Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Gal tik koks sutapimas. Gal tiesiog atvyko iš Varėnos, kur kartais važiuoja dvi sukabintos ir išleido keleivius.
Komentuoti:
-
Pirmą kartą mačiau dvigubą PESA (017 ir ?) į Oro uostą. Ar keleivių padaugėjo?
Komentuoti:
-
Naktį yra 88N maršrutas.Parašė vėkas Rodyti pranešimąRemiantis ta pačia logika tektų teigti, jog visi autobusų maršrutai veikia visą parą
http://m.stops.lt/vilnius/#bus/88(nuo12.01)/b-a/2613
Komentuoti:
-
Traukinys aptarnautų tik iki stoties. O autobusas dabar ir stotį, ir centrą, ir senamiestį.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąGaila. Tikrai galėjo geriau plėtoti traukinuko judėjimą už tuos pinigus. Susisiekimui su oro uostu labai svarbu aukštas patikimumas..
Komentuoti:
-
Remiantis ta pačia logika tektų teigti, jog visi autobusų maršrutai veikia visą parąParašė vilnews Rodyti pranešimąNuo gruodžio – visą parą kursuosiantis autobusas į oro uostą
http://www.vilnius.lt/index.php?479504582
http://m.stops.lt/vilnius/#bus/88(nuo12.01)/b-a/2613
Komentuoti:
-
Gaila. Tikrai galėjo geriau plėtoti traukinuko judėjimą už tuos pinigus. Susisiekimui su oro uostu labai svarbu aukštas patikimumas..Parašė vilnews Rodyti pranešimąNuo gruodžio – visą parą kursuosiantis autobusas į oro uostą
http://www.vilnius.lt/index.php?479504582
Komentuoti:
-
Taip, bet reikia žinoti visą kontekstą.Parašė lukass Rodyti pranešimąTema apie traukinių maršrutą!!!
Komentuoti:
-
Tema apie traukinių maršrutą!!!Parašė vilnews Rodyti pranešimąNuo gruodžio – visą parą kursuosiantis autobusas į oro uostą
http://www.vilnius.lt/index.php?479504582
Komentuoti:
-
Nuo gruodžio – visą parą kursuosiantis autobusas į oro uostą
http://www.vilnius.lt/index.php?479504582
Komentuoti:
-
iš Kauno yra kasdienis skrydis į Kopenhagą 6val. ryto, tad tas ankstyvas 29 autobuso reisas yra reikalingas.Parašė Vitas Rodyti pranešimąKiek aš pastebėjau, skrydžių tvarkaraštis labai skiriasi (atskiruose maršrutuose - iš esmės) pagal savaitės dienas. Antai Karmelavos oro uoste anksti rytą ~6:00 h. yra ar nėra išskrendantis lėktuvas (patikra prasideda lyg tai 2 valandos anksčiau), iš Kauno geležinkelio stoties vis tiek ~3:40-45 išvažiuoja ankstyviausias 29 maršruto autobusas. Traukiniai iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą lyg tai visais reisais važinėja kasdien. Skrendant į Londoną, Paryžių ar toliau, nėra tiek svarbu - pusvalandis ten ar ten.
P.S.: kažkada dar tarybiniais laikais juokiausi iš anekdoto, kaip iki skrydžio į Paryžių likus 15 minučių moteris dar skubėjo nueiti į grožio saloną.
Kaa dėl Vilniaus, tai 3G darbo laiko pratęsimas reikalingas tik darbo dienomis. Savaitgaliais į oro uostą gali ir turi važiuoti 104N autobusas, kuris ir privežtų prie likusių naktinių.
Bet kuriuo atveju, Citybee ir taksi nėra visavertė normali alternatyva normaliam VT.
Komentuoti:
-
Bet kokiu atveju 3G autobusas turėtų važinėti ilgiau, kad bent vakariniais apie 23-23.30 reisais grįžtantys keleiviai galėtų į miestą parvažiuoti VT. Aišku, ne vilniečiams ir vilniečiams, gyvenantiems ne ten, kur važiuoja 3G, tai neaktualu. Visgi daliai keleivių autobusas praverstų. Tam tereikėtų tik poros papildomų reisų, vieno apie 23.30, kito apie 0.50. Savaitgaliais berods paskutinis 3G išvažiuoja iš oro uosto apie 23.35, o darbo dienomis tik ~23.15. Todėl poros papildomų reisų reiktų tik darbo d., o savaitgaliais pakaktų vieno.
Komentuoti:
-
Kiek aš pastebėjau, skrydžių tvarkaraštis labai skiriasi (atskiruose maršrutuose - iš esmės) pagal savaitės dienas. Antai Karmelavos oro uoste anksti rytą ~6:00 h. yra ar nėra išskrendantis lėktuvas (patikra prasideda lyg tai 2 valandos anksčiau), iš Kauno geležinkelio stoties vis tiek ~3:40-45 išvažiuoja ankstyviausias 29 maršruto autobusas. Traukiniai iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą lyg tai visais reisais važinėja kasdien. Skrendant į Londoną, Paryžių ar toliau, nėra tiek svarbu - pusvalandis ten ar ten.Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai sudėtinga efektyviai organizuoti tiek pačio oro uosto, tiek VT darbą, kai vieną kartą per keliolika min. nusileidžia 4 lėktuvai, o kitą kartą susidaro tušti kelių valandų langai.
P.S.: kažkada dar tarybiniais laikais juokiausi iš anekdoto, kaip iki skrydžio į Paryžių likus 15 minučių moteris dar skubėjo nueiti į grožio saloną.
Komentuoti:
-
Labai sudėtinga efektyviai organizuoti tiek pačio oro uosto, tiek VT darbą, kai vieną kartą per keliolika min. nusileidžia 4 lėktuvai, o kitą kartą susidaro tušti kelių valandų langai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąCity bee gerai kur yra judėjimas. Kažkas atvyksta, kažkas išvyksta.
O VNO specifika vakare suskrenda lėktuvai ir keleivių labai daug pasipila. Tačiau išskrendančių lėktuvų nėra, ir mašinų nebeprivažiuoja.
Komentuoti:
-
City bee gerai kur yra judėjimas. Kažkas atvyksta, kažkas išvyksta.
O VNO specifika vakare suskrenda lėktuvai ir keleivių labai daug pasipila. Tačiau išskrendančių lėktuvų nėra, ir mašinų nebeprivažiuoja.
Komentuoti:
-
Tiems kas vairuoja, yra Citybee alternatyva.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRyte ir su autobusu nenuvažiuosi, ir grįžus lėktuvu po 23 val., jau praktiškai su VT nebegrįši į namus.
Komentuoti:
-
Jei RBII neįvyks, kaip prognozuoja kai kurie dalyviai forume, estams liks nauja tramvajaus linijaParašė vilnews Rodyti pranešimąEstonia to build tram route from airport to Ulemiste terminal with Rail Baltic funding
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=125616
According to an agreement regarding the European-gauge railway project Rail Baltic signed on Friday, the European Union is to allocate a total of 191 million euros for the project and 13 mln euros of the money would be used to build a tram route between the Tallinn Airport and the Ulemiste transportation terminal.
Komentuoti:
-
Ryte ir su autobusu nenuvažiuosi, ir grįžus lėktuvu po 23 val., jau praktiškai su VT nebegrįši į namus.
Komentuoti:
Komentuoti: