Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Per dabartinę infrastruktūrą Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas galėtų važiuoti per maždaug 8,5 valandos. Kiek užtruks šitas "jungtinis" servisas su 2 persėdimais?
    Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Per dabartinę infrastruktūrą Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas galėtų važiuoti per maždaug 8,5 valandos. Kiek užtruks šitas "jungtinis" servisas su 2 persėdimais?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Pagal sustojimus tai Čajka buvo kaip šiandieninis greitasis.
    Sąvokų infliacija ir čia pasireiškė.

    Tačiau dabartiniai traukiniai (neskaitant ilgų nesuderintų persėdimų) atstumą iki Talino įveiktų bent 3 valandomis greičiau nei prieš 41 metus.
    Visas tris atkarpas traukiniai dabar važiuoja 3 valandomis greičiau (1,5 h iki Rygos + 0,5 h iki Valgos + 1,0 iki Talino).

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Bus galima palyginti, kiek greičiau vyks greitasis traukinys. Anas traukinys "Žuvėdra" buvo ne greitasis, o keleivinis, nors ir firminis.
    Traukinys buvo formuojamas Talino stotyje. Lokomotyvai paprastai būdavo TEP-60, o vagonai buvo dažomi mėlyna spalva.

    GeoSpilve 2024.04.11
    Firminio traukinio Nr. 187 / 188 "Чайка" / Čajka (Žuvėdra) Talinas - Ryga - Vilnius - Minskas 1983 m. tvarkaraštis

    https://geospilve.livejournal.com/46485.html

    Traukinys "Čajka" / Žuvėdra. Talinas - Minskas atvyksta į Siguldos stotį . XX a. 8- 9 dešimtmetis.

    https://parovoz.com/newgallery/pg_vi...LNG=RU#picture

    Traukinys "Čajka" / Žuvėdra kažkur Latvijoje 1981 m.

    https://www.facebook.com/photo/?fbid...66720994765537
    Pagal sustojimus tai Čajka buvo kaip šiandieninis greitasis.


    O du persėdimai, tai beveik +1 valanda papildomai. T.y. beveik tiek kiek užtrunka lėktuvu.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Užuot švaiščius lėšas piariniams traukiniams, kurie vis tiek nuostolingi ir nepajėgia konkuruoti su autobusais ar tuo labiau aviacija, verčiau atnaujintų traukinį į Rokiškį. Po autobusų "reformos" Rokiškis neturi normalaus susisiekimo su Panevėžiu... Kenos maršrutas žlugdomas taip pat.
    Koks Rokiškis?! Na įsivaizduokit, kaip tai atrodytų Delfyje? Ką LG rašytų savo facebook’e? Atnaujinane maršrutą į Rokiškį! O dabar? Trys Baltijos sostinės! Iš Vilniaus į Taliną! Traukiniu!

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kiek daug pridiskutuota apie traukinio Čajka-2 ekipažų pamainas, kol nuvažiuos iki Valgos ar Talino.
    O kaip bus su keleivais - ar teks keliauti ratais kvadratais iki Talino vienam ekipažui be jokios pamainos?
    Gerb. Romai, nesikarščiuokite. Akivaizdu, kad ši informacija Jums nėra aktuali ir įdomi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kiek daug pridiskutuota apie traukinio Čajka-2 ekipažų pamainas, kol nuvažiuos iki Valgos ar Talino.
    O kaip bus su keleivais - ar teks keliauti ratais kvadratais iki Talino vienam ekipažui be jokios pamainos?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Na vis tiek gale gaunasi kad darbuotojai turi keistis reisą ištempus, ir tada reikia rūpintis jų apgyvendinimu ir panašiai. Kai tuo tarpu dabar Vilnius - Ryga į abi puses važiuoja tie patys darbuotojai bent kiek teko matyti, dėl ko didesnių problemų dėl apgyvendinimo ir pan. nėra. Dėl ko ir sakau kad pratėsimas iki Valgos iš LTG pusės logistiškai gana erzinantis - nieko neįmanomo, bet nėra visiškai paprasta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tolimojo susisiekimo brigados keičiasi. Jei maršrutas ne per daug ilgas, tai antra brigada važiuoja kartu, tik ji nedirba, kai ne jos laikas. Vilnius - Klaipėda taip yra su lokomotyvo trauka. Gal dabar jau ir pasikeitė, bet anksčiau dieniniai važiuodavo kartu, paskui Klaipėdoje pasikeisdavo. Vakariniai reisai su nakvyne Klaipėdoje. Su Pesomis taip nėra, nes tiesiog nėra patalpų, kur nedirbanti brigada galėtų važiuoti... Jei maršrutas ilgas, tai stotyse vieni išlipa, kiti įlipa. Bet kokiu atveju, jei stotyje brigados keičiasi, turi būti ilgesnis stovėjimo laikas. Jei keičiasi išlipdami, tai kažkur turi būti apgyvendinti iki sekančio maršruto. Vadinasi, ne bet kokioje stotyje gali keistis. Mašinistai keičiasi tik išlipdami.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Ne vien mašinisto darbo laikas svarbus, nemanau kad kelionių palydovai labai malonūs bus po 10+ darbo valandų.
    Traukinio komandą galima pakeisti pakeliui, nebūtina jos vežtis į Taliną. Iš kitos pusės, tolimojo susisiekimo traukiniai važiuoja paromis ir jų brigados kaip ir niekas nekeičia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Palydovai irgi keisis. Europoje tai įprasta praktika. Lygiai taip pat buvo kai buvo traukinys Kaunas - Suvalkai - Bialystokas, lenkų Pesa, bet mašinistai ir konduktorius keitėsi Trakiškėse.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Lokomotyvo brigados pamaina berods 12 val. Patikslinti kas žinot tiksliau, galbūt yra kitokie ribojimai keleiviniams traukiniams. Kadangi per Latviją važiuoja latviai, tai gal mūsų mašinistui tai gali būti ir ne traukinio valdymo laikas.
    Ne vien mašinisto darbo laikas svarbus, nemanau kad kelionių palydovai labai malonūs bus po 10+ darbo valandų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    O kodėl manai kad tavo nuomonė yra vienintelė teisinga?
    Niekas nesako, kad negali būti kitų nuomonių ar kelionių kampais mėgėjų.
    PiaR'o reikalams šis Čajka-2 pasitarnaus neblogai.
    O praėjus atidarymo šurmuliui pasimatys kiek bus mėgėjų permokėti už ilgesnę kelionę ir dar su persėdimu (ar persėdimais).

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Važiuos lietuvos traukinys iki Valgos, tik ant popieriais vežėjas bus latvis. Traukinys atvyks iki rygos, o nuo rygos iki valgos nuomos pagrindu važiuos latvis. Latviai neturi traukinio, todėl nuomosis iš Lietuvos. Tad oficialiai pesėdimai du, bet realybei tereiks persėst tik Valgoje, nuseperkant bilieta ryga - valga iš latviu vežėjo. Buvo lietuviškas nuriedėjas ir iki Talino. Ateityje jeigu pavyks per nuoma traukini duot estams, tai vienas traukinys bus nuo vilniaus iki talino, tik bus 3 vežėjai. Gavus naujus traukinius ir pasiteisinus maršrutii bus duotas senas traukinys šiam maršrutui. Tai važiuotu per diena du.
    Paskutinis taisė Atpildas; 2024.12.09, 20:33.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Spėt spėtų, bet nuoširdžiai nemanau kad du ~6 valandų važiavimai su ~30 minučių pertrauka yra apsimokėtų - realiai reikėtų pilnai keisti visą įgulą Valgoje, taip pat klausimai dėl traukinio švaros ir pan. Būtų patogiau, taip, bet manau LTG maloniau būtų jei Estai važiuotų iki Rygos nei kad jie iki Valgos.
    Lokomotyvo brigados pamaina berods 12 val. Patikslinti kas žinot tiksliau, galbūt yra kitokie ribojimai keleiviniams traukiniams. Kadangi per Latviją važiuoja latviai, tai gal mūsų mašinistui tai gali būti ir ne traukinio valdymo laikas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O kodėl manai kad tavo nuomonė yra vienintelė teisinga?
    Jam iš už dyzelio priekinio lango geriau matosi.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai nekeičia esmės, kad kratytis kampais per Šiaulius ir Tartu ir dar mokėti apie 50 EUR neatsiras daug norinčių.
    O kodėl manai kad tavo nuomonė yra vienintelė teisinga?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Beveik pries 200 metu buvo tiesioginis traukinys
    Gal galima sužinoti kaip?

    Hint: Latvijoje buvo rusiška vėžė, Lietuvoje - ne.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ir kas čia blogo?
    Aš atsiprašau, bet 2 persėdimai iki Talino tikrai stipru. Juk Europos Sąjunga, muitinių nėra, vėžė ta pati, atstumas irgi ne tūkstantinis. Yra juk gausybė pavyzdžių Europoje, kai vienas traukinys važiuoja per 3 ar 4 valstybes, vadinasi yra įmamoma susitarti. Man kažkaip atrodo, kad turėtų kursuoti po mažiausiai kelias poras Vilnius - Ryga ir Ryga-Talinas, jeigu jau neįmanomas tiesioginis traukinys. Tas persėdimas pasienyje tarp Latvijos ir Estijos kažkoks nesusipratimas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1992 m. tvarkaraštyje Čaika buvo dar greitesnė nei 1983 m. Jei ne atsiradęs ilgas stovėjimas Valgoje, tai būtų dar greitesnis... Dabar Vilnius - Ryga gerokai pagreitėjo, o Ryga - Talinas, jei nebūtų ilgo sustojimo Valgoje, tai įveikiamas irgi tikriausiai būtų greičiau nei 1992 m...

    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.09, 19:03.

    Komentuoti:

Working...
X