Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimątokioje kelionėje tarp 9 ir 10 valandų skirtumo beveik nėra. Tačiau traukinyje gali laisvai pasivaikščioti, pavalgyti, pagerti kavos. Taip pat važiuoji daug ramiau ir lygiau - nėra jokių duobių kelyje, lenkimų, nenumatytų kamščių ir t.t.
Šiaip, kam tie latviai reikalingi, jei negalim su Pesa iki Talino važiuoti, tai bent iki Latcvijos/Estijos sienos.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.12.12, 05:37.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Aš be persėdimų turėjau omeny, bet tiesiog jei nori iš Vilniaus išvykti logišką valandą naktiniam traukiniui ir į Taliną atvykti irgi logišką valandą, gaunasi kad Rygoje valanda nelabai logiška. Mano manymu iš Vilniaus išvažiuoti kažkur tarp 21 ir 23 valandos reiktų kad į Taliną atvykti kažkur tarp 6 ir 8 valandos. Rezultate Ryga būtų kažkur tarp 1 ir 3 valandos, kas nemanau kad yra malonus laikas ir atvykimui, ir išvykimui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
tokioje kelionėje tarp 9 ir 10 valandų skirtumo beveik nėra. Tačiau traukinyje gali laisvai pasivaikščioti, pavalgyti, pagerti kavos. Taip pat važiuoji daug ramiau ir lygiau - nėra jokių duobių kelyje, lenkimų, nenumatytų kamščių ir t.t.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
VZ.LT 2024.10.11
Derinamas maršrutas Vilnius-Talinas: tektų važiuoti trimis traukiniais
Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t. y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.
Kitu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas, pažymima pranešime.
VŽ skaičiavimu dabartinėmis sąlygomis kelionė traukiniu Vilnius-Talinas, neskaičiuojant laiko, skirto persėdimui, truktų apie 10 val. 20 min. Tiesioginė kelionė tarptautiniais autobusais tarp dviejų sostinių trunka apie 8,5-9 valandas, o tiesioginis skrydis 1 val. 10 min.
Vien traukiniu nuvykti iš Vilniaus į Taliną tuo pačiu maršrutu (Vilnius-Ryga-Valga-Tartu-Talinas) įmanoma ir dabar, tačiau dėl nesuderintų tvarkaraščių Latvijoje tektų ieškotis nakvynės.
https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...is-traukiniais
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
aš ir nesakau, kad naktinis su persėdimais.. EU zonoj neturėtų būt jokių kliūčių lietuviškam traukiniui važiuoti per EU teritoriją, ypač plačiąja vėže.. išvis tas maršrutas su trijų valstybių traukiniais yra absurdiškas ir jau seniausiai turėtų būt suderintas su persėdimais
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia labai gerai pasirodo John Worth keliamos problemos dėl tarptautinių pervežimų EU. Problemos kyla, nes nėra vieno atsakingo body, o skirtingų šalių valdžios ir geležinkelių kompanijos kaldrą traukia į savo pusę arba tiesiog šiaip trukdo dėl neaiškių priežasčių (Latvijos pavyzdys). Problemą galėtų bent jau pabandyti spręsti EU. Nebūtinai lazdos būdu, bet kad ir morkos būdu, pavyzdžiui, 85% (ar kažkokiu kitu visiems patraukliu tarifu) subsidijuojant tarptautinius maršrutus tarp šalių sostinių ar didžiųjų miestų. Kitaip bus labai sunku turėti realiai veikiantį servisą, nors iš infrastruktūros pusės tam didelių kliūčių kaip ir nėra.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nelabai kaip naktinis veikia. Nebent atmetus sustojimą Rygoje, nes nesigauna logišku laiku naktiniam traukiniui, niekas antrą nakties iš traukinio lipti ir ieškoti viešbučio nenori. O grynai Vilnius-Talinas tai nemanau kad daug paklausos.
Komentuoti:
-
Na tai naktinis irgi kažkada buvo. 90-tųjų gale/00-ųjų pradžioj buvo Balti Express - Talinas-Šeštokai. Suderintas su lenkais toliau iki Varšuvos. Yra atskira tema netgi apie tai:
https://www.miestai.net/forumas/foru...i-var%C5%A1uva
Tvarkaraštis 1996. Panašu, kad buvo iki 6 vagonų - vienas miegamasis ir netgi vienas restoranas. Šaltinis (RU): https://forum.tr.ru/read.php?7,856122,856135
Foto: https://www.parovoz.com/newgallery/p...=557626&LNG=EN
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Deja, latviai, estai visus vagonus jau nurašė, pardavė. LTG irgi neturi pakankamai vagonų. Tų, kurie važiuoja Vilnius - Klaipėda per mažai net ir Klaipėdos maršrutui vasaros metu. Be to iš jų kupė gal tik 5 ar 6, ar netgi 4. Plackartinių nėra jau seniai.
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nelabai kaip naktinis veikia. Nebent atmetus sustojimą Rygoje, nes nesigauna logišku laiku naktiniam traukiniui, niekas antrą nakties iš traukinio lipti ir ieškoti viešbučio nenori. O grynai Vilnius-Talinas tai nemanau kad daug paklausos.
Vilnius 17:30
Kaunas 18:45 (lokomotyvo važiavimo krypties keitimas) 15 min stovi
Ryga 22:30 15 min stovi
Valga 00:30 10 min stovi
Tartu 02:00 15 min stovi
Talinas 05:00 atvykimas
Surašiau ne visas stotis nes tiesiog noriu parodyti, kad dideliuose miestuose gaunasi visai padoriu laiku būti (na gal išskyrus Tartu kur problema išsprestu koks naktinis reisas nuo stoties iki miesto pakraščio)
Komentuoti:
-
1992 m. daugiau nėra. Yra dar vienas Ryga - Talinas, bet jis Taline buvo 9.30. Gal vėliau 1992 m. vasarą paleistas Balti Ekspress ir atvažiuodavo į Taliną apie 7.00. Bet ar tikrai 1992?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąBET - mano kuklia nuomone, tai turėjo būt maršrutas be persėdimų ir naktinis, tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Tada "makes sense" taip sakant..
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ne visiems reikia iki Talino, gal kam reikia iki Tartu ar Valgos, tada jau kitaip su lėktuvu skaičiuosi. Traukinys juk planuoja stoti mažuose mėsteliuose ir čia jo privalumas. Kitas dalykas - žinau bent kelis žmones, kurie bijo skraidyt ir visada renkasi kitus keliavimo būdus, bus jiems puiki proga.
BET - mano kuklia nuomone, tai turėjo būt maršrutas be persėdimų ir naktinis, tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Tada "makes sense" taip sakant..
- 6 patinka
Komentuoti:
-
siuo metu Airbaltic vyksta akcija plius sausis-vasaris labiausiai low season kaip imanoma. Normali kaina one way 60-80 euru, bet vasara ar ilgaisiais savaitgaliais buna ir brangiau
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.
Tokio ilgio kelionėje pusvalandis šen ar ten daug mažiau svarbus palyginus su kelionės traukiniu komforto privalumais prieš autobusą.Paskutinis taisė Ignalina; 2024.12.10, 14:29.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei tiesiai perkant iš avialinijų bilietus, tai 36 Eur daugumoje dienų. 10 val. traukinys važiuos tik tiek, kiek valstybė subsidijuos, neturi konkurencijos tokiais greičiais važiuodamas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu nevisai 35 Eur. Ir, žinoma, be didelio bagažo. Aš čia, žinoma, nesakau, kad važiuotiu traukiniu efektyviau būtų Vilnius-Talinas, bet meluoti apie skrydžių kainas irgi nėra gražu.
Vilnius-Tallinn, one way, December 2024 - January 2025
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.
Vilnius-Tallinn, one way, December 2024 - January 2025
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: