Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 2Pack
    replied
    Kad visi taip, kaip teisininkai, išmanytų savo darbą, tai būtų gerai Na, o jei netiki, adk ir nuo kablelio gali pasikeisti statymo esmė, tai neturiu ką daugiau pasakyti.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Be to, anot jos, nerašoma, kad vyriausybė "privalo užtikrinti", o tik "užtikrina".
    Teisininkai mėgsta pilstyti iš tuščio į kiaurą ir aplinkiniams rodyti, kokia jų profesija sudėtinga ir kaip nuo kablelio pasikeičia prasmė.

    Bet šiuo atveju tai cituojama teisininkė jau nusivažiavo į pievas. Teigti, kad įstatymo teiginys "Vyriausybė užtikrina" nereiškia, kad vyriausybė privalo užtiktinti, nes nėra žodžio "privalo" - tokia argumentacija jau prilygsta "asilui raudonais batais" (kas atsimena "aptapšnos" procesą

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė LT-1
    manau, jog LT gelezinkeliu sistema priartejusi prie Vakaru lygio labiau nei daugelis kitu LT ukio sriciu.
    Tad dabar nereikia reikalauti, kad viskas butu padaryta iskarto. Kritikos be abejo reikia visur ir visada, niekas nieko nedaro idealiai (nors net ir taip padarius, kazkam vis tiek nepatiktu).
    O siaip paziurekime i LG pries 10 metu ir dabar- tik keletas faktu - nauji lokomotyvai (Siemens), moderinzuoti kiti (2M62M, CME3M), nauji keleiviniai riedmenys (RA-2, EJ-575, Pesa), intensyviai vykdomos stociu, keliu reokonstrukcijos ir kapitalinis remontas, beveik visose stotyse tvarkinga aplinka ir pastatai, GSM-m rysio , RAKP (ikaitusiu asideziu aptikimo tinklas visoje LT) diegimas i pabaiga eina, igyvendinami Eismo valdymo nauju sistemu diegimo projektai, Kauno tunelio remontas, Logistikos centru steigimas ir t.t.
    Techniniai atnaujinimai - tai viena. O sugebėjimas pritraukti daug ir mokių keleivių - tai kita.

    Va ta antroji dalis daugiausiai ir kritikuojama. Technikams ji atrodo nesvarbi, bet taip nėra.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    O aš tikėjausi lygiai tokio paties LT-1 pasiteisinančio atsakymo

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    ES teisiniuose aktuose tikrai nesakoma, kad būtent valstybė turi dengti nuostolius. Negi dabar man imti ir pradėti cituoti..?
    Kad sulauksiu 2Pack replikos po tokio rasinelio - buvau isitikines 100 proc. Ir taip jau labai mazai prie ko radai prisikabinti
    O jei rimtai, nereikia kabinetis prie smulkmenu - koks skirtumas, valstybe, vyriausybe ar dar kas - pasakiau abstrakciai, ir nematau cia forume reikalo rasineti zodis zodis i zodi taip, kaip parasyta teisiniuose ir kituose norminiuose dokumentuose, svarbu yra esme. Cia ne teismo procesas ar dar kazkas panasaus.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Vakar važiavau iš Vilniaus į Trakus ER9M elektriniu traukiniu, ir žinote paliko labai gerą įspūdį. Traukinys tik ką iš kapitalinio remonto ir labai racionaliai ir gerai suremontuotas: pakeisti visi langai į šiuolaikiškus ir įstatytos naujos durys į salonus, pakeisti tuoletai į vakuminius. Visa kita palikta sena.
    Kadangi traukinyje išliko seni ir efektyvūs šildytuvai bei seni, mėlynu gobelenu aptraukti krėslai - salone labai šilta ir jauku, patogu sėdėti.
    Manau, kai norima, galima ir mažesnėmis sąnaudomis pasiekti visai neblogų rezultatų.

    Modernizuotų ER9M vagonų stengiuosi išvengti, nes jeigu už lango -10, tai tai sėdėdamas salone gali prišalti prie suolo.
    Ne visada. Teko važiuoti ER9M, kurio modernizuotas tik vienas galinis vagonas. Ir tik pastarasis buvo šildomas.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Prašom:

    LG Transporto veiklos pagrindų įstatymas (tiksliau jo pakeitimai) 2006 m. buvo priimtas, galutinai jį suderinus su ES teisės aktais, įtraukiant jų nuostatas ar atsižvelgiant į juos.

    Šio įstatymo 13 straipsnyje rašoma:

    "Visuomenės aptarnavimo organizavimas

    1. Vyriausybė ar jos įgaliota institucija ir (ar) savivaldybių institucijos užtikrina socialiai būtinų transporto paslaugų teikimą visuomenei. Patiriami dėl šių paslaugų teikimo nuostoliai vežėjams (operatoriams) yra kompensuojami Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos ir (ar) savivaldybių. Šiems visuomenės aptarnavimo įsipareigojimams vykdyti vežėjai (operatoriai) parenkami konkurso tvarka.

    2. Konkurso organizavimo bei visuomenės aptarnavimo sutarčių sudarymo ir nutraukimo tvarką nustato Vyriausybė. Su konkurso nugalėtoju Vyriausybė ar jos įgaliota institucija ir (ar) savivaldybės institucija sudaro visuomenės aptarnavimo sutartis, kuriose nustatomos keleivių vežimo sąlygos (paslaugų kokybė, veiklos nenutrūkstamumas, reguliarumas, mastas ir kiti reikalavimai), taip pat atlyginimo už suteikiamas paslaugas dydis ir tvarka. Visuomenės aptarnavimo sutarties galiojimo terminas – iki 5 metų.

    3. Vyriausybė ar jos įgaliota institucija ir (ar) savivaldybės institucija, priėmusi sprendimą nutraukti visuomenės aptarnavimo sutartį, privalo sudaryti galimybę visuomenei naudotis alternatyvia transporto paslauga."

    Atkreipkime dėmėsį į šį dalyką: "Vyriausybė ar jos įgaliota institucija ir (ar) savivaldybių institucijos". Teisininkė man labai aiškiai pasakė - ta įgaliota institucija gali būti bet kas ir žodis "ar" daug ką keičia. Be to, anot jos, nerašoma, kad vyriausybė "privalo užtikrinti", o tik "užtikrina".
    Nesiplėsiu apie Visuomenės aptarnavimo sutartis ir terminus, kompensavimo mechanizmą.

    Taigi, kaip matome, įstatymu galima žaisti kiek nori, nes jame daug ką keičia netgi tas pats "ir arba "ar", o dažnai ir kablelis .
    Tai būtent dėl tokio teisės aktų rengimo Lietuvoje visi įstatymus interpretuoja kaip tik nori.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Prašom:

    LG Transporto veiklos pagrindų įstatymas (tiksliau jo pakeitimai) 2006 m. buvo priimtas, galutinai jį suderinus su ES teisės aktais, įtraukiant jų nuostatas ar atsižvelgiant į juos.

    Šio įstatymo 13 straipsnyje rašoma:

    "Visuomenės aptarnavimo organizavimas

    1. Vyriausybė ar jos įgaliota institucija ir (ar) savivaldybių institucijos užtikrina socialiai būtinų transporto paslaugų teikimą visuomenei. Patiriami dėl šių paslaugų teikimo nuostoliai vežėjams (operatoriams) yra kompensuojami Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos ir (ar) savivaldybių. Šiems visuomenės aptarnavimo įsipareigojimams vykdyti vežėjai (operatoriai) parenkami konkurso tvarka.

    2. Konkurso organizavimo bei visuomenės aptarnavimo sutarčių sudarymo ir nutraukimo tvarką nustato Vyriausybė. Su konkurso nugalėtoju Vyriausybė ar jos įgaliota institucija ir (ar) savivaldybės institucija sudaro visuomenės aptarnavimo sutartis, kuriose nustatomos keleivių vežimo sąlygos (paslaugų kokybė, veiklos nenutrūkstamumas, reguliarumas, mastas ir kiti reikalavimai), taip pat atlyginimo už suteikiamas paslaugas dydis ir tvarka. Visuomenės aptarnavimo sutarties galiojimo terminas – iki 5 metų.

    3. Vyriausybė ar jos įgaliota institucija ir (ar) savivaldybės institucija, priėmusi sprendimą nutraukti visuomenės aptarnavimo sutartį, privalo sudaryti galimybę visuomenei naudotis alternatyvia transporto paslauga."

    Atkreipkime dėmėsį į šį dalyką: "Vyriausybė ar jos įgaliota institucija ir (ar) savivaldybių institucijos". Teisininkė man labai aiškiai pasakė - ta įgaliota institucija gali būti bet kas ir žodis "ar" daug ką keičia. Be to, anot jos, nerašoma, kad vyriausybė "privalo užtikrinti", o tik "užtikrina".
    Nesiplėsiu apie Visuomenės aptarnavimo sutartis ir terminus, kompensavimo mechanizmą.

    Taigi, kaip matome, įstatymu galima žaisti kiek nori, nes jame daug ką keičia netgi tas pats "ir arba "ar", o dažnai ir kablelis .

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    ES teisiniuose aktuose tikrai nesakoma, kad būtent valstybė turi dengti nuostolius. Negi dabar man imti ir pradėti cituoti..?
    Man įdomu, pacituok.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė LT-1
    Dabar, ekonominiu sunkmeciu bus sios sakos (keleiviu vezimo) recesija, nes tiesiog nebus uz ka dengti tu nuostoliu (valstybe, kuri pagal ES nuostatas ir turetu dengti siuos nuotsolius, pati su tuscia pinigine sedi). Net ir spauda jau prikaisioja dabar, kad nauji marsrutai buvo paleisti be reikalo, ir traukinukas i oro uosta buvo nereikalingas ir t.t. Nors cia aisku jau galima izvelgti politinius zaidimus..
    Tad vaziuokite traukinukais, kol ju dar pakankamai daug vaziuoja
    ES teisiniuose aktuose tikrai nesakoma, kad būtent valstybė turi dengti nuostolius. Negi dabar man imti ir pradėti cituoti..?

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    - Dažni geležinkelininkų streikai. Pernai jie tęsėsi visus metus, dėl kuo nuolat strigdavo vietinių traukinių eismas.

    - Bene daugiau pasipiktinimo kelia - nežmoniškos traukinių bilietų kainos, nors jos ilgą laiką nei krenta, nei kyla. Tarkime, iš Berlyno neretai į Miuncheną ar Frankfurtą prie Maino yra pigiau skirsti lėktuvu nei važiuoti traukiniu.
    Kainos seip jau reguliariai keliamos, paskutinis pabranginimas buvo visai nesenai. Pacioje DB kiek galima suprast ganetinai prasta vidine atmosfera. Pvz nesenai uzvire didziulis skandalas paaiskejus kad DB vadovybe masiskai snipinejo savo darbuotojus. DB bosui tai gali kainuoti posta. Tai kad vadovybe nesiskaito su savo darbuotojais yra viena is daznu streiku priezasciu.

    Is technines puses DB prikisama "infrastrukturos sudrozimo" strategija. Jie mat taikesi i privatizavima (planuotas praeita rudeni ir atsauktas del krizes) ir todel visais imanomais ir neimanomais budais mazina sanaudas. Sakoma, kad tai yra dabartiniu problemu su ICE asimis priezastis. Jei kam idomu ir skaito vokiskai:
    Materialüberlastung ist das falsche Wort

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    O kas tokio nepatinka bei patinka Lietuvos geležinkeliuose?

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Del idomumo butu galima suskaiciuoti kiek yra teigiamu atsiliepimu apie keleiviu vezima ir kiek neigiamu. Neskaiciavau, bet jauciu pastaruju butu keliskart daugiau O tai ir yra tas lietuviskas poziuris - blogas, blogas gelezinkelis
    Iš tikro įdomu, iš kur tas požiūris atsiranda. Juk mūsų geležinkelis idealus. Naujausi traukiniai, geriausi maršrutai, puikiausios stotys. Bet aišku, lietuviai, būdami tokie pesimistai, to nemato ir neįvertina.

    Jei rimtai, tai kritika yra pažangos variklis. Ir tokiai įmonei kaip LG (bent jau keleivių vežime) jos tikrai galima pažerti nemažai.

    Sakot nesuprantu geležinkelių? Aišku, kad nesuprantu visų techininių dalykų. Tačiau naudojuosiu LG paslaugomis. Natūraliai galiu išdėstyti savo nuomonę, kas man patinka ir kas man nepatinka. Kas čia blogo?

    Paskutiniu metu nemažai naudojuosi Olandijos, Belgijos, Vokietijos geležinkeliais. Vasarą naudojaus JK geležinkeliais. Ir visiems jiems turiu pagyrų ir priekaištų. Ir nieko čia baisaus, ir nieko čia ypatingai lietuviško.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Vakar važiavau iš Vilniaus į Trakus ER9M elektriniu traukiniu, ir žinote paliko labai gerą įspūdį. Traukinys tik ką iš kapitalinio remonto ir labai racionaliai ir gerai suremontuotas: pakeisti visi langai į šiuolaikiškus ir įstatytos naujos durys į salonus, pakeisti tuoletai į vakuminius. Visa kita palikta sena.
    Kadangi traukinyje išliko seni ir efektyvūs šildytuvai bei seni, mėlynu gobelenu aptraukti krėslai - salone labai šilta ir jauku, patogu sėdėti.
    Manau, kai norima, galima ir mažesnėmis sąnaudomis pasiekti visai neblogų rezultatų.

    Modernizuotų ER9M vagonų stengiuosi išvengti, nes jeigu už lango -10, tai tai sėdėdamas salone gali prišalti prie suolo.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Hmmm, aš asmeniškai manau, jog LG reikia optimizuot keleivių pervežimo veiklą išparduodant senuosius dyzelius, paliekant tik modernizuotuosius ir perkant motrises ar tokius riedmenis kaip RA2.
    Ar panašių planų yra dabar bendrovėje?
    na tai palaispniui ir daroma - senuju riedmenu ne taip daug ir belike.. Taciau sio meto ekonomika pakoreguos labai daug investiciniu projektu..

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Ideja idealistine, ar kaip ja galima pavadinti Nezinau, ar kur nors taip daroma Siuo metu 1 motrise nuostolius nesa, o ka kalbeti apie 2.. Be to, kuro ji nedaug ir naudoja (kita vertus ziema ir stovincia tektu sildyti).
    Siaip esu isitikines (cia mano asmenine nuomone), kad ekonomine situacija tuoj ines savo pakeitimus (turbut nujauciat kokius), ir ne tik siame marsrute, o ir visame keleiviniame judejime (tada tikrai bus peno "kritikams" (kabutes siuo atveju tikrai reikalingos) del LG "visisko nemoksiskumo" organizuojant keleiviu pervezimus). Taciau nepamirskit aptarti ir ne mazesnes siandienines autotransporto negandas vezant keleivius
    Hmmm, aš asmeniškai manau, jog LG reikia optimizuot keleivių pervežimo veiklą išparduodant senuosius dyzelius, paliekant tik modernizuotuosius ir perkant motrises ar tokius riedmenis kaip RA2.
    Ar panašių planų yra dabar bendrovėje?

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Idomu, ar vokieciai irgi vien teigiamai verina DB keleiviu pervezimus (ir privaciu vezeju gelezinkeliais)? Nors DB "Lietuvos gelezinkeliams" yra vos ne etalonas...
    Tikrai ne. Kadangi teko su tuo susidurti, galėčiau psakyti, dėl ko vokiečiai daugiausia laido kritikos strėles į DB:

    - Pakankamai prastas susisiekimas tarp Rytų ir Vakarų Vokietijos. Nors šios dvi dalys jau beveik 20 metų yra susijungusios, bet susisiekimo problema traukiniais egzistuoja. Pakankamai nedaug tiesioginio susisiekimo traukinių tarp R. ir V. Vokietijos, todėl reikia dažnai persėsti. Nors keliai modernizuojami, bet tam pabaigos nematyti. Rytų Vokietijoje - daug nenaudojamų pramoninių linijų, kurios ardomos. Labai akivaizdus ir gel. infrastruktūros R. ir V. Vokietijoje lygis (kelių, stočių). Jei Rytuose traukinio gali tekti laukti stotyje be langų ir be durų, tai Vakaruose to tikrai nepamatysite (prisegu pasižiūrėti vienos Rytų Vokietijos stoties vaizdą, kuriose teko persėsti į kitą traukinį. Jei gerai atsimenu, tai - Glauchau (Sachs) stotis).

    - Dažni geležinkelininkų streikai. Pernai jie tęsėsi visus metus, dėl kuo nuolat strigdavo vietinių traukinių eismas.

    - Bene daugiau pasipiktinimo kelia - nežmoniškos traukinių bilietų kainos, nors jos ilgą laiką nei krenta, nei kyla. Tarkime, iš Berlyno neretai į Miuncheną ar Frankfurtą prie Maino yra pigiau skirsti lėktuvu nei važiuoti traukiniu.
    Attached Files
    Paskutinis taisė 2Pack; 2009.02.21, 15:07.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Nuvažiuok į kitas Europos šalis ir pamatysi, kad ten žmonės lygiai taip pat skundžiasi gyvenimu, kad blogai, galėtų būti gerai, tas ir anas negerai. Lietuva tikrai nėra išimtis iš taisyklės.

    Jei išmanai savo sritį - tai to nereikia nuolatos priminti. Keista, kada žmogus sakosi - aš išmanau tą ir tą.

    Skaičiuoti atsiliepimų apie Tave aš tikrai neskaičiuosi, nes kažkokiais kažkokiais pliusų-minusų žaidimais neužsiimu. Nemanau, kad tai parodo kažkokį išmanymo, protingumo, susidomėjimo, analitiškumo laispnį. Juk tai - virtualus pasaulis, suvokime tai
    Apie mane tikrai nereikia atsiliepimu skaiciuoti Atiliepimus apie LG geriau suskaiciuok
    O siais laikais uzsienio mate beveik visi. Ne isimtis ir as. Tik nemazai manau yra pabuvoje Vakaruose, o Rytuose maziau. As esu buves ir ten ir ten, tad lyginu tai, ka maciau.. Ir Lietuva su savo LG palyginti yra tikrai neblogoje pozicijoje..

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Idomu, ar vokieciai irgi vien teigiamai verina DB keleiviu pervezimus (ir privaciu vezeju gelezinkeliais)? Nors DB "Lietuvos gelezinkeliams" yra vos ne etalonas...
    Na turbut tikrai, kad ne vien tik teigiamai (visiems niekada neitiksi) - nes jei yra gerai, tai visada norisi, kad dar geriau butu
    O LG iki DB tai kaip Lietuvai iki Vokietijos.. (beje LG manau gerokai arciau DB, negu dar Lietuvai iki Vokietijos )

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Gerbiamasis, noriu irgi pasakyti, kad man atvirksciai -tipiska lietuvi primena kazkas kitas - viskas blogai, gyvenimas blogas, vakarai geriau nei mes gyvenam, del to kalta valdzia ir t.t.
    Ismanau kai ka sioje srityje tikrai neblogai, matau visa virtuve is vidaus, tad galiu susidaryti visai kitoki vaizda nei is salies. Tikrai nerasau ir nerasysiu, o tuo labiau nekritikuosiu dalyku toje temoje, apie kuria nenutuokiu nieko.
    Beje del pagarbos kitiems - gerbiu tikrus gelezinkelio fanus, kurie nuosirdziai domisi gelezinkeliais (jiems ir yra skirti mano rasiniai apie gelezinkeliu technika ir t.t.).
    Del idomumo butu galima suskaiciuoti kiek yra teigiamu atsiliepimu apie keleiviu vezima ir kiek neigiamu. Neskaiciavau, bet jauciu pastaruju butu keliskart daugiau O tai ir yra tas lietuviskas poziuris - blogas, blogas gelezinkelis
    Nuvažiuok į kitas Europos šalis ir pamatysi, kad ten žmonės lygiai taip pat skundžiasi gyvenimu, kad blogai, galėtų būti gerai, tas ir anas negerai. Lietuva tikrai nėra išimtis iš taisyklės.

    Jei išmanai savo sritį - tai to nereikia nuolatos priminti. Keista, kada žmogus sakosi - aš išmanau tą ir tą.

    Skaičiuoti atsiliepimų apie Tave aš tikrai neskaičiuosi, nes kažkokiais kažkokiais pliusų-minusų žaidimais neužsiimu. Nemanau, kad tai parodo kažkokį išmanymo, protingumo, susidomėjimo, analitiškumo laispnį. Juk tai - virtualus pasaulis, suvokime tai

    Komentuoti:

Working...
X