Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Radviliškiečiai tik už. O visus RA-2 grąžinti į Vilniaus regioną.
    Jau apie 2 savaites vieną RA-2 pastoviai matau Vilniaus depe.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Radviliškiečiai tik už. O visus RA-2 grąžinti į Vilniaus regioną.

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    motrise reikia paleisti marsruta Siauliai-Rokiskis ir Siauliai -Radviliskis

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Žinoma, kad šio maršruto panaikinimas po FlyLAL bankroto buvo tik laiko klausimas kada nuims ir šį maršrutą. Kita vertus, kai kurios LG vadybos ir kitokios klaidos plika akimi matomos (ir tai natūralu, juk tai valstybinė įmonė). Dar paleidžiant šį maršrutą tuometinis SM vadovas A. Butkevičius kalbėjo, kad žmonės prašo ir bus į tai atsižvelgta, kad automotrisė važiuotų iki Salininkų. Aš pats šiame forume siūliau paleisti motrisę maršrutu N. Vilnia - Pavilnys - Stotis - Oro uostas - Salininkai. Et, dabar jau nebelabai kam to bereikia (krizė, pabrangę bilietai, auganti bedarbystė, sumažėjo lėktuvų skrydžių skaičius ir t.t.). O tą motrisę iš Vilniaus leisti tik iki Senųjų Trakų kažkaip "nei ryba, nei miasa", gal verčiau tegul ji nors iki Rūdiškių nuvažiuoja...
    Taip istes, kazkaip nedadaro jie. Galetu tikrai iki rudiskiu arba jei kita kryptim tai iki traku pavaziuot. Taip pat galetu daryt jau ne iki salininku bet iki jasiunu ar bent valciunu iskart pratesinet. Butu aktualu kad salininkuose bent pora sustojimu butu. ... bet dabar kai tokie laikai kazin ar nevertetu to pamirst kol kas

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nuo balandžio 1 d. (atrodo, tikrai ne „aprilius“) naikinamas paskutinis automotrisos reisas į Oro uostą (iš Vilniaus išv. 20:45h). www.litrail.lt jau nurodyta.
    Traukinukas tuo metu bus panaudotas maršrutui Vilnius-Senieji Trakai-Vilnius (iš Vilniaus išv. 20:35h., iš Senųjų Trakų – 21:35h).
    Žinoma, kad šio maršruto panaikinimas po FlyLAL bankroto buvo tik laiko klausimas kada nuims ir šį maršrutą. Kita vertus, kai kurios LG vadybos ir kitokios klaidos plika akimi matomos (ir tai natūralu, juk tai valstybinė įmonė). Dar paleidžiant šį maršrutą tuometinis SM vadovas A. Butkevičius kalbėjo, kad žmonės prašo ir bus į tai atsižvelgta, kad automotrisė važiuotų iki Salininkų. Aš pats šiame forume siūliau paleisti motrisę maršrutu N. Vilnia - Pavilnys - Stotis - Oro uostas - Salininkai. Et, dabar jau nebelabai kam to bereikia (krizė, pabrangę bilietai, auganti bedarbystė, sumažėjo lėktuvų skrydžių skaičius ir t.t.). O tą motrisę iš Vilniaus leisti tik iki Senųjų Trakų kažkaip "nei ryba, nei miasa", gal verčiau tegul ji nors iki Rūdiškių nuvažiuoja...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nuo balandžio 1 d. (atrodo, tikrai ne „aprilius“) naikinamas paskutinis automotrisos reisas į Oro uostą (iš Vilniaus išv. 20:45h).
    Www.litrail.lt jau nurodyta.
    Traukinukas tuo metu bus panaudotas maršrutui Vilnius-Senieji Trakai-Vilnius (iš Vilniaus išv. 20:35h., iš Senųjų Trakų – 21:35h).
    Ne balandžio 1-sios pokštu turėtų gautis papildomi sustojimai kai kuriems greitiesiems traukiniams Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Vilnius (įskaitant dviaukštį). Kiekvienas sustojimas kelionės trukmę pailgins dviem minutėmis.

    Komentuoti:


  • nagi
    replied
    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Mano nuomone, tvarkaraštis sudarytas labai blogai. Turiu būti Vilniaus oro uoste 10:45. Esu iš Kauno.

    Toks jausmas, kad traukinių iš Kauno ir į Oro uostą tvarkaraščių niekas niekada nederino. Ar tai yra taip sunku?
    Manau, kad derino... prie krovininių traukinių eismo

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    10:38 VLN Traukiniu stotis ---> 10:45 VNO
    Pasižiūrėjau tvarkaraštį - yra 08:38.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Manau reiketu del to SKAMBINETI ir RASINETI LAISKUS "LG", kuo daugiau bus nepatenkintuju, tuo greiciau bus viskas pakeista i gera, na bent jau pasistengs ir ka nors gero padarys, del tvarkarasciu...
    Aš irgi taip manau.

    Kita vertus, atvažiavęs traukiniu į Vilnių visada turiu kur dėti pusvalandį, kuris lieka palaukti kito traukinio, priemiestinio ar net rečiau kursuojančio miestinio autobuso. Jei ne ką kita per tą laiką veikti, tai nors pasidairau stotyje, kur visada pamatau kažką naujo. Anksčiau būtinai patėmydavau tvarkaraštį, dabar to reikia mažiau, nes jis yra internete...
    Užtai važiuodamas labai nesmagiai jaučiuosi (kažkokia įtampa slegia), jei persėdimui lieka suskaičiuotos minutės ir traukinys kažkiek vėluoja. Taip pat nelabai malonu tikrinti tą "grafiko laikymąsi" ir su kiekvienu ilgėlesniu pastovėjimu (kai atbėga koks užuomarša keleivis, gal būt iš vėluojančio autobuso) ar greičio sumažinimu dėl kelio remonto darbų baimintis, kad tik nepradėtų vėluoti.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Manau reiketu del to SKAMBINETI ir RASINETI LAISKUS "LG", kuo daugiau bus nepatenkintuju, tuo greiciau bus viskas pakeista i gera, na bent jau pasistengs ir ka nors gero padarys, del tvarkarasciu...

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Mano nuomone, tvarkaraštis sudarytas labai blogai. Turiu būti Vilniaus oro uoste 10:45. Esu iš Kauno.

    Mano galimybės:

    1.
    07:00 Kaunas ----> 07:59 Vilnius (jei noriu naujo traukinio)

    2:39h laukti

    10:38 VLN Traukiniu stotis ---> 10:45 VNO

    Visas laikas - 3:45h

    2. 08:30 Kaunas ----> 09:29 Vilnius

    1:09h laukti

    10:38 VNO Traukiniu stotis ---> 10:45 VNO

    Visas laikas - 2:15h


    Vėlesnis traukinys 09:55 Kaunas ----> 10:54 Vilnius netinka, nes atvažiuoja 16 minučių vėliau, nei išvažiuoja traukinys į oro uostą.

    Toks jausmas, kad traukinių iš Kauno ir į Oro uostą tvarkaraščių niekas niekada nederino. Ar tai yra taip sunku?

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Apie peronu aukštinimą tai aš negirdėjau. Keistai taip jau, kad 20 keleivių važiavo...

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Vakar buvo puiki proga išbandyti automatrisę, įspūdis iš tiesų geras. Važiuojant į oro uostą buvome 5- iese, tačiau grįžtant apie 20, grafikas buvo suderintas su skrydžiais. Vienas dalykas tikrai nustebino- pakopų aukštis. Sukišti kelis milijonus į lifto statybą ir perono įrengimą sugebėjo, tačiau įsigyti žemagrindės matrisės ne.... Ar yra planu paaukštinti peronus, nes apie tai buvo kalbėta ?
    Paskutinis taisė LAZAS_; 2009.03.03, 00:45.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Nuorodą įdėjau ne dėl to, kad taip "skystai" parašyta, o todėl, kad pastaruoju metu nuolatos bandoma apjuodinti "Lietuvos geležinkelius". Na, būtų naivu tikėti, kad tokie straipsniai atsitiktinai parašomi įvairiuose dienraščiuose ir beveik vienu metu... Todėl galiu pasakyti, kad Lietuvoje žiniasklaida nėra laisva. Kas moka pinigus, tas ir muziką užsako.
    Tai kad Lietuvoje labiau įprasta mokėti už "gerą" informaciją. O jeigu nesusimoki - tai gauni "blogos' informacijos už dyką.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    Masiulis bando savo shaikai transporta prigriebt - aerouostu uzsiime, kazkada burbejo, kad LG valdzioj perdaug socdemu... man tai kas, bile tik dirba nenuostolingai... buvo momentas, berods, 1998 ar 1999 metais gelzkeli i minusa buvo ivare.... pasikeite galva ir viskas stojo i vietas, nebereikejo laukt algos pusantro menesio, nutilo kalbos apie LG pardavima uzsieniui...
    dabar imone dirba pelningai (ne kaip seimo restoranas! ), tikslas tegali but vienas - prastumt silton vieton saviskius.
    Tik nepradėkime užsiimti raganų medžiokle.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Nesupratau, ką straipsnio autorius tuo norėjo pasakyti... Nei argumentų, nei išvadų, pagaliau net normalaus apibendrinimo nėra. Šiaip straipsnis kaip ir nevertas komentaro, jeigu jis nebūtų išspausdintas "Lietuvos ryte". Bet čia jau "Vakaro žinios" stilius...

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Masiulis bando savo shaikai transporta prigriebt - aerouostu uzsiime, kazkada burbejo, kad LG valdzioj perdaug socdemu... man tai kas, bile tik dirba nenuostolingai... buvo momentas, berods, 1998 ar 1999 metais gelzkeli i minusa buvo ivare.... pasikeite galva ir viskas stojo i vietas, nebereikejo laukt algos pusantro menesio, nutilo kalbos apie LG pardavima uzsieniui...
    dabar imone dirba pelningai (ne kaip seimo restoranas! ), tikslas tegali but vienas - prastumt silton vieton saviskius.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Nuorodą įdėjau ne dėl to, kad taip "skystai" parašyta, o todėl, kad pastaruoju metu nuolatos bandoma apjuodinti "Lietuvos geležinkelius". Na, būtų naivu tikėti, kad tokie straipsniai atsitiktinai parašomi įvairiuose dienraščiuose ir beveik vienu metu... Todėl galiu pasakyti, kad Lietuvoje žiniasklaida nėra laisva. Kas moka pinigus, tas ir muziką užsako.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Man tai irgi nesąmonė. Mėšliukas tas rašinukas.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Lyg ir bandyta parašyti "Mauzerio ir Sūrskio" stiliumi, bet nepavyko. Nejuokinga, o argumentų tai nėra.

    Komentuoti:

Working...
X