Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Įdomiai kai Chief architect kalba kaip ir teisingai, bet išrenka visokius stoties konkursus kur VT net esamas yra naikinamas.
Infrastruktūrą stato vystytojai, ne savivaldybė. Turime infrastruktūros mokestį. Ne, rezultatas būtų daugiau plėtros kur infrastruktūra jau yra - mieste.
-
Diskusijos tęsinys:
Laura KairieneView Laura Kairiene’s profile Author Chief architect of Vilnius City Municipality :
15 min miesto idėja yra 1.2-1.6km vaikštomas atstumas. Viešasis transportas turi atitikti du kriterijus (be finansinio) - pravažumas (kiekis žmonių) ir dedikuota linija (konkurencingumas su automobiliais). Infra po žeme yra nesusikertanti su antžemine (gatvėmis) ir pati efektyviausia.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Būtinai turėtų susitarti Miestas ir Rajonas dėl infra mokesčio. Kitaip, neįmanoma pasiekti jokių tikslų, na, tik surinkti kažkiek pinigų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
tai visi statys prie pat miesto ribos ir tiek. Kai is Antakalnio puses belekiek misku ieina i miesta, o is vakaru didziuliai rajonai pvz Buividyskes, Zujunai ar prie pat Pilaites Dvaryksciai, Gudeliai ir etc. - bus uzstatomi ivetoj pvz Kalnenu.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąyra infros mokestis, miestas gali nustatyt bet kokia.
Gan keistas dalykas tas infros mokestis, nors nesu pries ji. Ji galetu atstoti NT mokestis, bet tas keliaus i valstybes katila.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.05.19, 11:15.
Komentuoti:
-
Savivaldybė neturi pinigų infrastruktūrai net urbanizuoto miesto teritorijoje, kokybiškam vt, tai rezultatas būtų tik sukeltos NT kainos dėl ribojamos plėtros.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Galima pvz kaip Švedijoje yra. Nėra įrengta infrasturktūra, negauni leidimo pastatų statybai. Manau daug tokių "purvo keliukas iki pilies" plėtros variantų užsirauktų. Beje ten infrastruktūroje yra ir VT. t.y. jeigu VT rajone nesuplanuotas, negali statyti rajono.
Komentuoti:
-
Atsakymas Linkedine į klausimą :O su viešuoju transportu kaip? Iš tiesų įdomu būtu Jūsų pozicija.:
Laura KairieneView Laura Kairiene’s profile Author Chief architect of Vilnius City Municipality
automobilizacijos lygis Vilniuje auga, nepaisant mūsų visų įsipareigojimo jį mažinti (Judumo plano tikslai sunkiai skinasi kelią). Tai yra gero gyvenimo pasekmė. Mašiną turėti nekainuoja daug, mokesčiai maži, ją statyti dar vietos yra, o judėjimas automobiliu vis dar greitesnis nei viešuoju transportu. Gatvių tinklo drastiškai nepakeisime, tad automobilių skaičius ir mūsų judumo įpročiai tiesiogiai turi įtakos kamščiams. Didžiulę įtaką lemia ir šeimų kūrimasis suburbijoje, kurią pasiekti be automobilio neįmanoma. Akivaizdu, kad Vilniui reikia alternatyvios viešojo transporto priemonės (kad ir kokia ji bebūtų), o urbanistams pagrindinis uždavinys - suvaldyti statybų plėtrą už vidurinės miesto zonos, nes bet kuris viešojo transporto sprendimas bus per brangus, jei aptarnaus tik mažą (nekoncentruotą) gyventojų dalį.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Galima pvz kaip Švedijoje yra. Nėra įrengta infrasturktūra, negauni leidimo pastatų statybai. Manau daug tokių "purvo keliukas iki pilies" plėtros variantų užsirauktų. Beje ten infrastruktūroje yra ir VT. t.y. jeigu VT rajone nesuplanuotas, negali statyti rajono.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai čia nebent Vilniaus rajono architektas gali stabdyti plėtrą rajone, o ne miesto. Beto nelabai įsivaizduoju, kaip teisiškai kur nors tą plėtrą gali stabdyti, pakeis žemės paskirtį iš gyvenamos statybos į žemės ūkio?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia nebent Vilniaus rajono architektas gali stabdyti plėtrą rajone, o ne miesto. Beto nelabai įsivaizduoju, kaip teisiškai kur nors tą plėtrą gali stabdyti, pakeis žemės paskirtį iš gyvenamos statybos į žemės ūkio?Parašė udrius Rodyti pranešimąBeje, Investuok žurnale miesto vyriausios architektės interviu, kur kalba apie 15 minučių miestą. Kiek suprantu, jis bus be viešojo transporto. Nematau viso straipsnio bet kiek pavyksta - stabdys plėtrą į rajonus.
Komentuoti:
-
Beje, Investuok žurnale miesto vyriausios architektės interviu, kur kalba apie 15 minučių miestą. Kiek suprantu, jis bus be viešojo transporto. Nematau viso straipsnio bet kiek pavyksta - stabdys plėtrą į rajonus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomiausia, kad sodininkams ( sodų paskirties sklypuose ir namuose) statyba ir plėtra nėra aprobota. Labiausiai nukentės būtent tie normalūs ir brangūs sklypai, kurie yra namų valdos ( su gyvenamos paskirties statniais): Liepkalnis, rasos, ribiškės, markučių dalis.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kosmosėlis, kad visi "sodininkai" kažkaip netyčiom pavirto į vilų savininkus. Pirmiausia blogybė yra, kad vardan lobistinių interesų buvo leista apsigyventi sodų bendrijose ir taip blokuoti (ar sudaryti kliūtis) nemažai daliai strateginių miesto ar šalies projektų. Toks reguliavimas, koks aprašytas, šioje zonoje turėjo būti jau seniai. Juo labiau, kad iš esmės teritorija apima tik sodininkų bendrijas (pomidorams triukšmas gal nelabai trukdo) ir pramoninės statybos zonas. Vienintelė vieta prie Markučių, kur šiek tiek užkabina normalius namų kvartaliukus. Ir pasakoti kažkokius apibendrinimus apie gydymo ar ugdymo įstaigas nevertėtų, nes nelabai matau toje zonoje taškų, kur turėtų tokios įstaigos atsirasti, arba jos atsiradusios šalia zonos sukeltų kažkokių padarinių.
O, kad triukšmas "netrukdė", tai matome iš Salininkų bendruomenės veiksmų ir bandymų išvyti oro uostą ar užblokuoti jo plėtrą:
https://sc.bns.lt/view/item/210132
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...iesams-1447294
Dar niekas nepaaiškino, kaip draudimas rekonstruoti, ar statyti naujus statinius, sumažins orlaivių keliamą triukšmą?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Prašom, papasakok plačiau. Pirma kokios priemonės, o tada, jei jų yra, kokia jų kaina.Parašė feex12 Rodyti pranešimą
šiais laikais yra labai efektyvių triukšmo slopinimo priemonių, kurių naudojimas eliminuotų oro uosto triukšmą.
Nes kitu atveju čia tik eterio teršimas triukšmu
Komentuoti:
-
Kosmosėlis, kad visi "sodininkai" kažkaip netyčiom pavirto į vilų savininkus. Pirmiausia blogybė yra, kad vardan lobistinių interesų buvo leista apsigyventi sodų bendrijose ir taip blokuoti (ar sudaryti kliūtis) nemažai daliai strateginių miesto ar šalies projektų. Toks reguliavimas, koks aprašytas, šioje zonoje turėjo būti jau seniai. Juo labiau, kad iš esmės teritorija apima tik sodininkų bendrijas (pomidorams triukšmas gal nelabai trukdo) ir pramoninės statybos zonas. Vienintelė vieta prie Markučių, kur šiek tiek užkabina normalius namų kvartaliukus. Ir pasakoti kažkokius apibendrinimus apie gydymo ar ugdymo įstaigas nevertėtų, nes nelabai matau toje zonoje taškų, kur turėtų tokios įstaigos atsirasti, arba jos atsiradusios šalia zonos sukeltų kažkokių padarinių.Parašė feex12 Rodyti pranešimą
Truputį kosmosėlis...tiek metų niekam netrukdė triukšmas, dabar genijai sugalvojo, kad trukdo ir davai paverčiam 10 kvadratinių kilometrų miesto žemės dykyne, kurioje nebus nei naujos gyvenamos statybos, nei jau ten gyvenantiems naujos socialinės infrastruktūros (gydymo, ugdymo įstaigų), o turintiems ten turto (pvz nedidelį gyvenamą namą, nors sklypo rodikliai leistų pasitrigubinti plotą), numušam vertę per pusę ar dar daugiau...
O, kad triukšmas "netrukdė", tai matome iš Salininkų bendruomenės veiksmų ir bandymų išvyti oro uostą ar užblokuoti jo plėtrą:
https://sc.bns.lt/view/item/210132
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...iesams-1447294Paskutinis taisė sleader; 2024.04.24, 11:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žinau daug istorijų, kai žmonės atsikėlę gyventi netoli gamyklos, sandėlio ar netgi parduotuvės ar ūkininko po to rašo skundus ir prašo visokių keisčiausių draudimų, kad ir pavyzdžiui pakeisti vėsinimo įrenginius į tylesnius ar drausti ūkininkui mėšlu trešti savo laukus ir remiasi visokiomis įstatymais priimtomis higienos normomis.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
institucijų reikia klaust, kiek skundų ir dėl ko prirašyta. Aš pvz žinau vieną atvejį, kai žmogus gyvenantis prie gamyklos (kuri ten veikia jau šimtmetį) tvoros gan stipriai tos gamyklos valdžią užknisa savo skundais į įvairias instancijas.
Manau tikrai paprasčiau uždrausti tose vietose statyba, negu paskui teistis dėl teisės oro uostui veikti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
institucijų reikia klaust, kiek skundų ir dėl ko prirašyta. Aš pvz žinau vieną atvejį, kai žmogus gyvenantis prie gamyklos (kuri ten veikia jau šimtmetį) tvoros gan stipriai tos gamyklos valdžią užknisa savo skundais į įvairias instancijas.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKiek tų skundų parašyta? Nieko negirdėjau rimtesnio. Kažkoks bendro pobūdžio briedas apie kažkokį hipotetinį pirkėją. Nu ir ką jis padarys? Gulsis ant pakilimo tako? Ogi nieko.
Komentuoti:
-
Taip, matuojamas viduje, bet matuojamas ATIDARIUS LANGUS.Parašė feex12 Rodyti pranešimą
pagal higienos normas triukšmas skaičiuojamas viduje, o ne lauke. Apie tai aš ir kalbu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiek tų skundų parašyta? Nieko negirdėjau rimtesnio. Kažkoks bendro pobūdžio briedas apie kažkokį hipotetinį pirkėją. Nu ir ką jis padarys? Gulsis ant pakilimo tako? Ogi nieko.Parašė Nitro Rodyti pranešimąkai jau ateina laikas apsigyventi naujame pirkinyje ir paaiškėja, kad tas triukmas visgi trukdo - prasideda skundų rašymai ir kaltų ieškojimai. Argumentas "taigi matei kur sklypa perki" niekada neveikia.
Komentuoti:
-
Ar įsigilinote į esmę?Parašė John Rodyti pranešimąKiek metų ir į medinius lauko tualetus eidavom, ir rankų nesiplaudavom, ir duše po kelias savaites nesiprausdavom. Laikai keičiasi, tampam labiau civilizuoti. Labai keista, kad yra, kas to nesupranta ir galvoja, kad viskas čia ok su tais lauko tualetais ir oro uosto triukšmu.
Niekas nesako, kad triukšmas yra gerai, arba kad skiriamos kompensacijos papildomos izoliacijos įrengimui - blogai. Bet kaip koreliuoja apsauga nuo triukšmo, ir įvestas visuotinis draudimas statyti/ rekonstruoti gyvenamus pastatus šioje zonoje? Jei padidės namas, tai kartu padidės ir lėktuvų skleidžiamas triukšmas?
P. S jei triukšmas pagal HGN matuojamas patalpų viduje, tai informuoju: pas gyventojus namuose niekas nieko nematavo. O įtraukė ištisus rajonus į TAZ.
Komentuoti:
-
tai aš juk ir rašau, kad žmogui dzin kiek laiko ten tas taršos šaltinis buvo - kad ir prieš karą būtų įkurtas, jis tik savo kailiu pajutęs, kad jam trukdo, pradeda skųstis per visas instancijas.Parašė feex12 Rodyti pranešimą
argumentas validus, bet ne šiuo atveju. Oro uostas yra nuo 1932 metų ir tik galbūt Vilniuje negyvenęs/ negyvenantis žmogus gali nežinoti jo įtakos tam tikruose rajonuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: