Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąGal atskirą temą šiam projektui užvesti? Jau nemažai apie jį apkalbėta.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tuoj ateis genijai iš Vingio Akropolio rajono temos ir pradės aiškint:
"Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."
Komentuoti:
-
Gal atskirą temą šiam projektui užvesti? Jau nemažai apie jį apkalbėta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąKol kas dar nei cypt apie VT susisiekima su Vilniumi.
"Taigi tik 500 metrų praeiti iki Eišiškių plento, ten kas valandą 78 ir 3, o 42 net du kartus per valandą! Nesuprantu kokios problemos, ko čia visi verkia dėl to VT..."
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Gal jie nenori į savo kvartalą įsileist ubagų, kurie net paprasto SUV neįperka.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Taigi va yra stotelė 52 Eišiškių pl. - Google Maps, dar netgi su kebabine ir TOI-TOI - visas multifunkcinis kompleksas. Čia jeigu tektų luktelėti ilgiau autobuso, kuris tikėtina jog važiuos vis vien kas kokias 15 min, galima spėti ir kebabą sukirsti. Dar kažkur yra ir perėja, kad iki čia ateiti ir viso labo reikės eiti kokius 600-900 metrų gyventojams. Viskas čiki, viskas miesto bendruosiuose planuose apgalvota
- 15 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimąThe Onion… oj LRT:
Na išties reikia balanso - daugiau mašinų ir mažiau VT. Urban sprawl labai gražus reikalas, JAV skraidant visada su pavydu žiūriu pro lėktuvo langą
Komentuoti:
-
The Onion… oj LRT:
Susisiekimas ir švietimas – du klausimai, į kuriuos sostinės pietuose vieną didžiausių nekilnojamojo turto (NT) projektų Lietuvos istorijoje plėtojanti „Darnu Group“ konkrečių atsakymų dar neturi. Tačiau vyriausioji sostinės architektė Laura Kairienė „Launagiais“ pavadintą projektą vertina teigiamai. „Miestui reikia balanso“, – sako ji.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...r-neissprestos
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Drujos g. gal koks 10 VT maršrutų važiuoja.Naujame kvartale irgi žmonės pasivaikščios, užuot į automobilius sėdę, nėr čia ko per daug norėti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąSprendžiant iš patirties, viešasis transportas ten ateis po gero dešimtmečio, jei ne daugiau. Iki Naujojo Paupio, pačiame miesto centre, iki šiol keliauja.
Komentuoti:
-
Sprendžiant iš patirties, viešasis transportas ten ateis po gero dešimtmečio, jei ne daugiau. Iki Naujojo Paupio, pačiame miesto centre, iki šiol keliauja.
(Ir ne, vieno maršruto pratęsimas 2027 m. nėra „viešasis transportas“.)
PS.: Nesusijęs klausimas: ar žiedinio Naujamiesčio-Senamiesčio maršruto, apie kurį buvo kalbama prieš kurį laiką, idėja jau visiškai numarinta?Paskutinis taisė Kecal; 2024.06.04, 10:29.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kas liečia VT planavimą čia yra manau kiek naujesnė informacija:
https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516
Pagal šitą žemėlapį toje vietoje yra planuojama iki 2027 šiek tiek pratęsti šiuo metu į Užusienį kursuojantį 41 autobuso maršrutą. Aišku jeigu ten realiai atsikraustys 15k gyventojų tai toks patobulinimas nėra adekvatus (žr. Aspern Seestadt Vienoje arba Freiham Miunchene), dėl to ir įdomu būtų sužinoti kokių rimtesnių veiksmų bus imamasi VT fronte. Tikiuosi bus challenginamas šitas vystytojo fuflo. Tas pats klausimas "Naujajam Antakalniui", "Mažiesiems Gulbinams".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąKai žmogus išsitraukia 2011-ųjų „koncepciją“ ir teigia, kad tai yra miesto planas... tai ką su tokiu prelegentu galima diskutuoti?
Komentuoti:
-
-
Jums tikrai atrodo, kad planuojant tokio dydžio teritoriją, ir merkiant tiek 0000000, ruošiamasi visus naujus ir senus gyventojus patupdyti į esamų gatvių tinklo kamštį?
Juolab vystoma teritorija - iki šiol statytojų nepaliestoje, ir pirkėjams dar nepažįstamoje pietinėje pusėje. Viskas turės būti numatyta idealiai, kad sugundyti potencialų pirkėją.
Spėju, kad tai bus vienas iš didžiausių, rimčiausių, bei nuosekliausių projektų VLN istorijoje.
Siūlyčiau kurti atskirą temą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKad pridėtuose prieduose niekas ten nesuplanuota. Toje Užsusienio dalyje tik nupiešta viena vidinė gatvė, kuri ar taip, ar kitaip vystant tuos kvartalus atsiras. Nes tuose kvartaluose bus ne viena vidinė gatvė. Tačiau nėra jokių perspektyvinių jungčių ne mikrorajono ar kvartalo lygmenyje. Kur kažkokia perspektyva jungtimi pvz. link Žemųjų panerių, Savanorių pr. ? Ar iš tos vietos tikrai pakanka, kad bet kuria kryptimi link miesto būtų susisiekimas tik viena vienintele gatve?
O, kad planavimas nevyksta, tai labai geras pvz. pasižiūrėti gatvių tinklo plėtra Pilaitėje. Iki 2040 m. numatytos kelios gatvės mikrorajono viduje, o jungtys (Taurupės g. ir gatvė link Šiaurinės g.) su "išoriniu pasauliu" numatytos tik po 2040 m.Kosmosas. Dvidešimt metų viduje sparčiai besiplečiančio rajono visi turi grūstis ir važinėti, o tik po to bus susisiekimas su kitomis miesto dalimis. Jei normaliai planuojant, tai turėtų būti atvirkščiai - kol neužstatyta atsiranda jungtys iki teritorijos privažiuoti, o tik po atsiranda susisiekimas viduje, kai teritorija vystosi.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 20:48.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beabejo, kad suplanuotos rekonstrukcijos net čia, tiek Eišiškių pl., tiek Dariaus ir Girėno g., taip pat ir naujos gatvės/jungtys ir nauji VT maršrutai per šį kvartalą. Taip ir ir dviračių takas Eišiškių pl.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_6_brez.pdf
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ija_8_brez.pdf
Komentuoti:
Komentuoti: