Parašė xvoss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
Parašė Felin Rodyti pranešimą
Estijoje galima rezervuoti vietų, bet manau tik su pirmos klasės Interrail'u. Reikia siųsti e-mailą į klienditugi@elron.ee . Bet galima tik rezervuoti 7 - 5d. prieš kelionės ir reikia pridėti Interrail'o pasų sąskaitą. Atsakymą gavau gana greitai .
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Estų traukinys turi, pirmoje klasėje. Bet estai neturi rezervacijos su Interrail, skirtingai nei Lietuvoje, ir kadangi žmogus su Interrail keliavo tai negalėjo rezervuotis - nors šiaip nėra logiška šiai kelionei Interrail naudoti, viena pirmos klasės Interrail diena kainuoja gerokai daugiau nei pirmos klasės bilietas per abu traukinius, tai geriau tiesiog nusipirkti bilietą nei Interrail naudoti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet kokiu atveju problema išlieka perkanti vieną bilietą visai kelionei, nes pirmos klasės nusipirkti negali. Tai bet kokiu atveju tada Talinas - Ryga atkarpoje vietų rezervacijos nebus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąnors šiaip nėra logiška šiai kelionei Interrail naudoti, viena pirmos klasės Interrail diena kainuoja gerokai daugiau nei pirmos klasės bilietas per abu traukinius, tai geriau tiesiog nusipirkti bilietą nei Interrail naudoti.
Bet kokiu atveju problema išlieka perkanti vieną bilietą visai kelionei, nes pirmos klasės nusipirkti negali. Tai bet kokiu atveju tada Talinas - Ryga atkarpoje vietų rezervacijos nebus.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąProblema yra regioninio tipo maršrutai Latvijoje ir Estijoje, kurie neturi vietų rezervacijos. Tai iš esmės niekas niekada negali žinoti ar teks stovėti, ar rasi vietos atsisėsti. Bent jau toks tarptautinis maršrutas turėtų būti minimum paprasto intercity tipo, kas yra tik LTG aptarnaujamoje dalyje.
Komentuoti:
-
Problema yra regioninio tipo maršrutai Latvijoje ir Estijoje, kurie neturi vietų rezervacijos. Tai iš esmės niekas niekada negali žinoti ar teks stovėti, ar rasi vietos atsisėsti. Bent jau toks tarptautinis maršrutas turėtų būti minimum paprasto intercity tipo, kas yra tik LTG aptarnaujamoje dalyje.
Komentuoti:
-
Jis labai gerai identifikavo esminę maršruto problemą dėl lėtumo, kuris viena vertus įtakotas prastos bėgių būklės, antra vertus - latvių ir estų noro tarptautiniu traukiniu aptarnauti kiekvieną kaimą. Viskas ok, traukinys ne tik gali, bet ir turėtų stoti didesniuose pakelės miestuose, bet tvarkaraštis turėtų būti suderintas taip, kad nereikėtų visą kelią stovėti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neblogas video apie maršrutą Talinas - Vilnius (daugiau apie Ryga - Vilnius dalį), bet akivaizdūs ir geri pastebėjimai intercity ir regional traukiniais aptarnaujamo maršruto tematika. Kaip paprastam vartotojui (nežiniančiam specifikos, o tik planuojančiam keliauti iš A į B) išgirdus tokias patirtis, tai iškart nubraukiamas tokio susisiekimo patrauklumas ir potencialas.
https://youtu.be/5XoTmrLo_Y8?feature=shared
Paskutinis taisė sleader; 2025.07.28, 09:30.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Reikia turėti išskirtinių gebėjimų nemokėti pakeisti keleivių skaičiaus iš 1 į 15.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nu tikrai, gi paprastam keliautojui labai svarbu turėti galimybę nusipirkti 15 ar 16 bilietų. Afigienna kliurka.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
negi bendrapartiečiai būsit? Kažkaip galvojau, kad LLRA atstovauji.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą+ visokie udriai rašinėja kur netingi, netgi kalbinami Žinių radijuje, pila pamazgas ant LTG, kad ten visokius “užsienius kompensuojam”, geriau stiprinkim savo vidinius maršrutus.
O visokie garbaniai nemato faktų (tai atseit "pamazgų pylimas") ir tik aklai gina LTG.su visomis kliurkomis.
Komentuoti:
-
Traukinys vasarą ir savaitgaliai pilnas, reiktų antrą prikabint. Bet aišku nėra iš kur. Gal su Klaipėdos elektrifikacija atsiras galimybė kitais metais. Antras reisas vakare nežinau ar pasiteisintų, tada labiau latviams reiktų savo paleist traukinį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVisko nesuversčiau ant "kur MES buvome". Gal sakyčiau kur latviai buvo
Ir šiaip dabar iš Vilniaus skrist lėktuvu į Rygą manau tik vieninteliu atveju apsimoka - jeigu turi jungiamąjį skrydį. Laiko atžvilgiu su visais nuvažiavimais į oro uostą, patikrom, po to važiavimu iš oro uosto į miestą gautųsi labai panašiai, o kaina žymiai pigesnė, plius nesuki galvos dėl bagažo. O su autobusu konforto prasme nėra ką lyginti. Bent jau vasaros sezonu, kai daug atostogaujančių manau laisvai ir antras reisas per dieną galėtų būti.
Komentuoti:
-
+ visokie udriai rašinėja kur netingi, netgi kalbinami Žinių radijuje, pila pamazgas ant LTG, kad ten visokius “užsienius kompensuojam”, geriau stiprinkim savo vidinius maršrutus.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
O kiek čia forume buvo varymo ant LTG, kad maždaug čia tik kvailas PR, maršrutas ilgas ir niekas juo nesinaudos. Galite pažiūrėti pusmečio senumo žnutes.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Visko nesuversčiau ant "kur MES buvome". Gal sakyčiau kur latviai buvo, kad jų visas susisiekimas buvo pastatytas ant ašies į rytus. Nes kaip suprantu, tai ir dabartinis maršrutas (prisiminkime, kad pradžioje atsirado tik Vilnius-Ryga ir tik pamačius sėkmę sujudėta ir toliau priderinti Taliną) atsirado būtent Lietuvos iniciatyva. Ir kiek buvo straipsnių, tai pakankamai ilgai buvo derinama su latviais, kurie panašu jog visiškai netryško noru turėti tokią susisiekimo galimybę.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aiwux Rodyti pranešimąMan pagrindinė mintis kilo, o kur mes buvome tiek laiko neturėdami šio maršruto.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: