Estonia to build tram route from airport to Ulemiste terminal with Rail Baltic funding
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=125616
According to an agreement regarding the European-gauge railway project Rail Baltic signed on Friday, the European Union is to allocate a total of 191 million euros for the project and 13 mln euros of the money would be used to build a tram route between the Tallinn Airport and the Ulemiste transportation terminal.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSilpnai ieškojai, yra pora autobusųhttp://www.viennaairport.com/jart/pr...1185_de_en.pdf
Netgi Kaune 29 maršruto tvarkaraštis yra pritaikytas prie visų skrydžių iš KUN, nors, ten tą padaryti lengviau, nes ir skrydžių iš Kauno yra mažiau nei iš Vilniaus.
Faktas, kad į oro uostą tikrai turėtų kursuoti 104 naktinis autobusas.
Na, o jeigu atsirastų ir vėlyvų traukinių reisų iš Vilniaus į Kauną, būtent oro uosto traukinys prie jų galėtų ir privežti. Tuo pačiu ir prie naktinių autobusų, išvykstančių iš Stoties (102 ir 103).
Komentuoti:
-
Įkvėptas Zorro lentelės...
Visi išvykimai ryt VNO.
Juoda - vilniečiams galima atvykti su LG, pabraukta ir kauniečiams galima su LG.
5.10,40,50; 6.00,15,20,20,25,30,30; 7.00,10,10,15; 8.25,30,45;10.35,40,40; 11.05,30,45,50;12.50; 13.30,35,40; 14.25,30,30,40; 16.00, 10, 45, 55; 17.05,20,30,40,55; 18.00,10,15,30; 19.00,20,35,40,45; 21.25
Situacija geresnė nei tikėjausi, bet ryte kažkoks keistenybė.
Prielaidos. nuo LG atvykimo iki skryžio 55min.-2val.
Komentuoti:
-
Beje norėjau paklausti bilietą reikia stotyje pirkti ar be antkainio ir traukinyje į oro uostą parduoda?
Komentuoti:
-
Vilniuje nėra problemos persėsti, dažniausiai tam yra apie 10 minučių. Yra kitos dvi problemos ryte su traukiniu nepakliūsi į Oro uostą, o vakare neišvažiuosi.
O į N. Vilnią važiuojama ne tiek dėl N. Vilnios, kiek į depą.
Komentuoti:
-
Jei elektrifikuotų linją, tai galėtų iš Kauno ne į N.Vilnią, bet į oro uostą pratęsti. Kažkaip labai abejoju ar kauniečiams aktualu N.Vilnia.
Komentuoti:
-
Iš jūsų pasakymų galima suprasti, kad traukinuku beveik niekas nevažiuoja, kas nėra tiesa. Reisai į oro uostą visada būna tikrai neblogai užpildyti. Beje, kiek teko važiuoti iš Kauno traukiniu, visada buvo patogu laiko atžvilgiu persėsti į oro uosto traukinį. Kas kita - grįžtant. Tenka laukti ilgai ir oro uosto traukinio, ir traukinio į Kauną, todėl dažniausiai grįžtu autobusais. Kiek važiavau su motrise, žmonių buvo nedaug reisuose atgal. Taip kad reikia tik padidinti reisų skaičių.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO štai Vienoje tikrai naktinio transporto į oro uostą neradau.http://www.viennaairport.com/jart/pr...1185_de_en.pdf
Komentuoti:
-
Lenkijoje turbūt visi miestai turi naktinį autobusą į oro uostus, bent jau Gdanskas tikrai turi. O štai Vienoje tikrai naktinio transporto į oro uostą neradau.
Komentuoti:
-
Suklydau. Vadinasi, Vilniaus atvejis yra labiau išimtis nei taisyklė. Netgi Vilniaus dydžio Bratislava (kurios oro uostas yra kur kas mažiau intensyvus nei VNO) turi naktinį maršrutą į oro uostą.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąApie tiesioginius maršrutus aš nekalbu. Oro uosto maršrutas yra tai, ko pilnai pakanka iš geležinkelių pusės. Pereini stoty į kitą kelią ir važiuok tolioau kur nori. Kas yra nesuvokiama, tai kad tas traukinukas a) važiuoja kartą į valandą b) velkasi 10 min. Negalima tikėtis, kad esant alternatyvom žmogus lauks daugiau nei 15 min vien dėl to, kad ten bus traukinys. O jei traukinukas važiuotų kas 10 min - būtų galima apskritai viso kito VT oro uoste atsisakyti. Kažink kiek savivaldybei kainuoja visi autobusiniai maršrutai iki VNO? Gal būtų geriau šnekėti su LG ir mokėti jiems už šiuolaikišką, patikimą ir kokybišką paslaugą.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet keleivių srautai VNO auga, reiškia vis daugiau ir daugiau žmonių naudojasi jo paslaugomis.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.
Rygos ir Talino oro uostuose situacija yra tokia pati. Visgi paskutinis autobusas iš Rygos oro uosto išvyksta apie valandą vėliau nei iš VNO (00:10 val.).
Nors, teisybės dėlei, iš tų miestų, kuriuose man teko būti, naktinis transportas iš/į oro uostą yra tik Kopenhagoje (metro), Budapešte (naktinis autobusas į oro uostą) ir... Bratislavoje (taip, nors to miesto oro uostas ir yra mažytis, bet naktinį autobusą turi). Tuo tarpu, net ir į kur kas didesnius už mūsiškį Varšuvos, Prahos, Vienos, Rygos oro uostus viešasis transportas pradeda ir baigia kursuoti panašiu laiku kaip ir Vilniuje.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.18, 15:35.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąGal galima konkrečiau? Kaip atrodytų vieno automotrisės ir vieno ilgo autobuso reiso kaštai tai pačiai VNO - Stotis atkarpai?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilniaus miesto gyventojams nereikia tokio reiso. Bet yra regionas aplink. Tad:- Turmanto/Ignalinos dyzelius, kurie atvyksta 6.05, 18;35, galima jau dabar pratęsti iki VNO. Ateityje reikėtų pailginti iki Daugpilio.
- Elektrifikavus iki VNO, galima dalį Kauno reisų pasiųsti per Vilniaus g.s. iki VNO pagal lėktuvų išskridimo piką.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąGalbūt. Dar nuomot automobilius ar prašyt giminių. Bet visas tas skruzdėlynas daro VNO panašų į trečiojo pasaulio oro uostą ir atgraso žmones atvykt. Tai yra nepatogu.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSu savo užsienietiškais atlyginimais jie gali nesunkiai paimti taksus.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąVisiška tiesa. Atkreipkim dėmesį dar ir į tai, kad turime ~1 mil tautiečių gyvenančių užsienyje, tai jiems tie važiavimai automobiliu į uostą tikras vargas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba.- Turmanto/Ignalinos dyzelius, kurie atvyksta 6.05, 18;35, galima jau dabar pratęsti iki VNO. Ateityje reikėtų pailginti iki Daugpilio.
- Elektrifikavus iki VNO, galima dalį Kauno reisų pasiųsti per Vilniaus g.s. iki VNO pagal lėktuvų išskridimo piką.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisiems būtent į stotį iš oro uosto ar tik iš stoties į oro uostą reikia? Savivaldybė moka daug mažiau nei kad kainuotų traukinio išlaikymas. Dar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba. Dabar to nėra. Vienintelė išeitis pagerinti oro uosto susisiekimą su stotimi yra paleisti 1 autobusą ne kas valandą, o kas 15 min.
Komentuoti:
Komentuoti: