Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
motrise reikia paleisti marsruta Siauliai-Rokiskis ir Siauliai -Radviliskis
Komentuoti:
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąŽinoma, kad šio maršruto panaikinimas po FlyLAL bankroto buvo tik laiko klausimas kada nuims ir šį maršrutą. Kita vertus, kai kurios LG vadybos ir kitokios klaidos plika akimi matomos (ir tai natūralu, juk tai valstybinė įmonė). Dar paleidžiant šį maršrutą tuometinis SM vadovas A. Butkevičius kalbėjo, kad žmonės prašo ir bus į tai atsižvelgta, kad automotrisė važiuotų iki Salininkų. Aš pats šiame forume siūliau paleisti motrisę maršrutu N. Vilnia - Pavilnys - Stotis - Oro uostas - Salininkai. Et, dabar jau nebelabai kam to bereikia (krizė, pabrangę bilietai, auganti bedarbystė, sumažėjo lėktuvų skrydžių skaičius ir t.t.). O tą motrisę iš Vilniaus leisti tik iki Senųjų Trakų kažkaip "nei ryba, nei miasa", gal verčiau tegul ji nors iki Rūdiškių nuvažiuoja...
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNuo balandžio 1 d. (atrodo, tikrai ne „aprilius“) naikinamas paskutinis automotrisos reisas į Oro uostą (iš Vilniaus išv. 20:45h). www.litrail.lt jau nurodyta.
Traukinukas tuo metu bus panaudotas maršrutui Vilnius-Senieji Trakai-Vilnius (iš Vilniaus išv. 20:35h., iš Senųjų Trakų – 21:35h).
Komentuoti:
-
Nuo balandžio 1 d. (atrodo, tikrai ne „aprilius“) naikinamas paskutinis automotrisos reisas į Oro uostą (iš Vilniaus išv. 20:45h).
Www.litrail.lt jau nurodyta.
Traukinukas tuo metu bus panaudotas maršrutui Vilnius-Senieji Trakai-Vilnius (iš Vilniaus išv. 20:35h., iš Senųjų Trakų – 21:35h).
Ne balandžio 1-sios pokštu turėtų gautis papildomi sustojimai kai kuriems greitiesiems traukiniams Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Vilnius (įskaitant dviaukštį). Kiekvienas sustojimas kelionės trukmę pailgins dviem minutėmis.
Komentuoti:
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąMano nuomone, tvarkaraštis sudarytas labai blogai. Turiu būti Vilniaus oro uoste 10:45. Esu iš Kauno.
Toks jausmas, kad traukinių iš Kauno ir į Oro uostą tvarkaraščių niekas niekada nederino. Ar tai yra taip sunku?Manau, kad derino... prie krovininių traukinių eismo
Komentuoti:
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimą10:38 VLN Traukiniu stotis ---> 10:45 VNO
Komentuoti:
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąManau reiketu del to SKAMBINETI ir RASINETI LAISKUS "LG", kuo daugiau bus nepatenkintuju, tuo greiciau bus viskas pakeista i gera, na bent jau pasistengs ir ka nors gero padarys, del tvarkarasciu...
Kita vertus, atvažiavęs traukiniu į Vilnių visada turiu kur dėti pusvalandį, kuris lieka palaukti kito traukinio, priemiestinio ar net rečiau kursuojančio miestinio autobuso. Jei ne ką kita per tą laiką veikti, tai nors pasidairau stotyje, kur visada pamatau kažką naujo. Anksčiau būtinai patėmydavau tvarkaraštį, dabar to reikia mažiau, nes jis yra internete...
Užtai važiuodamas labai nesmagiai jaučiuosi (kažkokia įtampa slegia), jei persėdimui lieka suskaičiuotos minutės ir traukinys kažkiek vėluoja. Taip pat nelabai malonu tikrinti tą "grafiko laikymąsi" ir su kiekvienu ilgėlesniu pastovėjimu (kai atbėga koks užuomarša keleivis, gal būt iš vėluojančio autobuso) ar greičio sumažinimu dėl kelio remonto darbų baimintis, kad tik nepradėtų vėluoti.
