Parašė zanaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
O kodel tu toks isitikines, kad nesigaus? Juk is Lietuvos skambins, taigi ir visi 8-5... galios kaip ir bet kuriam kitam bites/omni/tele2 abonentui.
-
Kažkaip užknietėjo pasikabinėt, na profilaktiškai taip... pvz kodėl International iš didžiosios o airport jau iš mažosios (anglų kalboj pavadinimuose berods iš vis visi žodžiai didžiosiomis pradedami)
Toliau prie telefono nr. yra angliškai "information", tai galima tikėtis, kad paskambinus bus galima susikalbėt angliškai - mažai tikėtina, bet koks angalkalbis gal kadanors ir paskambins (iš savo užsienietiško mobilaus) Aišku jam niekas nesigauna bo nežino +370 - man panaši situacija buvo pernai vieną vėlų Rugpjūčio vakarą nusileidus Milane, nors buvau šventai isitikinęs, kad renku numerį jau su itališku tarptautiniu kodu, ot buvo strioko
Komentuoti:
-
Šiaip jau spalio pradžioj atvykimo salėj B (ta iš kairės, kur atskridus "kukuruzniku" atveža autobusas) kabojo stendas su traukiniu ir jo kelionės laikais.
Komentuoti:
-
Būtent.Parašė kaskas Rodyti pranešimąO ten "A" laukimo salėje? prie durų išėjimo tasai stendas?
Beje, prie autobusų stotelės atsirado DIDELĖ nuoroda į traukinių stotelę.
Komentuoti:
-
Kaip matosi, čia jau pagal sutankintą grafiką. Nežinau kodėl negalėjo pirminio paskelbti...Parašė kaskas Rodyti pranešimąPuiku, šauni naujiena, ačiū.
Beje pagaliau nors tvarkaraštį pakabino.... Bet jei tik dabar pakabino, tai ką veikė visus keturis mėnesius....? Nejaugi tiek ilgai ruošė šį plakatą/stendą..? 
Komentuoti:
-
Puiku, šauni naujiena, ačiū.
Beje pagaliau nors tvarkaraštį pakabino.... Bet jei tik dabar pakabino, tai ką veikė visus keturis mėnesius....? Nejaugi tiek ilgai ruošė šį plakatą/stendą..?
Komentuoti:
-
PAGALIAU! Laukiamojoje salėje atsirado tvarkaraštis...

Kokybė šiaip sau, nes turėjau tik telefoną...
Komentuoti:
-
Pasiulyciau valdininkams, LG vadovams, proektuotojams ir ju zmonoms (vyrams) pasiimti i rankas po du cemodanus... ir isbandyti marsruta taip, kaip tai daro tie kam jis skirtas.Parašė robertas Rodyti pranešimąO ką tamsta konkretaus pasiūlytum?
Komentuoti:
-
O ką tamsta konkretaus pasiūlytum?Parašė x21 Rodyti pranešimą... projektuojant ir statant pagalvotu apie tuos zmones... o ne apie save ir savo ambicijas.
Komentuoti:
-
... projektuojant ir statant pagalvotu apie tuos zmones... o ne apie save ir savo ambicijas.Parašė Al1 Rodyti pranešimą...neabejotinai traukiniu naudotusi daug daugiau zmoniu ir NIEKADA jis nevazinetu tuscias, jei...
Komentuoti:
-
traukinio nepopuliarumo priežastis yra tame, kad geležinkelio stotis nėra ties katedros aikšte.
Komentuoti:
-
Traukinio "nepopuliarumo" priezasciu daug. Taciau viena akivaizdu - neabejotinai traukiniu naudotusi daug daugiau zmoniu ir NIEKADA jis nevazinetu tuscias, jei stotis butu pozemine, tiesiai po aikste priesais isejima is oro uosto.Parašė praeivis Rodyti pranešimąIr atskrides ,isvarges, su cemodanais, lauke lyjent lietui,puciant vejui tempsi tuos savo lagaminus aplink aikstele,po to tuo dengtu koridoriumi,kol nueisi iki to traukinio. labai nepatogu. daug mieliau jau stovint ant laiptu laukti autobuso.
Bet kas kas tuneli ir uz kokius pinigus?
Komentuoti:
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąTeko būti oro uoste, tad pastebėjau, kad ir nuorodos į traukinį jau visur yra ir tikrai galima susigaudyti, net pirmą kartą išlipus Vilniuje, kur jį rasti.
Pačioje pasitikimų salėje ties išėjimo laukan durimis yra tokia nuoroda:
Atvaizdas
O tik išėjus į lauką ir apsidairius nuo laiptų nesunkiai pastebima ir kita nuoroda (fotografuota telefonu, tad kokybė nekokia):
Atvaizdas
Atvaizdas
Ir atskrides ,isvarges, su cemodanais, lauke lyjent lietui,puciant vejui tempsi tuos savo lagaminus aplink aikstele,po to tuo dengtu koridoriumi,kol nueisi iki to traukinio. labai nepatogu. daug mieliau jau stovint ant laiptu laukti autobuso.
Komentuoti:
-
Gal pats nesvaik su savo "ekonomika", apie ją perdaug neišmanydamasParašė kaktusasŽalą daro ekonomikai
Gal suorganizuok kokį rėmimo fondą, kad ji (automotrisė į oro uostą) išliktų
Ir nesvaik su savo prisiminimais, kurie šiuo atveju visai ne į temą 
Gal pirma reikėtų paieškoti, kas iš tikrųjų daro žalą tai ekonimikai
Komentuoti:
-
Ar čia reikia kelti tokį aliarmą?Parašė Al1 Rodyti pranešimąVis delto, bent jau man atrodo, kad susisikeimas traukiniais bus numarintas. Kada tai atsitiks? Gal pavasari, o gal kaip nors iki rudens pratemps. Juk kulturos sostine... Gal is valdzios nuostoliams padengti "numels" kelis simtus tukstanciu ta proga...
Siap tai liudnas vaizdas. Treciadieni 8.14 i oro uosta vaziavo 0 keleiviu. Vakar apie 18 val irgi nulis. Jei kitu laiku ir vaziuoja 2-5 keleiviai, tai dar labai gerai...
Kam žalą daro iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą važinėjanti automotrisa?
Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.30, 19:38.
Komentuoti:
-
Vis delto, bent jau man atrodo, kad susisikeimas traukiniais bus numarintas. Kada tai atsitiks? Gal pavasari, o gal kaip nors iki rudens pratemps. Juk kulturos sostine... Gal is valdzios nuostoliams padengti "numels" kelis simtus tukstanciu ta proga...
Siap tai liudnas vaizdas. Treciadieni 8.14 i oro uosta vaziavo 0 keleiviu. Vakar apie 18 val irgi nulis. Jei kitu laiku ir vaziuoja 2-5 keleiviai, tai dar labai gerai...
Komentuoti:
-
Tokia sistema jau yra keletą mėnesių ir sėkmingai veikia. Kadangi tai ne LG darbas, tai apie tą tinklapį LG savajame turbūt net neužsimena. www.marsrutai.lt - čia galima rasti LG ir Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio viešojo transporto tvarkaraščius ir vykdyti tvarkaraščių paieškas pagal maršrutų jungtis, apie ką ir kalbėjai.Parašė railman Rodyti pranešimąJei LG dirbtų nuoširdžiai, ne tik sėdėtų savo darbo valandas ir miegotų ant Oro uosto projekto laurų, viskas būtų kitaip. Aš nežinau, kokia buvo projekto vertė, bet neabejoju, kad vienas ar du procentai reklamai nuo jo, būtų dideli pinigai. Pradžioje, bent savų ar ir kitų avialinijų keleiviai būtų galėję važinėti for free ir suprantama su tų kompanijų žinia ir sąlyga, kad keleiviai žinotų, kad gauna nemokamą kelionę iš/į oro uostą. Antra, reikėjo patobulinti LG traukinių paieškos sistemą, kad ji galėtų daryti, rodyti traukinių jungtis, o ne pačiam žiūrinėti, kas kada atvažiuoja ir išvažiuoja. Be to, traukinius į VNO, paderinti prie bent kai kai kurių traukinių atvykstančių į Vilnių. Manau, kad dar ką nors būtų padaryti...
Komentuoti:
-
Jei LG dirbtų nuoširdžiai, ne tik sėdėtų savo darbo valandas ir miegotų ant Oro uosto projekto laurų, viskas būtų kitaip. Aš nežinau, kokia buvo projekto vertė, bet neabejoju, kad vienas ar du procentai reklamai nuo jo, būtų dideli pinigai. Pradžioje, bent savų ar ir kitų avialinijų keleiviai būtų galėję važinėti for free ir suprantama su tų kompanijų žinia ir sąlyga, kad keleiviai žinotų, kad gauna nemokamą kelionę iš/į oro uostą. Antra, reikėjo patobulinti LG traukinių paieškos sistemą, kad ji galėtų daryti, rodyti traukinių jungtis, o ne pačiam žiūrinėti, kas kada atvažiuoja ir išvažiuoja. Be to, traukinius į VNO, paderinti prie bent kai kai kurių traukinių atvykstančių į Vilnių. Manau, kad dar ką nors būtų padaryti...
Komentuoti:
-
Aš tą ženklą jau maždaug gruodžio mėnesį mačiau, jau senokai pastatytas. Nors nebent ten buvo tvarkomas tas ženklas...
Komentuoti:
Komentuoti: