Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Karoleo
    replied
    Šiandien važiavome pasivažinėti su vaiku iki Valčiūnų. Iki Valčiūnų atvykome tryse.
    Atgal 7
    Attached Files

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Automotrisėje situacija su laiptais nėra geresnė už RA2, bet bent jau pats riedmuo, žiūrint iš keleivio perspektyvos, atrodo patraukliau. Kažko daugiau negalima ir norėti, nes per trumpas maršrutas, kad sugeneruotų srautus. Nebent Salininkuose atsirastu pora stotelių ir šis maršrutas važiuotų kaip miesto/priemiesto važiuodamas ne tik iki oro uosto.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal keleivių srautą ir pačio traukinio išvaizdą automotrisė 620M būtų tinkamesnis riedmuo šiam maršrutui. Gal kas žino kodėl ją pakeitė?
    Taip, bet ir 620M neatrodo patraukliai keleiviams su didesniu bagažu dėl savo stačių laiptų – https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1636-1283332

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Panašu, kad nori išdirbti visą likusį RA-2 resursą. Ir šis maršrutas mažiausiai pavojingas - užsilenkus riedmeniui traukt netoli būtų

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pagal keleivių srautą ir pačio traukinio išvaizdą automotrisė 620M būtų tinkamesnis riedmuo šiam maršrutui. Gal kas žino kodėl ją pakeitė?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
    Norėtųsi tikėti, kad baigus elektrifikaciją šiame maršrute išvysime dvivagonę Škodą EJ575.
    Kažkaip abejoju, net automotrisėms neužteko keleivių srauto.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Norėtųsi tikėti, kad baigus elektrifikaciją šiame maršrute išvysime dvivagonę Škodą EJ575.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu oro vežiojimas į oro uostą tęsiasi. Ir dar RA2 negailą (ta prasme, kad RA2 gali būti panaudotas racionaliau) šitam sugadinto oro maršrutui...
    Vežiojamas oras, nes dedama nulis pastangų kelionės patrauklumui. Važiuoja kažkokia gelda RA2, kuri barška ir tarška kaip 40 metu senumo Zil'as. Maršrutui, kur 95 proc. keleivių yra su lagaminais, siunčiamas traukinys tikriausiai su pačiomis aukščiausiomis grindims, į kurį įkopti yra ką veikti.
    Viduje visi langai kažkokie užgaravę ir užrasoje, tai nelabai išeina matyti kur važiuoji ir kas vyksta aplink. Viduje gyvenimas vyksta Maskvos laiku (matyt laiko nustatymo funkcija neįskaičiuota į komplektaciją), nes važiuojant traukiniu kai buvo 17:15, jame laikrodis išdidžiai rodė 18:03 (??).
    Iš išorės priėjus prie traukinio nėra jokių švieslenčių iš sono, kad matyti kur jis važiuoja. Švieslentės tik priekyje ir gale. Todėl, kadangi sėdėjau prie durų, visi trys įlipę ir pro mane praėję keleiviai paklausė ar jis važiuoja į oro uostą
    Oro uosto stotyje lipant laiptais nešviečia nei vienas šviestuvas, todėl norint nenusiversti, reikia pasišvęsti telefonu... Man tai panašu į bandymą nužudyti maršrutą ir suteikti kuo prastesni kelionės pojūtį išdrįsusiems išbandyti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aha, senas... Kai jie buvo nupirkti, tai dar LG važinėjo D1... Va tie tai seni buvo, tėvai jais važinėjo...

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Vakar pasivažinėjom su dvimečiu iki oro uosto ir atgal. I oro uostą važiavo gan nemažai žmonių, atgal mes visi 3. Žmona sakė koks senas traukinys, jau tikriausiai mūsų tėvai tokiu važinėjo. Jokio kondicionieriaus, variklių vagone baisiai karšta ir taip toliau
    Dėja nėra įtin senas, tiesiog pirktas prastas https://en.wikipedia.org/wiki/RA2_Multiple_Unit

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Vakar pasivažinėjom su dvimečiu iki oro uosto ir atgal. I oro uostą važiavo gan nemažai žmonių, atgal mes visi 3. Žmona sakė koks senas traukinys, jau tikriausiai mūsų tėvai tokiu važinėjo. Jokio kondicionieriaus, variklių vagone baisiai karšta ir taip toliau
    Attached Files
    Paskutinis taisė Karoleo; 2024.07.09, 22:58.

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašiau LTG Infra dėl stotelės įrengimo Salininkuose, tad dalinuosi atsakymu:

    Ačiū už Jūsų pasiūlymus didinti Lietuvos geležinkeliuose prieinamumą keliauti traukiniais.
    AB „LTG Infra“ valdo virš 150 stočių ir stotelių ir yra suinteresuota plėsti geležinkelio sustojimų tinklą atsižvelgiant į besiplečinčias esamas gyvenvietes ir jų naujas lokacijas.
    Salininkų geležinkelio stotelės taip pat įtraukta į AB „LTG Infra strateginį plėtros planą ir šiuo metu, kartu su Keleivių vežėjais ir projektuotojais atliekamas jos poreikio analizė, tinkamiausios lokacijos, technologinių sprendinių vertinimas bei ieškomi naujos statybos finansavimo šaltiniai.
    Pasitvirtinus finansavimo šaltinius informaciją apie būsimą statybą apie paskelbsime viešai.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    O tuo ruožu kažkas daugiau naudojasi, kad už jį dar reikėtų mokėti?
    Buvo pasiūlymas vms'ui nusipirkti riedmenis ir patiems eksliatuoti šį maršrutą. Bet tada tektų mokėti infrastruktūros mokestį.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Įdomu kiek vms suinteresuota mokėti LGT infra už naudojimąsi infrastruktūra, kai paleisti auobusą jokių infrastruktūros papildomų išlaidų nėra.
    O tuo ruožu kažkas daugiau naudojasi, kad už jį dar reikėtų mokėti?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Apie ignoruojančius veiksmus.
    Kad ir https://madeinvilnius.lt/transportas...o-dvieju-metu/
    Nu butent. Jeigu tas yra kišama į balandžio 1 pokštą, tai parodo koks nerealus projektas . Ta žinia savo tikrumu lygiai tokia kaip kad būtų paskelbtos astronomų balandžio pirmosios naujienos apie atrastus galbūt protingus ateivius kur nors kokioj tolimoj kosmoso subinej.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Teoriškai vms galėtų paskelbti maršruto konkursą ir mokėtų Ltg linkui už km kaip dabar privatiems autobusams miesto maršrutuose. Tada ir miesto bendri bilietai maršrute galiotų, būtų pilna integracija. Tik klausimas ar kaina ne per didelė vms išeitų.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Manau būtų galima rasti abiems pusėms priimtiną sprendimą.
    Problema dažniausiai ir yra tame, kad abi pusės žiūri tik savo ramybės ir pliusiukų (varnelių) ataskaitose, o ne rūpesčių dėl priimtinų sprendimų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Labai norėtūsi atsiimt savo žodžius atgal. O bet apie kokius būtent veiksmus čia Jūs?
    Apie ignoruojančius veiksmus.
    Kad ir https://madeinvilnius.lt/transportas...o-dvieju-metu/
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.04.01, 09:50.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Įdomu kiek vms suinteresuota mokėti LGT infra už naudojimąsi infrastruktūra, kai paleisti auobusą jokių infrastruktūros papildomų išlaidų nėra.
    Manau būtų galima rasti abiems pusėms priimtiną sprendimą.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Pagal veiksmus labai akivaizdu kaip jie sinteresuoti plėsti transporto rūšis ir gerinti priemiestinį susisiekimą.
    Labai norėtūsi atsiimt savo žodžius atgal. O bet apie kokius būtent veiksmus čia Jūs?

    Komentuoti:

Working...
X