Komentuoti:
-
Manau reiketu del to SKAMBINETI ir RASINETI LAISKUS "LG", kuo daugiau bus nepatenkintuju, tuo greiciau bus viskas pakeista i gera, na bent jau pasistengs ir ka nors gero padarys, del tvarkarasciu...
Komentuoti:
-
Mano nuomone, tvarkaraštis sudarytas labai blogai. Turiu būti Vilniaus oro uoste 10:45. Esu iš Kauno.
Mano galimybės:
1.
07:00 Kaunas ----> 07:59 Vilnius (jei noriu naujo traukinio)
2:39h laukti
10:38 VLN Traukiniu stotis ---> 10:45 VNO
Visas laikas - 3:45h
2. 08:30 Kaunas ----> 09:29 Vilnius
1:09h laukti
10:38 VNO Traukiniu stotis ---> 10:45 VNO
Visas laikas - 2:15h
Vėlesnis traukinys 09:55 Kaunas ----> 10:54 Vilnius netinka, nes atvažiuoja 16 minučių vėliau, nei išvažiuoja traukinys į oro uostą.
Toks jausmas, kad traukinių iš Kauno ir į Oro uostą tvarkaraščių niekas niekada nederino. Ar tai yra taip sunku?
Komentuoti:
-
Apie peronu aukštinimą tai aš negirdėjau. Keistai taip jau, kad 20 keleivių važiavo...
Komentuoti:
-
Vakar buvo puiki proga išbandyti automatrisę, įspūdis iš tiesų geras. Važiuojant į oro uostą buvome 5- iese, tačiau grįžtant apie 20, grafikas buvo suderintas su skrydžiais. Vienas dalykas tikrai nustebino- pakopų aukštis. Sukišti kelis milijonus į lifto statybą ir perono įrengimą sugebėjo, tačiau įsigyti žemagrindės matrisės ne.... Ar yra planu paaukštinti peronus, nes apie tai buvo kalbėta ?Paskutinis taisė LAZAS_; 2009.03.03, 00:45.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąNuorodą įdėjau ne dėl to, kad taip "skystai" parašyta, o todėl, kad pastaruoju metu nuolatos bandoma apjuodinti "Lietuvos geležinkelius". Na, būtų naivu tikėti, kad tokie straipsniai atsitiktinai parašomi įvairiuose dienraščiuose ir beveik vienu metu... Todėl galiu pasakyti, kad Lietuvoje žiniasklaida nėra laisva. Kas moka pinigus, tas ir muziką užsako.
Komentuoti:
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąMasiulis bando savo shaikai transporta prigriebt - aerouostu uzsiime, kazkada burbejo, kad LG valdzioj perdaug socdemu... man tai kas, bile tik dirba nenuostolingai... buvo momentas, berods, 1998 ar 1999 metais gelzkeli i minusa buvo ivare.... pasikeite galva ir viskas stojo i vietas, nebereikejo laukt algos pusantro menesio, nutilo kalbos apie LG pardavima uzsieniui...
dabar imone dirba pelningai (ne kaip seimo restoranas!), tikslas tegali but vienas - prastumt silton vieton saviskius.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Masiulis bando savo shaikai transporta prigriebt - aerouostu uzsiime, kazkada burbejo, kad LG valdzioj perdaug socdemu... man tai kas, bile tik dirba nenuostolingai... buvo momentas, berods, 1998 ar 1999 metais gelzkeli i minusa buvo ivare.... pasikeite galva ir viskas stojo i vietas, nebereikejo laukt algos pusantro menesio, nutilo kalbos apie LG pardavima uzsieniui...
dabar imone dirba pelningai (ne kaip seimo restoranas!), tikslas tegali but vienas - prastumt silton vieton saviskius.
Komentuoti:
-
Nuorodą įdėjau ne dėl to, kad taip "skystai" parašyta, o todėl, kad pastaruoju metu nuolatos bandoma apjuodinti "Lietuvos geležinkelius". Na, būtų naivu tikėti, kad tokie straipsniai atsitiktinai parašomi įvairiuose dienraščiuose ir beveik vienu metu... Todėl galiu pasakyti, kad Lietuvoje žiniasklaida nėra laisva. Kas moka pinigus, tas ir muziką užsako.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
Komentuoti: