Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aiwux
    replied
    Išbandžiau šį maršrutą, tiesa važiavau tik iki Rygos ir kitą dieną atgal. Traukinys abi dienas (darbo dienomis) praktiškai pilnas. Šiaip viskas liuks, tai ko ir galima tikėtis tokiame maršrute. Teko pabendrauti su pora keleivių, kurie leidžia atostogas keliaudami po Europą būtent tik traukiniais. Vienas iš jų su šeima keliavo nuo Prancūzijos iki Talino aplankant pakeliui visas sostines ir ne tik. Man pagrindinė mintis kilo, o kur mes buvome tiek laiko neturėdami šio maršruto.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Gal yra tinkamesnė tema ar gal erta perkelti Vilnius-Ryga-Talinas diskusijas į jai skirtą.

    Tallinn-Vilnius train connection exceeds expectations (išversta su deepl)
    Sausio mėn. pradėta tiesti traukinių linija tarp Estijos, Latvijos ir Lietuvos sostinių viršijo lūkesčius, o autobusų bilietų pardavimai tuo pačiu maršrutu sumažėjo daugiau nei 25 proc.

    Beveik 10 valandų trukmės maršrutas jungia Talliną, Tartu, Rygą ir Vilnių ir buvo įdiegtas siekiant pagerinti susisiekimą tarp Baltijos šalių. Geležinkelio linija „Rail Baltic“, kuri drieksis nuo Talino per Pärnu ir Rygą iki Kauno, bus baigta tiesti tik po kelerių metų.

    Estijos keleivinių traukinių vežėjo „Elron“ valdybos narys Märt Ehrenpreis sakė, kad kartais buvo sunku patenkinti paklausą.

    „Maždaug pusė keleivių keliauja tarp Tartu ir Rygos, taip pat daug keleivių važiuoja į Vilnių“, - sakė jis.

    "Artimiausiu metu penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais pradės kursuoti papildoma jungtis į Rygą, taigi Rygos link bus du reisai. Tačiau grįžtant atgal dėl geležinkelio infrastruktūros rekonstrukcijos grafiko vis dar yra tik vienas dabartinis susisiekimas„, - pridūrė “Elron" valdybos narys.

    Išsami Estijos, Latvijos ir Lietuvos keleivių statistika vis dar rengiama.

    "Tačiau įdomu tai, kad iš pradžių buvome nusiteikę skeptiškai ir abejojome, ar žmonės tikrai norės keliauti į Vilnių. Keista, bet daugelis keliavo visu maršrutu", - pažymėjo Erenpreisas.

    Ingmaras Roosas, „Lux Express“ verslo operacijų Estijoje vadovas, sakė, kad keleivių skaičius jų maršrutais Tartu-Ryga ir Tartu-Vilnius sumažėjo apie 20-25 proc.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    arba sistemos kliurka (teko du kartus prašyti, kad pataisytų Vilnius - Varšuva traukinio grafiką) arba remontai (Estijoje tarp Tapa ir Tartu elektrifikacija)

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Turbūt kažkokia eismo pertrauka. Kol kas dar nesuvesta, bet bus galima pasitikrinti čia.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Gal kas žino kas čia bus, kad 06.07 net 40min paankstinamas traukinys?

    Nuo 06.02 iki 06.06 išvyks 15min anksčiau (06:45)...

    Click image for larger version

Name:	LV1.png
Views:	1533
Size:	61,9 kB
ID:	2199976

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Išbandė beveik 11 valandų trunkančią kelionę traukiniu iš Vilniaus į Taliną: parodė, kaip viskas atrodo

    Keliauti galima įvairiais būdais – vienas jų yra važiuoti traukiniais. Tai labai populiaru visoje Europoje, bet Lietuvoje mes šį reikalą dažnai primirštame. O aš noriu priminti, kad traukiniai yra ne tik patogus susisiekimo būdas, bet ir labai romantiškas. Šiandien pats išbandysiu reisą Vilnius–Ryga–Talinas. Ilgą laiką jis buvo dingęs, žmonės pasigedo, prašė, ir reisas buvo sugrąžintas, sako „Delfi“ kelionių ambasadorius Orijus Gasanovas.

    Maršrutą į Taliną ir atgal į Vilnių organizuoja visų trijų Baltijos šalių geležinkelių kompanijos – tai bendras jų projektas. Vis dėlto 10 val. 30 min. trunkančios kelionės metu iš traukinio į traukinį persėsti reikia tik vieną kartą. Vos kirtus Latvijos ir Estijos sieną, vyksta greitas perlipimas iš lietuviško į estišką traukinį.

    Kelionė iš Vilniaus prasideda 7 val. ryto. Galima rinktis iš dviejų klasių – pirma ir ekonominė, paprastesnė antra klasė. Aš važiuosiu antrąja.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kaip tas traukinys pasitarnautų maršrutų aptarnavimui Lietuvoje, jei jis nevaziuodamas į Valgą tiesiog prastovės Rygos depe? Vietoje tuščio stovėjimo generuoja pajamas, kas tik į naudą.
    Čia tamsta tikrai to pats nesuprantate ar kitus visiškais durniais laikote ir kalbate, bei čia rašote dalykus be jokios logikos?
    ​​​​
    Taigi tamstai atsakau:

    Ok, tai kol LTG link kalba apie tvarias keliones ir kaip jie perveš milijonus turistų, ir kad jie tam pasiruošę, eilinė kelionių agentūra geležinkelių turizme dirbanti bene 15 metų pabandė nupirkti bilietus savo geležinkelių fanų grupei. Ir čia atsitiko visa epopėja Visų pirma, niekas negalėjo paaiškinti, kaip nupirkti bilietus įmonei, kaip bus su mokėjimais, kaip bus su sąskaitomis faktūromis ir etc. daugybę smulkmenų. Finale patarimas - registruotis LTG link verslo paskyroje. OK, registruojamės. Sutarties ir atsakymo laukiame bene 3 mėnesius! Ir čia prasideda pati maloniausia dalis - pirkimas. Pirmi bilietai pavyksta. O toliau Bilietai Ryga - Tartu. Iš 21 bilieto pavyksta nupirkti 16. Kaip gauti kitus? LTG link konsultantė sako - pirkite partnerių Elron ir VIVI puslapiuose, jie parduoda 45 d iki kelionės. Kad tik ne - pardavimai vyksta tik 10 d iki kelionės. Ir ką dabar daryti? Toliau dar gražiau - traukinys Varšuva - Vilnius internete kabo išvykimo laikas 03.38. Skambinu - čia kas klaida? Jo klaida. Pataiso į 12.25. Nuperku grupei bilietus ir žiūriu sau iki Kauno į tą patį traukinį. Ir man rašo kad traukinys su tuo pačiu numeriu išvyksta 12.35. Ir vėl skambutis - čia kas klaida? Jo klaida. Tai o kaip su tais grupės bilietais - atsiūsite iš naujo nes gi blogas laikas? Tai ne, tai tipo turite daryti grąžinimą, bet prarasite pinigus. Rimtai???? Ir tai dar ne viskas. Reikia bilietų Ryga - Vilnius. Imu 20 bilietų ir sistema rašo kad visą grupę galiu susodinti į I klasę. Perku ir UPS... pasirodo netiesa - dalis grupės į I klasę, dalis į II... Va taip va ir gyvename... Aš jau nekalbu, kad pasirodo grupiniai traukinio bilietai nekeičiami ir nekoreguojami... Apibendrinant - LTG link turizmo srityje dar toli kaip iki mėnulio, o man su baime lieka laukti kaip reikės nupirkti bilietus dar didesnei grupei.... Kaip sakoma, velnias slypi detalėse, o kad jas žinoti reikia kompetencijos. Tad su tuo ir sveikinu, kolegos

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nuo šiandien Elron suderino traukinių tvarkaraščius, kad galima būtų Tapoje persėsti į traukinį Talinas-Narva:

    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka iš 2025-03-20 15-06-46.png Views:	1 Size:	726,7 kB ID:	2189721

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Latviai viešųjų pirkimų pagrindu nuomoja lietuvišką traukinį, tai čia turbūt jų iškeltos sąlygos aptarnauti tuos kaimus. Koks jiems tikslas nuomotis traukinį, kuris vežtų keleivius tik į užsienį?
    Atsivežti turistų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sustojimai Latvijoje. Ieriki, anyone?
    + Zemitani, Jugla.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Mano supratimu Estijoje stos 19-oje stotelių, t.y. daugiau nei Latvijoje, ypač turint omeny, kad Estijoje yra mažiau gyventojų.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Viskas galėtų būti greičiau, patogiau ir t.t. Šiaip šaunuoliai LTG, kad nelaukė “geresnių laikų”. Tokia logika mąstant ir buvo sužlugdytas VT kone visoj LT, prisidengiant, kad nuosavu auto pigiau, greičiau ir patogiau.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2025.02.11, 12:58.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Deja, taip. Kelionės laikas galėtų būti trumpesnis apie 1,5 valandos, atsisakius absurdiškų stojimų visokiuose kaimuose ir ilgo stovėjimo Rygoje. Gal nuo Gruodžio tvarkaraščio kiek patrumpės.
    Latviai viešųjų pirkimų pagrindu nuomoja lietuvišką traukinį, tai čia turbūt jų iškeltos sąlygos aptarnauti tuos kaimus. Koks jiems tikslas nuomotis traukinį, kuris vežtų keleivius tik į užsienį?

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    The Man in Seat 61 pasidalino:

    https://www.facebook.com/seatsixtyon...Hx4bPWRSDBtSRl

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Mantini Rodyti pranešimą
    Bet reikia pripažinti, kad dėl tų stovinėjamų visas maršrutas nuo Vilniaus iki Talino yra visiškai nekonkurencingas lyginant su kitais keliavimo būdais.
    Deja, taip. Kelionės laikas galėtų būti trumpesnis apie 1,5 valandos, atsisakius absurdiškų stojimų visokiuose kaimuose ir ilgo stovėjimo Rygoje. Gal nuo Gruodžio tvarkaraščio kiek patrumpės.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Mantini Rodyti pranešimą
    Bet reikia pripažinti, kad dėl tų stovinėjamų visas maršrutas nuo Vilniaus iki Talino yra visiškai nekonkurencingas lyginant su kitais keliavimo būdais.
    Visiškai trenktas tik gali norėti važiuoti tokiu š, kuris stoja kas 6-9min kaip koks trūlikas.
    Kisa, 12 stotelių . Ar Jūs rimtai čia?

    Komentuoti:


  • Mantini
    replied
    Bet reikia pripažinti, kad dėl tų stovinėjamų visas maršrutas nuo Vilniaus iki Talino yra visiškai nekonkurencingas lyginant su kitais keliavimo būdais.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Riedmenų trūkumas, bet tuo pačiu nuomojam latviam, kad aptarnautų savo vienkiemius
    Nuomoja dėl latvių apsileidimo, kad lietuviai galėtų bent kažkiek patogiau nuvykti į Estiją. Juk nevažinėja tas traukinys tiesiog kaimais, tai yra bendro Baltijos šalių projekto dalis.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O kaip riedmenų trūkumą sumažins riedmuo, kuris tuo metu tiesiog stovėtų Rygos depe?
    Mano komentarus apie tai galima rasti kai buvo paskelbtas Rygos maršrutas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Riedmenų trūkumas, bet tuo pačiu nuomojam latviam, kad aptarnautų savo vienkiemius
    O kaip riedmenų trūkumą sumažins riedmuo, kuris tuo metu tiesiog stovėtų Rygos depe?

    Komentuoti:

Working...
X