Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Is savo patirties galiu pasakyt, kad susiekimas Kaunas-VNO yra tikrai nepatogus. Dienos metu persedimai/derinimai/laukimai labai daug sueda laiko, o parskridus po mazdaug 22h( tas buna daznai) nera kaip grizt
-
Bet ne vilniečiams yra tik du variantai: atvykti iš vakaro ir trintis oro uoste ar viešbutyje nakvoti ir atvykti nuosavu automobiliu (arba kažkas turi atvežti) naktį.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJei lėktuvas 5.50, o traukinys važiuoja vokiškai užtenka būti 4.50. Tai išvykimas būtų 3.50.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gali išskristi vėliau, 7 ryto o ne po 5 val. Bet ir 7 ryto Vilnius daugumai Lietuvos žmonių ir rajonų yra nepasiekiamas VT.
Komentuoti:
-
Iš Kauno ir taip atvažiuoja. Vat šiauliečiams arčiau Ryga. Bet ten nukakti anksti ryte irgi nėra įmanoma su Ollex mikrobais. Gardinui arčiau Varšuva, kur dar didesnis pasirinkimas skristi...
Komentuoti:
-
Tai čia detalės. Esmė, kad VNO galėtų atsivežti keleivių iš Gardino, Daugpilio, Kauno, Šiaulių.
RIX savu laiku tą labai sėkmingai darė autobusais. Bet tam reikia pakeisti mastymą - ne tik močiutes iš Marcinkonių vežti (kurių mažėja) į polikliniką "ant dešimtos", o plačiau pagalvoti.
Daug pinigų nereikia - kai reikėjo Minsko traukiniui greitesnės patikros, tai ir patalpos atsirado, ir personalas papildomas. Tikrai galima rasti ir laidams iki oro uosto, ir būdelei ties Marcinkonimis.
Ir visa tai kaip Al1 sako "valstybinės VT politikos nebuvimas".
Komentuoti:
-
Tai gali išskristi vėliau, 7 ryto o ne po 5 val. Bet ir 7 ryto Vilnius daugumai Lietuvos žmonių ir rajonų yra nepasiekiamas VT.
Komentuoti:
-
O aš kitokį klausimą užduosiu. Kodėl lėktuvai išskrenda nepatogiu laiku? Netgi vilniečiams nelieka nieko kito, kaip atvykti taksi ar savo transportu?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kada traukinys iš Kauno turi išvažiuoti? 3 val.?
Bet čia prasideda "kam to reikia", "negi mašinos nėturi", "bet tai aviacija tvarkaraštį keičia dukart metuose, o LG tik kartą", "nėra laidų" ir pan.
LG krovinius gerai veža, o visa kita...
Kam sukti galvą, jei ir taip gerai.
Komentuoti:
-
Tai kada traukinys iš Kauno turi išvažiuoti? 3 val.? Lietuvoje naktinių traukinių nėra. Nebus jokio tiesioginio reiso, pamirškite tai. Jei tai būtų komerciškai pelninga, autobusai važinėtų. Kodėl LG turi dėl kelių keleivių važinėti naktį?
Stasylos geriau, nes tie reisai buvo pakankamai užpildomi. Ir rajono gyventojams kitos alternatyvos atvykti į Vilnių ar iš Vilniaus nebuvo. Dabar su autobusu gaunasi dar ilgiau. Tiek, kiek automotrisė privežioja oro tarp stoties ir oro uosto, pilnai padengtų 2-3 reisus į Stasylas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJokių automotrisių kelis kartus per dieną iki Kauno nėra ir nebus. Prie ko derintis?
7-730 išskrenda 6.
1035-1150 7.
1635-1725 7.
Prie tokių bangų jau verta derintis. Į pavienį 5.10 reisą gal ir neverta vežti. O skrenda ne tik vilniečiai. Kiekvienas persėdimas reikalauja "užmesti laiko" nes gali pavėluoti, neatvykti transporto priemonė, būti avarija, kamštis, reidas.
Dabartinis traukinys - tik pajuoka, čia Al1 pritariu. Bet tokiam supriešinimui "geriau Stasylos nei oro uostas" nepritariu. Išeitų - nuimkite 04 valandos reisus į niekur dėl nieko ir bus ridos ir oro uostui ir Stasyloms.
Komentuoti:
-
Jokių automotrisių kelis kartus per dieną iki Kauno nėra ir nebus. Prie ko derintis? O jei lėktuvas atskristi vėluos? Ką tai duos? Ką duoda tie kas valandą kursuojantys traukiniai, jei autobusu galima nuvažiuoti per trumpesnį laiką net ir su persėdimais. Vilniaus oro uostas yra mieste ir todėl jokie užsienio oro uostų, esančių gerokai toliau nuo miesto, pavyzdžiai netinka. Jei geležinkelis eitų šalia oro uosto ir nebūtų stotelės, tai būtų kita kalba. Dabar gi reikia tiesti naują geležinkelio liniją, kad traukiniais Vilnius - Kaunas galėtų pravažiuoti pro oro uostą ir sustoti oro uosto stotyje (stotelėje). Bet juk puikiai suprantame, kad to nebus.
Kuo greičiau šis oro uosto orą vežiojantis maršrutas bus užrauktas, tuo bus geriau. LG užmušė visą Stasylų priemiestinę kryptį, o šį politiškai angažuotą niekam nereikalingą oro uosto maršrutą išlaiko...Paskutinis taisė Al1; 2016.11.16, 15:35.
Komentuoti:
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąDauguma daznai skraidanciu puikiai supranta VT privalumus. Problema ta, kad nera patogaus VT is VNO i miesto centra (su viena, max 2 stotelem). Pasiula gimdo paklausa, ne atvirksciai.
Kas dėl susisiekimo Kaunas - VNO, tai, manau, užtektų esamą automotrisę kokius 4-5 kartus per dieną, priderinus prie populiariausių skrydžių, pratęsti iki Kauno (aišku, tuomet reikės antro traukinio). Važiavimo krypties keitimas nemanau, kad sudaro kokių didelių nepatogumų.
O ir esamas Vilnius-VNO maršrutas nemanau, kad visiškai neturi perspektyvos. Jeigu pratęsti jį, pavyzdžiui, iki Valčiūnų, papildomai įrengiant stoteles prie IKEA ir Salininkuose, manau, keleivių tikrai būtų daugiau.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą... tai Vilniuje teks keisti važiavimo kryptį. Ir vežioti į oro uostą kelis keleivius. Nereikia išsigalvoti. Vilniuje oro uostas yra mieste ir galima greitai nuvykti autobusu. Geležinkelis, toks, koks yra, neturi perspektyvos, ką įrodė oro uosto maršrutas. Problema tame, kad dauguma skraidančių lėktuvais iš viso nesinaudoja VT. Ir ne dėl to, kad nėra traukinio tarp Vilniaus ir Kauno. O todėl, kad per daug gerai gyvena ir gali sau leisti atvykti automobiliu, kuris marinuosis mokamoje aikštelėj. Ar atvykti taksi.
Lėktuvas 9 val. Skrendama be bagažo. Užtenka būti 8 val. Traukinys iš Kauno tarkime 7.50.
Kas nutinka vykstant automobiliu? Reikia "užsidėti" laiko atsargą dėl remontų, kamščių (kas dėsis ant Lazdynų tilto po VAIII) ir pan.
Persėdimai nesuteikia komforto.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąProblema tame, kad dauguma skraidančių lėktuvais iš viso nesinaudoja VT. Ir ne dėl to, kad nėra traukinio tarp Vilniaus ir Kauno. O todėl, kad per daug gerai gyvena ir gali sau leisti atvykti automobiliu, kuris marinuosis mokamoje aikštelėj. Ar atvykti taksi.
Komentuoti:
-
Turime elektrifikuotą liniją, kuri tam ir elektrifikuota, kad keleivius vežti, ir paimti paleisti dyzelinius traukinius. Visų pirma, tai jei norima važiuoti į oro uostą iš Kauno, reikia naujos linijos, nes esama visiškai netinkama. Tarkim, elektrifikuoja nuo Vilniaus iki Juodšilių. Jei važiuoti iš Kauno pro Vaidotus, Juodšilius, tai papildomi 12 km. Be to per Vaidotų kelyną ir ne tik. Norint normaliai apvažiuoti šitą lanką, reikia naujos linijos aplenkti Vaidotus. Nei važiuoti iš Kauno į Vilnių, o paskui į Oro uostą, tai Vilniuje teks keisti važiavimo kryptį. Ir vežioti į oro uostą kelis keleivius.
Nereikia išsigalvoti. Vilniuje oro uostas yra mieste ir galima greitai nuvykti autobusu. Geležinkelis, toks, koks yra, neturi perspektyvos, ką įrodė oro uosto maršrutas. Problema tame, kad dauguma skraidančių lėktuvais iš viso nesinaudoja VT. Ir ne dėl to, kad nėra traukinio tarp Vilniaus ir Kauno. O todėl, kad per daug gerai gyvena ir gali sau leisti atvykti automobiliu, kuris marinuosis mokamoje aikštelėj. Ar atvykti taksi.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąOro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.
Kryptis KUN<-Vilnius irgi perspektyvi.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąOro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąOro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.
Kryptis KUN<-Vilnius irgi perspektyvi.
Komentuoti:
Komentuoti: