Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Is savo patirties galiu pasakyt, kad susiekimas Kaunas-VNO yra tikrai nepatogus. Dienos metu persedimai/derinimai/laukimai labai daug sueda laiko, o parskridus po mazdaug 22h( tas buna daznai) nera kaip grizt

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet ne vilniečiams yra tik du variantai: atvykti iš vakaro ir trintis oro uoste ar viešbutyje nakvoti ir atvykti nuosavu automobiliu (arba kažkas turi atvežti) naktį.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Jei lėktuvas 5.50, o traukinys važiuoja vokiškai užtenka būti 4.50. Tai išvykimas būtų 3.50.
    Per valandą iš Kauno iki VNO neatvažiuos (nes turi būti nors keletas sustojimų).
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai gali išskristi vėliau, 7 ryto o ne po 5 val. Bet ir 7 ryto Vilnius daugumai Lietuvos žmonių ir rajonų yra nepasiekiamas VT.
    Nemažai rytinių reisų keleivių yra skrendantys ne maršrutu Vilnius - kitas miestas, o Vilnius - kitas miestas - dar kitas miestas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Kauno ir taip atvažiuoja. Vat šiauliečiams arčiau Ryga. Bet ten nukakti anksti ryte irgi nėra įmanoma su Ollex mikrobais. Gardinui arčiau Varšuva, kur dar didesnis pasirinkimas skristi...

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    O tai ko trūksta iš esamo maršruto persėdant iš bet ko stoty?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tai čia detalės. Esmė, kad VNO galėtų atsivežti keleivių iš Gardino, Daugpilio, Kauno, Šiaulių.

    RIX savu laiku tą labai sėkmingai darė autobusais. Bet tam reikia pakeisti mastymą - ne tik močiutes iš Marcinkonių vežti (kurių mažėja) į polikliniką "ant dešimtos", o plačiau pagalvoti.

    Daug pinigų nereikia - kai reikėjo Minsko traukiniui greitesnės patikros, tai ir patalpos atsirado, ir personalas papildomas. Tikrai galima rasti ir laidams iki oro uosto, ir būdelei ties Marcinkonimis.

    Ir visa tai kaip Al1 sako "valstybinės VT politikos nebuvimas".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai gali išskristi vėliau, 7 ryto o ne po 5 val. Bet ir 7 ryto Vilnius daugumai Lietuvos žmonių ir rajonų yra nepasiekiamas VT.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Todėl, kad VNO pigu ir patogu orlaiviams "nakvoti".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O aš kitokį klausimą užduosiu. Kodėl lėktuvai išskrenda nepatogiu laiku? Netgi vilniečiams nelieka nieko kito, kaip atvykti taksi ar savo transportu?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kada traukinys iš Kauno turi išvažiuoti? 3 val.?
    Jei lėktuvas 5.50, o traukinys važiuoja vokiškai užtenka būti 4.50. Tai išvykimas būtų 3.50. Priedo VNO galėtų įteikti "greitos patikros" nemokamą leidimą jei traukinio atvykimas ir skrydis skiriasi mažiau 70 min.
    Bet čia prasideda "kam to reikia", "negi mašinos nėturi", "bet tai aviacija tvarkaraštį keičia dukart metuose, o LG tik kartą", "nėra laidų" ir pan.

    LG krovinius gerai veža, o visa kita...
    Kam sukti galvą, jei ir taip gerai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kada traukinys iš Kauno turi išvažiuoti? 3 val.? Lietuvoje naktinių traukinių nėra. Nebus jokio tiesioginio reiso, pamirškite tai. Jei tai būtų komerciškai pelninga, autobusai važinėtų. Kodėl LG turi dėl kelių keleivių važinėti naktį?
    Stasylos geriau, nes tie reisai buvo pakankamai užpildomi. Ir rajono gyventojams kitos alternatyvos atvykti į Vilnių ar iš Vilniaus nebuvo. Dabar su autobusu gaunasi dar ilgiau. Tiek, kiek automotrisė privežioja oro tarp stoties ir oro uosto, pilnai padengtų 2-3 reisus į Stasylas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jokių automotrisių kelis kartus per dieną iki Kauno nėra ir nebus. Prie ko derintis?
    550-630 išskrenda 6.
    7-730 išskrenda 6.
    1035-1150 7.
    1635-1725 7.

    Prie tokių bangų jau verta derintis. Į pavienį 5.10 reisą gal ir neverta vežti. O skrenda ne tik vilniečiai. Kiekvienas persėdimas reikalauja "užmesti laiko" nes gali pavėluoti, neatvykti transporto priemonė, būti avarija, kamštis, reidas.

    Dabartinis traukinys - tik pajuoka, čia Al1 pritariu. Bet tokiam supriešinimui "geriau Stasylos nei oro uostas" nepritariu. Išeitų - nuimkite 04 valandos reisus į niekur dėl nieko ir bus ridos ir oro uostui ir Stasyloms.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jokių automotrisių kelis kartus per dieną iki Kauno nėra ir nebus. Prie ko derintis? O jei lėktuvas atskristi vėluos? Ką tai duos? Ką duoda tie kas valandą kursuojantys traukiniai, jei autobusu galima nuvažiuoti per trumpesnį laiką net ir su persėdimais. Vilniaus oro uostas yra mieste ir todėl jokie užsienio oro uostų, esančių gerokai toliau nuo miesto, pavyzdžiai netinka. Jei geležinkelis eitų šalia oro uosto ir nebūtų stotelės, tai būtų kita kalba. Dabar gi reikia tiesti naują geležinkelio liniją, kad traukiniais Vilnius - Kaunas galėtų pravažiuoti pro oro uostą ir sustoti oro uosto stotyje (stotelėje). Bet juk puikiai suprantame, kad to nebus.
    Kuo greičiau šis oro uosto orą vežiojantis maršrutas bus užrauktas, tuo bus geriau. LG užmušė visą Stasylų priemiestinę kryptį, o šį politiškai angažuotą niekam nereikalingą oro uosto maršrutą išlaiko...
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.16, 15:35.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą
    Dauguma daznai skraidanciu puikiai supranta VT privalumus. Problema ta, kad nera patogaus VT is VNO i miesto centra (su viena, max 2 stotelem). Pasiula gimdo paklausa, ne atvirksciai.
    Labai dažnai kursuoja 3G, kuris iki centro nuveža per 15-20 min. Jeigu kam reikia į Senamiestį - yra 88. Į Stotį taip pat du maršrutai + TOKS ekspresas į autobusų stotį už 1eur. Tai kokio čia dar reikėtų maršruto? Manau, tinklas pakankamai gerai išvystytas.

    Kas dėl susisiekimo Kaunas - VNO, tai, manau, užtektų esamą automotrisę kokius 4-5 kartus per dieną, priderinus prie populiariausių skrydžių, pratęsti iki Kauno (aišku, tuomet reikės antro traukinio). Važiavimo krypties keitimas nemanau, kad sudaro kokių didelių nepatogumų.

    O ir esamas Vilnius-VNO maršrutas nemanau, kad visiškai neturi perspektyvos. Jeigu pratęsti jį, pavyzdžiui, iki Valčiūnų, papildomai įrengiant stoteles prie IKEA ir Salininkuose, manau, keleivių tikrai būtų daugiau.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ... tai Vilniuje teks keisti važiavimo kryptį. Ir vežioti į oro uostą kelis keleivius. Nereikia išsigalvoti. Vilniuje oro uostas yra mieste ir galima greitai nuvykti autobusu. Geležinkelis, toks, koks yra, neturi perspektyvos, ką įrodė oro uosto maršrutas. Problema tame, kad dauguma skraidančių lėktuvais iš viso nesinaudoja VT. Ir ne dėl to, kad nėra traukinio tarp Vilniaus ir Kauno. O todėl, kad per daug gerai gyvena ir gali sau leisti atvykti automobiliu, kuris marinuosis mokamoje aikštelėj. Ar atvykti taksi.
    Palyginkime.
    Lėktuvas 9 val. Skrendama be bagažo. Užtenka būti 8 val. Traukinys iš Kauno tarkime 7.50.
    Kas nutinka vykstant automobiliu? Reikia "užsidėti" laiko atsargą dėl remontų, kamščių (kas dėsis ant Lazdynų tilto po VAIII) ir pan.

    Persėdimai nesuteikia komforto.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Problema tame, kad dauguma skraidančių lėktuvais iš viso nesinaudoja VT. Ir ne dėl to, kad nėra traukinio tarp Vilniaus ir Kauno. O todėl, kad per daug gerai gyvena ir gali sau leisti atvykti automobiliu, kuris marinuosis mokamoje aikštelėj. Ar atvykti taksi.
    Dauguma daznai skraidanciu puikiai supranta VT privalumus. Problema ta, kad nera patogaus VT is VNO i miesto centra (su viena, max 2 stotelem). Pasiula gimdo paklausa, ne atvirksciai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Turime elektrifikuotą liniją, kuri tam ir elektrifikuota, kad keleivius vežti, ir paimti paleisti dyzelinius traukinius. Visų pirma, tai jei norima važiuoti į oro uostą iš Kauno, reikia naujos linijos, nes esama visiškai netinkama. Tarkim, elektrifikuoja nuo Vilniaus iki Juodšilių. Jei važiuoti iš Kauno pro Vaidotus, Juodšilius, tai papildomi 12 km. Be to per Vaidotų kelyną ir ne tik. Norint normaliai apvažiuoti šitą lanką, reikia naujos linijos aplenkti Vaidotus. Nei važiuoti iš Kauno į Vilnių, o paskui į Oro uostą, tai Vilniuje teks keisti važiavimo kryptį. Ir vežioti į oro uostą kelis keleivius.
    Nereikia išsigalvoti. Vilniuje oro uostas yra mieste ir galima greitai nuvykti autobusu. Geležinkelis, toks, koks yra, neturi perspektyvos, ką įrodė oro uosto maršrutas. Problema tame, kad dauguma skraidančių lėktuvais iš viso nesinaudoja VT. Ir ne dėl to, kad nėra traukinio tarp Vilniaus ir Kauno. O todėl, kad per daug gerai gyvena ir gali sau leisti atvykti automobiliu, kuris marinuosis mokamoje aikštelėj. Ar atvykti taksi.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Oro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.

    Kryptis KUN<-Vilnius irgi perspektyvi.
    Kad paleisti traukinį iš Kauno į Vilniaus oro uostą, visai nebūtina, kad jis būtų elektrinis

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Oro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.
    Laido kelis metus ten vis tiek nebus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Oro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.

    Kryptis KUN<-Vilnius irgi perspektyvi.
    Kaip ir tiesiai iš Minsko.

    Komentuoti:

Working...
X