    Jeigu jūs turite omenyje traukinio stotelę orouoste, tai mano nuomone ji nėra toli, 2-3 min kelio juokai palyginus, kiek tenka eiti kituose užsienio orouostuose. Bet sutinku, kad pats traukinys galėtų būti elektrinis, autonominis ir be laiptų.
    Paskutinis taisė booraz; 2020.03.05, 09:12.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    ta marsruta dar suprasciau, jei jis stotu ties ikea, arba butu bent 2 i valanda

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Nieko neverta. Eiti iki to perono toli ir nepatogu, iejimas i traukini siauras ir su staciais laiptais. Traukinys visu pirma ne elektrinis kad galima butu tiesiog imt ir kursuot taip daznai kaip tik imanoma. Ta stotele yra aplamai nesusipratimas ir tipinis resursu svaistymas. Jau geriau ivestu shuttle autobusa kursuojanti non-stop tarp stoties ir VNO kas kokiu 10 min.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kažin ar verta Oro uosto maršruto traukinus derinti prie traukinių Klaipėda-Vilnius, jei šie dažnai vėluoja pusvalandžiais
    Tikrai neverta, reikia dažninti maršrutą bent tris kartus per valandą, na bent jau kiek įmanoma su vienu traukiniu. Ir dar reikėtų padaryti, kad bilietas nusipirktas į orouostą galiotų ne tam tikro laiko maršrutui, o kelionei tą dieną tarkim.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Nuo Vilniaus iki Kirtimų bėgiai vieni, tai du traukiniai tarpstotyje neprasilenks, ir kas 15 minučių šiam traukiniui kursuoti nerealu....
    Man tai keista, kad jis kursuoja kas valandą. Kiek atsimenu, tai į vieną pusę užtrunka kelionė 7 minutes, tai kas 20 min būtų realu su vienu traukiniu. Kažkoks pinigų švaistymas, kai visą valandą traukinys stovi ir laukia. Jau geriau kursuotų, tai vis keletas keleivių būtų papildomų.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    tas maršrutas kažkoks pasityčiojimas išvis. Prie nieko jis patogiai nepriderintas, plius važiuoja kartą į valandą. Iš esmės maršrutas tobulas - atvažiavai kuo tik nori iki stoties ir per kelias minutes nusigauni į oro uostą. Jei tik važinėtų padoriai kas 15min tai gal ir populiarumo būtų. Dabar kai važiuoja kartą į valandą, plius nei prie traukinių nei prie skrydžių nepriderintas - tai ir yra kažkoks našlaitis.
    Nuo Vilniaus iki Kirtimų bėgiai vieni, tai du traukiniai tarpstotyje neprasilenks, ir kas 15 minučių šiam traukiniui kursuoti nerealu....

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kažin ar verta Oro uosto maršruto traukinus derinti prie traukinių Klaipėda-Vilnius, jei šie dažnai vėluoja pusvalandžiais
    tas maršrutas kažkoks pasityčiojimas išvis. Prie nieko jis patogiai nepriderintas, plius važiuoja kartą į valandą. Iš esmės maršrutas tobulas - atvažiavai kuo tik nori iki stoties ir per kelias minutes nusigauni į oro uostą. Jei tik važinėtų padoriai kas 15min tai gal ir populiarumo būtų. Dabar kai važiuoja kartą į valandą, plius nei prie traukinių nei prie skrydžių nepriderintas - tai ir yra kažkoks našlaitis.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kažin ar verta Oro uosto maršruto traukinus derinti prie traukinių Klaipėda-Vilnius, jei šie dažnai vėluoja pusvalandžiais

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą

    Tikrai toli gražu Klaipėda-Vilnius nėra vienas iš didžiausius keleivių srautus į oro uostą generuojančių maršrutų.
    Pagrinde kaunieciai vaziuoja i oro uosta, todel grafikai labiau priderinti i Kauna vaziuojantiems.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
    Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
    1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
    2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
    3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
    4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
    Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
    Marsrutas reikalingas ,,pakazuchai', oro veziojimui ( juk trasa- Oro uostas)

    Komentuoti:


  • vaizduoklis
    replied
    Kai dirbu oro uoste ir važinėju tuo traukiniu beveik kasdien, matau, iš kur srautai eina. Taip kad nėra didžiausi srautai, bet nuo traukinio bent 10 keleivių tikrai yra. Jei jų LG nereikia, tai tegul Nors pagrindine baltarusai važiuoja. O pastabos teisingos šiaip dėl nesuderinamumo.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
    Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
    1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
    2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
    3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
    4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
    Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
    Tikrai toli gražu Klaipėda-Vilnius nėra vienas iš didžiausius keleivių srautus į oro uostą generuojančių maršrutų.

    Komentuoti:

Working...
X