Buvo 2 litai, bet natūralu, kad kainą turėjo pakelti.
http://www.incargo.lt/news/62
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė taigi_trolis Rodyti pranešimąo kai važiuoja į Stasylas važiuoja, nestoja. ar klaidingai supratau?
galvą dedu, kad Stotis - Oro uostas traukinio maršrute bilieto kaina buvo 2lt. esu 90% tikras, kad bilieto kainą pakėlė patyliukais, kaip šiais laikais madinga...Paskutinis taisė Pilaitis; 2011.10.19, 20:38.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąStoja tik tada,kai traukinys važiuoja iki Valčiunų.
Tokia kaina buvo visada.
galvą dedu, kad Stotis - Oro uostas traukinio maršrute bilieto kaina buvo 2lt. esu 90% tikras, kad bilieto kainą pakėlė patyliukais, kaip šiais laikais madinga...
Komentuoti:
-
Parašė taigi_trolis Rodyti pranešimąkada čia spėjo į oro uostą bilieto kainą padidinti iki 2.50lt?
beje, gal kas informacijos turit, ar Pesos, važiuodamos į Stasylas ir iš jų, stoja Oro uoste?
Tokia kaina buvo visada.
Komentuoti:
-
kada čia spėjo į oro uostą bilieto kainą padidinti iki 2.50lt?
beje, gal kas informacijos turit, ar Pesos, važiuodamos į Stasylas ir iš jų, stoja Oro uoste?
Komentuoti:
-
Šiaip pastarąją savaitę porą kartų maždaug apie vidurdienį teko važiuoti šiuo maršrutu, tai abu kartus, pesa buvo pilnai užsėsta, o pora žmonių net stovėjo.
Taigi šis maršrutas turi didelę perspektyvą, o kol kas tam trukdo:
* Nėra švieslentės pačiame oro uoste, su info kada išvyksta sekantis traukinys. Nes jei nežinai, jog čia važiuoja traukinys, gali to ir nepastebėti.
* Atvažiuoja nežemagrindės pesos. Ir 30 kg sveriantį lagaminą užtempti daugiau nei pusę metro aukštyn yra menkas malonumas.
* Neveikiantys kondicionieriai traukinyje, karštą dieną labai vargina, nepaisant to jog kelionė trunka ne daugiau 10 min.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIr vis dėlto bilietėlio kaina galėtų būti ne 2.50 Lt, o 2 Lt.
Taip sugalvota kad "taboriniai" nesinauduotų.
Komentuoti:
-
Ir vis dėlto bilietėlio kaina galėtų būti ne 2.50 Lt, o 2 Lt. Tuomet daugiau žmonių rinktųsi traukinį, o ne 1/1A autobusus. Aišku, 50 ct dar nedidelis skirtumas, bet, važinėjant kasdien, jis juntamas. Jau nekalbu apie tai, kad traukiniuose mėnesiniai bilietai negalioja
Komentuoti:
-
Jei reisas butu ne 7:50, o 7:40, juo galetu vaziuoti ir oro uosto darbuotojai, kurie dirba nuo astuoniu.
Komentuoti:
-
Matyt, vienintelė SSRS oazė liko LG, kaip kažkas forume paminėjo ne per seniausiai...
Išvados:
1.Kadangi jau keletą, o gal ir virš 5-ų metų kalbama, kad LG yra socialdemokratų oazė, peršasi išvada, kad socialdemokratai yra viso labo "komuniagos", įlindę į pusiau pogrindį
2. Nepažįstų nė vieno socialdemokrato, kuris nebūtų užsislėpęs komunistas, o viešai rėkia esąs socialdemokratas
3. Už komunizmo garbinimą ir pan. berods baudžiama, bet neatsimenu nė vieno atvejo, kad būtų nubaustas koks komunistėlis ar jam pritariantis, bet prisimenu pilna atvejų, kai buvo nubausti fašistuojantys ar jiems pritariantys
P.S. sorry jeigu išvados ne visai į šią temą tinkančiosPaskutinis taisė Kosovo; 2011.01.23, 03:03.
Komentuoti:
-
Parašė JohnPlakato idėja puiki, bet spalvos, mano manymu, pasirinktos netinkamos. Galbūt norėta (jei taip, tai be reikalo) išvengti asociacijų su Tarybinės propagandos plakatais, kur būdavo daugiau baltos, raudonos ir mėlynos.
Neatkreipiau dėmesio ar yra plakatų kitomis kalbomis, tačiau tie užsieniečiai, kurie nusileidžia Vilniuje tokiais traukiniais galvos nesuka... Taksi... Kai pradės skraidyti "Wizz Air" situacija gal ir keisis...Paskutinis taisė LAZAS_; 2011.01.09, 17:58.
Komentuoti:
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąVilniaus geležinkelio stotis- Oro uostas, 7 minutės- 2,50 Lt...
Komentuoti:
-
Parašė 99 Rodyti pranešimąStilius bei išpildymas išties nudžiugino jei palygintume tai, ką LG (jei tai LG) spausdindavo anksčiau. Tačiau informatyvumo prasme galima įžvelgti klaidų. Vizualas užgožia norimą perteikti žinią, o ir ta žinia suformuota blogai. Jei manysime, kad šis plakatas skirtas ne vien lietuviškai kalbantiems (tam turime prielaidą - angliškas tekstas kairiame apatiniame kampe) - padėtis dar blogesnė.
Komentuoti:
-
Stilius bei išpildymas išties nudžiugino jei palygintume tai, ką LG (jei tai LG) spausdindavo anksčiau. Tačiau informatyvumo prasme galima įžvelgti klaidų. Vizualas užgožia norimą perteikti žinią, o ir ta žinia suformuota blogai. Jei manysime, kad šis plakatas skirtas ne vien lietuviškai kalbantiems (tam turime prielaidą - angliškas tekstas kairiame apatiniame kampe) - padėtis dar blogesnė.
Komentuoti:
-
Manau butu geriau, kad tas plakatas butu Anglu kalba, daugiau zmoniu galetu ji suprast
Komentuoti:
Komentuoti: