Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Geras. O kokiu tvarkaraščiu važiuoja?
    Vieną kartą į savaitę.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Tik primenu, kad čia diskusija apie Talino kryptį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Traukiniai Maskva - Nizza, Maska - Paryžius sėkmingai vekia, nors skrydžiai yra dvigubai/trigubai pigiau...
    Geras. O kokiu tvarkaraščiu važiuoja?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O autobusu per Baltarusiją važiuojant vizos nereikia? Autobusu per Lenkiją į Kijevą yra pornografija. Važiuoti galima, bet kelionė truks daugiau nei parą ir reikės persėsti Varšuvoje. Kažkiek pigiau nei autobusas + Baltarusijos viza ar traukinys + viza, bet laiko prasme trigubai ilgiau nei autobusu per Baltarusiją ir 1,5 karto ilgiau nei traukiniu. Traukinys šiaip jau skirtas Ukrainos piliečiams, o ne Pabaltijo.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 12:55.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Kokiems 99% lietuvių traukinio variantas atkrenta dėl Baltarusijos vizos reikalavimo (tiek pinigine, tiek papildomų reikalų prasme. Šiuo atyžvilgiu, net ir važiavimas autobusu (kuris komforto prasme visiškai pralaimi viskam) yra patogesnis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Tai gal estai nelabai tikėjo, kad ukrainiečiams pavyks įgyvendinti šį sumanymą, o dabar kai mato, kad veikia, tai gal irgi prisijungs?
    Reikalas ne tikėjime. Estija, Lietuva ir Latvija nieko nepraranda - gauna mokestį už infrastruktūrą ir trauką. Gali nors ir visai be keleivių važinėti - visi nuostoliai atitenka UZ.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.
    Pigus tik be bagažo. O jei su bagažu, tada kaina panaši. Greitis nesvarbu, nes iš vieno į kitą Ukrainos galą irgi reikia važiuoti apie pusę paros ar net daugiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 11:30.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.
    Traukiniai Maskva - Nizza, Maska - Paryžius sėkmingai vekia, nors skrydžiai yra dvigubai/trigubai pigiau...

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.
    „Kol kas šio keleivinio traukinio rentabilumas beveik nulinis, tačiau įvertinant tai, kad maršrutas atidarytas neseniai, o dabar – „žemasis sezonas“, projektą galima laikyti sėkmingu“, – pabrėžė „Ukrzaliznycia“ atstovas.

    Suprask kaip nori. 15min rašė, kad apie 2,1 tūkst keleivių pervežti į abi puses skaičiuojant per 8 reisus. Tai apie 130 keleivių į vieną pusę / reisui?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Tai gal estai nelabai tikėjo, kad ukrainiečiams pavyks įgyvendinti šį sumanymą, o dabar kai mato, kad veikia, tai gal irgi prisijungs?
    Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Tai gal estai nelabai tikėjo, kad ukrainiečiams pavyks įgyvendinti šį sumanymą, o dabar kai mato, kad veikia, tai gal irgi prisijungs?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Kai iš pradžių tarėsi dėl traukinio, tai estams jis netiko. O dabar nori. Deja, kažin ar kas pavyks. Po pirmųjų kelių reisų gan nemažo anšlago traukinys važinėja beveik tuščias... Ryanair už 25 eurus paleido reisus nuo rudens Vilnius - Kijevas. Berods 3 kartus per savaitę. Tiesa, reisas į Borispolį, ne Žulianus.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.27, 19:39.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą

    O ką daryt su kasom naktį. Negi samdys papildomas kasininkes dėl 1 traukinio?.
    Kasininkų problemas sprendžia bilietų pardavimo automatai.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Va kokia naujiena:

    Ukrainos geležinkeliai ketina keleivinio traukinio Kijevas-Ryga per Minską ir Vilnių, kuris pradėjo kursuoti rugsėjo pabaigoje, maršrutą pratęsti iki Talino.
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5Y4yflqWO

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien iš Rygos į Taliną važiavom autobusu. Vienas vargas - bilietų ne visiems autobuse užteko, dėl kelio remonto vėlavo 35 min.
    Būtume geriau rinkesis kelione traukiniu, tuo labiau kai kelionė iki Tartu paleidus ekspresą šiemet sutrumpėjo per 1:40 val. Viso kelionė būtų trukus 6:20 kai autobusu 5 val. (bet patogumas kai Estijoje važiuoja vien nauji traukiniai nepalyginamas). Jei ir likusiame ruože Tartu-Valga-Ryga važiuotų ekspresas kelionė iki Talino netruktų ilgiau 5 val.
    https://pilet.elron.ee/en/Schedule?f...ate=09.07.2014

    Vienu žodžiu, susisiekimo traukiniu tarp sostiniu reikia verkiant.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Net ir Lietuvoje autobusas Daugpilis - Zarasai yra priemiestinis Latvijos autobusas...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Na taip, palyginimui DB Štėtinas-Berlynas yra vietinis.
    Vokiečiai mažose stotelėse naujojo Štėtino pavadinimo nepripažįsta - rašo kaip buvo įpratę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei kerta sieną, nebūtinai tarptautinis. Gali būti ir priemiestinis ar vietinis. Jei būtų sudetintas, tai estų traukinys lauktų vėluojančio latvių traukinio tiek, kiek reikia. Arba būtų organizuotas autobusas. Dabar gi estų traukinys nelauks net maždaug 15 minučių vėluosiančio traukinio iš Rygos.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Čia ne man sakyk, referuoju kas buvo skelbiama stotyje per garsiakalbį.
    Suderintas su estų jau keli metai ir paieškos sistema tai rodo.
    Formaliai jei kerta sieną (o taip ir yra iš tiesų) tai tikrai tarptautinis (palyginimui Varšuva-Šeštokai).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Joks jis ne tarptautinis. Dar daugiau, jis nėra suderintas su estų traukiniu. Tiksliau suderinimas tik formalus. Realiai kitą savaitę latvių traukinys vėluos, o estų traukinys nelauks. Apie tai ja pranešta.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien vaikščiojant po Rygos geležinkelio stotį apie 13 val. per garsiakalbius pranešinėjo apie tarptautinio traukinio Nr. 854 Ryga-Valga 13:11 val. išvykimą 3 kalbomis (latvių, rusų, anglų).
    Taigi, šis maršrutas perdarytas tarptautiniu.

    http://www.1188.lv/satiksme/vilcieni...0&ttype=train#

    Komentuoti:

Working...
X