Parašė Kecal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus plėtra
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_County
Įkurti Vilniaus apygardą (ar smth), Vilnių "apipjaustyti" iškiriant tam tikras savivivaldybes kaip ir Vilniaus rajoną "supjaustyti" savivaldybėmis, galbut prijingti ir Trakų rajoną ar dar ką į apygardą, kurioje balsai iš vienos pusės skaičiuojami pagal subjekto dydi iš kitos pagal administracinį vienetą (kažkoks balansas).
ir tada mums užtektų pinigu prasitiesti metro iki Nemenčinės, Trakų, traukinius paleisti ir tt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTaip. Tuo pačiu ir esami „Vilniaus“ priemiesčiai turėtų būti pavirsti atskirom savivaldybėm. Įskaitant Pilaitę ir Vileiką.
Įkurti Vilniaus apygardą (ar smth), Vilnių "apipjaustyti" iškiriant tam tikras savivivaldybes kaip ir Vilniaus rajoną "supjaustyti" savivaldybėmis, galbut prijingti ir Trakų rajoną ar dar ką į apygardą, kurioje balsai iš vienos pusės skaičiuojami pagal subjekto dydi iš kitos pagal administracinį vienetą (kažkoks balansas).
ir tada mums užtektų pinigu prasitiesti metro iki Nemenčinės, Trakų, traukinius paleisti ir tt.
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Deja ne, bet irgi būtų įdomu sužinoti, ką kalbėjo. Bet planuoju pateikti keletą pasiūlymų dėl susisiekimo kvartalo vystytojams, tik nežinau kokiu adresu geriausia kreiptis.
Vyko pristatymas su vaišemis, gėrimais ir pan., tai kaip supratau piarinės skaidrės apie darną, žalumą, modernumą ir Nyderlandų pavyzdžiais, niekam neįdomu...
Vėliau gyventojų klausimai. Tai dominavo klausimai apie susisiekimą (VT, kelius, sankryžas, privažiavimus) ir inž. infrastruktūros plėtrą aplinkinėse teritorijose (vanduo, kanalizacija). Iš esmės džiaugiuosi, kad bendruomenių susitikimuose pradėda dominuot tokie klausimai, nes kelionės neišvengiamos, nes visi pavargę nuo spūsčių. Tai ties šiuo klausimų niekas negalėjo atsakyti, eiliniai pažadai apie modeliavimą arba abstrakčios frazės "spręsim", "nagrinėsim", net vyr. architektė, kuri irgi dalyvavo, neturėjo atsakymų (kas turbūt nestebina, nes Vilniuje kaip ir nėra planavimo).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Bluefox gal pavyko sudalyvauti. Įdomūs komentarai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip. Tuo pačiu ir esami „Vilniaus“ priemiesčiai turėtų būti pavirsti atskirom savivaldybėm. Įskaitant Pilaitę ir Vileiką.
Komentuoti:
-
Šitą miesto ir rajonų koordinacijos problemą turėtų spręsti tiesiog administracinė reforma, galbūt steigiant Vilniaus regiono virš-savivaldybę, ar pan. Panašiai galėtų būti ir Kauno, galbūt – Klaipėdos atveju. Tiesiog priversti miestą ir rajonus derinti savo veiksmus, jei kitaip neišeina, tuo pat metu atskirais aktais diegiant urbanistinės plėtros standartus.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Visiškai pritariu, kaip ir kituose miestuose turėtų būti. Tiesiog realybė tokia, kad vms turi argumentą atsifutbolinti, mol kitas rajonas, o mieste dar infrastruktūra neideali. O Trakai pasiūlo VT į Trakus kurio greičiausiai atsisakoma, dėl ko jiems irgi ramiau. Ir tada turim ką turim.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vilniaus miesto autobusai jau nemažai metų važiuoja į Lentvarį Trakų rajone. Taip pat išlenda ir į Vilniaus rajoną, pavyzdžiui Skirgiškes.
Aišku idealiu atveju turėtų būti bendras Vilniaus regiono viešasis transportas. Su zonom, bendru bilietu važiuot per kelias zonas užmiesčio/miesto maršrutais ir t.t. Pavyzdžiui vienas bilietas nuvažiuot iš Nemenčinės į Santariškes.
Komentuoti:
-
Skirstyti Vilniaus miesto ir rajono savivaldybes yra vienas didžiausių nesutvarkomų nesusipratimų, iš kurio kyla aibė problemų. Vilniaus regionas yra vientisas organizmas, kur viskas turi būti integruota tiek, kiek rajono gyventojų veiklos integruotos į miestą: VT, švietimas, GPM ir t.t. dalykai. O tuo pačiu, sumažėtų ir administracijos aparato išlaidos, vadovų skaičius ir pan.Paskutinis taisė Nikas; 2024.05.30, 11:28.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).
Aišku idealiu atveju turėtų būti bendras Vilniaus regiono viešasis transportas. Su zonom, bendru bilietu važiuot per kelias zonas užmiesčio/miesto maršrutais ir t.t. Pavyzdžiui vienas bilietas nuvažiuot iš Nemenčinės į Santariškes.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bendra problema. Ir šiaip galiausiai vis tiek miestas labiausiai kenčia (automobilių vis daugiau).
Aišku Vilniaus rajone problemos su darželiais ir mokyklom liktų. Bet ten vėlgi ministerija tvarko. Ir rajonui permetus tuos gabalus tikėtina išvis Vilniaus rajono savivaldybės tam tikros problemos išsispręstų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Čia ir iškyla su VT problema. Susisiekimo su Trakais kaip ir nereikia, o Trakų sav. organizuoti susisiekimą kvartalo su Vilniumi irgi nelabai jų rūpestis. Jokia savivaldybė neorganizuoja atskiros gyvenvietės susisiekimo su Vilniumi, o tik su rajono centru ).
Yra Centvalio Rykantai-Stotis, VVT autobusas Ž.Paneriai-Valai.
Kažkas panašaus gal egzistuoja ir kitose kryptyse, tik aš nelabai jų žinau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.
Komentuoti:
-
Parašė Valandininkas Rodyti pranešimąPrie mano namų gatvė apie 800 m ilgio, turi dvi juostas, plius juostą stovėjimui. Stovi penkiaaukščiai su maždaug 700 butų. Skaičiuojant, kad bute vidutiniškai po pora gyventojų, tai 1400 žmonių. Vienam žmogui po ~57 cm gatvės atrėžti galima ir visiems užtenka.
Neseniai LRT buvo laida, kur šeima atsikraustė į kažkokį vienkiemį ar kaimą su keliais namais ir skundžiasi, kad jiems savivaldybė neasfaltuoja/netinkamai greideriuoja 10 km žvyrkelį. Savotiškas buvo argumentas, kad jie jaučiasi apgauti, nes valstybės politika yra skatinti žmones keltis į regionus. Tai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
Šiaip informacijai kam įdomu rekomenduoju video savišvietai apie suburbijos plėtrą: https://www.youtube.com/watch?v=7IsM...l=NotJustBikes
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valandininkas Rodyti pranešimąTai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prie mano namų gatvė apie 800 m ilgio, turi dvi juostas, plius juostą stovėjimui. Stovi penkiaaukščiai su maždaug 700 butų. Skaičiuojant, kad bute vidutiniškai po pora gyventojų, tai 1400 žmonių. Vienam žmogui po ~57 cm gatvės atrėžti galima ir visiems užtenka.
Neseniai LRT buvo laida, kur šeima atsikraustė į kažkokį vienkiemį ar kaimą su keliais namais ir skundžiasi, kad jiems savivaldybė neasfaltuoja/netinkamai greideriuoja 10 km žvyrkelį. Savotiškas buvo argumentas, kad jie jaučiasi apgauti, nes valstybės politika yra skatinti žmones keltis į regionus. Tai man kilo klausimas: ar valstybė rimtai skatina tiesiog keltis belekur į regionus ar tas žmogus kažko iki galo nepasakė, kad skatinama keltis į mažesnius miestus, miestelius, didesnius kaimus, turinčius infrastruktūrą?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tada jau būtų ne VMS, o Vilniaus ar Trakų rajonų problema.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pasivažnėkite po namų kvartalius, pamatysite, gaila LT tokios statistikos nėra kaip kitose šalyje pagal pajamas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: