Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    wow, kaip inovatyvu
    Na, geležinkeliui šituose kraštuose netoli 170 metų, ir tai matosi.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Felin Rodyti pranešimą

    Estijoje galima rezervuoti vietų, bet manau tik su pirmos klasės Interrail'u. Reikia siųsti e-mailą į klienditugi@elron.ee . Bet galima tik rezervuoti 7 - 5d. prieš kelionės ir reikia pridėti Interrail'o pasų sąskaitą. Atsakymą gavau gana greitai .
    wow, kaip inovatyvu

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Estų traukinys turi, pirmoje klasėje. Bet estai neturi rezervacijos su Interrail, skirtingai nei Lietuvoje, ir kadangi žmogus su Interrail keliavo tai negalėjo rezervuotis - nors šiaip nėra logiška šiai kelionei Interrail naudoti, viena pirmos klasės Interrail diena kainuoja gerokai daugiau nei pirmos klasės bilietas per abu traukinius, tai geriau tiesiog nusipirkti bilietą nei Interrail naudoti.
    Estijoje galima rezervuoti vietų, bet manau tik su pirmos klasės Interrail'u. Reikia siųsti e-mailą į klienditugi@elron.ee . Bet galima tik rezervuoti 7 - 5d. prieš kelionės ir reikia pridėti Interrail'o pasų sąskaitą. Atsakymą gavau gana greitai .

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju problema išlieka perkanti vieną bilietą visai kelionei, nes pirmos klasės nusipirkti negali. Tai bet kokiu atveju tada Talinas - Ryga atkarpoje vietų rezervacijos nebus.
    Ah, praleidau šitą reikalą, kai pats keliavau dar vieno bilieto nebuvo, pirkau pats atskirai bilietus. Talinas-Valga rezervacijos perkant atskirai yra, rezervacijos tik Valga-Ryga atkarpoje nėra (bet ir mažiau problemų joje yra sakyčiau).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    nors šiaip nėra logiška šiai kelionei Interrail naudoti, viena pirmos klasės Interrail diena kainuoja gerokai daugiau nei pirmos klasės bilietas per abu traukinius, tai geriau tiesiog nusipirkti bilietą nei Interrail naudoti.
    Su sąlyga, kad neturi kokio mėnesinio Interrail galiojančio kasdien. Tada juk nepirksi atskiro bilieto
    Bet kokiu atveju problema išlieka perkanti vieną bilietą visai kelionei, nes pirmos klasės nusipirkti negali. Tai bet kokiu atveju tada Talinas - Ryga atkarpoje vietų rezervacijos nebus.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Problema yra regioninio tipo maršrutai Latvijoje ir Estijoje, kurie neturi vietų rezervacijos. Tai iš esmės niekas niekada negali žinoti ar teks stovėti, ar rasi vietos atsisėsti. Bent jau toks tarptautinis maršrutas turėtų būti minimum paprasto intercity tipo, kas yra tik LTG aptarnaujamoje dalyje.
    Estų traukinys turi, pirmoje klasėje. Bet estai neturi rezervacijos su Interrail, skirtingai nei Lietuvoje, ir kadangi žmogus su Interrail keliavo tai negalėjo rezervuotis - nors šiaip nėra logiška šiai kelionei Interrail naudoti, viena pirmos klasės Interrail diena kainuoja gerokai daugiau nei pirmos klasės bilietas per abu traukinius, tai geriau tiesiog nusipirkti bilietą nei Interrail naudoti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Problema yra regioninio tipo maršrutai Latvijoje ir Estijoje, kurie neturi vietų rezervacijos. Tai iš esmės niekas niekada negali žinoti ar teks stovėti, ar rasi vietos atsisėsti. Bent jau toks tarptautinis maršrutas turėtų būti minimum paprasto intercity tipo, kas yra tik LTG aptarnaujamoje dalyje.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Jis labai gerai identifikavo esminę maršruto problemą dėl lėtumo, kuris viena vertus įtakotas prastos bėgių būklės, antra vertus - latvių ir estų noro tarptautiniu traukiniu aptarnauti kiekvieną kaimą. Viskas ok, traukinys ne tik gali, bet ir turėtų stoti didesniuose pakelės miestuose, bet tvarkaraštis turėtų būti suderintas taip, kad nereikėtų visą kelią stovėti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Neblogas video apie maršrutą Talinas - Vilnius (daugiau apie Ryga - Vilnius dalį), bet akivaizdūs ir geri pastebėjimai intercity ir regional traukiniais aptarnaujamo maršruto tematika. Kaip paprastam vartotojui (nežiniančiam specifikos, o tik planuojančiam keliauti iš A į B) išgirdus tokias patirtis, tai iškart nubraukiamas tokio susisiekimo patrauklumas ir potencialas.

    https://youtu.be/5XoTmrLo_Y8?feature=shared

    Paskutinis taisė sleader; 2025.07.28, 09:30.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Reikia turėti išskirtinių gebėjimų nemokėti pakeisti keleivių skaičiaus iš 1 į 15.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nu tikrai, gi paprastam keliautojui labai svarbu turėti galimybę nusipirkti 15 ar 16 bilietų. Afigienna kliurka.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    negi bendrapartiečiai būsit? Kažkaip galvojau, kad LLRA atstovauji.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    + visokie udriai rašinėja kur netingi, netgi kalbinami Žinių radijuje, pila pamazgas ant LTG, kad ten visokius “užsienius kompensuojam”, geriau stiprinkim savo vidinius maršrutus.
    Udrius išbandė tą ne itin vykusį maršrutą ir pasidalino savo įspūdžiais. Nėra net paprasčiausios galimybės patogiai nusipirkti 15 bilietų
    O visokie garbaniai nemato faktų (tai atseit "pamazgų pylimas") ir tik aklai gina LTG.su visomis kliurkomis.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Traukinys vasarą ir savaitgaliai pilnas, reiktų antrą prikabint. Bet aišku nėra iš kur. Gal su Klaipėdos elektrifikacija atsiras galimybė kitais metais. Antras reisas vakare nežinau ar pasiteisintų, tada labiau latviams reiktų savo paleist traukinį.

    Komentuoti:


  • Lucario
    replied
    Elron ir LTG traukiniai Valgoje



    Keliaujantiems vietiniais Latvijos maršrutais ruože Ryga–Valga–Ryga bilietas lietuviškame traukinyje kainuoja euru brangiau

    Komentuoti:


  • Aiwux
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Visko nesuversčiau ant "kur MES buvome". Gal sakyčiau kur latviai buvo
    Labai keista dėl latvių, kodėl jie nenorėjo šio maršruto. Nes iš pirmo žvilgsnio Latvijoje vidinis susisiekimas traukiniais labiau išvystytas nei pas mus. Šiek tiek turėjau laisvo laiko iki išvykimo, tai pažiūrinėjau tvarkaraščius, maršrutus, tai būtent toks įspūdis ir susidarė. Plius ir judėjimas stotyje didesnis nei Vilniuje.

    Ir šiaip dabar iš Vilniaus skrist lėktuvu į Rygą manau tik vieninteliu atveju apsimoka - jeigu turi jungiamąjį skrydį. Laiko atžvilgiu su visais nuvažiavimais į oro uostą, patikrom, po to važiavimu iš oro uosto į miestą gautųsi labai panašiai, o kaina žymiai pigesnė, plius nesuki galvos dėl bagažo. O su autobusu konforto prasme nėra ką lyginti. Bent jau vasaros sezonu, kai daug atostogaujančių manau laisvai ir antras reisas per dieną galėtų būti.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    + visokie udriai rašinėja kur netingi, netgi kalbinami Žinių radijuje, pila pamazgas ant LTG, kad ten visokius “užsienius kompensuojam”, geriau stiprinkim savo vidinius maršrutus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kiek čia forume buvo varymo ant LTG, kad maždaug čia tik kvailas PR, maršrutas ilgas ir niekas juo nesinaudos. Galite pažiūrėti pusmečio senumo žnutes.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Visko nesuversčiau ant "kur MES buvome". Gal sakyčiau kur latviai buvo, kad jų visas susisiekimas buvo pastatytas ant ašies į rytus. Nes kaip suprantu, tai ir dabartinis maršrutas (prisiminkime, kad pradžioje atsirado tik Vilnius-Ryga ir tik pamačius sėkmę sujudėta ir toliau priderinti Taliną) atsirado būtent Lietuvos iniciatyva. Ir kiek buvo straipsnių, tai pakankamai ilgai buvo derinama su latviais, kurie panašu jog visiškai netryško noru turėti tokią susisiekimo galimybę.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Aiwux Rodyti pranešimą
    Man pagrindinė mintis kilo, o kur mes buvome tiek laiko neturėdami šio maršruto.
    Khe khe, ten kur ir bendrai esam viešajame transporte. Gilioj ši....

    Komentuoti:

Working...
X