bet nelabai suprantu koks yra tikslas rašyti kainą straipsnyje. Ar čia daug ar mažai? Nuoma nuo Jelgavos iki Valgos ar nuo Rygos iki Valgos? Ar įeina kuras į kainą?
Nes jei čia nuoma nuo Rygos iki Valgos be dyzelino tai ganėtinai brangokai, apie 320 EUR per dieną.
Latvia will rent a train for Vilnius-Riga-Tallinn railway route for 117 thousand a year
Svarbiausios dalys, mašininis vertimas:
Latvia will rent a train from Lithuania for the Vilnius-Riga-Tallinn railway connection for approximately 117,000 euros per year, so that the train of the Lithuanian passenger train carrier "LTG Link" from Vilnius to Riga can continue its journey to Valga and back, the Public Transport Council has decided.
...
Initially, there will be a transition period, during which two transfers will have to be made - in Riga and Valga. However, the decision of the Public Transport Council adopted on Wednesday provides for support for the introduction of new rolling stock in rail transport from January 2025 or later in accordance with the course of the necessary preparatory measures of JSC "Pasažieru vilciens" (PV) and in the future transfers in Riga will no longer be required.
...
It was also explained at the meeting that the entire connection will not be possible at the moment without a transfer to Valga, as this is the position of the Estonian side, however, negotiations are underway so that the train travels without connecting from Vilnius via Riga to Tartu, as well as later to Tallinn.
Cia kaip sakyti, kad pristatome marsruta Vilnius - Paryzius, nes yra patogus persedimai Mockavoje, Varsuvoje ir Berlyne (sia savaite pradetas TIESIOGINIS greitasis traukinys Paryzius-Berlynas) ar sakyti, kad pradedame lektuvu marsruta Vilnius - Mogadishu, nes yra "patogus" persedimas Stambule. Niekas nesipiktina marsrutu suderinimu, atsiras kam tai patogu (nebutinai is Vilniaus, bet tarkim is Siauliu ar Joniskio), jau nekalbant kiek pagerinta kelione Ryga-Talinas kai nebeliko beprasmisko 4 valandu persedimo tarp traukiniu. Bet zmones primityviu tiesos iskraipymu ir pigiu PR'u gali ir turi piktintis, tai ugdo kritini mastyma visuose valdzios srityse, didesne jos kontrole ir geresnius rezultatus, kai suprantama, kad kiekviena nesamone nebus sukramtyta be klausimu.
LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ sparčiai juda link dar vieno tikslo – sujungti Vilnių per Rygą su Talinu. Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – derina traukinių tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas traukiniais tarp trijų šalių sostinių. Iki šiol galimybės per vieną dieną nuvykti traukiniais iš Vilniaus į Taliną nebuvo.
Lietuvai pernai gruodį paleidus traukinį Vilnius-Ryga, buvo sutarta, kad kitu etapu bus jungiamos visos trys sostinės (Vilnius, Ryga ir Talinas). Numatoma, kad pradiniame etape, suderinus visų trijų vežėjų traukinių eismo tvarkaraščius, keleiviai iš Vilniaus Taliną pasieks su dviem persėdimais.
„LTG Link“ pirmadienį kartu su partneriais atliks bandomąjį važiavimą maršrutu Vilnius–Valga siekiant patikrinti traukinio PESA 730 ML techninį suderinamumą su Estijos geležinkelių infrastruktūra.
Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t.y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.
Sekančiu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas.
NIEKUR nėra kalbama apie jokį tiesioginį maršrutą, visas tekstas pakankamai korektiškas ir jokio perteklinio PR aš nematau. Jei jis yra, gal galėtumėte pacituoti?
Cia kaip sakyti, kad pristatome marsruta Vilnius - Paryzius, nes yra patogus persedimai Mockavoje, Varsuvoje ir Berlyne (sia savaite pradetas TIESIOGINIS greitasis traukinys Paryzius-Berlynas) ar sakyti, kad pradedame lektuvu marsruta Vilnius - Mogadishu, nes yra "patogus" persedimas Stambule. Niekas nesipiktina marsrutu suderinimu, atsiras kam tai patogu (nebutinai is Vilniaus, bet tarkim is Siauliu ar Joniskio), jau nekalbant kiek pagerinta kelione Ryga-Talinas kai nebeliko beprasmisko 4 valandu persedimo tarp traukiniu. Bet zmones primityviu tiesos iskraipymu ir pigiu PR'u gali ir turi piktintis, tai ugdo kritini mastyma visuose valdzios srityse, didesne jos kontrole ir geresnius rezultatus, kai suprantama, kad kiekviena nesamone nebus sukramtyta be klausimu.
manau, kad nereikia čia niekam piktintis, bet suprast vieną dalyką - pagaliau suderino 3 skirtingus maršrutus kuriais galima su dviem persėdimais nuvažiuot Vilnius - Ryga - Talinas, taip ir turėjo būt... seniausiai. Dabar tik reikia suderinti į/iš Varšuvos-Krokuvos ir bus liuks. Daug kur vakarų europoje maršrutai suderinti bet niekas jų nevadina pvz. Ciurichas - Barselona su persėdimu Nicoje..
Tai, kad Ltglini būtent ir vadino tai Vilnius Talinas maršrutu.
Būtent, viskas čia gerai, bet vis tiek išlįs bent keli, kuriems čia tik PR...
Be perteklinio PR antraštėse ir būtų kalbama apie suderintus persėdimus. Postūmis derinant tvarkaraščius yra labai smagu. Bet nereikia iš musės daryt dramblio..
manau, kad nereikia čia niekam piktintis, bet suprast vieną dalyką - pagaliau suderino 3 skirtingus maršrutus kuriais galima su dviem persėdimais nuvažiuot Vilnius - Ryga - Talinas, taip ir turėjo būt... seniausiai. Dabar tik reikia suderinti į/iš Varšuvos-Krokuvos ir bus liuks. Daug kur vakarų europoje maršrutai suderinti bet niekas jų nevadina pvz. Ciurichas - Barselona su persėdimu Nicoje..
Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas ir taip jau daug metų yra. Tai jie nieko nepraranda. Netgi gaus kažkiek tai papildomų keleivių. Lietuvos geležinkeliai irgi jau leidžia į Rygą traukinį ne pirmus metus, taigi, irgi nieko nepratanda. Keletą papildomų keleivių surinks. Ir šiaip patogesnis laikas išvykimui iš Rygos nei kad buvo. O ir lietuviams Rygoje turint nedidelį reikaliuką, galima suspėti apsisukti per maždaug 5 valandas.
Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas buvo su 4 valandų persėdimais Valgoje. Su normaliai suderintais persėdimais nėra palyginama.
Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas ir taip jau daug metų yra. Tai jie nieko nepraranda. Netgi gaus kažkiek tai papildomų keleivių. Lietuvos geležinkeliai irgi jau leidžia į Rygą traukinį ne pirmus metus, taigi, irgi nieko nepratanda. Keletą papildomų keleivių surinks. Ir šiaip patogesnis laikas išvykimui iš Rygos nei kad buvo. O ir lietuviams Rygoje turint nedidelį reikaliuką, galima suspėti apsisukti per maždaug 5 valandas.
Vienintelis geras dalykas tai, kad pusvalandžiu pavėlintas absurdiškai ankstyvas 6.30 val. traukinys Vilnius-Ryga. Jeigu bus galima vežtis dviračius, gal dar dviratininkams neblogai?
Dviračiai puikiai gali važiuoti ir užmesti ant X5.
Vienintelis geras dalykas tai, kad pusvalandžiu pavėlintas absurdiškai ankstyvas 6.30 val. traukinys Vilnius-Ryga. Jeigu bus galima vežtis dviračius, gal dar dviratininkams neblogai?
Jau ir šiaip atrodė nesąmonė, bet pamačius vizualą su kelionės trukmėmis ir persėdimų skaičiumi, atrodo dar didesnė nesąmonė. Nerandu logiško paaiškinimo, kodėl reiktų rinktis traukinį, o ne autobusą (be persėdimų) arba skrydį (daug greičiau ir panaši kaina arba net pigiau). Realiai tai traukinio maršrutas entuziastams. Net Gretai Thunberg netinka, nes dyzelis.
Labiau PR vyriausybei užsidėti varnelę, kad paleido traukinį tarp Baltijos šalių sostinių, o realiai turbūt niekas nevažiuos apart kelių mėgėjų pradžioje.
Jau ir šiaip atrodė nesąmonė, bet pamačius vizualą su kelionės trukmėmis ir persėdimų skaičiumi, atrodo dar didesnė nesąmonė. Nerandu logiško paaiškinimo, kodėl reiktų rinktis traukinį, o ne autobusą (be persėdimų) arba skrydį (daug greičiau ir panaši kaina arba net pigiau). Realiai tai traukinio maršrutas entuziastams. Net Gretai Thunberg netiktų, nes dyzelis.
Visur reikia persėsti, nes skirtingi vežėjai. Tai nėra kažkoks tarptautinis ekspreso maršrutas, o tiesiog suderinti skirtingų vežėjų tvarkaraščiai. Latvijoje ir Estijoje tai išvis regioninio lygio maršrutai su atitinkamu komfortu ir kelionės trukme, bei sustojimų skaičiumi.
Pvz. tarp Rygos ir Valgos atstumas apie 150 km, o kelionė trunka virš 2:30 val.
Elron paskelbė savo papildomo traukinio tvarkaraštį. Taigi pilna kelionės tarp Vilniaus ir Talino trukmė - ~10,5h.
Link Valga reikia persėsti ar tas pats sąstatas?Pirmu atveju man latvių išvykimas Atrodo Pavojingai.
Nuėmus Rygos vidines stotis, gal pavyktų kažkiek ištempti intervalą tarp atvykimų ir išvykimų.
Paskutinis taisė digital; 2024.12.16, 19:02.
Priežastis: ištrinta cituota nuotr.
10.5h, smagaus.
Autobusas kainuoja iki 20eur (kas turbūt yra 3 kart pigiau) ir užtrunka apie 2 valandom trumpiau, lėktuvas apie 60eur ir trunka apie valandą, plius oro uostų gaišalai
Komentuoti: