Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geriausia buto vieta Vilniuje
Collapse
X
-
Todėl, kai vidutinis danas tuo metu atostogauja Tailande, o jo mašina rūpinasi oficialus servisas, vidutinis lietuvis su senu BMW, šrotuose ieško pigesnio šarnyro ir kitaip leidžia laiką aptarnaudamas savo neracionalius ir finansiškai neraštingus gyvenimo pasirinkimus, dėl kurių turi šūdiną gyvenimo kokybę. Tiesa, dažniausiai patys to nesupranta.Parašė evil Rodyti pranešimą
Jei vakarų europietis perka naują Golfą už 25k, o lietuvis už tiek pat 8metų BMW, tai žinoma, kad Lietuvos autoparkas bus visada vienas seniausių, bet tai nereiškia, kad gyvenam prasčiau nei vakarų europiečiai. Nemaža dalis danų net negali sau leist seno BMW įsigyti, o pas mus kiekvienas studentas tai sau leisti gali, tas pats ir su NT - jis pas mus labai įperkamas palyginus su vakarų valstybėm.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Jei vakarų europietis perka naują Golfą už 25k, o lietuvis už tiek pat 8metų BMW, tai žinoma, kad Lietuvos autoparkas bus visada vienas seniausių, bet tai nereiškia, kad gyvenam prasčiau nei vakarų europiečiai. Nemaža dalis danų net negali sau leist seno BMW įsigyti, o pas mus kiekvienas studentas tai sau leisti gali, tas pats ir su NT - jis pas mus labai įperkamas palyginus su vakarų valstybėm.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
visu pirma valstybe turi tureti teigiama prekybini balansa. O antra kam trolint ir rasyti nesamones. Lietuva ES turi viena seniausiu auto parku. Tas "gyvenam kaip vakaru europieciai" net nejuokinga skaityti. Jei as tu, trys kaimynai taip gyvenam tai nereikia kad visi kiti taip gyvena.
Komentuoti:
-
visu pirma valstybe turi tureti teigiama prekybini balansa. O antra kam trolint ir rasyti nesamones. Lietuva ES turi viena seniausiu auto parku. Tas "gyvenam kaip vakaru europieciai" net nejuokinga skaityti. Jei as tu, trys kaimynai taip gyvenam tai nereikia kad visi kiti taip gyvena.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kame problema? Jastramskis kaip tik dabar apie tai neblogai parašė straipsnį, kad vartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi. Čia kur kas gilesnė problema nei kad gatvės humanizavimas vietoje trinkelių pakeitimo kažkur.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.08.18, 15:39.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
mes tiesiog esam kompleksuoti rytų europiečiai, suformatuoti JAV filmų, kurie gyveno pieš tai 50 metų, kaip aš tai aš, o valstybė tai jie/rusai/komunistai. panaši situacija visose tsrs šalyse, skirtumas tik elitas kuris atėjo į valdžia ir jo pasektas rezultatas. čia tik padės laikas ir jei pasiseks kokybiškesnis politinis elitas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Panašiai kaip ir JAV, net demokratų tarpe atsirandantys tokie kandidatai nurašomi į komunistus. Mums turbūt būtų paprasčiau būti 51 JAV valstija nei ES nare.Paskutinis taisė Stadionas; 2023.08.18, 16:20.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Sprendžiant iš žemėlapio mes grynai Šveicarija arba Airija, tik reikia turėt gdp per capita kažkur 100k, kas būtų top5 pasaulyje, kitaip mes tikrai kažkas arčiau Balkanų ar posovietinės erdvės, negu Vakarų Europos, sprendžiant kokie infrastruktūros tvarkymo biudžetai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąvartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi
Komentuoti:
-
Panašiai kaip ir JAV, net demokratų tarpe atsirandantys tokie kandidatai nurašomi į komunistus. Mums turbūt būtų paprasčiau būti 51 JAV valstija nei ES nare.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGov spending per capita ir yra problema. Bet pas mus visi libertalai, tik užsimink apie mokesčių didinimą, pakils tikras širšių lizdas. Tas pats širšių lizdas aktyvuojasi, kai parašai, kad NT plėtra ir kokybė turi būti labiau reguliuojama. “Tu ką! Nori į socializmo laikus grįžt?”
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gov spending per capita ir yra problema. Bet pas mus visi libertalai, tik užsimink apie mokesčių didinimą, pakils tikras širšių lizdas. Tas pats širšių lizdas aktyvuojasi, kai parašai, kad NT plėtra ir kokybė turi būti labiau reguliuojama. “Tu ką! Nori į socializmo laikus grįžt?”
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Manau net ir sudėjus rajono, Neringos "gyventojus" vis tiek pinigų biudžetui būtų per mažai.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Nu tai nes tie su paršais važinėjantys SĖKMINGI MIESTIEČIAI nemoka mokesčių arba moka juos ne Vilniui. Paprasta
Komentuoti:
-
Nu tai nes tie su paršais važinėjantys SĖKMINGI MIESTIEČIAI nemoka mokesčių arba moka juos ne Vilniui. PaprastaParašė Lettered Rodyti pranešimą
O kame problema? Jastramskis kaip tik dabar apie tai neblogai parašė straipsnį, kad vartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi. Čia kur kas gilesnė problema nei kad gatvės humanizavimas vietoje trinkelių pakeitimo kažkur.

- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kame problema? Jastramskis kaip tik dabar apie tai neblogai parašė straipsnį, kad vartojam ir gyvenam jau kaip vakarų europiečiai, važinėjam naujais automobiliais, įsirenginėjam naujus būstus, kasdien valgom restoranuose, bet valstybė pinigų neturi. Čia kur kas gilesnė problema nei kad gatvės humanizavimas vietoje trinkelių pakeitimo kažkur.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąBiudžeto dydis labai svarbus, bet reikia žiūrėti į eilutes, kas finansuojama ir kiek tame Helsinkyje. Kiek infrai, kiek švietimui, kiek sveikatai, kiek subsidijomis.
Jeigu Vilnius antra nuo galo pagal apleistumą Eropos sostinė po Kišiniovo, tai problema, matyt, ne ten.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Subombarduotų šaligatvių perklojimas kainuoja dar mažesnius pinigus. O nauda sakyčiau net didesnė.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gatvių humanizavimas kainuoja palyginus nedidelius pinigus, o nauda nemaža, tiek eismo saugumo prasme, tiek estetine. O pinigų tikrai trūksta, pvz. panašaus dydžio į Vilnių Helsinkio miesto biudžetas 6 kartus didesnis, o infrastruktūros projektai kainuoja praktiškai vienodai, tai taip ir gaunasi, kad Vilniaus biudžeto vos užtenka darželių ir mokyklų mokytojams atlyginimus sumokėti, duobėms palopyti ar seniems troleibusams pakalti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Biudžeto dydis labai svarbus, bet reikia žiūrėti į eilutes, kas finansuojama ir kiek tame Helsinkyje. Kiek infrai, kiek švietimui, kiek sveikatai, kiek subsidijomis.
Jeigu Vilnius antra nuo galo pagal apleistumą Eropos sostinė po Kišiniovo, tai problema, matyt, ne ten.
Komentuoti:
-
Gatvių humanizavimas kainuoja palyginus nedidelius pinigus, o nauda nemaža, tiek eismo saugumo prasme, tiek estetine. O pinigų tikrai trūksta, pvz. panašaus dydžio į Vilnių Helsinkio miesto biudžetas 6 kartus didesnis, o infrastruktūros projektai kainuoja praktiškai vienodai, tai taip ir gaunasi, kad Vilniaus biudžeto vos užtenka darželių ir mokyklų mokytojams atlyginimus sumokėti, duobėms palopyti ar seniems troleibusams pakalti.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNe pinigų nėra, o proto. Jei vietoje smegenų mulčius, jokie pinigai nepadės. Kodėl reikėjo rekonstruoti Saulėtekio alėją, ar nebuvo labiau prioritetinių gatvių centre?Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.18, 13:10.
Komentuoti:
-
Ne pinigų nėra, o proto. Jei vietoje smegenų mulčius, jokie pinigai nepadės. Kodėl reikėjo rekonstruoti Saulėtekio alėją, ar nebuvo labiau prioritetinių gatvių centre?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Miestas nesiplečia padrikai, juk yra bendrasis planas, bet ko bet kur statyti negalima. Vilniaus problema ne tame, kad per daug individualių namų statoma, kitur jų dar daugiau, ir kamščiai Vilniuje maži palyginus su kitomis Europos sostinėmis. Vilniaus problema tame, kad nėra pinigų net pagindinėms gatvėms suremontuoti, net senamiestyje išlaužytas trinkeles pakeisti ar atnaujinti supuvusius troleibusus. Apie tarmvajų net nekalbu, čia iš vis kosmosas Vilniui.Parašė taccido Rodyti pranešimą1. Galima ir į kiekvieną vienkiemį išasfaltuoti kelią ir nutiesti dviračių taką, bet kiek tai kainuos? Faktas, kad Vilnius plečiasi padrikai ir daug geriau panaudoti esamas teritorijas, o ne plėstis į laukus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
1. Galima ir į kiekvieną vienkiemį išasfaltuoti kelią ir nutiesti dviračių taką, bet kiek tai kainuos? Faktas, kad Vilnius plečiasi padrikai ir daug geriau panaudoti esamas teritorijas, o ne plėstis į laukus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo, kad turi puikią infrastrtūrą, todėl ir sakau, kad ne tame esmė, kur gyvena žmonės, norint galima sutvarkyti infrastruktūrą.
2. Gyvenančių butuose procentas mažai ką reiškia, nes tie daugiabučiai yra skirtingi ir skirtingose vietose, skirtingoje aplinkoje, vienur nuomoja, kitur privatūs butai ir t. t. Butas gali būti tiek daugiaaukščiame name Prancūzijos gete, tiek dviaukščiame daugiabutyje miškų apsuptyje Skandinavijoje ar Lietuvoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Abejoju, bent jau Švedijoje tikrai ne visi, teko gyventi Geteborge prieš kelis metus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąDanijoje, Olandijoje visi individualūs namų kvartalai su apšviestomis gatvėmis, šaligatviais, dviračių takais, VT jei nei bėginis šalia, tai bent autobusas.
Bet kalba apie Vilnių - tikrai ne visi.
Komentuoti:
-
Danijoje, Olandijoje visi individualūs namų kvartalai su apšviestomis gatvėmis, šaligatviais, dviračių takais, VT jei nei bėginis šalia, tai bent autobusas.Parašė digital Rodyti pranešimąNeturi, kam meluot? Nebent mažuma.
Komentuoti:
Komentuoti: