Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Gal kartais tas ženklas naujai pakabintas ? Kai paskutini karta buvau oro uoste, tai panašiai toje vietoje darbininkai su keltuvu kažka krapštė.
-
Tamsiu paros metu nesimato.Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąTeko būti oro uoste, tad pastebėjau, kad ir nuorodos į traukinį jau visur yra ir tikrai galima susigaudyti, net pirmą kartą išlipus Vilniuje, kur jį rasti.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Teko būti oro uoste, tad pastebėjau, kad ir nuorodos į traukinį jau visur yra ir tikrai galima susigaudyti, net pirmą kartą išlipus Vilniuje, kur jį rasti.
Pačioje pasitikimų salėje ties išėjimo laukan durimis yra tokia nuoroda:

O tik išėjus į lauką ir apsidairius nuo laiptų nesunkiai pastebima ir kita nuoroda (fotografuota telefonu, tad kokybė nekokia):

Komentuoti:
-
Monkės biznis...Parašė JlL Rodyti pranešimąsekmadieni su daugeliu pabandem pavaziuot situo traukinuku kol dar neuzdare tai i oro uosta su mumis vaziavo dar 4 zmones, atgal dar 3, o kai islipinejom stotyje ilipo 5. idomu kokia reiso savikaina kurui ir algom masinistu ir konduktoriui neskaiciuojant visu nusidevejimu ir pan.
Komentuoti:
-
sekmadieni su daugeliu pabandem pavaziuot situo traukinuku kol dar neuzdare tai i oro uosta su mumis vaziavo dar 4 zmones, atgal dar 3, o kai islipinejom stotyje ilipo 5. idomu kokia reiso savikaina kurui ir algom masinistu ir konduktoriui neskaiciuojant visu nusidevejimu ir pan.
Komentuoti:
-
Sekmadienį bandžiau naująjį dviaukštį traukinį. Vidurinio vagono antrame aukšte buvau vienintelis keleivis. O su motrise į oro uostą važiuojant tuos kelis kartus kai važiavau būdavom bent keli keleiviai.
Tai jei žiūrėt kur oras vežiojamas, tai nemažą dalį Lietuvos geležinkelių keleivinių reisų tektų uždaryt.
Noriu pasakyt, kad man maršrutas į oro uostą oro vežiojimo požiūriu neatrodo labai išsiskiriantis.
Dar vienas dalykas, kad su jos paleidimu Vilniaus geležinkelio stotyje keleivinių traukinių eismas (ne keleiviais, o išvykimais atvykimais skaičiuojant) turbūt padvigubėjo, turėjo atitinkamai nemažam skaičiui darbuotojų ir darbo padaugėt. Tada natūralu bumbėt.
Komentuoti:
-
Na, kad maršrutas buvo mažai reklamuojamas tai nesutikčiau. Labai dažnai matau pravažiuojančią matrisę iš stoties į oro uostą (arba atgal), maždaug 70% visų tų kartų ji važiavo beveik tuščia... Kaip pasakė vienas LG dirbantis "su ta matrise jau tiek oro pervežėm"...
Komentuoti:
-
Per ta laika buvo uzdaryta daug marsrutu. Pelnas kompensuoja, bet krizes metu ir kroviniu pervezimai gali sumazeti, ir, atitinkamai, pelnas. Todel vel gali pradeti uzdarineti kai kuriuos keleivinius marsrutus.Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąJuk LG keleivių vežimas buvo nuostolingas nuo pat nepriklausomtbės, nuostolius kompensuoja pelnas iš krovinių transportavimo.
Komentuoti:
-
Jeigu ten isties tokia situacija tai sakyciau susiko visa reikala netikusi realizacija - nepatogus auksti laiptai , marsrutas nesitesia iki kirtimu, salininku, valciunu. I kita puse galetu kursuoti iki naujosios vilnios, truksta informacijos ir jei issamiau gilintis tai gal dar ir daugiau broko galima butu rasti.
Arba projektuotojai - kvailiai arba cia buvo isplauti $ .
Komentuoti:
-
Vitai, pirmieji išspausdino 15 min, o kita diena L.Rytas. skirtumas tik tame, kad 15 min parašė, kad į oro uostą elektriniai traukiniai daugiau nebevažiuos. tačiau nuo to esėm nepasikeitėParašė Vitas Rodyti pranešimąStraipsnis "Lietuvos ryte" akivaizdžiai yra užsakytas. Negeras, oi koks negera sdtas laikraštis "Lietuvos rytas": rašinėja straipsnius, kurstančius nesantaiką, platina gandus, o skaitytojams reikalingos, išsamios ir nuoseklios medžiagos netapaikia. Pabandys pats parašyti straipsnį, nespausdins niekaip, o savo redakcijos darbuotojų broką spausdina.
Kažkam tas traukinuko važinėjimas gal užkliuvo, tai tie ir užsakinėja tokius traipsnius.
Kam gi iš forume rašančių žmonių tas iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą važinėjantis traukinukas padarė žalos?
Komentuoti:
-
Kad po registracijos vien iki Ryanair vartų reikia eiti bent 5 min., nes jie dabar toliau. Nežinau, dabar gal Dublino oro uostas susitvarko su dideliu keleivių srautu, bet prieš 2-3 metus buvo sunkoka ir tekdavo į registraciją atvykti anksčiau. Na, bet gal man tik taip papuldavo...Parašė alm Rodyti pranešimąNelabai rizikavau
Yra gi tokie dalykai kaip registracija internetu ir taksi jei vėluoji.
O jei jau reikia normaliai oro uoste registruotis, tai net pas Ryanair ji baigias 40 min iki skrydžio. Dažniausiai 30 min prieš. Priklausomai nuo aviakompanijos ir šalies, gali būti ir trumpesnis tas laikas arba visai nereikėti registruotis (kaip pvz. Norwegian vidiniuose skrydžiuose jei neturi bagažo).
Ir Dublinas ne išimtis. Ten tik reikia kokias 10 minučių paeiti iki Ryanair naudojamų vartų.
O grįžtant prie traukinio į oro uostą. Dabar tas tvarkaraščio sutankinimas pasiektas vien perkėlus Kirtimų stoties ribą ar pradėjo šiuo maršrutu važinėti abi automotrisės?
Komentuoti:
-
Straipsnis "Lietuvos ryte" akivaizdžiai yra užsakytas. Negeras, oi koks negeras tas laikraštis "Lietuvos rytas": rašinėja straipsnius, kurstančius nesantaiką, platina gandus, o skaitytojams reikalingos, išsamios ir nuoseklios medžiagos nepateikia. Pabandyk pats parašyti straipsnį, nespausdins niekaip, o savo redakcijos darbuotojų broką spausdina.
Kažkam tas traukinuko važinėjimas gal užkliuvo, tai tie ir užsakinėja tokius traipsnius.
Kam gi iš forume rašančių žmonių tas iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą važinėjantis traukinukas padarė žalos?Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.24, 11:25. Priežastis: Buvo pavargusios akys, buvau pridaręs rašybos klaidų...
Komentuoti:
-
Juk LG keleivių vežimas buvo nuostolingas nuo pat nepriklausomtbės, nuostolius kompensuoja pelnas iš krovinių transportavimo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąCia tik pradzia. Krize atiena ir i LG. Pavasari galima tiketis ir daugiau kitu marsrutu panaikinimo. Kad ir i Silute, Mazeikius, Rokiski.
Komentuoti:
-
Nelabai rizikavauParašė amiko Rodyti pranešimąSakyčiau rizikavai su tokiu važiavimu. Jei autobusas būtų į Vilnių atvykęs laiku, apie 7:10 val., tai būtum keliavęs jau turbūt kitu traukiniu, nes į šį nespėtum. Tai būtum velavęs ir į oro uostą. Ar ne? Kiek laiko prieš išskridimą reikia būti Vilniaus oro uoste? Pvz., Dublino oro uoste likus kažkur valandai iki skrydžio, registracija baigiama. Žinoma, ten gal 20-30 kartų didesnis oro uostas
Yra gi tokie dalykai kaip registracija internetu ir taksi jei vėluoji.
O jei jau reikia normaliai oro uoste registruotis, tai net pas Ryanair ji baigias 40 min iki skrydžio. Dažniausiai 30 min prieš. Priklausomai nuo aviakompanijos ir šalies, gali būti ir trumpesnis tas laikas arba visai nereikėti registruotis (kaip pvz. Norwegian vidiniuose skrydžiuose jei neturi bagažo).
Ir Dublinas ne išimtis. Ten tik reikia kokias 10 minučių paeiti iki Ryanair naudojamų vartų.
O grįžtant prie traukinio į oro uostą. Dabar tas tvarkaraščio sutankinimas pasiektas vien perkėlus Kirtimų stoties ribą ar pradėjo šiuo maršrutu važinėti abi automotrisės?
Komentuoti:
-
Cia tik pradzia. Krize atiena ir i LG. Pavasari galima tiketis ir daugiau kitu marsrutu panaikinimo. Kad ir i Silute, Mazeikius, Rokiski.
Komentuoti:
-
Bet TVOU gi nebakrutavo...Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą"Flylal" bankrotas - puiki atmazkė panaikinti reisą.)
Atmazkiu iesko tas kuris nenori kazka daryti... tie kas nori - iesko priemoniu...
Komentuoti:
-
"Flylal" bankrotas - puiki atmazkė panaikinti reisą.Parašė Kecal Rodyti pranešimąGėda LG... Tiesa, žurnalistai galėtų išsamiau pasidomėti, ar viskas padaryta, kad reisai sulauktų keleivių, o ne vien žodis žodin atspindėti aptingusių klerkų mintis...
Tai kur kas lengviau nei reisą suderinti su lėktuvų grafiku, miesto viešojo transporto grafiku ir su kitų traukinių grafiku (Vilniaus stotyje)
Komentuoti:
-
Gėda LG... Tiesa, žurnalistai galėtų išsamiau pasidomėti, ar viskas padaryta, kad reisai sulauktų keleivių, o ne vien žodis žodin atspindėti aptingusių klerkų mintis...
Komentuoti:
Komentuoti: