Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • x21
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Parašė Arūnas DUMALAKAS
    Traukinys į oro uostą – nereikalingas
    Toks scenarijus buvo prognozuojamas temos pradžioje.
    Taip. Apie tai jau buvo sakyta... ir ne karta...:
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=837

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Priešingas komentaras:
    Skrydis 8:05 ryte.
    Palikęs automobilį prie Kauno autobusų stoties, sėdu į autobusą 5:15 (pravažiuojantis Šilutė-Vilnius, galima rasti www.autobusublietai.lt). Turi būti Vilniuje lygiai 7, tačiau kadangi nedarbo diena atvažiuoja geras 10 min anksčiau.
    Neskubėdamas nueinu į geležinkelio stotį, kur jau laukia 7:05 traukinys į oro uostą. Sėkmingai pasiekiu oro uostą laiku.
    Traukiniu visiškai patenkintas

    P.S. nors iš tikrųjų tai ne - blogai padarė kad ankstyvus ir vėlyvus išvykimus nuėmė. Sekanti kartą skrisiu 5:55 ir traukinukas man tikrai nepadės.
    Sakyčiau rizikavai su tokiu važiavimu. Jei autobusas būtų į Vilnių atvykęs laiku, apie 7:10 val., tai būtum keliavęs jau turbūt kitu traukiniu, nes į šį nespėtum. Tai būtum velavęs ir į oro uostą. Ar ne? Kiek laiko prieš išskridimą reikia būti Vilniaus oro uoste? Pvz., Dublino oro uoste likus kažkur valandai iki skrydžio, registracija baigiama. Žinoma, ten gal 20-30 kartų didesnis oro uostas

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Nors parašiau temoje apie maršrutą Geležinkelio stotis-Oro uostas, bet mano pasisakymo esmė buvo apie LG sistemą kaip vientisą darinį, galbūt netgi suderinta su skrydžiais iš VNO. Nes jei traukiniai važinės sau, autobusai sau, o lėktuvai sau (kas iš esmės ir yra dabar) , tai naudos iš tokios visuomeninio transporto sistemos NEBUS jokios.
    Aš tau visiškai pritariu. Neseniai reikėjo pasižiūrėti į šio traukinuko tvarkaraštį, tai beveik visi traukiniai iš Vilniaus į oro uostą pajuda keliomis minutėmis anksčiau arba panašiai tuo laiku, kai atvyksta traukinys iš Kauno. Taigi beveik visada tenka laukti kito Atrodo lyg tai būtų specialiai taip padaryta

    Iš tikrųjų tai galima viską labai lengvai padaryti: ir suderinti traukinių grafikus, ir pateikti daugiau informacijos oro uoste apie šį maršrutą - bet visiems dzin, niekas nenori lįst iš savo kabinetų ir padaryt taip, kaip turi būti.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.22, 20:21.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Priešingas komentaras:
    Skrydis 8:05 ryte.
    Palikęs automobilį prie Kauno autobusų stoties, sėdu į autobusą 5:15 (pravažiuojantis Šilutė-Vilnius, galima rasti www.autobusublietai.lt). Turi būti Vilniuje lygiai 7, tačiau kadangi nedarbo diena atvažiuoja geras 10 min anksčiau.
    Neskubėdamas nueinu į geležinkelio stotį, kur jau laukia 7:05 traukinys į oro uostą. Sėkmingai pasiekiu oro uostą laiku.
    Traukiniu visiškai patenkintas

    P.S. nors iš tikrųjų tai ne - blogai padarė kad ankstyvus ir vėlyvus išvykimus nuėmė. Sekanti kartą skrisiu 5:55 ir traukinukas man tikrai nepadės.
    Nors parašiau temoje apie maršrutą Geležinkelio stotis-Oro uostas, bet mano pasisakymo esmė buvo apie LG sistemą kaip vientisą darinį, galbūt netgi suderinta su skrydžiais iš VNO. Nes jei traukiniai važinės sau, autobusai sau, o lėktuvai sau (kas iš esmės ir yra dabar) , tai naudos iš tokios visuomeninio transporto sistemos NEBUS jokios.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Prieš porą savaičių teko nemažai keliauti. Kadangi esu kaunietis, sumasčiau pabūti civilizuotas žmogus ir vietoj to, kad laikyti mašiną visą savaitę aikštelėje prie oro uosto, pasinaudoti visuomeniniu transportu.

    Atsidarau LG puslapį ir pradedu planuoti kelionę:

    1. Iš oro uosto išskrendu 7:30 (kas tikrai jau nėra vėlu). Ieškau tinkamų traukinių, kad nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių ir dar persėsti i traukinuką į oro uostą.
    2. Paaiškėja, kad norint būti +- laiku oro uoste, iš Kauno 1 stotelės reikia išvažiuoti pačiu pirmuoju rytiniu traukiniu - 4:14. Kelionės trukmė 1:56.
    Net i kalendorių pažiūrėjau - nu bet tikrai dabar 2009-ji, o ne 1932-ji....
    3. Net jei būčiau pasirinkes kelionę šiuo traukiniu, atvyksta jis į Vilnių kaip tik tuo metu, kai į oro uostą traukinukas jau būna išvažiavęs. Tenka vėl laukti sekančio.
    4. Po savaitės turėjau nusileisti VNO 22:45. Iškau traukinio atgal į Kauną. LG puslapis rodo, kad paskutinis traukinys į Kauną iš Vilniaus išvažiuoja ~20:30 ar pan.

    Išvados: Spėkit kokia tranporto priemone važiavau į/iš oro uosto?

    100km važiuoti 2 val. gali tik traukinių entuziastai. Žmonės, kuriems tai turėtų būti tik kuo greitesnis taško B pasiekimas iš taško A, tuom tikrai nesinaudos.

    Va jum ir atsakymas, kodėl LG galvoja apie maršruto Vilniaus geležinkelio stotis-oro uostas, uždarymą. Nėra keleivių, nes yra daromas viskas, kad jų nebūtų.
    Priešingas komentaras:
    Skrydis 8:05 ryte.
    Palikęs automobilį prie Kauno autobusų stoties, sėdu į autobusą 5:15 (pravažiuojantis Šilutė-Vilnius, galima rasti www.autobusublietai.lt). Turi būti Vilniuje lygiai 7, tačiau kadangi nedarbo diena atvažiuoja geras 10 min anksčiau.
    Neskubėdamas nueinu į geležinkelio stotį, kur jau laukia 7:05 traukinys į oro uostą. Sėkmingai pasiekiu oro uostą laiku.
    Traukiniu visiškai patenkintas

    P.S. nors iš tikrųjų tai ne - blogai padarė kad ankstyvus ir vėlyvus išvykimus nuėmė. Sekanti kartą skrisiu 5:55 ir traukinukas man tikrai nepadės.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Nepamirškim, kad autobusų ir troleibusų eismą organizuoja Vilniaus savivaldybės viešojo transporto skyrius. O traukinio eismą organizuoja "Lietuvos geležinkeliai". Jau nekalbant, kad VAP ir LG tikrai nesusikalbėtų, dar reikia nepamiršti ir to, kad nuo oro uosto ne visi važiuoja iki stoties, kiti išlipa ir arčiau, kur traukinys nepriveža. Taigi tavo mintis impulsyvi ir neapgalvota.
    Tą "arčiau" aptarnautų antrojo maršruto autobusai.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Prieš porą savaičių teko nemažai keliauti. Kadangi esu kaunietis, sumasčiau pabūti civilizuotas žmogus ir vietoj to, kad laikyti mašiną visą savaitę aikštelėje prie oro uosto, pasinaudoti visuomeniniu transportu.

    Atsidarau LG puslapį ir pradedu planuoti kelionę:

    1. Iš oro uosto išskrendu 7:30 (kas tikrai jau nėra vėlu). Ieškau tinkamų traukinių, kad nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių ir dar persėsti i traukinuką į oro uostą.
    2. Paaiškėja, kad norint būti +- laiku oro uoste, iš Kauno 1 stotelės reikia išvažiuoti pačiu pirmuoju rytiniu traukiniu - 4:14. Kelionės trukmė 1:56.
    Net i kalendorių pažiūrėjau - nu bet tikrai dabar 2009-ji, o ne 1932-ji....
    3. Net jei būčiau pasirinkes kelionę šiuo traukiniu, atvyksta jis į Vilnių kaip tik tuo metu, kai į oro uostą traukinukas jau būna išvažiavęs. Tenka vėl laukti sekančio.
    4. Po savaitės turėjau nusileisti VNO 22:45. Iškau traukinio atgal į Kauną. LG puslapis rodo, kad paskutinis traukinys į Kauną iš Vilniaus išvažiuoja ~20:30 ar pan.

    Išvados: Spėkit kokia tranporto priemone važiavau į/iš oro uosto?

    100km važiuoti 2 val. gali tik traukinių entuziastai. Žmonės, kuriems tai turėtų būti tik kuo greitesnis taško B pasiekimas iš taško A, tuom tikrai nesinaudos.

    Va jum ir atsakymas, kodėl LG galvoja apie maršruto Vilniaus geležinkelio stotis-oro uostas, uždarymą. Nėra keleivių, nes yra daromas viskas, kad jų nebūtų.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Jei nukreipti keleivių srautą iš autobuso nr.1 į traukinį, būtų visiems naudinga. Galbūt net panaikinti 1 autobusų maršrutą. Bet...
    Nepamirškim, kad autobusų ir troleibusų eismą organizuoja Vilniaus savivaldybės viešojo transporto skyrius. O traukinio eismą organizuoja "Lietuvos geležinkeliai". Jau nekalbant, kad VAP ir LG tikrai nesusikalbėtų, dar reikia nepamiršti ir to, kad nuo oro uosto ne visi važiuoja iki stoties, kiti išlipa ir arčiau, kur traukinys nepriveža. Taigi tavo mintis impulsyvi ir neapgalvota.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Jei nukreipti keleivių srautą iš autobuso nr.1 į traukinį, būtų visiems naudinga. Galbūt net panaikinti 1 autobusų maršrutą. Bet...

    Komentuoti:


  • Qbazzz
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Kiek realiai važinėja keleivių 1 ir 2 maršrutų autobusais?
    kiek teko važiuot vakarais 2 autobusas jau buna puspilnis (t.y. visos sėdimos vietos užimtos ir nemažai žmonių tenka stovėt) jau oro uoste. Matyt apie jį daugiau informacijos visokiuose "Vilnius in your pocket" ir pan.

    Nemažai specifinio kontingento sulipa sekančiose dviejoses stotelėse, bet toli nevažiuoja - Naujininkuose ir išsiskirsto...

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Traukinys į oro uostą – nereikalingas

    Arūnas DUMALAKAS
    LR korespondentas
    2009-01-22

    Smarkiai sumažėjus skrydžių skaičiui, nuostolingo traukinio maršruto iš oro uosto į stotį gali tekti atsisakyti ir geležinkelininkams.

    Oro bendrovei „flyLAL“ nutraukus veiklą ir smarkiai sumažėjus skrydžių iš Vilniaus skaičiui, traukinys iš geležinkelio stoties į oro uostą važinėja pustuštis.

    Tik pernai spalį atidarę maršrutą iš geležinkelio stoties į oro uostą, geležinkelininkai jau galvoja apie jo panaikinimą. Mat nupirkti du nauji traukiniai, vadinami automotrisėmis, šiuo maršrutu kursuoja pustuščiai.

    „Analizuojame duomenis, pajamas iš šio maršruto, išlaidas, sprendžiame, ką daryti.

    Visiškai atsisakyti maršruto būtų negražu, tačiau negaliu neigti, kad jis yra labai nuostolingas“, – kalbėjo bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pirmasis pavaduotojas Gintaras Gelumbickas.

    Susidomėjimas šiuo maršrutu buvo jaučiamas tik pirmosiomis dienomis. Žmonės į oro uostą traukiniu keliavo ne tik ketindami skristi, bet ir norėdami susipažinti su nauju maršrutu.

    Jeigu maršrutas iš geležinkelio stoties į oro uostą būtų panaikintas, du jam skirti traukiniai būtų naudojami kitur.

    Geležinkelio stotelė ties oro uostu buvo įrengta pernai, projektavimo ir statybos darbams išleista daugiau nei 2 milijonai litų. Taip pat buvo sumontuota plastiku dengta galerija, vedanti oro uosto link, liftas neįgaliesiems ir sunkų bagažą nešantiems keleiviams.

    Du 91 sėdimosios vietos traukiniai „Lietuvos geležinkeliams“ kainavo apie 12 milijonų litų.
    Toks scenarijus buvo prognozuojamas temos pradžioje.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Kai man teko nuvažiuoti tai važiavome mes dviese (su švogeriu) ir du vaikai maži, be mūsų dar trys keleiviai. Gryžtant tik mes vieni važiavome, bet čia jau su sekančiu reisu prabuvus oro uoste gerą pusvalandį..
    1 autobusu važiuoja gal ir nemažai, bet nuo stoties iki oro uosto nemanau, kad labai daug važiuotų.

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Kiek realiai važinėja keleivių 1 ir 2 maršrutų autobusais?
    Nežinau. Tiesiog pasidalinau info, ką šiandien mačiau.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Kema Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte, apie 10 h. važiuojant pietiniu aplinkeliu teko pamatyti grįžtančią automatrisę iš oro uosto. Primečiau, kad važiavo apie 3-4 keleivius.
    Kiek realiai važinėja keleivių 1 ir 2 maršrutų autobusais?

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Šiandien ryte, apie 10 h. važiuojant pietiniu aplinkeliu teko pamatyti grįžtančią automatrisę iš oro uosto. Primečiau, kad važiavo apie 3-4 keleivius.

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Reikia tikėtis, kad artimiausią mėnesį ar pan labai nesumažės keleivių šiam maršrute dėl flyLAL dingimo... Labai liūdna būtų, jei po kiek laiko praretintų vėl tvarkaraštį.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Šiandien vėl važiavau šiuo maršrutu, paėmiau grafikų lapiuką, o ten žiūriu labai daug reisų šio maršruto, paskaičiavau, o tų reisų yra 35 per diena. Kaina 2.5 lt, važiuoja kas 25min.
    Šio traukinuko grafikas pasikeitė sausio 15 d. Internete http://www.litrail.lt jis sudėtas.
    Savaitės pradžioje apie tai norėjau šioje temoje parašyti žinutė, bet kažkaip neparašiau... Ir niekas kitas neparašė. Tik ant šio traukinuko "burnoti" mėgstančių netrūksta.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.18, 00:48.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Šiandien vėl važiavau šiuo maršrutu, paėmiau grafikų lapiuką, o ten žiūriu labai daug reisų šio maršruto, paskaičiavau, o tų reisų yra 35 per diena. Kaina 2.5 lt, važiuoja kas 25min.
    Pagaliau. Tereikia geros informacijos keleivių srautui nukreipti iš oro uosto.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Šiandien vėl važiavau šiuo maršrutu, paėmiau grafikų lapiuką, o ten žiūriu labai daug reisų šio maršruto, paskaičiavau, o tų reisų yra 35 per diena. Kaina 2.5 lt, važiuoja kas 25min.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Beje, pastebėjimas. Jau nuo maršruto atidarymo praėjo trys mėnesiai, bet oro uoste vis tiek nėra atitinkamos informacijos. Atvykimo salėje yra mažyyyyčiai ženkliukai su traukiniu, tačiau tas nieko nesako. Išėjus į lauką yra ženklas, rodantis kryptį į stotelę, tačiau nežinodamas kad jis yra, jo paprasčiausiai nepamatysi. Dar vienas dalykas - pačiame oro uoste nepateikiami traukinio išvykimo tvarkaraščiai, o stotelėje jie yra tik atspausdinti ant popieriaus, o monitorius nerodo nieko (tik laiką).
    Iš oro uosto grįžau antro maršruto autobusu, kuriame sutikau du užsieniečius, norinčius nusigauti iki geležinkelio stoties.

    Žodžiu, apsileidimas kraupus... Reikia rašyti laišką į LG...
    daug neadaryta sitam marsrute:
    1. Truksta inforrmacijos
    2. Kodel nepaleidus Motrises pvz iki Valciunu st - grafikas tai leidzia
    3. Kazkaip isspresti perono auksti, nes nepatogu ilipti/islipti

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Beje, pastebėjimas. Jau nuo maršruto atidarymo praėjo trys mėnesiai, bet oro uoste vis tiek nėra atitinkamos informacijos. Atvykimo salėje yra mažyyyyčiai ženkliukai su traukiniu, tačiau tas nieko nesako. Išėjus į lauką yra ženklas, rodantis kryptį į stotelę, tačiau nežinodamas kad jis yra, jo paprasčiausiai nepamatysi. Dar vienas dalykas - pačiame oro uoste nepateikiami traukinio išvykimo tvarkaraščiai, o stotelėje jie yra tik atspausdinti ant popieriaus, o monitorius nerodo nieko (tik laiką).
    Iš oro uosto grįžau antro maršruto autobusu, kuriame sutikau du užsieniečius, norinčius nusigauti iki geležinkelio stoties.

    Žodžiu, apsileidimas kraupus... Reikia rašyti laišką į LG...

    Komentuoti:

Working...
X