Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rmss
    replied
    Gal jie nenori į savo kvartalą įsileist ubagų, kurie net paprasto SUV neįperka.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Taigi va yra stotelė 52 Eišiškių pl. - Google Maps, dar netgi su kebabine ir TOI-TOI - visas multifunkcinis kompleksas. Čia jeigu tektų luktelėti ilgiau autobuso, kuris tikėtina jog važiuos vis vien kas kokias 15 min, galima spėti ir kebabą sukirsti. Dar kažkur yra ir perėja, kad iki čia ateiti ir viso labo reikės eiti kokius 600-900 metrų gyventojams. Viskas čiki, viskas miesto bendruosiuose planuose apgalvota

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Kol kas dar nei cypt apie VT susisiekima su Vilniumi.

    Komentuoti:


  • MarkWood
    replied
    Paskelbė arch. konkurso darbus Launagiu kvartale.
    Www.launagiai.lt

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    The Onion… oj LRT:



    Na išties reikia balanso - daugiau mašinų ir mažiau VT. Urban sprawl labai gražus reikalas, JAV skraidant visada su pavydu žiūriu pro lėktuvo langą
    Balanso komentaras, berods, buvo skirtas plėtrai pietiniuose Vilniaus priemiesčiuose, kai iki šiol rimtesnė plėtra vyko labiau šiaurinėje bei vakarinėje dalyje.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    The Onion… oj LRT:


    Susisiekimas ir švietimas – du klausimai, į kuriuos sostinės pietuose vieną didžiausių nekilnojamojo turto (NT) projektų Lietuvos istorijoje plėtojanti „Darnu Group“ konkrečių atsakymų dar neturi. Tačiau vyriausioji sostinės architektė Laura Kairienė „Launagiais“ pavadintą projektą vertina teigiamai. „Miestui reikia balanso“, – sako ji.

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...r-neissprestos
    Na išties reikia balanso - daugiau mašinų ir mažiau VT. Urban sprawl labai gražus reikalas, JAV skraidant visada su pavydu žiūriu pro lėktuvo langą

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Drujos g. gal koks 10 VT maršrutų važiuoja.
    Puiki VMS mentaliteto iliustracija Naujame kvartale irgi žmonės pasivaikščios, užuot į automobilius sėdę, nėr čia ko per daug norėti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Sprendžiant iš patirties, viešasis transportas ten ateis po gero dešimtmečio, jei ne daugiau. Iki Naujojo Paupio, pačiame miesto centre, iki šiol keliauja.
    Drujos g. gal koks 10 VT maršrutų važiuoja.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Sprendžiant iš patirties, viešasis transportas ten ateis po gero dešimtmečio, jei ne daugiau. Iki Naujojo Paupio, pačiame miesto centre, iki šiol keliauja.

    (Ir ne, vieno maršruto pratęsimas 2027 m. nėra „viešasis transportas“.)

    PS.: Nesusijęs klausimas: ar žiedinio Naujamiesčio-Senamiesčio maršruto, apie kurį buvo kalbama prieš kurį laiką, idėja jau visiškai numarinta?
    Paskutinis taisė Kecal; 2024.06.04, 11:29.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Kas liečia VT planavimą čia yra manau kiek naujesnė informacija:
    https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516

    Pagal šitą žemėlapį toje vietoje yra planuojama iki 2027 šiek tiek pratęsti šiuo metu į Užusienį kursuojantį 41 autobuso maršrutą. Aišku jeigu ten realiai atsikraustys 15k gyventojų tai toks patobulinimas nėra adekvatus (žr. Aspern Seestadt Vienoje arba Freiham Miunchene), dėl to ir įdomu būtų sužinoti kokių rimtesnių veiksmų bus imamasi VT fronte. Tikiuosi bus challenginamas šitas vystytojo fuflo. Tas pats klausimas "Naujajam Antakalniui", "Mažiesiems Gulbinams".

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Kai žmogus išsitraukia 2011-ųjų „koncepciją“ ir teigia, kad tai yra miesto planas... tai ką su tokiu prelegentu galima diskutuoti?
    Čia ir yra ilgalaikis planavimas, ar pagal jus turėtų kasmet naujos koncepcijos būti rengiamos ir keičiamas bendras planas?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Kai žmogus išsitraukia 2011-ųjų „koncepciją“ ir teigia, kad tai yra miesto planas... tai ką su tokiu prelegentu galima diskutuoti?
    Click image for larger version

Name:	J_tRtqhFSY.jpg
Views:	1650
Size:	100,8 kB
ID:	2134204

    Komentuoti:


  • MarkWood
    replied
    Jums tikrai atrodo, kad planuojant tokio dydžio teritoriją, ir merkiant tiek 0000000, ruošiamasi visus naujus ir senus gyventojus patupdyti į esamų gatvių tinklo kamštį?
    Juolab vystoma teritorija - iki šiol statytojų nepaliestoje, ir pirkėjams dar nepažįstamoje pietinėje pusėje. Viskas turės būti numatyta idealiai, kad sugundyti potencialų pirkėją.
    Spėju, kad tai bus vienas iš didžiausių, rimčiausių, bei nuosekliausių projektų VLN istorijoje.
    Siūlyčiau kurti atskirą temą.
    ​​​​

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kad pridėtuose prieduose niekas ten nesuplanuota. Toje Užsusienio dalyje tik nupiešta viena vidinė gatvė, kuri ar taip, ar kitaip vystant tuos kvartalus atsiras. Nes tuose kvartaluose bus ne viena vidinė gatvė. Tačiau nėra jokių perspektyvinių jungčių ne mikrorajono ar kvartalo lygmenyje. Kur kažkokia perspektyva jungtimi pvz. link Žemųjų panerių, Savanorių pr. ? Ar iš tos vietos tikrai pakanka, kad bet kuria kryptimi link miesto būtų susisiekimas tik viena vienintele gatve?

    O, kad planavimas nevyksta, tai labai geras pvz. pasižiūrėti gatvių tinklo plėtra Pilaitėje. Iki 2040 m. numatytos kelios gatvės mikrorajono viduje, o jungtys (Taurupės g. ir gatvė link Šiaurinės g.) su "išoriniu pasauliu" numatytos tik po 2040 m. Kosmosas. Dvidešimt metų viduje sparčiai besiplečiančio rajono visi turi grūstis ir važinėti, o tik po to bus susisiekimas su kitomis miesto dalimis. Jei normaliai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - kol neužstatyta atsiranda jungtys iki teritorijos privažiuoti, o tik po atsiranda susisiekimas viduje, kai teritorija vystosi.
    Click image for larger version Name:	SC10.png Views:	1 Size:	217,3 kB ID:	2134107
    Vidinės kvartalo gatvės elementariai reikalingos, nes ten jau dabar nemažai ploto užstatyta, kad vaikams į mokyklą nereiktų eiti per pervyną, o naujoms jungtims nėra pinigų, juk net ta pati Šiaurinė g. ar Mykolo Lietuvio neaišku kada bus baigta, ką jau kalbėti apie papildomas jungtis pilaitei.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 21:48.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Beabejo, kad suplanuotos rekonstrukcijos net čia, tiek Eišiškių pl., tiek Dariaus ir Girėno g., taip pat ir naujos gatvės/jungtys ir nauji VT maršrutai per šį kvartalą. Taip ir ir dviračių takas Eišiškių pl.

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf
    Kas ten per greitkelis tarp Grigiškių ir A16?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Beabejo, kad suplanuotos rekonstrukcijos net čia, tiek Eišiškių pl., tiek Dariaus ir Girėno g., taip pat ir naujos gatvės/jungtys ir nauji VT maršrutai per šį kvartalą. Taip ir ir dviračių takas Eišiškių pl.

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf
    Kad pridėtuose prieduose niekas ten nesuplanuota. Toje Užsusienio dalyje tik nupiešta viena vidinė gatvė, kuri ar taip, ar kitaip vystant tuos kvartalus atsiras. Nes tuose kvartaluose bus ne viena vidinė gatvė. Tačiau nėra jokių perspektyvinių jungčių ne mikrorajono ar kvartalo lygmenyje. Kur kažkokia perspektyva jungtimi pvz. link Žemųjų panerių, Savanorių pr. ? Ar iš tos vietos tikrai pakanka, kad bet kuria kryptimi link miesto būtų susisiekimas tik viena vienintele gatve?

    O, kad planavimas nevyksta, tai labai geras pvz. pasižiūrėti gatvių tinklo plėtra Pilaitėje. Iki 2040 m. numatytos kelios gatvės mikrorajono viduje, o jungtys (Taurupės g. ir gatvė link Šiaurinės g.) su "išoriniu pasauliu" numatytos tik po 2040 m. Kosmosas. Dvidešimt metų viduje sparčiai besiplečiančio rajono visi turi grūstis ir važinėti, o tik po to bus susisiekimas su kitomis miesto dalimis. Jei normaliai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - kol neužstatyta atsiranda jungtys iki teritorijos privažiuoti, o tik po atsiranda susisiekimas viduje, kai teritorija vystosi.
    Click image for larger version  Name:	SC10.png Views:	1 Size:	217,3 kB ID:	2134107
    Paskutinis taisė sleader; 2024.06.03, 17:03.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    "Infrastruktūra po 2040 m." skamba optimistiškai.
    Apie tramvajų (MRT) jau planuojame virš 15 metų. Kur garantijos, kad neliksime prie tų pačių planų ir 2040-2045 m.?
    Paskutinis taisė Sula; 2024.06.03, 16:44.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Nesuprantu, jeigu yra toks prašmatnus planas (net su stotelėmis), kodėl dar neturime paraiškos ES dėl finansavimo tramvajui? Arba jeigu jau buvo studijos išvada dėl BRT - kodėl nėra paraiškos BRT?
    Todėl, kad tiek dabartinis, tiek ir praeitas merai manė, kad to "nereikia", labiau miestui reikia naujos salės Rytui ar sporto muziejaus. Viskas, kas suplanuota specialistų vis tiek atsiremia į politinę valią įgyvendinimui.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš pradžių sakote, kad nėra jokio planavimo, parodau bendrą miesto planą, tada sakote nėra VT plėtros, rodau dabar VT plėtros planą, sakote, kad nėra socialinės infrastruktūros plano, tai vėlgi jis yra, ne tik numatyta, bet jau daug visko projektuojama. Kaip ir sakiau, problema ne planavimo lygmenyje, o įgyvendinimo, kas suplanuota.

    Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	1 Size:	697,0 kB ID:	2134082
    Nesuprantu, jeigu yra toks prašmatnus planas (net su stotelėmis), kodėl dar neturime paraiškos ES dėl finansavimo tramvajui? Arba jeigu jau buvo studijos išvada dėl BRT - kodėl nėra paraiškos BRT?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai čia tamsta kaip pvz. jog viskas mieste planuojama ir tos pakraščių plėtros yra įvertintos, įdeda tramvajaus brėžinį.
    Tas vadinamas "planavimas" nėra joks planavimas ir BP. Ten ne jokios suplanuotos teritorijos, o tiesiog paspalvotos zonos, kur yra statybai tinkami laukai, kur žmonės jau prisipirkę sklypų ir kur kažką statys. T.y. tai tėra fakto "yra kaip yra" konstatavimas.
    Planuojant tai visų pirma turėtų teritorijoje būti numatyta VT trasa. Nebūtinai tramvajus, bet gali būti ir kažkoks kitoks VT. Dabar visą kvartalą su naujais 15k gyventojų, pagal planą turėtų aptarnauti esama viešojo transporto stotelę, esanti viso kvartalo pakraštyje.
    Jeigu būtų kažkas suplanuota apskritai iš susisiekimo pusės, tai turėtų būti kažkokios modifikacijos Eišiškių pl., arba nauja magistralinė gatvė/jungtis su kitomis miesto arterijomis. O kas dabar - nieko. Patekimas į/iš naujai vystomos teritorijos bus per dabartines sankryžas. TIk sankryžose turbūt eigoje atsiras šviesoforas, bet tas irgi nesuplanuota, nes išvis niekas nėra suplanuota. Gal tiek išaugus gyventojų skaičiui vienoje zonoje, iki artimiausios P+R prie oro uosto, reikia gatvės gerokai platesnės. Tas suplanuota?
    Beabejo, kad suplanuotos rekonstrukcijos net čia, tiek Eišiškių pl., tiek Dariaus ir Girėno g., taip pat ir naujos gatvės/jungtys ir nauji VT maršrutai per šį kvartalą. Taip ir ir dviračių takas Eišiškių pl.

    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf

    Komentuoti:

Working...
X