Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Idomu, ar vokieciai irgi vien teigiamai verina DB keleiviu pervezimus (ir privaciu vezeju gelezinkeliais)? Nors DB "Lietuvos gelezinkeliams" yra vos ne etalonas...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė 2Pack
    Gerbiamasis, daugiau pagarbos kitiems. Dar mat "kabutes siuo atveju tikrai reikalingos". Ar nereikėtų tada priminti, kad KAŽKAS čia žadėto apie keleivių vežimą daugiau nerašyti..? Reikšti savo nuomonę gali visi, niekam neuždrausta. Ir visai nesvarbu, kokia ji būtų - utopinė, reali, nereali. Daugiau pakantumo, tolerancijos, nes dabar man tai primena tipišką lietuvį (nors prieš lietuvius tikrai nieko neturiu) - aš žinau, o kiti nieko nesupranta, neišmano. Jei žmonės ir nerealius dalykus rašo, kalba, tegul kalba. Tačiau nuolat jiems priminti, kad jie nieko neišmano - nesuprantama. Nereikia to sarkazmo. Dar daugiau, paskui sakyti, kad tai buvo pasakyta "tipo" juokais.
    Tiek iš mano pusės.
    Gerbiamasis, noriu irgi pasakyti, kad man atvirksciai -tipiska lietuvi primena kazkas kitas - viskas blogai, gyvenimas blogas, vakarai geriau nei mes gyvenam, del to kalta valdzia ir t.t. O gal paziurekime ir i kitas puses, i tuo, kurie blogiau gyvena uz mus. Siektinas pavyzdys i geresniaja puse, taciau yra kaip yra, "tipisko" lietuvio mastymo nepakeisi per desimti metu. Kita vertus ne vien tik patogumuose gyvenimo esme yra. Neabejoju, kad pvz daznas indas, vaziuodamas nusiurusiu traukiniu (o gal net ant jo stogo), dziaugiasi savo kukliu gyvenimu zymiai labiau nei daznas bumbantis lietuvis, vaziuojantis komfortisku autobusu ar traukiniu.
    Kas del mano pasakymo kazkada kad nekalbesiu apie si bei ta, tai cia mano ir tik mano reikalas ar as apie tai vel kazkada kalbesiu, tad priminti tai po kiekvieno mano neigiamo rasymo apie keleivini judejima nereikia.
    Ismanau kai ka sioje srityje tikrai neblogai, matau visa virtuve is vidaus, tad galiu susidaryti visai kitoki vaizda nei is salies. Tikrai nerasau ir nerasysiu, o tuo labiau nekritikuosiu dalyku toje temoje, apie kuria nenutuokiu nieko.
    Beje del pagarbos kitiems - gerbiu tikrus gelezinkelio fanus, kurie nuosirdziai domisi gelezinkeliais (jiems ir yra skirti mano rasiniai apie gelezinkeliu technika ir t.t.).
    Del idomumo butu galima suskaiciuoti kiek yra teigiamu atsiliepimu apie keleiviu vezima ir kiek neigiamu. Neskaiciavau, bet jauciu pastaruju butu keliskart daugiau O tai ir yra tas lietuviskas poziuris - blogas, blogas gelezinkelis
    Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.21, 14:21.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Manau, geriausia būtų palikti esamą tvarkaraštį, bet su sąlyga, kad traukinys nevažiuos, nesant keleivių.
    Tokiu atveju bus reikalingos abi motrisės, laukiančios abiejuose maršruto galuose.
    Tai nebus "taksi" - nevažiuos keleiviui paprašius. Važinės nustatytu tvarkaraščiu, bet tik tada, kai keleivių bus.

    Stotyse problemų lyg ir nekyla. Vilniuje galima rezervuoti vieną kelią, kaip dabar ir yra daroma, o Oro uoste eismas nedidelis, tad motrisė gali stovėti toje pačioje stotelėje, o kai reikės pravažiuoti kitam traukiniui - pasitraukti į Kirtimus.

    Kaip jums idėja?
    Ideja idealistine, ar kaip ja galima pavadinti Nezinau, ar kur nors taip daroma Siuo metu 1 motrise nuostolius nesa, o ka kalbeti apie 2.. Be to, kuro ji nedaug ir naudoja (kita vertus ziema ir stovincia tektu sildyti).
    Siaip esu isitikines (cia mano asmenine nuomone), kad ekonomine situacija tuoj ines savo pakeitimus (turbut nujauciat kokius), ir ne tik siame marsrute, o ir visame keleiviniame judejime (tada tikrai bus peno "kritikams" (kabutes siuo atveju tikrai reikalingos) del LG "visisko nemoksiskumo" organizuojant keleiviu pervezimus). Taciau nepamirskit aptarti ir ne mazesnes siandienines autotransporto negandas vezant keleivius
    Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.21, 12:33.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Kad tik kuro kaštai taupytusi. O motrisių ir darbuotojų reiks daugiau.

    Geresnė idėja yra naują tvarkaraštį derinti prie būsimo skrydžių tvarkaraščio. Dabar smarkiai sumažėję skrydžių rytais ir vakarais, tačiau daugėja dienos metu (labai didelė dalis jų bus 12:30-15:00). Dienos metas taip pat labai palankus važiuoti visuomeniniu transportu. Jei jau norima taupyti reiktų palikti dažnus reisus dieninio piko metu ir smarkiai mažinti kitu metu.
    Dabar pagal būsimą tvarkaraštį ir skrydžių piko metu paliko reisus tik vos ne kas valandą - kas yra nesąmonė.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Manau, geriausia būtų palikti esamą tvarkaraštį, bet su sąlyga, kad traukinys nevažiuos, nesant keleivių.
    Tokiu atveju bus reikalingos abi motrisės, laukiančios abiejuose maršruto galuose.
    Tai nebus "taksi" - nevažiuos keleiviui paprašius. Važinės nustatytu tvarkaraščiu, bet tik tada, kai keleivių bus.

    Stotyse problemų lyg ir nekyla. Vilniuje galima rezervuoti vieną kelią, kaip dabar ir yra daroma, o Oro uoste eismas nedidelis, tad motrisė gali stovėti toje pačioje stotelėje, o kai reikės pravažiuoti kitam traukiniui - pasitraukti į Kirtimus.

    Kaip jums idėja?

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    nuo vasario 28 dienos mažėja reisų skaičius į oro uostą, lieka tik 18 reisų į vieną pusę paskelbtas naujas tvarkaraštis litrail.lt

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė John

    Sprendziant is LG vadybos ir marketingo metodu, ju vadovybe tikrai riektu keisti. Kazi, nuo kokiu laiku ten uzsilike jie sedi?
    nepatikėsi, bet manau, kad nedaugiau kaip trečdalis aukščiausių LG vadovybės asmenų yra išdirbusių geležinkelyje daugiau kaip 10m. r vargu ar jie yra labai jau įtakingi priimant sprendimus.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė sauls Rodyti pranešimą
    Jei taip is tikro yra, tai tik labai sveikintina iniciatyva.
    Nieko sveikintino nematau.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Šiandien jau nereikia užsakinėti straipsnių. Užtenka pasitelkti "populiarią" retorikaką ir "skandalingo" turinio informaciją, kad spauda susidomėtų. Tačiau nepaneigsite fakto, kad keistai identiško turinio straipsniai šią savaitę pasirodė eilėje LT dienraščių. Sutapimas tai ar ne, jau jums vertinti.
    įvertinu ir visiškai sutinku. bet kaip jau minėjau anksčiau, tai tik pradžia ne tiek senosios vadovybės išvalymo, kiek artėjančios privatizacijos... na tokia mano nuomonė
    reikia gi užvaldyti spaudą, kad nors tokiu būdu būtų legitimuotas ateities sprendimas, neva tautos balsas. Būtų įdomu susižinoti, kaip padaromos tokios "žinios" iš nieko, bet reikėtų pastudijuoti žurnalistiką, ir gal kitą kartą

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Kad šis straipsnis yra Masiulio siekis diskrediduoti LG vadovybę tai faktas. Šiandien vz.lt yra įdėtas ir pačio Masiulio komentaras, kuris ir atskleidžia tikruosius susisiekimo ministro tikslus - pakeisti LG vadovybę sau priimtina...
    Tad geležinkelininkai laukite pokyčių...
    Jei taip is tikro yra, tai tik labai sveikintina iniciatyva.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    na kad LG vadovybė, švelniai tariant, galėtų būti ir geresnė - tai akivaizdu ir be tokių nekokybiškų straipsniūkščių.

    Netikiu, kad tas straipsnis užsakytas. jeigu būtų užsakytas, tai būtų ir kokybiškai parašytas.
    Taigi taupymo vajus dabar, straipsnius pačius pigiausius reikia užsakinėt.

    Beje, vieta apie tiltų ir tunelių aukštinimą apskritai šedevras. Nu dar sumąstyk tu man taip...

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    na kad LG vadovybė, švelniai tariant, galėtų būti ir geresnė - tai akivaizdu ir be tokių nekokybiškų straipsniūkščių.

    Netikiu, kad tas straipsnis užsakytas. jeigu būtų užsakytas, tai būtų ir kokybiškai parašytas.
    Šiandien jau nereikia užsakinėti straipsnių. Užtenka pasitelkti "populiarią" retorikaką ir "skandalingo" turinio informaciją, kad spauda susidomėtų. Tačiau nepaneigsite fakto, kad keistai identiško turinio straipsniai šią savaitę pasirodė eilėje LT dienraščių. Sutapimas tai ar ne, jau jums vertinti.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John

    Sprendziant is LG vadybos ir marketingo metodu, ju vadovybe tikrai riektu keisti. Kazi, nuo kokiu laiku ten uzsilike jie sedi?
    Idealiai net privataus kapitalo įmonės nedirba... Mano asmenine nuomone iki šiol LG laikėsi išties neblogai: daug investuojama į infrastruktūros ir riedmenų parko atnaujinimą. Aišku keleivių vežimas LG niekada nebuvo prioritetas, kuri gi kompanija sutiktų tai daryti iš savo lėšų.
    Faktas tas, kad būdama valstybinė įmonė LG sugebėjo generuoti neblogus pelnus (už 2006 m. 111 mln. Lt gryno pelno, už 2007 m. - 133 mln. Lt gryno pelno), kuriuos sėkmingai investuoja į įmonės modernizaciją, taip darant įmone konkurencingesne. O tai, savo ruožtu, reiškia, kad keliama įmonės vertė. Na ir kur jūs matote prastą vadybą?

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Kad šis straipsnis yra Masiulio siekis diskrediduoti LG vadovybę tai faktas. Šiandien vz.lt yra įdėtas ir pačio Masiulio komentaras, kuris ir atskleidžia tikruosius susisiekimo ministro tikslus - pakeisti LG vadovybę sau priimtina...
    Tad geležinkelininkai laukite pokyčių...
    na kad LG vadovybė, švelniai tariant, galėtų būti ir geresnė - tai akivaizdu ir be tokių nekokybiškų straipsniūkščių.

    Netikiu, kad tas straipsnis užsakytas. jeigu būtų užsakytas, tai būtų ir kokybiškai parašytas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Kad šis straipsnis yra Masiulio siekis diskrediduoti LG vadovybę tai faktas. Šiandien vz.lt yra įdėtas ir pačio Masiulio komentaras, kuris ir atskleidžia tikruosius susisiekimo ministro tikslus - pakeisti LG vadovybę sau priimtina...
    Tad geležinkelininkai laukite pokyčių...

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Kema Rodyti pranešimą
    Bjauri tiesa apie „Lietuvos geležinkelius“: absurdiški pirkiniai už fantastines kainas

    Vienas iš naujesnių ir labiausiai nenusisekusių bendrovės “Lietuvos geležinkeliai” sprendimų – greitasis traukinys „Stotis–Oro uostas“. Ar skaičiavote, kiek keleivių šiuo traukiniu vyksta iš stoties ar grįžta į ją iš oro uosto? Man ne kartą teko stebėti, todėl su ironiška šypsena veide galiu atsakyti: be bilietų kontrolierės ir traukinio mašinisto, vidutiniškai 1–4 keleiviai į vieną pusę. Tiesa, taip buvo, kol iš tarptautinio Vilniaus oro uosto dar vyko skrydžiai. Dabar šiuo beveik 4 km maršrutu, trunkančiu apie 7 minutes, vėžinasi, duok, Dieve, vienas keleivis.

    http://www.lrytas.lt/-12348633341234...nes-kainas.htm
    Straipsnelyje daug emocijų ("absurdiški", "fantastinės"), ir nei vieno argumento, pagrindžiančio autoriaus teiginius.

    Absurdiška būtų manyti, kad kai kuriems šį projektą rengusiems ir sprendimo teisę turėjusiems valdininkams tai nebuvo pelninga.
    Vertimas į lietuvių kalbą - "aš taip manau, bet patingėjau sugalvoti pagrindimą"

    Nepigiai darbų sąmatoje atrodo ir tiltų bei tunelių aukštinimas, pritaikymas.
    so what? o jeigu dar paskaičiuotume, kiek už vienos motrisės kainą Radviliškio turguje galima nupirkti "nedaužtų" "gerų metų" OOOO - tikrai kad nepigiai atrodo!

    Daugiau absurdo toli ieškoti nereikia, pakanka įsigilinti į viešuosius pirkimus ir jų konkursinių principų skaidrumą. Paprastas klausimas: kiek parduotuvėje kainuoja šratinukas? Manau, pritarsite man, kad vidutinė kaina – maždaug 1 Lt. Tačiau žvelkime patyrusių nežinomos AB „X“ pirkėjų akimis. Skelbiame konkursą. Dalyvauja trys įmonės, kurių viena vieno šratinuko kainą pasiūlo 40 ct, antroji – 35 ct, o trečioji – 3,8 Lt. Spėkite, kuri įmonė laimėtų konkursą? Labai paprasta: 30 ct – šratinuko kaina, 50 ct – konkurso dalyviui-nugalėtojui, o 3 Lt – konkurso organizatoriams, t.y. AB „X“.
    Iš šito paragrafo lieka neaišku - autorius kalba apie realiai LG įvykusį konkursą, ar pats sugalvojo tokį hipotetinį pavyzdį?

    Išvada - tokių straipsniūkščių studentas per dieną gali iškepti 5. O motrisė ir dviaukštis traukinys - geri projektai, tik ne iki galo įgyvendinti (arba įgyvendinti kreivokai).

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Kema Rodyti pranešimą
    Bjauri tiesa apie „Lietuvos geležinkelius“: absurdiški pirkiniai už fantastines kainas

    Vienas iš naujesnių ir labiausiai nenusisekusių bendrovės “Lietuvos geležinkeliai” sprendimų – greitasis traukinys „Stotis–Oro uostas“. Ar skaičiavote, kiek keleivių šiuo traukiniu vyksta iš stoties ar grįžta į ją iš oro uosto? Man ne kartą teko stebėti, todėl su ironiška šypsena veide galiu atsakyti: be bilietų kontrolierės ir traukinio mašinisto, vidutiniškai 1–4 keleiviai į vieną pusę. Tiesa, taip buvo, kol iš tarptautinio Vilniaus oro uosto dar vyko skrydžiai. Dabar šiuo beveik 4 km maršrutu, trunkančiu apie 7 minutes, vėžinasi, duok, Dieve, vienas keleivis.

    http://www.lrytas.lt/-12348633341234...nes-kainas.htm
    Galiu pasakyti, kad ši nesamonė tikrai ne LG išmislas. Šią nesamonę nuleido gerbiama susisiekimo ministerija, norėdama pasireklamuoti prieš eurobiurokratus.
    Kadangi LG yra valstybės valdoma, beliko tik vykdyti.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    PAGALIAU! Laukiamojoje salėje atsirado tvarkaraštis...

    Atvaizdas


    Kokybė šiaip sau, nes turėjau tik telefoną...


    Taaaip. stendas laaaaabai informatyvus. 5 minutes ziurejau kol supratau ka reiskia tie skaiciai per bruksneli:-)))0 normalus zmones butu uzrase : isvyksta is - atvyksta i . o dabar suprask kaip nori ka reiskia tie skaiciukai. o jei zmogus po keliones pavarges,tai ilgai nesuks sau galvos ,o nueis tiesiai i autobusu stotele.

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Bjauri tiesa apie „Lietuvos geležinkelius“: absurdiški pirkiniai už fantastines kainas

    Vienas iš naujesnių ir labiausiai nenusisekusių bendrovės “Lietuvos geležinkeliai” sprendimų – greitasis traukinys „Stotis–Oro uostas“. Ar skaičiavote, kiek keleivių šiuo traukiniu vyksta iš stoties ar grįžta į ją iš oro uosto? Man ne kartą teko stebėti, todėl su ironiška šypsena veide galiu atsakyti: be bilietų kontrolierės ir traukinio mašinisto, vidutiniškai 1–4 keleiviai į vieną pusę. Tiesa, taip buvo, kol iš tarptautinio Vilniaus oro uosto dar vyko skrydžiai. Dabar šiuo beveik 4 km maršrutu, trunkančiu apie 7 minutes, vėžinasi, duok, Dieve, vienas keleivis.

    http://www.lrytas.lt/-12348633341234...nes-kainas.htm

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Jau kurį laiką IV perone stovi šitas daiktas. Deja, juo pasinaudoti net ir norint nelabai pavyktų.

    Komentuoti:

Working...
X