Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Tai, kad abi problemas vežėjai žino ir sprendžia. Bus ir tik vienas persėdimas, ir bendras bilietas.
    Dar ir estams baigus remontus pagreitės per valandą-pusantros.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kai važiuoji Lietuvoje autobusu, tolimuoju susisiekimu, tarkim 6 val., tai irgi nebūna maisto. Ir net su wc sudėtinga.

    Baikite kabinėtis.
    Kaina visos kelionės gaunasi apie 50eur. Su tokiomis kainomis kabinėtis nematau problemų. Autobusai gerokai pigesni, ir aš su jais ilgiau nei ~2 valandas važinėti ne fanas, nes tiesiog nepatogu. Traukinyje galima padaryti kad būtų malonu keliauti. Šiuo maršrutu šiuo metu to nėra, tai reikėtų pataisyti, dėl ko ir rašau kaip yra ir kas yra taisytina. Dabar važiavimas šiauriau Rygos yra nemalonus ilgai užtrunkantis reikalas, kurį reikėtų ištaisyti, ir kabinėjuosi būtent dėl to kad jis būtų ištaisytas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kai važiuoji Lietuvoje autobusu, tolimuoju susisiekimu, tarkim 6 val., tai irgi nebūna maisto. Ir net su wc sudėtinga.

    Baikite kabinėtis.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Savaitgalį pasivažinėjau šiuo maršrutu. Realiai neatrodo kad daug žmonių juo naudojosi (sakyčiau penktadienį į Estiją gal ~10 žmonių, sekmadienį į Latviją gal ~20).

    ViVi traukinys penktadienį buvo ne per blogiausias
    Click image for larger version  Name:	20250110_111229.jpg Views:	1 Size:	1,12 MB ID:	2176370

    Bet ViVi traukinį sekmadienį pavadinčiau tragedija
    Click image for larger version  Name:	20250112_140101.jpg Views:	1 Size:	1,31 MB ID:	2176371

    Elron traukinys gerokai patogesnis, tačiau irgi nepavadinčiau jo labai tinkamu ilgoms kelionėms (nuotraukoje pirma klasė).

    Click image for larger version  Name:	20250110_135553.jpg Views:	1 Size:	1,16 MB ID:	2176372

    Irgi iš patogumo pusės, kažkokio maisto galima gauti tik LTG Link traukinyje, o persėdimai ganėtinai trumpi, tad nelabai norisi eiti ieškoti per juos kažko užkasti. Kadangi kelionė sumoje ~10 valandų, tai kažko užvalgyti per ją norisi, bet vienintelis variantas dabar yra pačiam kažką įsidėti, kas kiek erzina.

    Realiai nerekomenduočiau tokios kelionės iki kol nebus pakeistas traukinys iki Valgos su modernesne Pesa, ir net tada, su bilietais yra truputi žaidimosi daugiau nei norėtūsi kad visus nusipirkti, kas gana nemažas vargas išsiaiškinti jei daug traukiniais nevažinėji, dėl ko labai reikia kad susitvarkytų vežėjai vieno bilieto sprendimą - tada būtų daugmaž tinkama kelionė.



    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Bendrai nuotaikai sukurti, tai svarbu antraštėje du kart pakartoti akcentą "ilga kelionė". Po to, net nesinori skaityti, nes iškart matosi jog bus šališkas rašinėlis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Kažkas praktiškai išbandė kelionę į Taliną ir ne itin patogų bilietų įsigijimą - kai ir darbuotojai ne iš karto gali atsakyti, kaip nusipirkti visus bilietus.

    15min.lt 2025.01.08
    Vilniaus–Talino traukinio maršrutas: ilga kelionė, nepigūs bilietai, ilga kelionė ir sudėtingas įsigijimas
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...as-667-2372288

    Komentuoti:


  • Bergrobbe
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    LV naujienų reportažas RU kalba.

    Pagal LV, ~nuo vasario vidurio Pesa važiuos iki Valgos. Šias metais planuojama kad Estai baigs geležinkelio remonta, kelias sutrumpės ~1,5val.

    Kaip suprantu kitais metais kelionė truks 8-8.5 val?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Geriau toks negu jokio. Matosi, kad vadovė atėjo iš Maksimos, matomai parodė lyderystę, truputį paspaudė latvius, ir siekia tikslų čia ir dabar.
    Berlynas ir Daugpilis pakeliui
    sutinku , matosi kad investuojama i experience ir paslaugas.

    per kaledas, turejau 2 valandas iki autobuso , tai spec iejau pasdet i traukiniu stoti ir kavos pagert, nes autobusuose kazkoks bardakas, bomzai, kvapai, miega ant suoliuku ir tt .

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Geriau toks negu jokio. Matosi, kad vadovė atėjo iš Maksimos, matomai parodė lyderystę, truputį paspaudė latvius, ir siekia tikslų čia ir dabar.
    Berlynas ir Daugpilis pakeliui

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    LV naujienų reportažas RU kalba.

    Pagal LV, ~nuo vasario vidurio Pesa važiuos iki Valgos. Šias metais planuojama kad Estai baigs geležinkelio remonta, kelias sutrumpės ~1,5val.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Anot K. Meidės, paprastai tarptautinio maršruto suderinimas trunka ilgiau nei metus, šiuo atveju trims šalims pavyko tvarkaraščius suderinti per pusmetį, tačiau vieningo bilietų pardavimo sprendimo, leidžiančio įsigyti bilietus patrauklesne kaina, dar teks palaukti, nes tai yra susiję su skirtingų šalių mokestiniais reikalavimais ir kiekvieno vežėjo IT sistemų suderinamumo galimybėmis.

    ...

    Trijų šalių vežėjų įmonių vadovai susitikimo metu susitarė, kad vieningas bilietų pardavimo sprendimas, kuris leis įsigyti bilietus patrauklesne kaina, keleiviams bus pristatytas šių metų pirmą ketvirtį, Planuojama, kad per šį laiką susisiekime nuo Vilniaus iki Talino turėtų likti tik vienas persėdimas.
    https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...aus-iki-talino

    Baikit žliumbt.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kažkokia mada spaudos tarnyboms publikuoti informaciją pavadintą neteisingais žodžiais. Koks čia maršrutas, jei reikia važiuoti su persėdimais ir pirkti atskirus bilietus? Galėtų tada skelbti, kad startuoja maršrutas Vilnius - Londonas, nes pirkdamas atskirus bilietus, bei persėsdamas kelis kartus galiu ir iki šio miesto nuvažiuoti. Ne veltui daug kas juokiasi iš tokio maršruto, kuris nėra joks maršrutas, o tik suderinti traukinių tvarkaraščiai sudarantys galimybę nuvažiuoti kaip įmanoma greičiau.
    patys LTG Link tą vadina maršrutu.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Jau buvo visa tai aptarta ne per vieną puslapį, gal būtų galima nebesikartoti?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O kas pakels šuniui uodegą?
    Kad bent būtų dėl ko kelti tą uodegą. Nes jeigu žiūrėti kaip į maršrutą, tai toks maršrutas neatlaiko jokios kritikos. Jeigu tai būtų transluojama kaip jungtinė susisiekimo galimybė, kas realiai ir yra, tai būtų/yra geras žingsnis susisiekimo tarp Baltijos valstybių sostinių gerinimui.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kažkokia mada spaudos tarnyboms publikuoti informaciją pavadintą neteisingais žodžiais. Koks čia maršrutas, jei reikia važiuoti su persėdimais ir pirkti atskirus bilietus?
    O kas pakels šuniui uodegą?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kažkokia mada spaudos tarnyboms publikuoti informaciją pavadintą neteisingais žodžiais. Koks čia maršrutas, jei reikia važiuoti su persėdimais ir pirkti atskirus bilietus? Galėtų tada skelbti, kad startuoja maršrutas Vilnius - Londonas, nes pirkdamas atskirus bilietus, bei persėsdamas kelis kartus galiu ir iki šio miesto nuvažiuoti. Ne veltui daug kas juokiasi iš tokio maršruto, kuris nėra joks maršrutas, o tik suderinti traukinių tvarkaraščiai sudarantys galimybę nuvažiuoti kaip įmanoma greičiau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2025.01.06
    Startuoja traukinių maršrutas iš Vilniaus į Taliną su persėdimais
    Lietuvos, Latvijos ir Estijos vežėjams – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – suderinus traukinių tvarkaraščius, keleiviai per 10 valandų iš Vilniaus į Taliną ar atgal galės nuvykti su dviem persėdimais – Rygoje ir Latvijos bei Estijos pasienio mieste Valgoje.
    Traukiniai šiuo maršrutu vyks kasdien: iš Talino jie išvyks 10.25 val. ir į Vilnių atvyks 21 val., o iš Vilniaus išvyks 7.05 val. ir Taline bus 17.35 val. (...)

    „LTG Link“ teigimu, kol kas keleiviai turės įsigyti atskirus bilietus kiekvienoje šalyje, tačiau visi trys vežėjai siekia kuo greičiau sukurti bendrą bilietų įsigijimo platformą.(...)

    https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...dimais-1206567

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Manau LG kainų nekėlė, nes lietuviai labiausiai suinteresuoti, kad būtų Vilnius - Talinas. Tačiau yra algos, yra sąstato nusidėvėjimas ir pan.

    Pats maršruto buvimas - jau parodymas Europai, kad toks maršrutas yra su sena vėže ir visi laukia naujos. Kartu ateis lėšos papildomos

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaip ir spėjau, pirmasis persėdimas bus orinis.


    Latvia will rent a train for Vilnius-Riga-Tallinn railway route for 117 thousand a year

    Svarbiausios dalys, mašininis vertimas:


    Latvia will rent a train for Vilnius-Riga-Tallinn railway route for 117 thousand a year | tv3.lv
    Sveikintina!

    bet nelabai suprantu koks yra tikslas rašyti kainą straipsnyje. Ar čia daug ar mažai? Nuoma nuo Jelgavos iki Valgos ar nuo Rygos iki Valgos? Ar įeina kuras į kainą?

    Nes jei čia nuoma nuo Rygos iki Valgos be dyzelino tai ganėtinai brangokai, apie 320 EUR per dieną.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kaip ir spėjau, pirmasis persėdimas bus orinis.


    Latvia will rent a train for Vilnius-Riga-Tallinn railway route for 117 thousand a year

    Svarbiausios dalys, mašininis vertimas:
    Latvia will rent a train from Lithuania for the Vilnius-Riga-Tallinn railway connection for approximately 117,000 euros per year, so that the train of the Lithuanian passenger train carrier "LTG Link" from Vilnius to Riga can continue its journey to Valga and back, the Public Transport Council has decided.
    ...
    Initially, there will be a transition period, during which two transfers will have to be made - in Riga and Valga. However, the decision of the Public Transport Council adopted on Wednesday provides for support for the introduction of new rolling stock in rail transport from January 2025 or later in accordance with the course of the necessary preparatory measures of JSC "Pasažieru vilciens" (PV) and in the future transfers in Riga will no longer be required.
    ...
    It was also explained at the meeting that the entire connection will not be possible at the moment without a transfer to Valga, as this is the position of the Estonian side, however, negotiations are underway so that the train travels without connecting from Vilnius via Riga to Tartu, as well as later to Tallinn.
    Latvia will rent a train for Vilnius-Riga-Tallinn railway route for 117 thousand a year | tv3.lv

    Komentuoti:

Working...
X