Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Visiems būtent į stotį iš oro uosto ar tik iš stoties į oro uostą reikia? Savivaldybė moka daug mažiau nei kad kainuotų traukinio išlaikymas. Dar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba. Dabar to nėra. Vienintelė išeitis pagerinti oro uosto susisiekimą su stotimi yra paleisti 1 autobusą ne kas valandą, o kas 15 min.
-
Apie tiesioginius maršrutus aš nekalbu. Oro uosto maršrutas yra tai, ko pilnai pakanka iš geležinkelių pusės. Pereini stoty į kitą kelią ir važiuok tolioau kur nori. Kas yra nesuvokiama, tai kad tas traukinukas a) važiuoja kartą į valandą b) velkasi 10 min. Negalima tikėtis, kad esant alternatyvom žmogus lauks daugiau nei 15 min vien dėl to, kad ten bus traukinys. O jei traukinukas važiuotų kas 10 min - būtų galima apskritai viso kito VT oro uoste atsisakyti. Kažink kiek savivaldybei kainuoja visi autobusiniai maršrutai iki VNO? Gal būtų geriau šnekėti su LG ir mokėti jiems už šiuolaikišką, patikimą ir kokybišką paslaugą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.Paskutinis taisė Emigraves; 2016.11.18, 11:07.
Komentuoti:
-
Tai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.18, 10:52.
Komentuoti:
-
Visiška tiesa. Atkreipkim dėmesį dar ir į tai, kad turime ~1 mil tautiečių gyvenančių užsienyje, tai jiems tie važiavimai automobiliu į uostą tikras vargas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe visi turi ar nori turėti/vairuoti automobilį ir ne visi kauniečiai gali sau leisti kaskart skrisdami kur nors iš Vilniaus dar papildomai mokėti už degalus važiuojant savo automobilu iš Kauno į Vilnių ir atgal bei už ilgalaikį automobilio stovėjimą (analogiškai - vilniečiai, skraidantys iš Kauno). Tokiems turi būti pasiūlyta lygiavertė alternatyva viešuoju transportu, užuot toliau skatinant automobilizaciją. Aišku, alternatyva yra ir dabar, bet tobulint, sutikit, tikrai dar yra ką.
Komentuoti:
-
Sunkiai atsimenu, bet tikrai nemažiau 5.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPro oro uostą naktinis TOKS autobusas važiuoja ne 10 metų, o visai neseniai.
Komentuoti:
-
Pro oro uostą naktinis TOKS autobusas važiuoja ne 10 metų, o visai neseniai.
Komentuoti:
-
Tai alternatyvos ir dabar yra, tiesiog norinčių jomis naudotis mažai. Tarkim TOKS naktinis autobusas kuris tiesiai Klaipėdos, Kauno atveža į Vilniaus oro uostą 5:35 - labai patogiai į daugelį rytinių skrydžių. Esu juo važiavęs per pastaruosius 10 metų (ar kiek ten jis oro uostan užsuka) kokius 5 kartus, tai gal net porą kartų buvau ne vienintelis keleivis išlipęs oro uoste. Bet ir tai buvo keli žmonės. Atgal vėlai vakare analogiškai. Ollex mikroautobusas į oro uostą irgi tėra bendras iš Klaipėdos ir Kauno. O jie mat tiesioginio traukinio nori.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe visi turi ar nori turėti/vairuoti automobilį ir ne visi kauniečiai gali sau leisti kaskart skrisdami kur nors iš Vilniaus dar papildomai mokėti už degalus važiuojant savo automobilu iš Kauno į Vilnių ir atgal bei už ilgalaikį automobilio stovėjimą (analogiškai - vilniečiai, skraidantys iš Kauno). Tokiems turi būti pasiūlyta lygiavertė alternatyva viešuoju transportu, užuot toliau skatinant automobilizaciją. Aišku, alternatyva yra ir dabar, bet tobulint, sutikit, tikrai dar yra ką.
Daugumai išskrendančių neįdomu sutaupyt paskutinius 5 eurus kelionei, tiek retai, tiek dažniai skrendant - dėl to ir problemos bei visuomeninio transporto keleivių nėra.
Visuomeninis transportas aktualesnis atskrendantiems - bet jiems iš Vilniaus oro uosto į Kauną nereikia, jiems reikia kad vežtų į senamiestį ar ofisus Vilniuje.
Komentuoti:
-
Tie, kas skraido 4 kartus per mėnesį tai daro ne savo lėšomis ir firma apmoka net ir kelionę automobiliu bei parkavimą. Nu nėra jokios problemos pasiekti Vilniaus oro uostą miesto transportu, jei ką. Daugumoje kitų Europos miestų oro uostai yra toli už miesto. Kodėl tik kauniečiams turi būti reikalingas tiesioginis susisiekimas? O kiti?
Komentuoti:
-
Ne visi turi ar nori turėti/vairuoti automobilį ir ne visi kauniečiai gali sau leisti kaskart skrisdami kur nors iš Vilniaus dar papildomai mokėti už degalus važiuojant savo automobilu iš Kauno į Vilnių ir atgal bei už ilgalaikį automobilio stovėjimą (analogiškai - vilniečiai, skraidantys iš Kauno). Tokiems turi būti pasiūlyta lygiavertė alternatyva viešuoju transportu, užuot toliau skatinant automobilizaciją. Aišku, alternatyva yra ir dabar, bet tobulint, sutikit, tikrai dar yra ką.Parašė alm Rodyti pranešimąNa aš kartais skrendu tuos 4 kartus per mėnesį. Realiai iki lemputės tada tie traukiniai ir visi kiti išsidirbinėjimai. Su mašina iš namų Kaune išvažiuoju 2 val. iki skrydžio Vilniuje ir visada spėju.
Kalbi apie problemą kurios nėra.
Tai kad Ollex maršrute Klaipėda-Šiauliai-Ryga yra reisas, kuris į Rygos oro uostą atvyksta labai anksti ryte (4:20 val.). Išvykimas iš Klaipėdos 00:05 val., iš Šiaulių 02:20 val. Apskritai Ollex turi 10 reisų tuo maršrutu kasdien, tai, sakyčiau, šiauliečiai gali skristi beveik visomis RIX siūlomomis kryptimis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš Kauno ir taip atvažiuoja. Vat šiauliečiams arčiau Ryga. Bet ten nukakti anksti ryte irgi nėra įmanoma su Ollex mikrobais. Gardinui arčiau Varšuva, kur dar didesnis pasirinkimas skristi...Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.18, 10:25.
Komentuoti:
-
Na aš kartais skrendu tuos 4 kartus per mėnesį. Realiai iki lemputės tada tie traukiniai ir visi kiti išsidirbinėjimai. Su mašina iš namų Kaune išvažiuoju 2 val. iki skrydžio Vilniuje ir visada spėju.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBet Lietuvoje yra tūkstančiai žmonių, kurie skrenda 4 kartus per mėnesį. Jiems "atvykite iš anksto" yra prarastas laikas. Traukiniai leistų atvykti laiku.
Kalbi apie problemą kurios nėra.
Komentuoti:
-
Jei skrendate kartą metuose, tai galima atvykti prieš 3 valandas "dėl maža kas nutiks" ir švęsti skrydį kavinėje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTraukiniai irgi vėluoja. Bet kokiu atveju į oro uostą reikia atvykti anksčiau. Tada nebus problemų.
Bet Lietuvoje yra tūkstančiai žmonių, kurie skrenda 4 kartus per mėnesį. Jiems "atvykite iš anksto" yra prarastas laikas. Traukiniai leistų atvykti laiku.
Komentuoti:
-
Jei visai tiksliai, tai "patikrinimas nelaukiant bendroje eilėje". "Greitoji aviacinio saugumo keleivių patikra" yra nevykęs vertimas iš "fast track".Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai yra ne pirminė, o normali saugumo patikra.
Patikros procedūra vienoda, skiriasi eilės ilgis.
Komentuoti:
-
Tai yra ne pirminė, o normali saugumo patikra.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai paslauga, kuri leidžia į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną pakliūti greičiau. Jei skrendi be bagažo, o įlaipinimo kortelę pasidarai internetu, tai iš esmės iš karto eini į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną.
Komentuoti:
-
http://vno.lt/lt/informacija-keleiviams/fast-track/Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas yra ta "pirminė saugumo patikra"?
Tai paslauga, kuri leidžia į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną pakliūti greičiau. Jei skrendi be bagažo, o įlaipinimo kortelę pasidarai internetu, tai iš esmės iš karto eini į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną.
Vilniuje didelių kamščių nebūna prie Aviacinio saugumo patikros, bet užsienyje gali pralaukti iki valandos.
Vienkartinė sms'u VNO kainuoja 5 eur, bet LG su dideliu kiekiu turbūt nusiderėtų iki kokių 2 eur.
Komentuoti:
-
Šiaip tai buvo planuojama ir net pradėta rengti vieta keliui ir stočiai prieš gerus 6 metus, kai dar RB buvo visai miglose. T.y. nesusieta su RB. Bent jau pačio Rygos oro uosto vadovai apie jokią RB tuomet net neužsiminė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtšaka yra planuojama kaip RB dalis, kurios tikriausiai nebus.
Komentuoti:
-
Aš tai įtariu, kad pati oro uosto valdžia organizuos tą maršrutą. Tikriausiai skelbs konkursą ir kas laimės, tas ir veš.
Komentuoti:
-
Na, nemanau, kad pirks naują techniką dėl vieno mėnesio. Žinoma, jei matys, kad gali išsiversti su esamu autobusu skaičiumi, tai gal ir paleis bendrą maršrutą Vilnius- KUN. Bet nemanau, kad tas maršrutas galės reisų skaičiumi prilygti Ollex`ui. Pastarieji įsigijo nemažai naujų autobusų pastaraisiais metais, tai, spėju, turės ką į maršrutus pastatyti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš nesakau, kad Ollex neveš. Tačiau kodėl TOKS ir "Kautra" neturėtų? Nusipirkti 3-4 naujus ar beveik naujus autobusus abiems įmonėms ne problema. Tuo pačiu ir atnaujins turimą parką. Ollex taip pat neturi pakankamai autobusų. Mikrobų jau nepakaks, nes srautas bus didelis. Aišku, kad į AS Kaune užsukinėti neapsimoka laiko požiūriu, o Vilniuje, aišku, kad veš iš AS. Kas dėl Kauno, tai taip, sutankins 29. Galbūt paleis visišką ekspresą su pora sustojimų Savanorių pr. ir AS. Čia jau "Kautra" labiau taikysis į šitą nišą ir tikriausiai su savo mikrobais...
P.S. reikėtų šią diskusiją perkelti į kokią nors temą VT srityje (pavyzdžiui, Tarpmiestinis susisiekimas autobusais).
Komentuoti:
-
Aš nesakau, kad Ollex neveš. Tačiau kodėl TOKS ir "Kautra" neturėtų? Nusipirkti 3-4 naujus ar beveik naujus autobusus abiems įmonėms ne problema. Tuo pačiu ir atnaujins turimą parką. Ollex taip pat neturi pakankamai autobusų. Mikrobų jau nepakaks, nes srautas bus didelis. Aišku, kad į AS Kaune užsukinėti neapsimoka laiko požiūriu, o Vilniuje, aišku, kad veš iš AS. Kas dėl Kauno, tai taip, sutankins 29. Galbūt paleis visišką ekspresą su pora sustojimų Savanorių pr. ir AS. Čia jau "Kautra" labiau taikysis į šitą nišą ir tikriausiai su savo mikrobais...Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kodėl ne Ollex? Kautra ar TOKS savo maršrutų Vilnius-Kaunas tikrai nenukreipinės į VNO, nes tai reikštų didelius nepatogumus važiuojantiems į patį Kauną. Steigti naujus maršrutus į iš Vilniaus į KUN jiems neužteks autobusų - vasarą autobusų ir taip trūksta, nes dauguma maršrutų sutankinami, be to, dalis autobusų yra užsakomi privatiems pervežimams, kas tikrai yra pelningesnė veikla nei keleivių vežimas į oro uostą. Naujų autobusų dėl vieno mėnesio laikotarpio niekas nepirks. Nejaugi nuomosis?
Tad aš visgi manau, kad keleivių privežimu iš Vilniaus ir Klaipėdos į KUN pagrinde užsiims Ollex (maršrutus tiek iš Vilniaus, tiek iš Klaipėdos jie turi ir dabar). Jiems tai bus auksinis laikotarpis, tad, spėju, bus ir daugiau reisų, ir dideli autobusai tuose maršrutuose. TOKS ir Kautra, manau, nebent vieną kitą reisą nukreips ten, bet tai tebus lašas jūroje.
O kas liečia susisiekimą tarp paties Kauno ir Karmėlavos oro uosto, tai, manau, tiesiog 29 autobusas važiuos kas 10-15 min.
Komentuoti:
-
Paskelbtas konkursas Rygos oro uosto GS projektavimui.
http://www.baltic-course.com/rus/goo...ss/?doc=125420
Komentuoti:
Komentuoti: