Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Kažin, kodėl pasirinktas tarpukario pieštoms reklamoms būdingas stilius? Gal toks stilius vėl į madą grįžta, ar yra kitos priežastys?
    Grįžta toks stilius į madą - jei taip galima pasakyti...
    Praėjusių metų reklamos festivalyje "Adrenalinas" buvo nemažai laureatų, būtent pasirinkusių retro stiliaus estetiką. Nors estetika, dar ne viskas...

    ADrenalino nugalėtojai

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Vilniaus geležinkelio stotis- Oro uostas, 7 minutės- 2,50 Lt...

    Super retro sprendimas
    Vienas iš nedaugelio pozityvių, nors ir visiškai priešingų LG praktikai, kurie verčia keisti nuomonę apie LG.

    P.s. nors kyla įtarimų, kad čia gali būti Vilniaus oro uosto iniciatyva, mat jie dirba su profesionalais - "Milk". O šis plakatas padarytas profesionaliai.
    Paskutinis taisė Perfect; 2011.01.09, 15:00.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Stilius tai net nepasakysiu ką primena...
    Šitoje vietoje palaikau Wycką, kad visgi primena ne tarybines, o Smetonos laikų reklamas. Jų stilistika paskutiniu metu išties keistai išpopuliarėjusi.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Vilniaus geležinkelio stotis- Oro uostas, 7 minutės- 2,50 Lt...

    Kažin, kodėl pasirinktas tarpukario pieštoms reklamoms būdingas stilius? Gal toks stilius vėl į madą grįžta, ar yra kitos priežastys?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Stilius tai net nepasakysiu ką primena...

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Vilniaus geležinkelio stotis- Oro uostas, 7 minutės- 2,50 Lt...

    Wow, drąsiai čia.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Vilniaus geležinkelio stotis- Oro uostas, 7 minutės- 2,50 Lt...

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    Parašė vytis Rodyti pranešimą
    Kodėl nėra nuotraukų?
    o tu nebandei sitos temos nuo pradziu praverst? turetum bent keleta nuotrauku atrast...

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė vytis Rodyti pranešimą
    Kodėl nėra nuotraukų?
    Todėl, kad tu tingi pafotografuoti ir jas čia įkelt

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė vytis Rodyti pranešimą
    Kodėl nėra nuotraukų?
    Visi laukiam nesulaukiam kada vytis įkels nors keletą nuotraukų

    Komentuoti:


  • vytis
    replied
    Kodėl nėra nuotraukų?

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Aurum Rodyti pranešimą
    o gal kas nors zinot ir galit pasakyt kur rasti motrises duomenis (aukstis, plotis, atstumas tarp ratu ir pan.) ? arba kad ir pacios stoteles planus?
    o gal kas nors žino automobilio duomenis (aukstis, plotis, atstumas tarp ratu ir pan.) ? arba kad ir pačio garažo planus?

    Komentuoti:


  • Aurum
    replied
    o gal kas nors zinot ir galit pasakyt kur rasti motrises duomenis (aukstis, plotis, atstumas tarp ratu ir pan.) ? arba kad ir pacios stoteles planus?

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nuo balandžio 1 d. (atrodo, tikrai ne „aprilius“) naikinamas paskutinis automotrisos reisas į Oro uostą (iš Vilniaus išv. 20:45h).
    O taip atrodė pirmasis grafikas...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek teko girdeti, Rudiskese naikinama kasa ir stotis nakciai uzdaroma. Joje niekas nebudes. Todel atsirado problema del masinistu ir konduktoriaus apnakvyndinimo. Kazin, ar daug sutaupoma nakti ir anksti ryte varinejant traukinius be keleiviu lyginant su islaidomis masinistu ir konduktoriaus apnakvyndinimu ir darbo valandu apmokejimu.
    Tai gana daug kainuoja. Pavyzdžiui Šilutėje dėl tų pačių priežasčių yra net nuomojamas viešbučio kambarys, žiema papildomai dirba dyzelinio traukinio šildytojas, o vasarą sargas.

    Ankščiau ar vėliau visų tarpinių stočių laukia panašus likimas, kai bus įdiegta tvarkdarinė centralizacija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Rūdiškėse naikinama kasa??? Iki jų juk daug keleivių. Nebent čia su tuo susiję, kad daug kas iki Rūdiškių su nuolatiniais važiuoja arba bilietus pardavinės stoties budėtojas, kaip dabar yra Valkininkuose, Matuizose, Marcinkonyse.
    Cia as nugirdau gelezinkelieciu pokalbi pries menesi.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek teko girdeti, Rudiskese naikinama kasa ir stotis nakciai uzdaroma. Joje niekas nebudes. Todel atsirado problema del masinistu ir konduktoriaus apnakvyndinimo. Kazin, ar daug sutaupoma nakti ir anksti ryte varinejant traukinius be keleiviu lyginant su islaidomis masinistu ir konduktoriaus apnakvyndinimu ir darbo valandu apmokejimu.
    Rūdiškėse naikinama kasa??? Iki jų juk daug keleivių. Nebent čia su tuo susiję, kad daug kas iki Rūdiškių su nuolatiniais važiuoja arba bilietus pardavinės stoties budėtojas, kaip dabar yra Valkininkuose, Matuizose, Marcinkonyse.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    ... O tą motrisę iš Vilniaus leisti tik iki Senųjų Trakų kažkaip "nei ryba, nei miasa", gal verčiau tegul ji nors iki Rūdiškių nuvažiuoja...
    Kiek teko girdeti, Rudiskese naikinama kasa ir stotis nakciai uzdaroma. Joje niekas nebudes. Todel atsirado problema del masinistu ir konduktoriaus apnakvyndinimo. Kazin, ar daug sutaupoma nakti ir anksti ryte varinejant traukinius be keleiviu lyginant su islaidomis masinistu ir konduktoriaus apnakvyndinimu ir darbo valandu apmokejimu.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Užlūžo taip, kad Radviliškiečiai jau kelia rankas aukštyn.
    Remontui reikia spec. įrenginių.
    Va kas gaunasi kai padaromas rusiško ir vokiško hibridas...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Jau apie 2 savaites vieną RA-2 pastoviai matau Vilniaus depe.
    Užlūžo taip, kad Radviliškiečiai jau kelia rankas aukštyn.
    Remontui reikia spec. įrenginių.

    Komentuoti:

Working...
X