Šiandien važiavome pasivažinėti su vaiku iki Valčiūnų. Iki Valčiūnų atvykome tryse.
Atgal 7
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Automotrisėje situacija su laiptais nėra geresnė už RA2, bet bent jau pats riedmuo, žiūrint iš keleivio perspektyvos, atrodo patraukliau. Kažko daugiau negalima ir norėti, nes per trumpas maršrutas, kad sugeneruotų srautus. Nebent Salininkuose atsirastu pora stotelių ir šis maršrutas važiuotų kaip miesto/priemiesto važiuodamas ne tik iki oro uosto.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip, bet ir 620M neatrodo patraukliai keleiviams su didesniu bagažu dėl savo stačių laiptų – https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1636-1283332Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal keleivių srautą ir pačio traukinio išvaizdą automotrisė 620M būtų tinkamesnis riedmuo šiam maršrutui. Gal kas žino kodėl ją pakeitė?
Komentuoti:
-
Panašu, kad nori išdirbti visą likusį RA-2 resursą. Ir šis maršrutas mažiausiai pavojingas - užsilenkus riedmeniui traukt netoli būtų
Komentuoti:
-
Pagal keleivių srautą ir pačio traukinio išvaizdą automotrisė 620M būtų tinkamesnis riedmuo šiam maršrutui. Gal kas žino kodėl ją pakeitė?
Komentuoti:
-
Kažkaip abejoju, net automotrisėms neužteko keleivių srauto.Parašė TomasK Rodyti pranešimąNorėtųsi tikėti, kad baigus elektrifikaciją šiame maršrute išvysime dvivagonę Škodą EJ575.
Komentuoti:
-
Norėtųsi tikėti, kad baigus elektrifikaciją šiame maršrute išvysime dvivagonę Škodą EJ575.
Komentuoti:
-
Vežiojamas oras, nes dedama nulis pastangų kelionės patrauklumui. Važiuoja kažkokia gelda RA2, kuri barška ir tarška kaip 40 metu senumo Zil'as. Maršrutui, kur 95 proc. keleivių yra su lagaminais, siunčiamas traukinys tikriausiai su pačiomis aukščiausiomis grindims, į kurį įkopti yra ką veikti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo tarpu oro vežiojimas į oro uostą tęsiasi. Ir dar RA2 negailą (ta prasme, kad RA2 gali būti panaudotas racionaliau) šitam sugadinto oro maršrutui...
Viduje visi langai kažkokie užgaravę ir užrasoje, tai nelabai išeina matyti kur važiuoji ir kas vyksta aplink. Viduje gyvenimas vyksta Maskvos laiku (matyt laiko nustatymo funkcija neįskaičiuota į komplektaciją), nes važiuojant traukiniu kai buvo 17:15, jame laikrodis išdidžiai rodė 18:03 (??).
Iš išorės priėjus prie traukinio nėra jokių švieslenčių iš sono, kad matyti kur jis važiuoja. Švieslentės tik priekyje ir gale. Todėl, kadangi sėdėjau prie durų, visi trys įlipę ir pro mane praėję keleiviai paklausė ar jis važiuoja į oro uostą
Oro uosto stotyje lipant laiptais nešviečia nei vienas šviestuvas, todėl norint nenusiversti, reikia pasišvęsti telefonu... Man tai panašu į bandymą nužudyti maršrutą ir suteikti kuo prastesni kelionės pojūtį išdrįsusiems išbandyti.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Aha, senas... Kai jie buvo nupirkti, tai dar LG važinėjo D1... Va tie tai seni buvo, tėvai jais važinėjo...
Komentuoti:
-
Dėja nėra įtin senas, tiesiog pirktas prastas https://en.wikipedia.org/wiki/RA2_Multiple_UnitParašė Karoleo Rodyti pranešimąVakar pasivažinėjom su dvimečiu iki oro uosto ir atgal. I oro uostą važiavo gan nemažai žmonių, atgal mes visi 3. Žmona sakė koks senas traukinys, jau tikriausiai mūsų tėvai tokiu važinėjo. Jokio kondicionieriaus, variklių vagone baisiai karšta ir taip toliau
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vakar pasivažinėjom su dvimečiu iki oro uosto ir atgal. I oro uostą važiavo gan nemažai žmonių, atgal mes visi 3. Žmona sakė koks senas traukinys, jau tikriausiai mūsų tėvai tokiu važinėjo. Jokio kondicionieriaus, variklių vagone baisiai karšta ir taip toliauPaskutinis taisė Karoleo; 2024.07.09, 23:58.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašiau LTG Infra dėl stotelės įrengimo Salininkuose, tad dalinuosi atsakymu:
Ačiū už Jūsų pasiūlymus didinti Lietuvos geležinkeliuose prieinamumą keliauti traukiniais.
AB „LTG Infra“ valdo virš 150 stočių ir stotelių ir yra suinteresuota plėsti geležinkelio sustojimų tinklą atsižvelgiant į besiplečinčias esamas gyvenvietes ir jų naujas lokacijas.
Salininkų geležinkelio stotelės taip pat įtraukta į AB „LTG Infra strateginį plėtros planą ir šiuo metu, kartu su Keleivių vežėjais ir projektuotojais atliekamas jos poreikio analizė, tinkamiausios lokacijos, technologinių sprendinių vertinimas bei ieškomi naujos statybos finansavimo šaltiniai.
Pasitvirtinus finansavimo šaltinius informaciją apie būsimą statybą apie paskelbsime viešai.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Buvo pasiūlymas vms'ui nusipirkti riedmenis ir patiems eksliatuoti šį maršrutą. Bet tada tektų mokėti infrastruktūros mokestį.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąO tuo ruožu kažkas daugiau naudojasi, kad už jį dar reikėtų mokėti?
Komentuoti:
-
O tuo ruožu kažkas daugiau naudojasi, kad už jį dar reikėtų mokėti?Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮdomu kiek vms suinteresuota mokėti LGT infra už naudojimąsi infrastruktūra, kai paleisti auobusą jokių infrastruktūros papildomų išlaidų nėra.
Komentuoti:
-
Nu butent. Jeigu tas yra kišama į balandžio 1 pokštą, tai parodo koks nerealus projektas . Ta žinia savo tikrumu lygiai tokia kaip kad būtų paskelbtos astronomų balandžio pirmosios naujienos apie atrastus galbūt protingus ateivius kur nors kokioj tolimoj kosmoso subinej.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Teoriškai vms galėtų paskelbti maršruto konkursą ir mokėtų Ltg linkui už km kaip dabar privatiems autobusams miesto maršrutuose. Tada ir miesto bendri bilietai maršrute galiotų, būtų pilna integracija. Tik klausimas ar kaina ne per didelė vms išeitų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Problema dažniausiai ir yra tame, kad abi pusės žiūri tik savo ramybės ir pliusiukų (varnelių) ataskaitose, o ne rūpesčių dėl priimtinų sprendimų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Manau būtų galima rasti abiems pusėms priimtiną sprendimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Apie ignoruojančius veiksmus.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Labai norėtūsi atsiimt savo žodžius atgal. O bet apie kokius būtent veiksmus čia Jūs?
Kad ir https://madeinvilnius.lt/transportas...o-dvieju-metu/Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.04.01, 10:50.
Komentuoti:
-
Manau būtų galima rasti abiems pusėms priimtiną sprendimą.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮdomu kiek vms suinteresuota mokėti LGT infra už naudojimąsi infrastruktūra, kai paleisti auobusą jokių infrastruktūros papildomų išlaidų nėra.
Komentuoti:
-
Labai norėtūsi atsiimt savo žodžius atgal. O bet apie kokius būtent veiksmus čia Jūs?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pagal veiksmus labai akivaizdu kaip jie sinteresuoti plėsti transporto rūšis ir gerinti priemiestinį susisiekimą.
Komentuoti:
Komentuoti: