Reiktų viską nuo Kauno kopijuot.
O 29 į Stotį būna traukinukas.
O 29E rašo „KAUNO MIESTO CENTRAS/KAUNAS CITY CENTRE“
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąReikia padaryt, kaip Kaune 29 autobuso švieslentėse - lėktuvėlį uždėt.
Komentuoti:
-
Reikia padaryt, kaip Kaune 29 autobuso švieslentėse - lėktuvėlį uždėt.
Komentuoti:
-
Tokie dar įdomus pastebėjimai dėl kalbų ir užrašų šiame maršrute. Kažkaip chaotiškai gaunasi.
Tarkim pačioje Vilniaus stotyje apie traukinį į oro uostą pranešama lietuvių, rusų, bei anglų kalbomis, o viduje traukinio tik lietuvių ir anglų. Jei yra svarba pranešti stotyje apie tai rusiškai, tai tikrai ir viduje to reikia.
Dėl užrašų ant traukinio, ekranų, skelbimų. Rašoma Gelž. stotis - oro uostas. Manau tikrai būtina nurodyti kurio miesto tie objektai, ypač oro uosto. O angliškas užrašas "Airport VNO" arba "Vilnius Airport" labai tiek ant traukinio švieslentės, tiek ant skelbimų ir ženklų reikalingas labai na ir lėktuvo ikona tikrai nepakenktų (beje ant autobusų irgi). Juk žodis "oro uostas" lietuviškai nekalbančiam žmogus tikrai nieko nesako.
Traukinis labai gera susisiekimo priemonė iki oro uosto, bet tas neužbaigtumo jausmas paprastuose dalykuose tikrai trukdo.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąSusisiekimo ministerija turi reguliuoti tokius dalykus, bet ji nusišalinusi praktiškai nuo VT sferos.
Komentuoti:
-
Susisiekimo ministerija turi reguliuoti tokius dalykus, bet ji nusišalinusi praktiškai nuo VT sferos.
Komentuoti:
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąAš maždaug įsivaizduoju, kaip tai padaryti. Reikia palaukti, kol išmirs, išeis į pensiją arba kažkaip bus pakeisti LG vadovai, katrie dirbo lietuvai kokius 30-40 metų. O tada suintegruoti keleivinius traukinius su miestų viešuoju transportu integravimo būdu, panašiai kaip Švedijoje, Danijoje, Šveicarijoje ir kitose Vakarų šalyse.
Pavyzdžiui, Kopenhagos Zoologijos sodas, į kurį reikia važiuoti miesto autobusu, yra II Kopenhagos zonoje, visai kaip ir Malmė, kuri yra netgi kitoje valstybėje (Švedijoje) ir į kurią reikia važiuoti traukiniu.
Ir nesvarbu, ar perki bilietėlį Švedijoje, ar Danijoje, ar geležinklelio stoty, ar kioske, ar išvis turistų informacijos centre nusipirkai Kopenhagos kortą vaikščiot po muziejus ir dykai važinėtis miesto transportu. Visos tos organizacijos kažkaip tarpusavyje atsiskaito.
Ženevoje gyvendamas viešbutyje nemokamai gauni abonementą važinėtis miesto transportu. Viešbučiai taigi išvis privatūs. Oro uosto bagažo salėje irgi duoda nemokamą bilietėlį 1 valandai viešojo transporto.
Komentuoti:
-
Aš maždaug įsivaizduoju, kaip tai padaryti. Reikia palaukti, kol išmirs, išeis į pensiją arba kažkaip bus pakeisti LG vadovai, katrie dirbo lietuvai kokius 30-40 metų. O tada suintegruoti keleivinius traukinius su miestų viešuoju transportu integravimo būdu, panašiai kaip Švedijoje, Danijoje, Šveicarijoje ir kitose Vakarų šalyse.
Pavyzdžiui, Kopenhagos Zoologijos sodas, į kurį reikia važiuoti miesto autobusu, yra II Kopenhagos zonoje, visai kaip ir Malmė, kuri yra netgi kitoje valstybėje (Švedijoje) ir į kurią reikia važiuoti traukiniu.
Ir nesvarbu, ar perki bilietėlį Švedijoje, ar Danijoje, ar geležinklelio stoty, ar kioske, ar išvis turistų informacijos centre nusipirkai Kopenhagos kortą vaikščiot po muziejus ir dykai važinėtis miesto transportu. Visos tos organizacijos kažkaip tarpusavyje atsiskaito.
Ženevoje gyvendamas viešbutyje nemokamai gauni abonementą važinėtis miesto transportu. Viešbučiai taigi išvis privatūs. Oro uosto bagažo salėje irgi duoda nemokamą bilietėlį 1 valandai viešojo transporto.
Komentuoti:
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąRealiai niekaip neįsivaizduoju, kaip tai būtų galima padaryti. Suprantu kai yra Metro, bet, kad tiesiogiai traukinius susieti su traukiniais tai nežinau. Aišku yra kas važinėja kiekviena dieną ir tada persėda į Troleibusus, bet tai jie stotyje važinėja kas 5 min. Daugelis žmonių iš aplinkinių rajonų važinėja į darbą ir apsisuka, yra netgi kurie iš tokių miestų kaip Švenčionėliai, Varėna važiuoja į Vilnių kiekvieną dieną.
Turėjau omenyje, kad traukinius kurie važinėja Vilniaus miesto teritorijoje integruoti į miesto viešąjį transportą.
Tarkim atvažiavau iš kur nors miesto autobusu į Stotį, su tuo pačių 60min. bilietų persėdau į traukinį į Oro uostą.
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąLabai reiktų leisti integruoti traukinių maršrutus mieste į bendrą viešojo transporto sistema (Vilniečio kortelė ir pan).
Tada būtų galima padidinti traukinių dažnumą. Tokiu atveju iš viso galima būtų atsisakyti 1 autobuso. Juk tikrai užtektų 2 (irgi galima būtų padaryti dažniau) iki centro, o ir iki stoties norint autobusu su persėdimu įmanomas. 1A suprantama palikti vietiniams.
Komentuoti:
-
Labai reiktų leisti integruoti traukinių maršrutus mieste į bendrą viešojo transporto sistema (Vilniečio kortelė ir pan).
Tada būtų galima padidinti traukinių dažnumą. Tokiu atveju iš viso galima būtų atsisakyti 1 Nr. autobuso. Juk tikrai užtektų 2 Nr. autobuso (irgi galima būtų padaryti dažniau) iki centro, o ir iki stoties norint autobusu su persėdimu įmanomas. 1A suprantama palikti vietiniams.Paskutinis taisė Resutas; 2012.11.07, 20:30.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąSituacija panaši - "orą vežiojantis" maršrutas kaip tokiu buvo, taip ir liko...Paskutinis taisė Grillz; 2012.11.07, 14:39.
Komentuoti:
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTeko neperseniausiai apsilankyti Lietuvoje. Pazystamiem nelietuviam patariau is oro uosto vaziuoti traukiniu iki stoties (pats skridau kitu skrydziu). Visu pirma jie buvo pasimete nes niekaip nesurado kur gali nusipirkti bilieta, visu antra sekantis traukinys buvo uz 40min. Teko rinktis taxi uz x kartu uzkelta kaina.
Kiek pamenu LG sumazino marsrutu skaiciu po flylal bankroto ir smarkiai sumazejusio keleiviu per oro uosta srauto. Dabar oro uostas skaiciuoja rekordinius keleiviu srautus, bet kaip suprantu marsrutu kiekis taip ir nepadaznintas? Gal teko kam vaziuoti paskutiniu metu, kokia ten situacija?
Komentuoti:
-
Teko neperseniausiai apsilankyti Lietuvoje. Pazystamiem nelietuviam patariau is oro uosto vaziuoti traukiniu iki stoties (pats skridau kitu skrydziu). Visu pirma jie buvo pasimete nes niekaip nesurado kur gali nusipirkti bilieta, visu antra sekantis traukinys buvo uz 40min. Teko rinktis taxi uz x kartu uzkelta kaina.
Kiek pamenu LG sumazino marsrutu skaiciu po flylal bankroto ir smarkiai sumazejusio keleiviu per oro uosta srauto. Dabar oro uostas skaiciuoja rekordinius keleiviu srautus, bet kaip suprantu marsrutu kiekis taip ir nepadaznintas? Gal teko kam vaziuoti paskutiniu metu, kokia ten situacija?
Komentuoti:
-
Ir teisingai. Kad ir nedaug šiuo maršrutu užseniečių važinėja, bet niekam papildomu problemu nereikia.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal specialiai nestoja Kirtimuose, kad taboriniai nepriliptų ir Oro uosto keleivių neišgąsdintų
Kitos traukinuko nestojimo Kirtimuose priežasties neįžvelgiu.
Komentuoti:
-
Gal specialiai nestoja Kirtimuose, kad taboriniai nepriliptų ir Oro uosto keleivių neišgąsdintų
Komentuoti:
-
Didžioji dauguma traukinukų iš Vilniaus geležinkelio stoties nuvažiuoja iki Oro uosto ir, ten kiek pastovėję, grįžta atgal.
Išimtis - traukinys Nr.M639.
Vilnius-Valčiūnai Maršruto žemėlapis Stotis Atvykimas Išvykimas
Vilnius 06:20
Oro uostas 06:27-06:28
Kirtimai -
Juodšiliai 06:37-06:38
Valčiūnai 06:42
Pastabos: Traukinys važiuoja darbo dienomis.
ir Nr.M640.
Valčiūnai-Vilnius Maršruto žemėlapis Stotis Atvykimas Išvykimas
Valčiūnai 06:52
Juodšiliai 06: 56-06: 57
Kirtimai -
Oro uostas 07:12-07:13
Vilnius 07:20
Pastabos: Traukinys važiuoja darbo dienomis.
Taigi, traukinys Nr M939/940 važinėja maršrutu Vilnius-Valčiūnai. Pakeliui sustoja Oro uoste ir Juodšiliuose. Bet nestoja Kirtimuose (kiti Vilniaus-Juodšilių-Valčiūnų-Stasylų maršrutu važinėjantys traukiniai Kirtimuose stoja, bet nestoja Oro uoste).
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Klysti,klysti,klysti...
Komentuoti:
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBuvo 2 litai, bet natūralu, kad kainą turėjo pakelti.
http://www.incargo.lt/news/62
Komentuoti:
Komentuoti: