Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
Taip. Tuo pačiu ir esami „Vilniaus“ priemiesčiai turėtų būti pavirsti atskirom savivaldybėm. Įskaitant Pilaitę ir Vileiką.
-
Šitą miesto ir rajonų koordinacijos problemą turėtų spręsti tiesiog administracinė reforma, galbūt steigiant Vilniaus regiono virš-savivaldybę, ar pan. Panašiai galėtų būti ir Kauno, galbūt – Klaipėdos atveju. Tiesiog priversti miestą ir rajonus derinti savo veiksmus, jei kitaip neišeina, tuo pat metu atskirais aktais diegiant urbanistinės plėtros standartus.
Komentuoti:
-
Tai, kad neatsifutbolina kaip matom. Ir bent iš Trakų rajono neVMS transportas nėra tik į/iš Trakų. Vilniaus rajone spėju taip pat, nes ten net nėra tokio aiškaus centro į kurį būtų galima organizuoti VT. Aišku būtų galima padaryt efektyviau, bet šiaip ar taip veiksmas vyksta ta pačia kryptimi.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Visiškai pritariu, kaip ir kituose miestuose turėtų būti. Tiesiog realybė tokia, kad vms turi argumentą atsifutbolinti, mol kitas rajonas, o mieste dar infrastruktūra neideali. O Trakai pasiūlo VT į Trakus kurio greičiausiai atsisakoma, dėl ko jiems irgi ramiau. Ir tada turim ką turim.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai pritariu, kaip ir kituose miestuose turėtų būti. Tiesiog realybė tokia, kad vms turi argumentą atsifutbolinti, mol kitas rajonas, o mieste dar infrastruktūra neideali. O Trakai pasiūlo VT į Trakus kurio greičiausiai atsisakoma, dėl ko jiems irgi ramiau. Ir tada turim ką turim.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vilniaus miesto autobusai jau nemažai metų važiuoja į Lentvarį Trakų rajone. Taip pat išlenda ir į Vilniaus rajoną, pavyzdžiui Skirgiškes.
Aišku idealiu atveju turėtų būti bendras Vilniaus regiono viešasis transportas. Su zonom, bendru bilietu važiuot per kelias zonas užmiesčio/miesto maršrutais ir t.t. Pavyzdžiui vienas bilietas nuvažiuot iš Nemenčinės į Santariškes.
Komentuoti:
-
Skirstyti Vilniaus miesto ir rajono savivaldybes yra vienas didžiausių nesutvarkomų nesusipratimų, iš kurio kyla aibė problemų. Vilniaus regionas yra vientisas organizmas, kur viskas turi būti integruota tiek, kiek rajono gyventojų veiklos integruotos į miestą: VT, švietimas, GPM ir t.t. dalykai. O tuo pačiu, sumažėtų ir administracijos aparato išlaidos, vadovų skaičius ir pan.Paskutinis taisė Nikas; 2024.05.30, 12:28.
Komentuoti:
-
Vilniaus miesto autobusai jau nemažai metų važiuoja į Lentvarį Trakų rajone. Taip pat išlenda ir į Vilniaus rajoną, pavyzdžiui Skirgiškes.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).
Aišku idealiu atveju turėtų būti bendras Vilniaus regiono viešasis transportas. Su zonom, bendru bilietu važiuot per kelias zonas užmiesčio/miesto maršrutais ir t.t. Pavyzdžiui vienas bilietas nuvažiuot iš Nemenčinės į Santariškes.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkristų infrastruktūros įrenginėjimas. Ir miestas galėtų ramiai sakyt, kad ne mūsų problemos. Turit galinę autobuso stotelę va čia, o toliau jau rajonas ir jūsų bėdos kaip siauru keliuku važiuot per kamščius.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bendra problema. Ir šiaip galiausiai vis tiek miestas labiausiai kenčia (automobilių vis daugiau).
Aišku Vilniaus rajone problemos su darželiais ir mokyklom liktų. Bet ten vėlgi ministerija tvarko. Ir rajonui permetus tuos gabalus tikėtina išvis Vilniaus rajono savivaldybės tam tikros problemos išsispręstų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne visai taip. Pvz. yra VVT autobusas Lazdynai-Lentvaris, yra Centvalio "maršrutkė" Lentvaris-Stotis (nežinau, ar samdytas savivaldybės, ar grynai komercinis).Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).
Yra Centvalio Rykantai-Stotis, VVT autobusas Ž.Paneriai-Valai.
Kažkas panašaus gal egzistuoja ir kitose kryptyse, tik aš nelabai jų žinau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.
Komentuoti:
-
Beje kelias yra ne visa infrastruktūros dalis. Dar yra ir vandentiekis, kanalizacija, elektra, dujos. Ir visus tuos vamzdžius ir laidus irgi valstybė turi prižiūrėti.Parašė Valandininkas Rodyti pranešimąPrie mano namų gatvė apie 800 m ilgio, turi dvi juostas, plius juostą stovėjimui. Stovi penkiaaukščiai su maždaug 700 butų. Skaičiuojant, kad bute vidutiniškai po pora gyventojų, tai 1400 žmonių. Vienam žmogui po ~57 cm gatvės atrėžti galima ir visiems užtenka.
Neseniai LRT buvo laida, kur šeima atsikraustė į kažkokį vienkiemį ar kaimą su keliais namais ir skundžiasi, kad jiems savivaldybė neasfaltuoja/netinkamai greideriuoja 10 km žvyrkelį. Savotiškas buvo argumentas, kad jie jaučiasi apgauti, nes valstybės politika yra skatinti žmones keltis į regionus. Tai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
Šiaip informacijai kam įdomu rekomenduoju video savišvietai apie suburbijos plėtrą: https://www.youtube.com/watch?v=7IsM...l=NotJustBikes
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Skatina. Visokios skatinimo priemonės neskiria ar tai miestelis ar vienkiemis vidurį laukų.Parašė Valandininkas Rodyti pranešimąTai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prie mano namų gatvė apie 800 m ilgio, turi dvi juostas, plius juostą stovėjimui. Stovi penkiaaukščiai su maždaug 700 butų. Skaičiuojant, kad bute vidutiniškai po pora gyventojų, tai 1400 žmonių. Vienam žmogui po ~57 cm gatvės atrėžti galima ir visiems užtenka.
Neseniai LRT buvo laida, kur šeima atsikraustė į kažkokį vienkiemį ar kaimą su keliais namais ir skundžiasi, kad jiems savivaldybė neasfaltuoja/netinkamai greideriuoja 10 km žvyrkelį. Savotiškas buvo argumentas, kad jie jaučiasi apgauti, nes valstybės politika yra skatinti žmones keltis į regionus. Tai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Bendra problema. Ir šiaip galiausiai vis tiek miestas labiausiai kenčia (automobilių vis daugiau).Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.
Komentuoti:
-
Nepanašu, kad gatvių tiesimas, priežiūra, sniego valymas, apšvietimas, pakelių šienavimas, šiukšlių išvežimas, viešasis transportas vienam žmogui kainuotų pigiau nuosavų namų rajoneParašė Lettered Rodyti pranešimą
Pasivažnėkite po namų kvartalius, pamatysite, gaila LT tokios statistikos nėra kaip kitose šalyje pagal pajamas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai neprijungimas savaime nieko neduoda. Plečiamasi sėkmingai ir už dabartinių Vilniaus ribų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai neprijungimas savaime nieko neduoda. Plečiamasi sėkmingai ir už dabartinių Vilniaus ribų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Na tai turėjo būti savo laiku nustatytos atitinkamos sąlygos ir neišduota. Arba neprisijungtos iš aplinkinių rajonų tos teritorijos kur dabar yra problemų.
Komentuoti:
-
Kad be jokių kyšių dalino ir dalina „miesto“ laukuose tuos leidimus. Bent kokiais 9 atvejais iš 10. Savivaldybei net minčių nekilo apie vakarietišką vystymo variantą.Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Dalinti? Gal pardavinėti per kyšius?
Normalus civilizuotas miestas pradžioje nutiesia infrastruktūrą, o tik po to statybos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Na tai turėjo būti savo laiku nustatytos atitinkamos sąlygos ir neišduota. Arba neprisijungtos iš aplinkinių rajonų tos teritorijos kur dabar yra problemų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jie ne dalinami, o išduodami, esant įvykdytiems tam tikriems reikalavimams.
Jei tos sąlygos nenustatytos, tai neturi teisės neišduoti. Netgi teismo keliu galima išsireikalauti.
Kita vertus, vyksta ir atvirkštiniai procesai. Pvz. prie Gudelių norėta statyti kvartalą vietoje miško (pagal senus dokumentus jo ten nebuvo), bendruomenė pasipriešino, ir tas neįvyko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=XF-tvlcZvkev8h-ohyT5Gn7adFNnYHBBpB1gdF3S_ARUMzRMNVZLNjBMMzREUE4zN VdRUjNOTDNEVi4uParašė Bluefox Rodyti pranešimą
O kur būtų galima daugiau sužinoti apie šį susitikimą? Labai aktuali informacija man. Ačiū!
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: