Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vilnews
    replied
    Estonia to build tram route from airport to Ulemiste terminal with Rail Baltic funding
    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=125616

    According to an agreement regarding the European-gauge railway project Rail Baltic signed on Friday, the European Union is to allocate a total of 191 million euros for the project and 13 mln euros of the money would be used to build a tram route between the Tallinn Airport and the Ulemiste transportation terminal.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Silpnai ieškojai, yra pora autobusų http://www.viennaairport.com/jart/pr...1185_de_en.pdf
    Na, išvada bet kuriuo atveju yra ta pati - tai, kad vėlyvais skrydžiais atskrendantys arba ankstyvais skrydžiais išskrendantys keleiviai neturi kaip pasiekti oro uosto, išskyrus taksi ar automobiliu, nėra gerai.
    Netgi Kaune 29 maršruto tvarkaraštis yra pritaikytas prie visų skrydžių iš KUN, nors, ten tą padaryti lengviau, nes ir skrydžių iš Kauno yra mažiau nei iš Vilniaus.

    Faktas, kad į oro uostą tikrai turėtų kursuoti 104 naktinis autobusas.
    Na, o jeigu atsirastų ir vėlyvų traukinių reisų iš Vilniaus į Kauną, būtent oro uosto traukinys prie jų galėtų ir privežti. Tuo pačiu ir prie naktinių autobusų, išvykstančių iš Stoties (102 ir 103).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Įkvėptas Zorro lentelės...

    Visi išvykimai ryt VNO.
    Juoda - vilniečiams galima atvykti su LG, pabraukta ir kauniečiams galima su LG.

    5.10,40,50; 6.00,15,20,20,25,30,30; 7.00,10,10,15; 8.25,30,45;10.35,40,40; 11.05,30,45,50;12.50; 13.30,35,40; 14.25,30,30,40; 16.00, 10, 45, 55; 17.05,20,30,40,55; 18.00,10,15,30; 19.00,20,35,40,45; 21.25

    Situacija geresnė nei tikėjausi, bet ryte kažkoks keistenybė.
    Prielaidos. nuo LG atvykimo iki skryžio 55min.-2val.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Į Oro uostą vienoda kaina ir kasoje ir traukinyje.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Beje norėjau paklausti bilietą reikia stotyje pirkti ar be antkainio ir traukinyje į oro uostą parduoda?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilniuje nėra problemos persėsti, dažniausiai tam yra apie 10 minučių. Yra kitos dvi problemos ryte su traukiniu nepakliūsi į Oro uostą, o vakare neišvažiuosi.



    O į N. Vilnią važiuojama ne tiek dėl N. Vilnios, kiek į depą.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Jei elektrifikuotų linją, tai galėtų iš Kauno ne į N.Vilnią, bet į oro uostą pratęsti. Kažkaip labai abejoju ar kauniečiams aktualu N.Vilnia.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Iš jūsų pasakymų galima suprasti, kad traukinuku beveik niekas nevažiuoja, kas nėra tiesa. Reisai į oro uostą visada būna tikrai neblogai užpildyti. Beje, kiek teko važiuoti iš Kauno traukiniu, visada buvo patogu laiko atžvilgiu persėsti į oro uosto traukinį. Kas kita - grįžtant. Tenka laukti ilgai ir oro uosto traukinio, ir traukinio į Kauną, todėl dažniausiai grįžtu autobusais. Kiek važiavau su motrise, žmonių buvo nedaug reisuose atgal. Taip kad reikia tik padidinti reisų skaičių.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    O štai Vienoje tikrai naktinio transporto į oro uostą neradau.
    Silpnai ieškojai, yra pora autobusų http://www.viennaairport.com/jart/pr...1185_de_en.pdf

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Lenkijoje turbūt visi miestai turi naktinį autobusą į oro uostus, bent jau Gdanskas tikrai turi. O štai Vienoje tikrai naktinio transporto į oro uostą neradau.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Suklydau. Vadinasi, Vilniaus atvejis yra labiau išimtis nei taisyklė. Netgi Vilniaus dydžio Bratislava (kurios oro uostas yra kur kas mažiau intensyvus nei VNO) turi naktinį maršrutą į oro uostą.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Į Varšuvos oro uostą važiuoja N32 maršruto naktinis autobusas, važiuoja kas pusvalandį. Į Prahos oro uosta irgi važiuoja naktinis 510 maršruto autobusas.
    Paskutinis taisė lietus; 2016.11.18, 16:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Varšuvoje yra naktinis autobusas (vienas maršrutas iš virš keturiasdešimties naktinių mieste) kuris važiuoja visą naktį kas pusvalandį. Prahoje irgi visą naktį kas pusvalandį.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.18, 16:59.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Apie tiesioginius maršrutus aš nekalbu. Oro uosto maršrutas yra tai, ko pilnai pakanka iš geležinkelių pusės. Pereini stoty į kitą kelią ir važiuok tolioau kur nori. Kas yra nesuvokiama, tai kad tas traukinukas a) važiuoja kartą į valandą b) velkasi 10 min. Negalima tikėtis, kad esant alternatyvom žmogus lauks daugiau nei 15 min vien dėl to, kad ten bus traukinys. O jei traukinukas važiuotų kas 10 min - būtų galima apskritai viso kito VT oro uoste atsisakyti. Kažink kiek savivaldybei kainuoja visi autobusiniai maršrutai iki VNO? Gal būtų geriau šnekėti su LG ir mokėti jiems už šiuolaikišką, patikimą ir kokybišką paslaugą.
    Na, oro uosto maršrutai skirti ne tik lėktuvų keleivams, o, pavyzdžiui, ir aplink oro uostą bei Kirtimų rajone dirbantiems žmonėms. Ir ne visiems jiems reikia būtent į geležinkelio stotį. Netgi stotį ir oro uostą jungiantys 1 ir 2 autobusai juk taip pat aptarnauja ir tokius rajonus kaip Liepkalnis ir Naujininkai, važiuoja į IKEA/Nordiką prekybos centrus. Taigi, manau, kalbėti apie viso VT pakeitimą traukiniais neverta, nes traukinys neužtikrins visų į oro uosto pusę važiuojančių vilniečių poreikių.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Bet keleivių srautai VNO auga, reiškia vis daugiau ir daugiau žmonių naudojasi jo paslaugomis.
    Jeigu keleivių srautai ir toliau augs tokiais tempais, tai anksčiau ar vėliau esama infrastruktūra nebesusitvarkys su srautais ir ją tikrai reikės kažkaip tobulinti.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
    Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.
    Kalbėdami apie minimą problemą (kad kitų miestų gyventojai, norintys išskristi ankstyvais reisais iš Vilniaus ar parskristi į Vilnių vėlyvais reisais, turi nakvoti sostinėje prieš važiuodami namo), mes pamirštame apie kitą problemą, kuri, sakyčiau, yra rimtesnė ir lengviau išsprendžiama. Juk ir patys vilniečiai, atskridę vėlyvais reisais arba norintys išskristi pirmaisiais reisais ryte, oro uostą gali pasiekti tik išsikvietę taksi arba paprašę pavežti draugo/giminaičio. Net ir savaitgalį (kai atskrendančių turėtų būti daugiausia) naktinis autobusas važiuoja tik iki Naujininkų, nors galėtų važiuoti iki Oro uosto, bet jau iki 2 val. nakties. Ir visa šia situacija puikiai naudojasi taksistai, nevengiantys išplėšti didžiulių pinigų iš turistų.

    Rygos ir Talino oro uostuose situacija yra tokia pati. Visgi paskutinis autobusas iš Rygos oro uosto išvyksta apie valandą vėliau nei iš VNO (00:10 val.).

    Nors, teisybės dėlei, iš tų miestų, kuriuose man teko būti, naktinis transportas iš/į oro uostą yra tik Kopenhagoje (metro), Budapešte (naktinis autobusas į oro uostą) ir... Bratislavoje (taip, nors to miesto oro uostas ir yra mažytis, bet naktinį autobusą turi). Tuo tarpu, net ir į kur kas didesnius už mūsiškį Varšuvos, Prahos, Vienos, Rygos oro uostus viešasis transportas pradeda ir baigia kursuoti panašiu laiku kaip ir Vilniuje.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.18, 15:35.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Gal galima konkrečiau? Kaip atrodytų vieno automotrisės ir vieno ilgo autobuso reiso kaštai tai pačiai VNO - Stotis atkarpai?
    Tokie duomenys neskelbiami. Bet Vilniaus savivaldybė dotacijoms visam viešajam transportui per metus išleidžia nedaug. VT išsilaiko pats, skendi skolose, transporto priemonės prastos, bet savivaldybė praktiškai nieko neinvestuoja... LG už dyką neveš. Jei sudarys sutartį su savivaldybe, tai reikalaus mokėti. Priešingu atveju nėra jokios prasmės sutarčiai.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Vilniaus miesto gyventojams nereikia tokio reiso. Bet yra regionas aplink. Tad:
    • Turmanto/Ignalinos dyzelius, kurie atvyksta 6.05, 18;35, galima jau dabar pratęsti iki VNO. Ateityje reikėtų pailginti iki Daugpilio.
    • Elektrifikavus iki VNO, galima dalį Kauno reisų pasiųsti per Vilniaus g.s. iki VNO pagal lėktuvų išskridimo piką.
    Kiek iš Ignalinos ar Turmanto į oro uostą važiuoja? Kiek iš Kauno į VNO važiuos? Dėl to niekas nekiš milijonų į elektrifikaciją ir oro vežiojimą. Jei Vilniuje būtų daroma kažkas panašaus į S-Bahną, tai kita kalba. Priešingu atveju keli reisai per dieną nieko neišspręs. Štai dabar automotrisė važinėja kas valandą. Ar labai daug kas ja naudojasi? Ką duos tie keli traukinių reisai į VNO? Nieko. Kam reikia, tas suranda kaip nuvažiuoti į oro uostą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Galbūt. Dar nuomot automobilius ar prašyt giminių. Bet visas tas skruzdėlynas daro VNO panašų į trečiojo pasaulio oro uostą ir atgraso žmones atvykt. Tai yra nepatogu.
    Bet keleivių srautai VNO auga, reiškia vis daugiau ir daugiau žmonių naudojasi jo paslaugomis.

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Su savo užsienietiškais atlyginimais jie gali nesunkiai paimti taksus.
    Galbūt. Dar nuomot automobilius ar prašyt giminių. Bet visas tas skruzdėlynas daro VNO panašų į trečiojo pasaulio oro uostą ir atgraso žmones atvykt. Tai yra nepatogu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Visiška tiesa. Atkreipkim dėmesį dar ir į tai, kad turime ~1 mil tautiečių gyvenančių užsienyje, tai jiems tie važiavimai automobiliu į uostą tikras vargas.
    Su savo užsienietiškais atlyginimais jie gali nesunkiai paimti taksus.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba.
    Vilniaus miesto gyventojams nereikia tokio reiso. Bet yra regionas aplink. Tad:
    • Turmanto/Ignalinos dyzelius, kurie atvyksta 6.05, 18;35, galima jau dabar pratęsti iki VNO. Ateityje reikėtų pailginti iki Daugpilio.
    • Elektrifikavus iki VNO, galima dalį Kauno reisų pasiųsti per Vilniaus g.s. iki VNO pagal lėktuvų išskridimo piką.

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visiems būtent į stotį iš oro uosto ar tik iš stoties į oro uostą reikia? Savivaldybė moka daug mažiau nei kad kainuotų traukinio išlaikymas. Dar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba. Dabar to nėra. Vienintelė išeitis pagerinti oro uosto susisiekimą su stotimi yra paleisti 1 autobusą ne kas valandą, o kas 15 min.
    Gal galima konkrečiau? Kaip atrodytų vieno automotrisės ir vieno ilgo autobuso reiso kaštai tai pačiai VNO - Stotis atkarpai?

    Komentuoti:

Working...
X