Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas buvo su 4 valandų persėdimais Valgoje. Su normaliai suderintais persėdimais nėra palyginama.
    Žiūrint kuriais metais. Buvo ir su trumpo persėdimo galimybe.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Cia kaip sakyti, kad pristatome marsruta Vilnius - Paryzius, nes yra patogus persedimai Mockavoje, Varsuvoje ir Berlyne (sia savaite pradetas TIESIOGINIS greitasis traukinys Paryzius-Berlynas) ar sakyti, kad pradedame lektuvu marsruta Vilnius - Mogadishu, nes yra "patogus" persedimas Stambule. Niekas nesipiktina marsrutu suderinimu, atsiras kam tai patogu (nebutinai is Vilniaus, bet tarkim is Siauliu ar Joniskio), jau nekalbant kiek pagerinta kelione Ryga-Talinas kai nebeliko beprasmisko 4 valandu persedimo tarp traukiniu. Bet zmones primityviu tiesos iskraipymu ir pigiu PR'u gali ir turi piktintis, tai ugdo kritini mastyma visuose valdzios srityse, didesne jos kontrole ir geresnius rezultatus, kai suprantama, kad kiekviena nesamone nebus sukramtyta be klausimu.
    Tai dar kartą atsidarykite pirmą straipsnį, kuris šioje temoje buvo papostintas:
    Nuo kitų metų iš Vilniaus bus galima traukiniu pasiekti Taliną

    LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ sparčiai juda link dar vieno tikslo – sujungti Vilnių per Rygą su Talinu. Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – derina traukinių tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas traukiniais tarp trijų šalių sostinių. Iki šiol galimybės per vieną dieną nuvykti traukiniais iš Vilniaus į Taliną nebuvo.

    Lietuvai pernai gruodį paleidus traukinį Vilnius-Ryga, buvo sutarta, kad kitu etapu bus jungiamos visos trys sostinės (Vilnius, Ryga ir Talinas). Numatoma, kad pradiniame etape, suderinus visų trijų vežėjų traukinių eismo tvarkaraščius, keleiviai iš Vilniaus Taliną pasieks su dviem persėdimais.

    „LTG Link“ pirmadienį kartu su partneriais atliks bandomąjį važiavimą maršrutu Vilnius–Valga siekiant patikrinti traukinio PESA 730 ML techninį suderinamumą su Estijos geležinkelių infrastruktūra.

    Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t.y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.

    Sekančiu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas.
    NIEKUR nėra kalbama apie jokį tiesioginį maršrutą, visas tekstas pakankamai korektiškas ir jokio perteklinio PR aš nematau. Jei jis yra, gal galėtumėte pacituoti?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Cia kaip sakyti, kad pristatome marsruta Vilnius - Paryzius, nes yra patogus persedimai Mockavoje, Varsuvoje ir Berlyne (sia savaite pradetas TIESIOGINIS greitasis traukinys Paryzius-Berlynas) ar sakyti, kad pradedame lektuvu marsruta Vilnius - Mogadishu, nes yra "patogus" persedimas Stambule. Niekas nesipiktina marsrutu suderinimu, atsiras kam tai patogu (nebutinai is Vilniaus, bet tarkim is Siauliu ar Joniskio), jau nekalbant kiek pagerinta kelione Ryga-Talinas kai nebeliko beprasmisko 4 valandu persedimo tarp traukiniu. Bet zmones primityviu tiesos iskraipymu ir pigiu PR'u gali ir turi piktintis, tai ugdo kritini mastyma visuose valdzios srityse, didesne jos kontrole ir geresnius rezultatus, kai suprantama, kad kiekviena nesamone nebus sukramtyta be klausimu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    manau, kad nereikia čia niekam piktintis, bet suprast vieną dalyką - pagaliau suderino 3 skirtingus maršrutus kuriais galima su dviem persėdimais nuvažiuot Vilnius - Ryga - Talinas, taip ir turėjo būt... seniausiai. Dabar tik reikia suderinti į/iš Varšuvos-Krokuvos ir bus liuks. Daug kur vakarų europoje maršrutai suderinti bet niekas jų nevadina pvz. Ciurichas - Barselona su persėdimu Nicoje..
    Tai, kad Ltglini būtent ir vadino tai Vilnius Talinas maršrutu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Būtent, viskas čia gerai, bet vis tiek išlįs bent keli, kuriems čia tik PR...
    Be perteklinio PR antraštėse ir būtų kalbama apie suderintus persėdimus. Postūmis derinant tvarkaraščius yra labai smagu. Bet nereikia iš musės daryt dramblio..

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Būtent, viskas čia gerai, bet vis tiek išlįs bent keli, kuriems čia tik PR...

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    manau, kad nereikia čia niekam piktintis, bet suprast vieną dalyką - pagaliau suderino 3 skirtingus maršrutus kuriais galima su dviem persėdimais nuvažiuot Vilnius - Ryga - Talinas, taip ir turėjo būt... seniausiai. Dabar tik reikia suderinti į/iš Varšuvos-Krokuvos ir bus liuks. Daug kur vakarų europoje maršrutai suderinti bet niekas jų nevadina pvz. Ciurichas - Barselona su persėdimu Nicoje..

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas ir taip jau daug metų yra. Tai jie nieko nepraranda. Netgi gaus kažkiek tai papildomų keleivių. Lietuvos geležinkeliai irgi jau leidžia į Rygą traukinį ne pirmus metus, taigi, irgi nieko nepratanda. Keletą papildomų keleivių surinks. Ir šiaip patogesnis laikas išvykimui iš Rygos nei kad buvo. O ir lietuviams Rygoje turint nedidelį reikaliuką, galima suspėti apsisukti per maždaug 5 valandas.
    Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas buvo su 4 valandų persėdimais Valgoje. Su normaliai suderintais persėdimais nėra palyginama.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas ir taip jau daug metų yra. Tai jie nieko nepraranda. Netgi gaus kažkiek tai papildomų keleivių. Lietuvos geležinkeliai irgi jau leidžia į Rygą traukinį ne pirmus metus, taigi, irgi nieko nepratanda. Keletą papildomų keleivių surinks. Ir šiaip patogesnis laikas išvykimui iš Rygos nei kad buvo. O ir lietuviams Rygoje turint nedidelį reikaliuką, galima suspėti apsisukti per maždaug 5 valandas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Vienintelis geras dalykas tai, kad pusvalandžiu pavėlintas absurdiškai ankstyvas 6.30 val. traukinys Vilnius-Ryga. Jeigu bus galima vežtis dviračius, gal dar dviratininkams neblogai?
    Dviračiai puikiai gali važiuoti ir užmesti ant X5.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Vienintelis geras dalykas tai, kad pusvalandžiu pavėlintas absurdiškai ankstyvas 6.30 val. traukinys Vilnius-Ryga. Jeigu bus galima vežtis dviračius, gal dar dviratininkams neblogai?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Jau ir šiaip atrodė nesąmonė, bet pamačius vizualą su kelionės trukmėmis ir persėdimų skaičiumi, atrodo dar didesnė nesąmonė. Nerandu logiško paaiškinimo, kodėl reiktų rinktis traukinį, o ne autobusą (be persėdimų) arba skrydį (daug greičiau ir panaši kaina arba net pigiau). Realiai tai traukinio maršrutas entuziastams. Net Gretai Thunberg netinka, nes dyzelis.
    Labiau PR vyriausybei užsidėti varnelę, kad paleido traukinį tarp Baltijos šalių sostinių, o realiai turbūt niekas nevažiuos apart kelių mėgėjų pradžioje.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Jau ir šiaip atrodė nesąmonė, bet pamačius vizualą su kelionės trukmėmis ir persėdimų skaičiumi, atrodo dar didesnė nesąmonė. Nerandu logiško paaiškinimo, kodėl reiktų rinktis traukinį, o ne autobusą (be persėdimų) arba skrydį (daug greičiau ir panaši kaina arba net pigiau). Realiai tai traukinio maršrutas entuziastams. Net Gretai Thunberg netiktų, nes dyzelis.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Visur reikia persėsti, nes skirtingi vežėjai. Tai nėra kažkoks tarptautinis ekspreso maršrutas, o tiesiog suderinti skirtingų vežėjų tvarkaraščiai. Latvijoje ir Estijoje tai išvis regioninio lygio maršrutai su atitinkamu komfortu ir kelionės trukme, bei sustojimų skaičiumi.
    Pvz. tarp Rygos ir Valgos atstumas apie 150 km, o kelionė trunka virš 2:30 val.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Elron paskelbė savo papildomo traukinio tvarkaraštį. Taigi pilna kelionės tarp Vilniaus ir Talino trukmė - ~10,5h.
    Link Valga reikia persėsti ar tas pats sąstatas?Pirmu atveju man latvių išvykimas Atrodo Pavojingai.
    Nuėmus Rygos vidines stotis, gal pavyktų kažkiek ištempti intervalą tarp atvykimų ir išvykimų.
    Paskutinis taisė digital; 2024.12.16, 19:02. Priežastis: ištrinta cituota nuotr.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    10.5h, smagaus.
    Autobusas kainuoja iki 20eur (kas turbūt yra 3 kart pigiau) ir užtrunka apie 2 valandom trumpiau, lėktuvas apie 60eur ir trunka apie valandą, plius oro uostų gaišalai

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Elron paskelbė savo papildomo traukinio tvarkaraštį. Taigi pilna kelionės tarp Vilniaus ir Talino trukmė - ~10,5h.

    Click image for larger version

Name:	elron.png
Views:	466
Size:	303,2 kB
ID:	2171392

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Naktinis traukinys turi būti miegamasis, o ne sėdimasis. Su užvažiavimu į Kauną gaunasi stovėjimas Kaune ir Šiauliuose tik po 15-20 min. Tai ne tas pats, kas kelios valandos. Tai normalus sustojimo laikas didesnėse stotyse. Kam reikia, tas išlips ir įlips, parūkys kartą, bet didesnio sujudimo traukinyje nebus.
    Ryga vis tiek būtų daugumos keleivių įlipimo ir išlipimo stotis, todėl Rygoje būtų didelis judėjimas ir tai atsilieptų visiems keleiviams.
    Todėl naktinis traukinys yra tik vienas variantas - išvykimas iš Vilniaus apie 18.30. Ryga 23.00, Talinas apie 5 ryto. Bet koks kitoks variantas jau būtų tik naktinis tarp Vilniaus ir Rygos, o už Rygos būtų rytinis.

    Stovėjimo laiką konkrečiai užbrėžia tik krypties keitimas Kaune. Kitur jis gali būti visoks, bet tikrai nereikia niekur ilgo stovėjimo. Tačiau ilgame maršrute sustoti vieną ar porą kartų ir dar naktį 10-15-20 min. nėra blogai, nes keleiviai gali parūkyti, pabezdėti lauke. Tie, kas nori, kam prireikė. Ne visi. Ilgas stovėjimas kenkia miegui. Važiuojant traukiniui miegamasi geriau, nei stovinti ilgą laiką, kai didelė dalis keleivių ima vaikščioti, įlipti, išlipti, valgyti ir t.t.

    Dar kartą klausiu, ką duos tos 30 min. anksčiau Rygoje, kai net VT nevažiuoja? Geriau lėčiau ir su sustojimu Kaune, kuris duotų papildomą srautą keleivių.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.15, 07:58.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ką žmonės veiks 3 valandas stotyje naktį ?

    Lygiai tą patį ką veiks 3 valandas sėdėdami stoviniuojančiame traukinyje Šiauliuose ir Kaune.

    Tik skirtumas, kad bent kažkokiai daliai žmonių, kiuriems tiktų Rygoje išlipti 2 nakties, irgi reikėtų tas pačias 3 valanmdas deinti Šiauliuose ir Kaune.
    Rygos atveju deginti 3 vbalandas reikėtų tik daliai keleivių, o ne visiems 100 proc.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O turėti atskirus traukinius į Rygą ir į Taliną yra per didelė prabanga. .
    Nesupranmtu prie ko čia atskiri traukiniai.
    Variantai abu yra su vienu traukiniu:
    a) traukinys stoviniuoja 3 valandas Kaune ir Šiauliuose ir atvyksta į Rygą 5 ryto (ir toliau lekia į Taliną)
    b) tarukinys nestoviniuoja Kaune ir Šiauliuose 3 valandų, atvyksta į Rygą 2val nakties ir toliau lekia į Taliną (na dar c variantą galima išvesti, kad pastoviniuoja tas 3 valandas Rygoje ir 5val ryte išvyksta į Taliną)

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune pastovėtų 15-20 min., Šiauliuose apie 10-15, ir toliau važiuotų.
    Turime imti tą patį laiką stoviniavimo. Jei sakai, kad užtenka 30 minučių sumoje pastovėt Šiauliuose ir Kaune, kad atvykti į Rygą 5 val ryto, tai galima nestovėt ir atvykt į Rygą 4:30 val ryto.
    Norintys galės Rygos stotyje tas 30 min pasėdėt ir išeit iš stoties pastato 5 val ryto, tuo tarpu kiti galės išeiti ir 4:30.
    Koks tikslas jiems visiems stovėt tas 30 min Kaune ir Šiauliuose, vietoj to, kad tik dalis tas pačias 30 min sėdėtų Rygoje, o kiti galėtų išeiti 4:30 val?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    O aš manau, kad didžiausia nesąmonė šiais laikais turėti tik naktinį traukinį. Ir tada kam netinka tas renkasi dieninį į Rygą.

    Komentuoti:

Working...
X