Šiaip kaip bebūtų keista, yra visai gerai suderinti persėdimai važiuojant iš Kauno į Vilniaus oro uostą (15-20 min dažnu atveju), tik kad tų reisų labai mažai ir traukinio iš Kauno vėlavimo atveju nelauksi gi traukinio 1-2h.Plius paskutinis įmanomas reisas iš Kauno į Vilniaus oro uostą išvažiuoja pusę penkių
3 gerai suderinti, ir 5 blogai suderinti. Man vaziuoti nuo Kauno iki VNO 2val 32min nepasirode patrauklu
Šiaip kaip bebūtų keista, yra visai gerai suderinti persėdimai važiuojant iš Kauno į Vilniaus oro uostą (15-20 min dažnu atveju), tik kad tų reisų labai mažai ir traukinio iš Kauno vėlavimo atveju nelauksi gi traukinio 1-2h.Plius paskutinis įmanomas reisas iš Kauno į Vilniaus oro uostą išvažiuoja pusę penkių
Tai niekada nebuvo kažkokio kryptingo planavimo traukiniui iki oro uosto. Tiesiog paėmė šalia praeinančius bėgius, pastatė pačią minimaliausią stotelę, stoginę ir vo, yra.
Tai niekada nebuvo kažkokio kryptingo planavimo traukiniui iki oro uosto. Tiesiog paėmė šalia praeinančius bėgius, pastatė pačią minimaliausią stotelę, stoginę ir vo, yra. Pliusiukas uždėtas.
Normalus traukinys važiuotų iki 0-io aukšto po oro uostu ir iki jo būtų galima nusileisti/pakilti eskalatoriumi tiesiai iš atvykimo/išvykimo salių.
Na man is Kauno yra labai patogu vaziuot i Vilniu su traukiniu. Bet vaziuojant i VNO nuo gelezinkelio stoties iki oro uosto, tenka imti Bolta, kas yra kaskaip keista Nes traukiniu tvarkarastis Vilnius-VNO yra tragiskas
ten viskas kas įmanoma yra tragiška: tvarkaraštis, laiptukai į traukinį, peronas, stotelės pastatas, atstumas iki oro uosto, galų gale ir pats pėsčiųjų takas link oro uosto.
Na man is Kauno yra labai patogu vaziuot i Vilniu su traukiniu. Bet vaziuojant i VNO nuo gelezinkelio stoties iki oro uosto, tenka imti Bolta, kas yra kaskaip keista Nes traukiniu tvarkarastis Vilnius-VNO yra tragiskas
Ir pats traukinys buvo tragiškas, kai važiavau. 500 laiptelių užsikabarot su lagaminais yr pasityčiojimas iš žmonių, ypač vyresnių.
Yra teorinė galimybė iš Vilniaus geležinkelio stoties traukiniu nuvažiuoti iki VNO oro uosto. Bet man per 50+ skrydžių taip ir neteko pamatyt to traukinio. Nes jis visada arba už pusantros valandos bus arba rytoj.
Yra teorinė galimybė iš Vilniaus geležinkelio stoties traukiniu nuvažiuoti iki VNO oro uosto. Bet man per 50+ skrydžių taip ir neteko pamatyt to traukinio. Nes jis visada arba už pusantros valandos bus arba rytoj.
Tiem, kas atvažiuoja į VNO traukiniu iš Klaipėdos ar Vilniaus. Ne visi važiuoja automobiliais.
Na man is Kauno yra labai patogu vaziuot i Vilniu su traukiniu. Bet vaziuojant i VNO nuo gelezinkelio stoties iki oro uosto, tenka imti Bolta, kas yra kaskaip keista Nes traukiniu tvarkarastis Vilnius-VNO yra tragiskas
VNO traukinys važiuoja iki stoties 10 kartų per dieną, Karlai.. ne kas 10-15 min kaip normaliam mieste, o tik 10 kartų per dieną ir tai dar belekokiu laiku, kur neįmanoma niekaip įsimint.
Kas gali logiškai paaiškint, kam reikalingas toks traukinys. Dėl įvaizdžio? Kad mes esame normali sostinė su normaliu susiekimu?
Labai teisingai pastebėta. O aš galvojau kas galėjo tokią vaizdo beprotybę sukurt, bet dabar, su ta mintim, suprantu jei jau yra tokia idėja, išreikšta vizualios žinutės keleiviams forma, tai ar blogai? Nes nu tokia nuoširdi ta žinutė, kokia ji bebūtų.
Gal galima pabaigti šitas ašarų pakalnes. Atsiprašau, bet nervas ima, kai jau daugiau kaip metai yra paviešintas Kaunas-Vilnius specialusis planas. Pats pateikinėjau nuorodas į jį relevančioje temoje. Plane numatyta požeminė 1435 linijos stotis su patekimu tiesiai į oro uostą, o čia matai pateikiam kažkada būsimos RIX stoties vizualizaciją ir DABARTINĖS VNO stotelės nuotrauką ir verkiam, verkiam...
Didelis prašymas verksniams, kai tik užsimanysit paverkti, truputi plačiau pasidomėkite tema, pasiskaitykite kad ir šį forumą... bet neapsiribokit paskutiniu pranešimų puslapiu.
Pastatas ir atstumas ne esminiai veiksniai... Berlyno Schönefelde išvis ten reikėdavo dar toliau eiti iki traukinių stoties.
Idealiausia būtų, kad traukinys tarp stoties ir oro uosto kursuotų bent kas pusvalandį, geriausia - 10-15 minučių po traukinio iš Kauno ar Minsko.
Komentuoti: