Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
    Ženklų pirmenybę prieš ženklus. Suvokiam.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tik juokingiausia ir keisčiausia, kad net apsigynus ir nutraukus administracinę teiseną, t. y. tampant nekaltu – išsiėmus pažymą iš kokio Ryšių ir informatikos departamento už praėjusį laikotarpį apie administracinius pažeidimus, bus nurodyta, kad buvai kaltinamas (nors ir nurodyta, kad teisena nutraukta, o bauda nepaskirta).

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?
    Nesuvokiu, teisės iš Madagaskaro atsiųstos, dar įlaminuotos

    Gerai tada be išvedžiojimų aprašau kelio situaciją ir laukiu išdėstymo pagal KET punktus kaip jis turi būti įveikiamas:
    Kelias po dvi juostas pirmyn atgal, ruošiamas remonto darbams - privažiuoji: matai ženklus "Kelio darbai, tarkim jau ir greičio ribojimas" Daugiau jokių vertikalių ženklų nėra. Staiga toliau kelyje pamatai šviežiai pripieštų geltonų linijų (būsimam juostų susiaurėjimui). Vėl nei papildomų kelio darbų gairelių, nei krypties, juostos keitimo ženklų nėra. Už kilometro geltonos linijos baigiasi žalioje vejoje. Primenu, ten irgi jokių vertikalių ženklų nėra.
    Kur ir kokiais taisyklių punktais vadovausitės?
    Gal taip visiems bus aiškiau.... tik nesakykit, kad vėl tokios situacijos mūsų keliuose nėra.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    ↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?
    Nežinau niuansų, bet ne dėlto kad linija nusitrynusi būtų.
    Galimai toks punktas galėjo būti pažeistas, nupaišius 30,1 m. ilgio ištisinę liniją, be jokio pagrindo viršijus 30 m ribą:

    71. Persirikiavimo ribojimas taikomas tarp tų eismo juostų, kurios neturi nė vienos bendros krypties (išskyrus pagrįstus atvejus), taip pat prieš nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tuo tikslu prieš pat sankryžą ženklinama siaura ištisinė linija 1.1, ne ilgesnė kaip 30 m. Pagrįstais atvejais (pvz., sankryža yra nepakankamo matomumo zonoje) persirikiavimo ribojimas gali būti taikomas ir ilgesnėje atkarpoje.
    P.S. arba neužpiešta buvo artėjimo linija 1.6., arba jos ilgis buvo 3,9 m.

    72. Prieš persirikiavimo ribojimą ženklinama artėjimo linija 1.6. Ne gyvenvietėje ženklinama ne trumpesnė kaip 8 m ilgio, gyvenvietėje – ne trumpesnė kaip 4 m ilgio (ne mažiau kaip vienas brūkšnys ir tarpas) artėjimo linija 1.6.
    Paskutinis taisė gerietis; 2024.11.13, 18:08.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.
    Tamsta suvoki ženklų viršenybės principą?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.

    Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
    Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
    Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.

    Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu

    P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti
    Kai pagalvoji, kiek "galimai" atsilupusių rašo šiame forume, nenuostabu, kad forumas virsta ambicijų, patyčių, įžeidinėjimų sąvartynu.
    Kadangi vis dar čia komentuojame, (neužsiėmę eismo įvykio deklaracijomis, negulime ligoninėse, nesėdime už grotų ar nesiilsime kapuose) tai turbūt apie kažkokius kitokius atsilupusius mąstei?

    Visų oponuojančių vardu atsiprašau tamstos, kad išdrįsome paklausti kaip įveikėte šią atkarpą. Supratom, valstybinė paslaptis. Kitą kart pasistengsim, kad atsakymas pats iki mūsų "daeitų", jei kelias bus netolimas

    Kai jau prieš metus sakiau, kad prie KET "važiuojant reik įjungt ir sveiką protą" paties iškart užlipinta etiketė buvo - automarozas. Labai rimtas argumentas tam buvo ane? O dabar staiga ir pats sveiku protu bandai argumentuoti? Tai kodėl ir toliau kiekviename savo įraše oponuojantiems bandai lipinti menkinančias etiketes, lyg prie paties neliptų?
    Apsidairyk, kur čia matai įsižeidusius?
    Tiesiog nepagarbiai bendraujant, pagarbos neužsitarnausi. Na kokiu žodžiu sekantis įrašas prasidės? Įsižeidę gaideliai?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    ↑ Nusitrynė ar kaip neatitiko?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
    Vienas pažįstamas pasinaikino "teistumą" už ištisinės kirtimą lenkiant traktorių, tuo pagrindu kad žymėjimas neatititiko teisės aktų. Nors realiai pačio pažeidimo tai niekaip neįtakojo - taip pat būtų kirsta ir "legali" ištisinė linija.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Kai pagalvoji kiek atsilupusių važinėja keliais, nenuostabu, kad toks avaringumas ir žuvusių skaičius Lietuvoje.

    Matai parašyk jam dar kiek metrų... pačiam nedaeina...
    Parašysiu 20 metrų, tai sakys taigi ten buvo 19...
    Kaip ir minėjau šioje situacijoje net nesudvejojau reikia kirsti linijas ar ne...reikia įjungti sveiką protą ar sustoti ir eiti matuoti kiek ten metrų yra.

    Ir stenkis kiek nori, man automarozo pravardės neprikabinsi ir dėl to aš tikrai neįsižeidžiu. O gaideliai įsižeidžia ir vis paskui guodžiasi kas antram poste kaip juos mini kaip jiems skaudu

    P.S. tikrai ir šiame poste padariau gramatikos klaidų, tad bus argumentas kam parašyti kai neturės prie ko prikibti

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pažeidimo negali būti, kai vadovaujiesi ženklų viršenybe prieš ženklinimą. Gali būti tik atvirkštinis variantai, kai yra interesas įrodinėti jog "nesimatė", todėl ne pažeidimas
    O nuo ko ir prasidėjo apskritai viskas? ar ne nuo nupieštų linijų, bet dar be pastatytų ar atidengtų papildomų ženklų? Tada buvo plėšomi marškiniai, kad geltona linija šventa ir nekertama. Kad taip nebūna palikta ir pan.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Jei stovint galima naudoti telefonu ir kompiuteriu, tai jokio laiko nuostolio.
    Jei ir negalima būtų. 80-160 EUR bauda 31-40kmh viršijus.
    Tai tik idiotas (nekalbu apie veluojančius į lėktuvą, ar vestuves, ar egzaminą ir pan) nesirinktų valandos kai vidutiniška alga valandos Lietuvoje nesiekia 10 eurų.
    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Seniai sakiau, kad baudos apmokėjimas turėtų būti žiauriai nepatogus, t.y. tu turėtum važiuoti į kitą Lietuvos galą sumokėti baudą kaip pavyzdys, arba atlikti 600 klausimų testą, iš kurių 595 atsakyti teisingi turėtų būti.
    Šiaip jau didesnė problema yra baudų iš vis nemokantys, vairuotojo pažymėjimo, turto ir darbo neturintys nuolatiniai pažeidėjai, kurie ant tų nepatogumų nusišvilpt.
    Be to būna, kad nusižengimas padaromas tiesiog dėl blogo žymėjimo. Štai pavyzdys kur ištisinė linija sankryžoje buvo nubrėžta per giliai ir daug kas yra gavęs baudą už užvažiavimą ant jos, nes posūkį reikia daryti kaip su vilkiku apvažiuojant liniją, o ne tiesiog įsukant.
    Attached Files
    Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.11.12, 15:55.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Na kadangi dar spaudos puslapiuose nesimatė straipsnio "įkalintas tarp geltonų linijų", išvada - kirto linijas pažeisdamas KET. Kažin ar nusifilmavo prisidavimui policijai? Kirsdamas šventąją geltonąją liniją pasielgė kaip automarozas, dėmė ant sąžinės likusiam gyvenimui. Pasimelskime už suklydusį.
    Pažeidimo negali būti, kai vadovaujiesi ženklų viršenybe prieš ženklinimą. Gali būti tik atvirkštinis variantai, kai yra interesas įrodinėti jog "nesimatė", todėl ne pažeidimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Apie kultūrą noriu padiskutuot, tai perkeliu iš A14 temos.
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Didžioji dalis vairuotojų dar pripratę stovėt kelkrašty su avariniu ir galvot, kad niekam netruko. Nors priežasties apart nusimyžimo nėra
    Galit mane suvartyti, bet tas noras belekur stot tai tikrai nervuoja. Kvepia kažkokiu grynu maroziškumu. Geriau į kokį šoninį keliuką geriau nusukt ir ten susižiūrėt. Lietuvoje netgi per daug tų nusukimų į keliukus, tikrai galima išsirinkti tokį kuris mažiausiai trukdytų, ypač trumpesniam sustojimui.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai vistik paskutiniais metrais įjungei "sveiką protą" ir važiavai nesilaikydamas KET? O "paskutiniai metrai" tai čia kiek?
    Na kadangi dar spaudos puslapiuose nesimatė straipsnio "įkalintas tarp geltonų linijų", išvada - kirto linijas pažeisdamas KET. Kažin ar nusifilmavo prisidavimui policijai? Kirsdamas šventąją geltonąją liniją pasielgė kaip automarozas, dėmė ant sąžinės likusiam gyvenimui. Pasimelskime už suklydusį.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Atmintis kaip pas žuvytes, susiraskite ir pasiskaitykite, nesikartosiu.

    Kaip juokinga skaityti, kai kelių gaidelius už KET pažeidimus pavadinus kelių gaidelius ar automarozais, jie įsižeidžia. Bet jiems nieko tokio kitus eismo dalyvius vadinti kėgliais, aptemtakelniais, stukačiais, ožiais, mentais ir t.t.
    Tai vistik paskutiniais metrais įjungei "sveiką protą" ir važiavai nesilaikydamas KET? O "paskutiniai metrai" tai čia kiek?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Atmintis kaip pas žuvytes, susiraskite ir pasiskaitykite, nesikartosiu.

    Kaip juokinga skaityti, kai kelių gaidelius už KET pažeidimus pavadinus kelių gaidelius ar automarozais, jie įsižeidžia. Bet jiems nieko tokio kitus eismo dalyvius vadinti kėgliais, aptemtakelniais, stukačiais, ožiais, mentais ir t.t.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Durną ir bažnyčioje muša
    Aš jau sakiau kaip tokioje vietoje pravažiuočiau, bet kaip jau supratau tau nieko neįrodysi tad duodu d...iui kelią.

    Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa, kurios ilgis gal 20 metrų.
    Kaip jau be sau įprastų epitetų.. Tai važiavai pagal geltonas linijas, ar važiavai kaip tie, kuriuos automarozais ir durniais vadini?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Vakar kaip tik važiavau šia atkarpa ir net nesudvejojau kaip įveikti šia atkarpa
    Tai visgi laikėtės taisyklių ir nekirtote geltonos ištisinės ar pademonstravote teisinį nihilizmą?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    kai jie tą pastovėjimo laiką enforsina? Juk lietuvoje greičio viršijimą tikrina tik stulpiniai radarai ir trikojai radarai. Estijoje patruliai gaudo?
    Šį mėnesį pravažiavau mažiausiai pro du policijos ekipažus kurie matavo greitį su "fenais".

    Komentuoti:

Working...
X