Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
optimistai.... kol neišspręsta problema su LT - LV sienos kirtimu, tol ir bus visos bėdos. Aš manau kad geriausiai būtų daryti traukinį Ryga - Šiauliai, kuris būtų priderintas prie traukinių Vilnius - Klaipėda. Išloštų visi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąJei lyginti su Vilnius-Klaipėda greičiu tai iki Talino truktų 9-10 val. (780 km) ir nemažiau.
Galetu isvykti Vilnius +/- 22:00h., tada preliminariai butu: 0:30h. - Siauliai, 1:30h. - Jelgava, 2:30h. - Ryga, 5:00h. - Valga / Valka, 6:00h. - Tartu, 9:00h. - Tallinn.
cia labai jau grubiai primetus ir dar optimistiskai...
arba dieninis is Minsko persedus (Minsk - Vilnius atv. 13:05h.)
Vilnius 13:30h.
Siauliai 16:00h. (puikiai uzpildytu dienini tarpa Vilnius - Siauliai atkarpoje, galima dar priderint prie 15:44 Siauliai - Klaipeda)
Jelgava 17:00h.
Ryga 18:00h. (galima persest ar derint su Ryga - Valka 18:14h.)
Valga / Valka 20:30h.
Tartu 21:30h.
Tallin 00:30h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei lyginti su Vilnius-Klaipėda greičiu tai iki Talino truktų 9-10 val. (780 km) ir nemažiau.
Komentuoti:
-
O tai kiek laiko traukinys važiuotų iki Talino? Rodos tada nestotų pakeleivinėse stotelėse ir turėtų greitojo statusą
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPradžiai tegul paleidžia traukinį esama linija užuot svaigę apie RailBalticą 2.
Komentuoti:
-
Pradžiai tegul paleidžia traukinį esama linija užuot svaigę apie RailBalticą 2.
Komentuoti:
-
Idėja šauni, bet straipsnyje neparašyta, kad tokia geležinkelio linija bus įrengta.
Estijos prezidentas sako apgailestaujantis, kad tarp Talino ir Vilniaus nėra tiesioginio greitojo traukinio.
„Tai, jog tarp Talino ir Vilniaus, Estijos ir Lietuvos nėra tiesioginės greitojo traukinio linijos, kurios galutinė stotis šiaurėje būtų Helsinkis, o vakaruose – Berlynas, tikėkimės, yra laikina. Aš noriu pasakyti, kad tikiuosi, kad laikinai jo nėra“, - antradienį Seime kalbėjo Vilniuje viešintis Toomas Hendrikas Ilvesas (Tomas Hendrikas Ilvesas).
Šiuo metu Lietuvos, Latvijos ir Estijos atstovai derasi dėl galimybės įkurti bendrą įmonę, kuri įgyvendintų transeuropinės vėžės „Rail Baltica 2“ projektą. Tačiau konkrečių sprendimų dar nėra priimta, nenusprendus, ar projektas būtų ekonomiškai naudingas. Linija turėtų eiti per Taliną, Rygą, Kauną, Varšuvą, Berlyną iki Triesto ar Venecijos Italijoje.
Lietuvos susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius anksčiau ne kartą minėjo, kad Estija ir Latvija yra labai suinteresuotos transeuropinės vėžės statyba, nes jos neturi europinio standarto geležinkelio.
Baltijos valstybėse geležinkelis yra rusiškos vėžės, jos plotis - 1520 milimetrų. Tuo tarpu europinė geležinkelio vėžė yra siauresnė - 1435.
Tikėkimės, kad ši geležinkelio jungtis sujunks visas Baltijos šalių sostines.
Komentuoti:
-
Maršrutas Vilnius - Talinas
Komentuoti: