Problema jei su persėdimu - kaip persėsti 02-04 val Valka/Valga, kai pats miegas. Išsibudinsi, šaltas nakties oras atgaivins, nebeužmigsi - viskas - kita diena kaip daužtas.
Ankstesniame pranešime rašiau, kad kalbu apie hipotetinį naktinį traukinį be jokių persėdimų, važiuojantį nuo Vilniaus iki Talino. Jeigu čia diskusija vyksta apie naktinį frankenšteiną su dviem persėdimais - pardon, bet net nepagalvojau apie tokią nesąmonę.
Ne stovėti Rygoje, o atvažiuoti į Rygą 2 val nakties ir toliau važiuoti išlaipinus keleivius.
Tie kam patogiau atvykti į Rygą 5 ryto, gali tas 3 valandas praleisti Rygos stotyje (vietoj tas pačias valandas praleisti stovint traukinyje Kaune ir Šiauliuose tam, kad atvykti tą pačią 5 val ryto į Rygą).
Tuo tarpu kiti, galės palikti Rygos stotį tą 2 val.nakties, kuriems tai tiks.
Vietoj to, kad visi stovėtų tas papildomas tris valandas Kauno ir Šiaulių stotyse traukinyje, būtų, kad dalis galės tas pačias tris valandas stovėti Rygos traukinių stoties pastate, o kiti galės eiti į miestą.
Tai Tu pats pasiulei variantą stovėti Kauno ir Šiaulių stotyse tam, kad į Rygą atvykti 5 ryto.
Tai aš ir klausiu koks tokios pasiūlymo privalumas prieš nestovėjimą tose stotyse ir atvykimą į Rygą 2 val nakties (išleidimą keleivių ir iškart judėjimą toliau).
Kam geriau atvykti 5 vak į Rygą tas galės tas 3 val. prasėdėt Rygos stotyje, neverčiant be išimties visų keleivių tas pačias 3 valandas prasėdėt traukinyje Kaune ir Šiauliuose.
Ką žmonės veiks 3 valandas stotyje naktį ? Tai labai mažai kas tokiu traukiniu į Rygą ir važiuos. O turėti atskirus traukinius į Rygą ir į Taliną yra per didelė prabanga. Užvažiavimas į Kauną tik tam, kad užtempti laiką. Bet tai netolygu stovėjimui kelias valandas Rygoje. Kaune pastovėtų 15-20 min., Šiauliuose apie 10-15, ir toliau važiuotų. Jei atkreipi dėmesį, tai Vilniuje gilią naktį irgi jokio tarptautinių autobusų judėjimo nėra. Su lėktuvais lyginti nėra ko. Tai visai kitas dalykas, atskridus iš toli, galima ir naktį grįžti namo... Be to didelė dalis keleivių palieka automobilius parkinge...
Talino traukinyje svarbiausias Talinas. T.y. jei Ryga aplankoma 3 nakties - ką darysi. Kažkam gal tiks (kas nusileis 1:30 val. Rygoje ir norės vykti į Šiaulius), o kitiems bus kitas traukinys.
Akivaizdu, kad "miestų gatvėms siaurėjant" traukinys vienintelis turi šansą "centras - centras" greitinti kelionę. Autobusu jau nebepagreitinsi - tik lėtės judėjimo sparta.
Ryga yra sostinė ir didmiestis ir jį pravažiuoti naktį yra ne tai kad debiliška iš LTG rinkodaros požiūriu, bet ir nusikaltimas - neracionalus resursų panaudojimas ir keleivių praradimas/atbaidymas. Kuo Ryga atstumo požiūriu skiriasi nuo Klaipėdos? Niekuo. Tai kodėl nėra traukinių tarp Vilniaus ir Klaipėdos su atvykimu gilią naktį? Važiuoja TOKS autobusas naktinis, bet irgi atvykimas į Klaipėdą 4 val ryto.. Kas yra visiškas marazmas ne vasaros sezono metu. Vasarą dar priimtina. Tas pats ir su šito maršruto autobusu į Vilnių. Kaune būna apie 3 nakties... Naktį Kaune autobusų stotis nedirba.
Problema jei su persėdimu - kaip persėsti 02-04 val Valka/Valga, kai pats miegas. Išsibudinsi, šaltas nakties oras atgaivins, nebeužmigsi - viskas - kita diena kaip daužtas.
Teko važiuot naktiniu Sofija-Stambulas ir atgal šią vasarą, tai berods 2val reikėjo su tašėm eit į pasienį štampus rinkt ir į xray tašes dėt, tai miego buvo max 2 val. Na ir Bulgarijos pusėj 3 kartus beldžia pasus surenka, tada išdalina, tada facecontrol... bet nieko, energingai diena buvo praleista su daug vaikščiojimo
07:00 Vilnius (kaip ir su Talinu - nei per anksti, nei per vėlai)
Čia jeigu skaičiuotumėm, kad kelionė trunka maždaug 10 val., kaip skaičiuoja Verslo žinios. Jeigu kelionės trukmė mažesnė, galima pavėlinti išvykimą iš pirminio taško, kad į galutinį atvyktų daugiau mažiau padoriu laiku (ar traukinys iš Vilniaus į Rygą atvyks 00:40 ar pusvalandžiu vėliau - jokio skirtumo). Galima dar pridėti sustojimą Kaune, nes naktiniuose traukiniuose nėra didelio skirtumo ar valanda šen, ar valanda ten.
Bet kokiu atveju, šios diskusijos apie naktinį traukinį yra bevertės, tik šiaip įdomu paspekuliuoti. Jo nėra ir artimiausiu metu nebus, nebent nutiesus Rail Baltica galėtų atsirasti naktinis Varšuva-Talinas.
Problema jei su persėdimu - kaip persėsti 02-04 val Valka/Valga, kai pats miegas. Išsibudinsi, šaltas nakties oras atgaivins, nebeužmigsi - viskas - kita diena kaip daužtas.
Talino traukinyje svarbiausias Talinas. T.y. jei Ryga aplankoma 3 nakties - ką darysi. Kažkam gal tiks (kas nusileis 1:30 val. Rygoje ir norės vykti į Šiaulius), o kitiems bus kitas traukinys.
Akivaizdu, kad "miestų gatvėms siaurėjant" traukinys vienintelis turi šansą "centras - centras" greitinti kelionę. Autobusu jau nebepagreitinsi - tik lėtės judėjimo sparta.
Arba kodėl Rygoje turėtų ilgai stovėti naktį ir padaryti ją nei šiokia nei tokia visiems likusiems keleiviams, kurie važiuoja per Rygą?.
Ne stovėti Rygoje, o atvažiuoti į Rygą 2 val nakties ir toliau važiuoti išlaipinus keleivius.
Tie kam patogiau atvykti į Rygą 5 ryto, gali tas 3 valandas praleisti Rygos stotyje (vietoj tas pačias valandas praleisti stovint traukinyje Kaune ir Šiauliuose tam, kad atvykti tą pačią 5 val ryto į Rygą).
Tuo tarpu kiti, galės palikti Rygos stotį tą 2 val.nakties, kuriems tai tiks.
Vietoj to, kad visi stovėtų tas papildomas tris valandas Kauno ir Šiaulių stotyse traukinyje, būtų, kad dalis galės tas pačias tris valandas stovėti Rygos traukinių stoties pastate, o kiti galės eiti į miestą.
Tai aš irgi klausiu - Ryga tik šiaip miestas, ar vienas iš trijų pagrindinių punktų tokio traukinio maršrute? Tai kodėl atvykimas į Rygą ir išvykimas iš jos turi būti nepatogiu laiku? .
Tai Tu pats pasiulei variantą stovėti Kauno ir Šiaulių stotyse tam, kad į Rygą atvykti 5 ryto.
Tai aš ir klausiu koks tokios pasiūlymo privalumas prieš nestovėjimą tose stotyse ir atvykimą į Rygą 2 val nakties (išleidimą keleivių ir iškart judėjimą toliau).
Kam geriau atvykti 5 vak į Rygą tas galės tas 3 val. prasėdėt Rygos stotyje, neverčiant be išimties visų keleivių tas pačias 3 valandas prasėdėt traukinyje Kaune ir Šiauliuose.
Tai aš ir klausosi kodėl tu siūlai geriau stoviniuoti Kaune ar Šiauliuose, kad Rytoj būti 5 ryto vietoj to, kad nestoviniuoti ir Rygoje būti pvz 2 nakties.
Tai aš irgi klausiu - Ryga tik šiaip miestas, ar vienas iš trijų pagrindinių punktų tokio traukinio maršrute? Tai kodėl atvykimas į Rygą ir išvykimas iš jos turi būti nepatogiu laiku? Arba kodėl Rygoje turėtų ilgai stovėti naktį ir padaryti ją nei šiokia nei tokia visiems likusiems keleiviams, kurie važiuoja per Rygą? Apie tai, kad tokius keleivius galima sukišti į atskirus vagonus, iš kurių niekas neįlips ar neišlips, negali būti ir kalbų, nes tai nesąmonė. Atsiras rūkaliai, atsiras norintys pasivaikščioti po miestą ir t.t. Kas uždraus jiems išlipti? Kaip uždraus? Kas dėl rūkymo, tai tokioje ilgoje kelionėje vis tiek bus rūkoma tambure ir jokie palydovai to neuždraus.
jeigu nebutu jokiu "tik 2 persedimu" ir butu kazkokia nors mini kupe galimybe, garantuoju, kad marsrutas butu labai populiarus - tiek tarp vyresniu zmoniu kaip nostalgija paauglystes kelionems po buvusia SSRS, tiek jaunimui (Vakaruose ilgos keliones traukiniu labai stipriai populiareja tarp jaunesniu zmoniu - jos laikomos smagesnemis ir maziau prisidedanciomis prie klimato atsilimo, laiko klausimas kada ateis tokios mados ir i Lietuva, ypac jeg bus kokos minimalios salygos uztikrintos.), tiek tarp po Baltijos salis keliaujanciu kuprinetoju. Net tas isvykimas 3 val is Rygos neatrodo kokia tragedija - bus tikrai norinciu tureti pilna diena Rygoje, pasedeti bare ir tada ramiai grizti. Bet, kaip ir sakau, dvi salygos - jokiu "patogiu" persedimu ir galimybe pasiimti kupe nors su kokiais minimaliais patogumais.
Tai akivaizdu, aš kalbėdamas apie naktinį traukinį automatiškai turiu galvoje, kad tai būtų vienas nepertraukiamas traukinys su kupe, gultais, mini restoranu ir t. t. Ir beveik neabejoju, kad keleivių tikrai būtų. Tačiau šis projektas šiandien nėra įgyvendinamas, nes nėra tam reikiamų riedmenų ir sutarimo tarp Lietuvos, Latvijos ir Estijos traukinių kompanijų.
07:00 Vilnius (kaip ir su Talinu - nei per anksti, nei per vėlai)
Čia jeigu skaičiuotumėm, kad kelionė trunka maždaug 10 val., kaip skaičiuoja Verslo žinios. Jeigu kelionės trukmė mažesnė, galima pavėlinti išvykimą iš pirminio taško, kad į galutinį atvyktų daugiau mažiau padoriu laiku (ar traukinys iš Vilniaus į Rygą atvyks 00:40 ar pusvalandžiu vėliau - jokio skirtumo). Galima dar pridėti sustojimą Kaune, nes naktiniuose traukiniuose nėra didelio skirtumo ar valanda šen, ar valanda ten.
Bet kokiu atveju, šios diskusijos apie naktinį traukinį yra bevertės, tik šiaip įdomu paspekuliuoti. Jo nėra ir artimiausiu metu nebus, nebent nutiesus Rail Baltica galėtų atsirasti naktinis Varšuva-Talinas.
jeigu nebutu jokiu "tik 2 persedimu" ir butu kazkokia nors mini kupe galimybe, garantuoju, kad marsrutas butu labai populiarus - tiek tarp vyresniu zmoniu kaip nostalgija paauglystes kelionems po buvusia SSRS, tiek jaunimui (Vakaruose ilgos keliones traukiniu labai stipriai populiareja tarp jaunesniu zmoniu - jos laikomos smagesnemis ir maziau prisidedanciomis prie klimato atsilimo, laiko klausimas kada ateis tokios mados ir i Lietuva, ypac jeg bus kokos minimalios salygos uztikrintos.), tiek tarp po Baltijos salis keliaujanciu kuprinetoju. Net tas isvykimas 3 val is Rygos neatrodo kokia tragedija - bus tikrai norinciu tureti pilna diena Rygoje, pasedeti bare ir tada ramiai grizti. Bet, kaip ir sakau, dvi salygos - jokiu "patogiu" persedimu ir galimybe pasiimti kupe nors su kokiais minimaliais patogumais.
07:00 Vilnius (kaip ir su Talinu - nei per anksti, nei per vėlai)
Čia jeigu skaičiuotumėm, kad kelionė trunka maždaug 10 val., kaip skaičiuoja Verslo žinios. Jeigu kelionės trukmė mažesnė, galima pavėlinti išvykimą iš pirminio taško, kad į galutinį atvyktų daugiau mažiau padoriu laiku (ar traukinys iš Vilniaus į Rygą atvyks 00:40 ar pusvalandžiu vėliau - jokio skirtumo). Galima dar pridėti sustojimą Kaune, nes naktiniuose traukiniuose nėra didelio skirtumo ar valanda šen, ar valanda ten.
Bet kokiu atveju, šios diskusijos apie naktinį traukinį yra bevertės, tik šiaip įdomu paspekuliuoti. Jo nėra ir artimiausiu metu nebus, nebent nutiesus Rail Baltica galėtų atsirasti naktinis Varšuva-Talinas.
Traukiniui sustojus, kils noras išlipti, vaikščioti, rūkyti, pradės triukšmą kelti, nebus ramybės net ir tiems, kurie kantriai lauks ir t.t. Bus bloga naktis ir tiems, kurie važiuos iki Talino. Niekur taip nedaroma. Traukinys gali laukti, bet keleiviai išlipa iš karto atvykus. Šiaip išvykimas iš Rygos 5 val irgi per ankstyvas. Optimaliausia būtų 5.45-6 val. val. Nes kitaip keleiviams iš Rygos nepatogu, sunku atvykti į stotį be VT, kas irgi atbaidytų dalį potencialių keleivių...
Tai aš ir klausosi kodėl tu siūlai geriau stoviniuoti Kaune ar Šiauliuose, kad Rytoj būti 5 ryto vietoj to, kad nestoviniuoti ir Rygoje būti pvz 2 nakties.
Kad ir kaip bežiūrėtum - du persėdimai nėra normalu. Atstumai tokie, kad drąsiai galėtų būti arba tiesioginis traukinys, arba vienas persėdimas Rygoje. Keleivių bus, žinoma, bet tikrai netaps transporto sensacija.
Kita vertus, sveikinimai Lietuvos geležinkeliams, nes, susidariau įspūdį, būtent lietuviai bando pralaužti ledus ir gerai bent jau tiek, kad jungtis atsiranda.
Anais laikais esu važiavęs traukiniu iš Kauno Rygon panašiu grafiku. Išvažiavome apie pusiaunaktį, Rygoje buvom turbūt apie 5 ryto. Ar traukinys kažkur ilgesniam laikui buvo sustojęs - nepamenu.
Tada Ryga atrodė didelis, toli esantis miestas. Dabar - eilinis miestas už poros valandų kelio automobiliu.
Tas traukinys, kaip ir Vilnius-Klaipėda turbūt užvažiuodavo į Kauną, kur tuirėdavo bent 30 min. sustojimą kol apvažiuos šilumvežis.
Galima. Bet yra pageidavimas kuo vėliau išvykti iš Vilniaus, bet kartu atvykti į Rygą priimtinu laiku vakare, o ne gilią naktį. 18.30-19.00 yra optimaliausias laikas atvykimui į Rygą 23.00. Bet būtų gerai, kad galima būtų iš Vilniaus išvažiuoti ir 22.00. Tuomet Ryga prapuola, net su užvažiavimu į Kauną... Galima stovėti Kaune, išvykstant iš Kauno kokią 23.50. tada stovėti Šiauliuose gerą pusvalandį ir į Rygą ištempti atvykimą 5 valandai. Bet tada Talinas gautųsi tik apie pietus...
Anais laikais esu važiavęs traukiniu iš Kauno Rygon panašiu grafiku. Išvažiavome apie pusiaunaktį, Rygoje buvom turbūt apie 5 ryto. Ar traukinys kažkur ilgesniam laikui buvo sustojęs - nepamenu.
Tada Ryga atrodė didelis, toli esantis miestas. Dabar - eilinis miestas už poros valandų kelio automobiliu.
Traukiniui sustojus, kils noras išlipti, vaikščioti, rūkyti, pradės triukšmą kelti, nebus ramybės net ir tiems, kurie kantriai lauks ir t.t. Bus bloga naktis ir tiems, kurie važiuos iki Talino. Niekur taip nedaroma. Traukinys gali laukti, bet keleiviai išlipa iš karto atvykus. Šiaip išvykimas iš Rygos 5 val irgi per ankstyvas. Optimaliausia būtų 5.45-6 val. val. Nes kitaip keleiviams iš Rygos nepatogu, sunku atvykti į stotį be VT, kas irgi atbaidytų dalį potencialių keleivių...
Galima. Bet yra pageidavimas kuo vėliau išvykti iš Vilniaus, bet kartu atvykti į Rygą priimtinu laiku vakare, o ne gilią naktį. 18.30-19.00 yra optimaliausias laikas atvykimui į Rygą 23.00. Bet būtų gerai, kad galima būtų iš Vilniaus išvažiuoti ir 22.00. Tuomet Ryga prapuola, net su užvažiavimu į Kauną... Galima stovėti Kaune, išvykstant iš Kauno kokią 23.50. tada stovėti Šiauliuose gerą pusvalandį ir į Rygą ištempti atvykimą 5 valandai. Bet tada Talinas gautųsi tik apie pietus...
Kokiu tikslu stovėti? Ta prasme pastovėti galima ir Rygoje atvykus stotyje iki tos 5 val. Ir tuo pačiu dalis žmonių, kuriem tinka atvykimas pvz 2 val nebus priversti stovėti iki tos 5 val.
Tai o tiesiog pastovėt kokioje nors stoty tarp Rygos ir Talino negalima? Ir atvykti į Taliną 7 val. ryto.
Galima. Bet yra pageidavimas kuo vėliau išvykti iš Vilniaus, bet kartu atvykti į Rygą priimtinu laiku vakare, o ne gilią naktį. 18.30-19.00 yra optimaliausias laikas atvykimui į Rygą 23.00. Bet būtų gerai, kad galima būtų iš Vilniaus išvažiuoti ir 22.00. Tuomet Ryga prapuola, net su užvažiavimu į Kauną... Galima stovėti Kaune, išvykstant iš Kauno kokią 23.50. tada stovėti Šiauliuose gerą pusvalandį ir į Rygą ištempti atvykimą 5 valandai. Bet tada Talinas gautųsi tik apie pietus...
Deja, latviai, estai visus vagonus jau nurašė, pardavė. LTG irgi neturi pakankamai vagonų. Tų, kurie važiuoja Vilnius - Klaipėda per mažai net ir Klaipėdos maršrutui vasaros metu. Be to iš jų kupė gal tik 5 ar 6, ar netgi 4. Plackartinių nėra jau seniai.
Deja, jokio kitokio varianto nėra. Atstumai tokie, kad kitaip nenuvažiuosi. Arba variantas - ankstyvas vakarinis iš Vilniaus kažkur 18.30 val., atvykimas į Rygą 23.00, atvykimas į Taliną 5-6 ryto. Visais kitais atvejais Ryga gaunasi gilią naktį. Autobusinis variantas irgi tik toks. Arba Ryga gilią naktį...
Tai o tiesiog pastovėt kokioje nors stoty tarp Rygos ir Talino negalima? Ir atvykti į Taliną 7 val. ryto.
Komentuoti: