Dabartiniame geopolitiniame kontekste Šiaurinė gatvė įgija visiškai naują prasmę, kalba jau nėra vien apie susiekimą, čia jau ir saugumo klausimas. Vilniuje susisiekimas rytų-vakarų kryptimis yra tragiškas kas labai stipriai apsunkintų evakuaciją karo ar astravo AE nelaimės atveju ir t.t. Keista, kad nėra jokių diskusijų iš šios perspektyvos, kai apie visokius bunkerius po stadionu ar t.t. kiek oro privirpinta. Ukrainos karas puikiai parodo, kokią didžiulę įtaką kare turi infrastruktūra, kaip vieno ar kito kelio kontolė nulemia visą mūšio mieste eigą. Ne veltui ne vienas karo ekspertas pabrėžia Rail Baltic, Via Baltica ir t.t. reikšmę ir į visą tai reikia žiūrėti ir iš gynybos prizmės. Investicijos į gynyba nėra tik ginkluotės pirkimas, ir jei kalbos pradeda eiti apie 3-4% nuo BVP ar pan. Reikia į tai traukti ir infrastruktūrinius projektus ir kelti jų prioritetą ir iš gynybos prizmės.
Kalbant apie Šiaurinę g. tai nereiškia, kad reikia dabar daryti asfalto jūras, į tai reikia žiūrėti ir pagal miesto poreikius, bet matome kaip Valdelio eroje sekasi su niuansais. Galima pasvajoti apie A juostas viduryje (ar bent išvis A juostas), įsivaizduoti kaip atrodytų tramvajus, manau jei kažką bedarys, tai bus Ukmergės g. 2.0. Pseudogreikelis su užmiestiniu parkofstanu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Jei Šiaurinė g. būtų su išskirtomis atskirtomis VT juostomis gatvės viduryje, tai būtų labai geras variantas. Deja, tai mažai tikėtina.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Tai čia būtų gerai. Manau apie tramvajų neverta svajoti bent kol kas, bet bent jau galėtų užbaigti pagrindinių gatvių tinklą, kad tuomet viso miesto mastu būtų galima optimizuoti maršrutus, perkelinėti stoteles viena šalia kitos ties sankryžomis, nutiesti vientisą A juostų tinklą ir panašiai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąTai nauja VT rūšis – labai gerai. Svarbiausia, kad tai nebūtų elektrobusas, o kažkas rimtesnio (pvz., tramvajus).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai nauja VT rūšis – labai gerai. Svarbiausia, kad tai nebūtų elektrobusas, o kažkas rimtesnio (pvz., tramvajus).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąŠiuo metu vyksta ateities komiteto posėdis apie Vilniaus planavimo strategiją, pagaliau kažkas konkretesnio apie urbanistinę politiką post-Pakalnio eroje: https://www.youtube.com/watch?v=0Bv7TDMxiqU
1. Apie kokią strategiją galime kalbėti kai net jų pačių pristatyme skiltyje ,,Vaikštomumas ir žalias miestas'' iš 5 punktų tik 2 yra skirti pėstiesiems ir tos dvi skiltys net ne pirmose vietose...:
2. Strateginėse kryptyse net nekalbama apie pėsčiųjų infrą (kuri apgeilėtinos būklės), apie pagrindinių eismo arterijų užbaigimą (kurių reikia tam pačiam VT tinklui), užtai svaigstama apie įtraukumus ir klimato apokalipses...:
3. Ir susisiekime svaigstama. Pradėjęs skaityti apsidžiaugiau, kad pirmoje vietoje VT tinklas... ir iškart nusivyliau baigęs skaityti, kad jie kalba ne apie tinklą o apie naujos transporto priemonės įvedimą... matai jei kuro rūšį pakeisi tai išspręs susisiekimo problemas... Rupūs miltai. Gerai, bent jau paskutinėje vietoje paminėjo senamiesčio išautomobilizavimą, apie kurį labai atsargiai užsimena ir tai dar po to kai atėję į valdžią panaikino kilpinį eismą... Į šaltą Vilnios vandenį juos kad atsikvošėtų:
4. Bent jau trumpai užsiminė apie pagrindinio eismo tinklo užbaigimo poreikį. Pliusas:
5. čia toks mane sudominęs momentas - mini dalies magistralinių gatvių pervedimą LAKD. Esu už jei tik tai padės greičiau jį užbaigti, rekonstruoti ir tt. viadukai ir panašiai:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąGal kas visą sąrašą turite projektų iš šito straipsnio?
Kongresų centras vietoje sporto rūmų
"Hilton" viešbutis šalia Energetikos muziejaus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Kažkoks akmens amžius kai nesugebama pateikti linko į detalų žemėlapį. Pateikiamas kažkoks nuo statybininko teptuko nutiškęs kliaksas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąSovietmečiu statyti Vilniaus mikrorajonai per dešimtmetį prarado daugiau nei 30 tūkst. gyventojų
https://am.lrv.lt/lt/naujienos/sovie...kst-gyventoju/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas visą sąrašą turite projektų iš šito straipsnio?
Lietuvos bankui nusprendus atsisakyti planų sostinės Žirmūnų mikrorajone statyti naują centrinę būstinę, VŽ apžvelgia daugiau didelių projektų Vilniuje, kurių nuspręsta nesiimti.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąsovietmečiu statytuose mikrorajonuose gyventojų sumažėjo net apie 31 tūkst.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Sovietmečiu statyti Vilniaus mikrorajonai per dešimtmetį prarado daugiau nei 30 tūkst. gyventojų
https://am.lrv.lt/lt/naujienos/sovie...kst-gyventoju/
,,Vilniaus mieste pastarąjį dešimtmetį stebimas spartus gyventojų kraustymasis iš sovietiniu laikotarpiu statytų miegamųjų mikrorajonų, rodo Statybos sektoriaus vystymo agentūros (SSVA) išanalizuoti gyventojų migracijos tarp atskirų miestų rajonų duomenys.
Vilniuje 2011–2021 m. pastebima aktyvi gyventojų vidinė migracija. Labai pozityvus gyventojų persikėlimas į centrinę miesto dalį, kur gyventojų skaičius čia išaugo 11 tūkst. Vis dėlto, sovietmečiu statytuose mikrorajonuose gyventojų sumažėjo net apie 31 tūkst.
SSVA vertimu, didžiausią susirūpinimą kelia gyventojų migracijos į sostinės priemiestį mastas – ten gyventojų skaičius per 10 metų išaugo net 52 tūkst.
„Tai labai spartus augimas, lemiantis didesnius transporto srautus ir kuriantis visų rūšių infrastruktūros plėtros poreikį. Kadangi gyventojų tankis priemiestyje išlieka mažas, ten kuriamos infrastruktūros plėtros kaštai yra labai dideli, o juos padengia mieste likę gyventojai“, – teigia SSVA Urbanistikos padalinio vadovas Mindaugas Pakalnis.
''
Komentuoti:
-
Parašė silkiokas69 Rodyti pranešimą
Dėl kalvos buvo užsiminta, kad šiandien pirmą valandą vyks pristatymas urbanistinių tyrimų, dėl kurių buvo pristabtyti visi planai. Kadangi detaliuosiuose planuose prašoma keisti aukštingumą, komisija turi atsižvelgti į dabartinę situaciją ir, kad šiuo metu yra atsiradę bokštų ne ten kur buvo suplanuota - pagal foto viršuje, todėl vyks posėdis dėl naujų rekomendacijų. Gale kaip supratau, vyr. architekte nenorėtų keisti esamo aukštingumo, kadangi galim būti išbraukti iš UNESCO. Bet ji buvo užsiminusi apie dvigubai aukštesnius nei dabar, todėl yra tikimybė kad visgi leistų išspausti truputuką aukštesnius bokštus.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Dar buvo užsiminta apie sklypą prie Arfos, dėl to čia ir kilo visokie neramumai, ir dar pasakė, kad neužilgo, kaip ir visa kalva bus užbaigta, kadangi visi sklypai kažką jau turi suoplanuoto, todėl didelių pokyčių nesitikėti...
Komentuoti:
-
Dėl kalvos buvo užsiminta, kad šiandien pirmą valandą vyks pristatymas urbanistinių tyrimų, dėl kurių buvo pristabtyti visi planai. Kadangi detaliuosiuose planuose prašoma keisti aukštingumą, komisija turi atsižvelgti į dabartinę situaciją ir, kad šiuo metu yra atsiradę bokštų ne ten kur buvo suplanuota - pagal foto viršuje, todėl vyks posėdis dėl naujų rekomendacijų. Gale kaip supratau, vyr. architekte nenorėtų keisti esamo aukštingumo, kadangi galim būti išbraukti iš UNESCO. Bet ji buvo užsiminusi apie dvigubai aukštesnius nei dabar, todėl yra tikimybė kad visgi leistų išspausti truputuką aukštesnius bokštus.
Komentuoti:
-
Šiuo metu vyksta ateities komiteto posėdis apie Vilniaus planavimo strategiją, pagaliau kažkas konkretesnio apie urbanistinę politiką post-Pakalnio eroje: https://www.youtube.com/watch?v=0Bv7TDMxiqU
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Niekas kitaip ir nesako. Kalba eina apie tai, kad žemiau juodai pažymėta teritorija gerokai tankės + tankės pilkai apibrėžta teritorija (tik su jos pajungimu į miestą yra gerokai sunkiau, tad gal ir kalbėt dabar neverta). Tai gerokai atsvers iki šiol į šiaurę gerokai išsiplėtusią miesto dalį ir miesto gyventojų svorio centras pasislinks arčiau Stoties, todėl Stosis nebebus ant tiek miesto pakraštyje, kaip gali atrodyti dabar.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Oro uostą galima būtų mesti lauk (lygiai kaip Berlynas uždarė Tempelhof) pastačius RB, o pinigus skirti Kauno. Lietuvos centras visgi yra Kaunas, o ne Vilnius.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nesu įsitikinęs ar komunistai Olandijoje iki 1970 m. išvystė automobilizmą, bet Vilniuje būtent jie sugalvojo požeminius traukinius po senamiesčiu, o Latvijoje pritiesė daug tramvajų. Tai tik už komunizmą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Struktūrinės VT problemos visų pirma atsiranda, kai miestas plečiamas netvarkingai (pvz., visi ofisai sukoncentruojami į vieną tašką).
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: