Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TrippleA
    replied
    Cia tikrai nelabai yra kokio rimtesnio trasnporto planavimo, nes jau ir dabar Eisikiu plentas ne piko metu yra pakankmai uzkrautas, o dar pridejus 15k nauju gyventoju viskas tenais tiesiog nulus. Reiketu pati eisinkiu plenta platint minimum iki 4 juostu, jei ne iki 6 kartu su VT juostom, paleist troleibusus ir greituosius autobusus ir sutvarkyt truakiniu susiekima su Salininkais. Realiai mastant, gali but ir daugiau negu 15k nauju gyventoju, nes vystant toki dideli projekta atsiras pilan mazesniu projektu, kurie dar dades gyventoju. O is dabartinio VM ir Eksvaldo tai is viso nieko nesitikiu, nes ten tiesiog kognityviniu ir intelektuoliniu gebejimu trukumas sviecias visose srityse.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tai čia tamsta kaip pvz. jog viskas mieste planuojama ir tos pakraščių plėtros yra įvertintos, įdeda tramvajaus brėžinį.
    Tas vadinamas "planavimas" nėra joks planavimas ir BP. Ten ne jokios suplanuotos teritorijos, o tiesiog paspalvotos zonos, kur yra statybai tinkami laukai, kur žmonės jau prisipirkę sklypų ir kur kažką statys. T.y. tai tėra fakto "yra kaip yra" konstatavimas.
    Planuojant tai visų pirma turėtų teritorijoje būti numatyta VT trasa. Nebūtinai tramvajus, bet gali būti ir kažkoks kitoks VT. Dabar visą kvartalą su naujais 15k gyventojų, pagal planą turėtų aptarnauti esama viešojo transporto stotelę, esanti viso kvartalo pakraštyje.
    Jeigu būtų kažkas suplanuota apskritai iš susisiekimo pusės, tai turėtų būti kažkokios modifikacijos Eišiškių pl., arba nauja magistralinė gatvė/jungtis su kitomis miesto arterijomis. O kas dabar - nieko. Patekimas į/iš naujai vystomos teritorijos bus per dabartines sankryžas. TIk sankryžose turbūt eigoje atsiras šviesoforas, bet tas irgi nesuplanuota, nes išvis niekas nėra suplanuota. Gal tiek išaugus gyventojų skaičiui vienoje zonoje, iki artimiausios P+R prie oro uosto, reikia gatvės gerokai platesnės. Tas suplanuota?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O kur šiame plane kažkas suplanuota toje zonoje, kurioje yra tie aptariami Launagiai? Lygiai kaip ir bet kuriame kitame plane, yra kažkas suplanuota "senesnėje miesto dalyje", bet niekas konkrečiai nesuplanuota naujai vystomose teritorijose. O teritorijas ir sklypus reikia rezervuotis infrastruktūrai, bet tam reikia plano kur ir kas bus. Kai visi planai baigiasi ties oro uostu, tai toliau planavimas yra principu "bus kaip bus".
    Tai į kiekvieną kvartalą juk tramvajus neina turbūt jokiame pasaulio mieste. Čia aiškiai matosi, kad kur planuojama didžiausia plėtra, t.y. šiaurinėje dalyje, ten ir tramvajus planuojamas ne tik per esamus rajonus. Čia konkrečiai kaip tik ir suplanuota nauja plėtra autobuso linijų per šitą kvartalą. Kaip ir sakiau, pažiūrėkite bendrąjį planą, ten aiškiai numatyta, kur planuojama didžiausia gyvenamoji plėtra.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 15:33.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš pradžių sakote, kad nėra jokio planavimo, parodau bendrą miesto planą, tada sakote nėra VT plėtros, rodau dabar VT plėtros planą,
    O kur šiame plane kažkas suplanuota toje zonoje, kurioje yra tie aptariami Launagiai? Lygiai kaip ir bet kuriame kitame plane, yra kažkas suplanuota "senesnėje miesto dalyje", bet niekas konkrečiai nesuplanuota naujai vystomose teritorijose. O teritorijas ir sklypus reikia rezervuotis infrastruktūrai, bet tam reikia plano kur ir kas bus. Kai visi planai baigiasi ties oro uostu, tai toliau planavimas yra principu "bus kaip bus".

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Aš atsisakau planavimu laikyti bet kokius urbanistinės plėtros veiksmus, kurie absoliučiai ignoruoja viešojo transporto dėmenį (o ir, tiesą sakant, visą socialinę infrastruktūrą).
    Iš pradžių sakote, kad nėra jokio planavimo, parodau bendrą miesto planą, tada sakote nėra VT plėtros, rodau dabar VT plėtros planą, sakote, kad nėra socialinės infrastruktūros plano, tai vėlgi jis yra, ne tik numatyta, bet jau daug visko projektuojama. Kaip ir sakiau, problema ne planavimo lygmenyje, o įgyvendinimo, kas suplanuota.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	1 Size:	697,0 kB ID:	2134082

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Netiesa, miesto bendrasis planas parengtas ir suplanuota viskas net taip toli, kad numatytas net antras takas VNO, šioje konkrečiai teritorijoje užstatymas iki 4 aukštų. Problema ne tame, kad nėra planavimo, o tame, kad infrastruktūra nespėja paskui miesto augimą. Gyventojų mieste kasmet padaugėja kaip kokioje Šilutėje, Radviliškyje ar Druskininkuose yra gyventojų, o ar naujos infrastruktūros kasmet tiek pastatoma, kiek tuose miestuose yra?
    Aš atsisakau planavimu laikyti bet kokius urbanistinės plėtros veiksmus, kurie absoliučiai ignoruoja viešojo transporto dėmenį (o ir, tiesą sakant, visą socialinę infrastruktūrą).

    Tiesa, galbūt tiksliau ideologijai apibendrinti tiktų šūkis „visa valdžia automobiliams“.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Projektas dešimtmetį į priekį, pradžia 2026 pabaiga 2036, tai kažkokie sprendiniai realu kad bus.
    Per dinamiškiausius dešimtmečius mieste nieko iš esmės nepasikeitė, o čia užmiesty pasikeis? Kautros mikriukas ir pakaks.
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.06.03, 13:22.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Oficiali miesto ideologija – „jokio planavimo“.
    Netiesa, miesto bendrasis planas parengtas ir suplanuota viskas net taip toli, kad numatytas net antras takas VNO, šioje konkrečiai teritorijoje užstatymas iki 4 aukštų. Problema ne tame, kad nėra planavimo, o tame, kad infrastruktūra nespėja paskui miesto augimą. Gyventojų mieste kasmet padaugėja kaip kokioje Šilutėje, Radviliškyje ar Druskininkuose yra gyventojų, o ar naujos infrastruktūros kasmet tiek pastatoma, kiek tuose miestuose yra?

    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	1 Size:	500,8 kB ID:	2134063
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.03, 13:19.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Magician Rodyti pranešimą
    15 tūkstančių žmonių, iš kurių praktiškai visi kiekvieną dieną važiuos ta pačia kryptimi? Papildomas Druskininkų dydžio priemiestis, kiekvieną dieną po 10km važiuojantis į miesto centrą? Laukiu nesulaukiu protingų ir tikrai ne paviršutiniškų infrastruktūros pasirinkimų
    Kodėl visi turėtų važiuoti į miesto centrą? Pietinėje miesto dalyje labai daug verslo centrų, gamyklų, vien Teltonikos koks didžiulis kompleksas.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Oficiali miesto ideologija – „jokio planavimo“. Ją, beje, viešai skelbė buvęs vyr. architektas, kuris tuo pat metu pasakojo, kaip svarbu naujai suplanuoti jau suplanuotus sovietinius kvartalus. Visi planavimai – tik į naudą verslininkų godumui.

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    15 tūkstančių žmonių, iš kurių praktiškai visi kiekvieną dieną važiuos ta pačia kryptimi? Papildomas Druskininkų dydžio priemiestis, kiekvieną dieną po 10km važiuojantis į miesto centrą? Laukiu nesulaukiu protingų ir tikrai ne paviršutiniškų infrastruktūros pasirinkimų .

    Faktas, kad vieta yra praktiškai tobula planuoti protingus ir už automobilius efektyvesnius VT sprendimus. Jeigu jau "darom miestą iš naujo", tai reiktų daryti gerai. Čia jau pats miestas turėtų kištis ir reikalauti, kad tokioje vietoje užgimtų kažkas daugiau, o ne dar viena autosuburbija, bet vilties oi kaip nedaug.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Straipsniuose rašoma, kad nuo 1 mlrd. investicijų į projektą sumokės maždaug 20 mln. Eur infrastruktūros mokesčių. Tai tokių pinigų turėtų užtekti tarkim įrengti A juostas.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Projektas dešimtmetį į priekį, pradžia 2026 pabaiga 2036, tai kažkokie sprendiniai realu kad bus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Nauja suburbija https://www.launagiai.lt/ kaip tik toj vietoj kur čia neseniai kažkas forume paišė fantasy miesto geležinkelius. Apie VT neužsimenama, tik apie kažkokius "alternatyvius transportus" ir "pralaidumus".
    15000 gyventojų
    Šiaip tai ten kamštis (nors ir judantis) kasryt dažnai nuo pat Salininkų sankryžos.
    VT stovi bendrame. Be kažkokių papildomų sprendinių tvarkos neįsivaizduoju. (pvz. galima jungtis iki apytuštės D&G gatvės (pro buvusį taborą))
    P.S ateityje gal įmanoma sujungti su Ž.Paneriais.
    Paskutinis taisė Sula; 2024.06.03, 11:26.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Nauja suburbija https://www.launagiai.lt/ kaip tik toj vietoj kur čia neseniai kažkas forume paišė fantasy miesto geležinkelius. Apie VT neužsimenama, tik apie kažkokius "alternatyvius transportus" ir "pralaidumus".

    Vienas pagrindinių klausimų, kurį sieksime išspręsti, yra patogus judumas, todėl vidinį gatvių tinklą ir jų struktūrą planuojame taip, kad gyventojai išvengtų kamščių. Didelį dėmesį skirsime ne tik automobilių judėjimui, bet ir pėstiesiems bei dviratininkams. Neišvengiamai turės pasikeisti ir pagrindinė transporto arterija, esanti šalia teritorijos – Eišiškių plentas. Čia kartu su savivaldybe jau pradėjome diskutuoti ir ieškoti geriausių būdų gerinti jo pralaidumą, išspręsti alternatyvaus transporto prieinamumo ir kitus su keliavimu mieste susijusius klausimus
    https://darnugroup.lt/lt/naujiena/da...i-1-mlrd-euru/

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Šitą miesto ir rajonų koordinacijos problemą turėtų spręsti tiesiog administracinė reforma, galbūt steigiant Vilniaus regiono virš-savivaldybę, ar pan. Panašiai galėtų būti ir Kauno, galbūt – Klaipėdos atveju. Tiesiog priversti miestą ir rajonus derinti savo veiksmus, jei kitaip neišeina, tuo pat metu atskirais aktais diegiant urbanistinės plėtros standartus.
    Viskas dėl to, kad konkrečių savivaldybių merai ir tarybų nariai negirdi nepolitinių pozicijų specialistų siūlymų ar komentarų. Bent jau Klaipėdos atveju nėra taip, kad pvz. KKT komanda neturi siūlymų problemų sprendimui ar VT vystymui / plėtrai / jungtims su periferija ir pan. Tas pats su architektūra, viešųjų erdvių tvarkymu ir priežiūra, urbanistika. Politikai juk žino geriau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

    https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_County
    Įkurti Vilniaus apygardą (ar smth), Vilnių "apipjaustyti" iškiriant tam tikras savivivaldybes kaip ir Vilniaus rajoną "supjaustyti" savivaldybėmis, galbut prijingti ir Trakų rajoną ar dar ką į apygardą, kurioje balsai iš vienos pusės skaičiuojami pagal subjekto dydi iš kitos pagal administracinį vienetą (kažkoks balansas).
    ir tada mums užtektų pinigu prasitiesti metro iki Nemenčinės, Trakų, traukinius paleisti ir tt.
    Iš esmės galima imti esamas apskritis. Pamodeliavus ir tarp tų nutolusių vienetų gaunasi daug bendrų ryšių. Tie patys Švenčionėliai ar Širvintos tampriai susiję su Vilniumi.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Taip. Tuo pačiu ir esami „Vilniaus“ priemiesčiai turėtų būti pavirsti atskirom savivaldybėm. Įskaitant Pilaitę ir Vileiką.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_County
    Įkurti Vilniaus apygardą (ar smth), Vilnių "apipjaustyti" iškiriant tam tikras savivivaldybes kaip ir Vilniaus rajoną "supjaustyti" savivaldybėmis, galbut prijingti ir Trakų rajoną ar dar ką į apygardą, kurioje balsai iš vienos pusės skaičiuojami pagal subjekto dydi iš kitos pagal administracinį vienetą (kažkoks balansas).
    ir tada mums užtektų pinigu prasitiesti metro iki Nemenčinės, Trakų, traukinius paleisti ir tt.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Deja ne, bet irgi būtų įdomu sužinoti, ką kalbėjo. Bet planuoju pateikti keletą pasiūlymų dėl susisiekimo kvartalo vystytojams, tik nežinau kokiu adresu geriausia kreiptis.
    Iš kito pažįstamo gavau šiek tiek info.

    Vyko pristatymas su vaišemis, gėrimais ir pan. , tai kaip supratau piarinės skaidrės apie darną, žalumą, modernumą ir Nyderlandų pavyzdžiais, niekam neįdomu...
    Vėliau gyventojų klausimai. Tai dominavo klausimai apie susisiekimą (VT, kelius, sankryžas, privažiavimus) ir inž. infrastruktūros plėtrą aplinkinėse teritorijose (vanduo, kanalizacija). Iš esmės džiaugiuosi, kad bendruomenių susitikimuose pradėda dominuot tokie klausimai, nes kelionės neišvengiamos, nes visi pavargę nuo spūsčių. Tai ties šiuo klausimų niekas negalėjo atsakyti, eiliniai pažadai apie modeliavimą arba abstrakčios frazės "spręsim", "nagrinėsim", net vyr. architektė, kuri irgi dalyvavo, neturėjo atsakymų (kas turbūt nestebina, nes Vilniuje kaip ir nėra planavimo).

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Bluefox gal pavyko sudalyvauti. Įdomūs komentarai.
    Deja ne, bet irgi būtų įdomu sužinoti, ką kalbėjo. Bet planuoju pateikti keletą pasiūlymų dėl susisiekimo kvartalo vystytojams, tik nežinau kokiu adresu geriausia kreiptis.

    Komentuoti:

Working...
X