Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Tik juokingiausia ir keisčiausia, kad net apsigynus ir nutraukus administracinę teiseną, t. y. tampant nekaltu – išsiėmus pažymą iš kokio Ryšių ir informatikos departamento už praėjusį laikotarpį apie administracinius pažeidimus, bus nurodyta, kad buvai kaltinamas (nors ir nurodyta, kad teisena nutraukta, o bauda nepaskirta).
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
Gerai tada be išvedžiojimų aprašau kelio situaciją ir laukiu išdėstymo pagal KET punktus kaip jis turi būti įveikiamas:
Kelias po dvi juostas pirmyn atgal, ruošiamas remonto darbams - privažiuoji: matai ženklus "Kelio darbai, tarkim jau ir greičio ribojimas" Daugiau jokių vertikalių ženklų nėra. Staiga toliau kelyje pamatai šviežiai pripieštų geltonų linijų (būsimam juostų susiaurėjimui). Vėl nei papildomų kelio darbų gairelių, nei krypties, juostos keitimo ženklų nėra. Už kilometro geltonos linijos baigiasi žalioje vejoje. Primenu, ten irgi jokių vertikalių ženklų nėra.
Kur ir kokiais taisyklių punktais vadovausitės?
Gal taip visiems bus aiškiau.... tik nesakykit, kad vėl tokios situacijos mūsų keliuose nėra.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?
Galimai toks punktas galėjo būti pažeistas, nupaišius 30,1 m. ilgio ištisinę liniją, be jokio pagrindo viršijus 30 m ribą:
71. Persirikiavimo ribojimas taikomas tarp tų eismo juostų, kurios neturi nė vienos bendros krypties (išskyrus pagrįstus atvejus), taip pat prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tuo tikslu prieš pat sankryžą ženklinama siaura ištisinė linija 1.1, ne ilgesnė kaip 30 m. Pagrįstais atvejais (pvz., sankryža yra nepakankamo matomumo zonoje) persirikiavimo ribojimas gali būti taikomas ir ilgesnėje atkarpoje.
72. Prieš persirikiavimo ribojimą ženklinama artėjimo linija 1.6. Ne gyvenvietėje ženklinama ne trumpesnė kaip 8 m ilgio, gyvenvietėje – ne trumpesnė kaip 4 m ilgio (ne mažiau kaip vienas brūkšnys ir tarpas) artėjimo linija 1.6.Paskutinis taisė gerietis; 2024.11.13, 18:08.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąKai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.
Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.
Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu
P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti
Kadangi vis dar čia komentuojame, (neužsiėmę eismo įvykio deklaracijomis, negulime ligoninėse, nesėdime už grotų ar nesiilsime kapuose) tai turbūt apie kažkokius kitokius atsilupusius mąstei?
Visų oponuojančių vardu atsiprašau tamstos, kad išdrįsome paklausti kaip įveikėte šią atkarpą. Supratom, valstybinė paslaptis. Kitą kart pasistengsim, kad atsakymas pats iki mūsų "daeitų", jei kelias bus netolimas
Kai jau prieš metus sakiau, kad prie KET "važiuojant reik įjungt ir sveiką protą" paties iškart užlipinta etiketė buvo - automarozas. Labai rimtas argumentas tam buvo ane? O dabar staiga ir pats sveiku protu bandai argumentuoti? Tai kodėl ir toliau kiekviename savo įraše oponuojantiems bandai lipinti menkinančias etiketes, lyg prie paties neliptų?
Apsidairyk, kur čia matai įsižeidusius?
Tiesiog nepagarbiai bendraujant, pagarbos neužsitarnausi. Na kokiu žodžiu sekantis įrašas prasidės? Įsižeidę gaideliai?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
Komentuoti:
-
Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.
Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.
Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu
P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pažeidimo negali būti, kai vadovaujiesi ženklų viršenybe prieš ženklinimą. Gali būti tik atvirkštinis variantai, kai yra interesas įrodinėti jog "nesimatė", todėl ne pažeidimas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąJei stovint galima naudoti telefonu ir kompiuteriu, tai jokio laiko nuostolio.
Tai tik idiotas (nekalbu apie veluojančius į lėktuvą, ar vestuves, ar egzaminą ir pan) nesirinktų valandos kai vidutiniška alga valandos Lietuvoje nesiekia 10 eurų.
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąSeniai sakiau, kad baudos apmokėjimas turėtų būti žiauriai nepatogus, t.y. tu turėtum važiuoti į kitą Lietuvos galą sumokėti baudą kaip pavyzdys, arba atlikti 600 klausimų testą, iš kurių 595 atsakyti teisingi turėtų būti.
Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.11.12, 15:55.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Na kadangi dar spaudos puslapiuose nesimatė straipsnio "įkalintas tarp geltonų linijų", išvada - kirto linijas pažeisdamas KET.Kažin ar nusifilmavo prisidavimui policijai? Kirsdamas šventąją geltonąją liniją pasielgė kaip automarozas, dėmė ant sąžinės likusiam gyvenimui.
Pasimelskime už suklydusį.
Komentuoti:
-
Apie kultūrą noriu padiskutuot, tai perkeliu iš A14 temos.
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąDidžioji dalis vairuotojų dar pripratę stovėt kelkrašty su avariniu ir galvot, kad niekam netruko. Nors priežasties apart nusimyžimo nėra
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai vistik paskutiniais metrais įjungei "sveiką protą" ir važiavai nesilaikydamas KET? O "paskutiniai metrai" tai čia kiek?Kažin ar nusifilmavo prisidavimui policijai? Kirsdamas šventąją geltonąją liniją pasielgė kaip automarozas, dėmė ant sąžinės likusiam gyvenimui.
Pasimelskime už suklydusį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąAtmintis kaip pas žuvytes, susiraskite ir pasiskaitykite, nesikartosiu.
Kaip juokinga skaityti, kai kelių gaidelius už KET pažeidimus pavadinus kelių gaidelius ar automarozais, jie įsižeidžia. Bet jiems nieko tokio kitus eismo dalyvius vadinti kėgliais, aptemtakelniais, stukačiais, ožiais, mentais ir t.t.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atmintis kaip pas žuvytes, susiraskite ir pasiskaitykite, nesikartosiu.
Kaip juokinga skaityti, kai kelių gaidelius už KET pažeidimus pavadinus kelių gaidelius ar automarozais, jie įsižeidžia. Bet jiems nieko tokio kitus eismo dalyvius vadinti kėgliais, aptemtakelniais, stukačiais, ožiais, mentais ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Durną ir bažnyčioje muša
Aš jau sakiau kaip tokioje vietoje pravažiuočiau, bet kaip jau supratau tau nieko neįrodysi tad duodu d...iui kelią.
Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa, kurios ilgis gal 20 metrų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąkai jie tą pastovėjimo laiką enforsina? Juk lietuvoje greičio viršijimą tikrina tik stulpiniai radarai ir trikojai radarai. Estijoje patruliai gaudo?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: