Šiaip, Kinijos augimo modelis investuojant daug į infrastruktūrą yra protingas ir labai gerai veikia.
Jeigu Lietuvos valdyme būtų šiek tiek kiaušinių, tas gerai veiktų ir Lietuvoje.
Čia tyčia oversimplified ir daug aspektų praignoruota, bet tiesos daug:
1. Paimk 10 km ruožą Vilniuje, kuris tiktų metro
2. Perdaryk miesto planą teritorijai einančiai pakeliui metro.
Pusę km į abi puses nuo metro linijos leidžiamas tik tankus daugiaaukštis užstatymas.
Skatink dabartinio ten esančio užstatymo tankinimą. Pvz. uždėk NT mokestį tiems kas žemiau tam tikro tankumo.
3. Pradėk metro statybas
1. Paimk 10 km ruožą Vilniuje, kuris tiktų metro
2. Perdaryk miesto planą teritorijai einančiai pakeliui metro.
Pusę km į abi puses nuo metro linijos leidžiamas tik tankus daugiaaukštis užstatymas.
Skatink dabartinio ten esančio užstatymo tankinimą. Pvz. uždėk NT mokestį tiems kas žemiau tam tikro tankumo.
3. Pradėk metro statybas
Pažiūrėjau kiek 10 km dengtų, tai daug:
Nuo praktiškai Baltupių, Kalvarijų gatve žemyn.
Pro Technopolį, Ozo parką.
Pro Kalvarijų/Kareivių sankryžą
Pro Kalvarijų/Žalgirio sankryžą
Iki Konstitucijos pr.
Pro VCUP ir visą NMC
Pro Panoramą
Pro visą Narbuto gatvę
Kerta Laisvės pr (tarp Viršuliškių ir Karoliniškių)
Pro Viršuliškių skersgatvį
Pro Vilnius Outlet
Iki Pilaitės centro
Nuo praktiškai Baltupių, Kalvarijų gatve žemyn.
Pro Technopolį, Ozo parką.
Pro Kalvarijų/Kareivių sankryžą
Pro Kalvarijų/Žalgirio sankryžą
Iki Konstitucijos pr.
Pro VCUP ir visą NMC
Pro Panoramą
Pro visą Narbuto gatvę
Kerta Laisvės pr (tarp Viršuliškių ir Karoliniškių)
Pro Viršuliškių skersgatvį
Pro Vilnius Outlet
Iki Pilaitės centro
Toks dalykas labai suaktyvintų statybas ir stipriai prisidėtų prie Vilniaus generuojamo BVP augimo.
Ir ne vienerius metus augintų BVP.
Apsimoka labai stipriai. Kad tai nėra daroma ar išvis bandoma yra mūsų valstybinio aparato neįgalumo požymis.
Komentuoti: