Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TIME
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kur gyvena Benkunskas?
    "Naujajame Antakalnyje" whatever that is

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Prie suburbijos mero Benkunsko reikia melstis, kad mikriukai dar negrįžtų, ką jau ten tramvajus.
    O kur gyvena Benkunskas?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Vilniuje žiauri situacija su daugiabučių rajonais, kas keisčiausia, kad nerenovuota daugiau nei pusė (vizualiai sprendžiant). Tikrai kyla įdomių klausimų, kai matai, kaip mažuose rajoniniuose miestuose sugebama renovuoti visus daugiabučius, sutvarkyti ir išblizginti kiemus, kai Vilniuje, sostinėje, dauguma daugiabučių atrodo taip pat kaip 2000 metais, kiemuose asfaltas išdaužytas, šaligatviai išsikraipę, pavojingi - kojoms laužyti...

    Skamba neįtikėtinai, bet mažame Lietuvos miestelyje, gyvenčiau sovietinės statybos daugiabutyje. Vilniuje - nekiltų didelio noro.
    Sakyčiau dabar sovietiniai daugiabučiai atrodo ne kaip 2000aisiais, o liūdniau. Natūralu, kad beveik nieko nedarant 20 metų padėtis prastėja. Po 50 metų turbūt į Karoliniškes ar Šeškinę žiūrėsim taip, kaip prieš 10 metų žiūrėjom į Šnipiškes.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Be abejo, kad nenormalu. Kaip ir tai, kad Vilniaus tankis yra kaip Šilalės. Būtų kaip pietų Europos sostinėse (apie Tokiją net nėra kalbos) – būtų kita situacija.
    Normalus tas tankis Vilniaus, jis "ant popieriaus" atrodo mažesnis nei kitur, nes į miesto ribas įtrauktos teritorijos, kurios kituose miestuose neįtraukiamos į miesto ribas

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Manau pagrindinė problema Vilniaus vadovų smegenų tankis.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Vilniaus problema ne per mažas tankis (kuris net nėra mažas imant realių užstatymą, o ne miškus), o per mažas biudžetas vertinant gyventojų skaičių.
    Didžiausia problema - tragiškas managementas pastaruosius 8 metus, biudžetas išaugo kartais

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Be abejo, kad nenormalu. Kaip ir tai, kad Vilniaus tankis yra kaip Šilalės. Būtų kaip pietų Europos sostinėse (apie Tokiją net nėra kalbos) – būtų kita situacija.
    Vilniaus problema ne per mažas tankis (kuris net nėra mažas imant realių užstatymą, o ne miškus), o per mažas biudžetas vertinant gyventojų skaičių.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Be abejo, kad nenormalu. Kaip ir tai, kad Vilniaus tankis yra kaip Šilalės. Būtų kaip pietų Europos sostinėse (apie Tokiją net nėra kalbos) – būtų kita situacija.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Tokie spėliojimai rodo, kad spėjantysis nė nesusimąsto, kad Vilniuje yra sukauptas didžiausias biurokratinis šalies aparatas (t.y. tiesioginės bei netiesioginės darbo vietos klerkams aptarnauti) bei visi likę išskirtinai sostinės pranašumai (automatinė TUI kryptis, verslo koncentracija ir t.t.). Tą suprantantys niekada neburbės, kad mažesni (t.y. dažniausiai be jokio konkrencinio pranašumo) miestai gražinami ES lėšomis.

    Pagal biudžetą, Vilnius galėtų būti „išlaižytas“ kaip kokia Viena, tik tiek, kad Vilniaus gyventojų tankumas dažnai mažesnis už tų ES lėšomis gražinamų miestelių tankumą... (Vilnius lygus su Šilale) – tokiam plotui prižiūrėti lėšų paprasčiausiai neužtenka.
    Ar jums atrodo normali tokia situacija, jog pagal vartojimo lygį jau lenkiam pietų Europą, Japoniją, bet sostinės VT, infrastruktūra blogesnė nei kai kurių Rusijos provincijos panašaus dydžio miestų? Lėšų prižiūrėti tūkstančius hektarų Nemenčinės pl. miškų nereikia, tai tas formalus miesto plotas neaktualus visai dydis.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.05.03, 12:02.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Spėju, kad tai susiję su tuo pačiu, kaip ir visuose provincijos miesteliuose išklotomis trinkelėmis - ES finansavimu išskirtinai provincijai. Vilnius iš tų programų negauna. Spėčiau kaip ir Klaipėda ar Kaunas. Tuose miestuose spėju taip pat nėra renovuoti visi daugiabučiai.
    Tokie spėliojimai rodo, kad spėjantysis nė nesusimąsto, kad Vilniuje yra sukauptas didžiausias biurokratinis šalies aparatas (t.y. tiesioginės bei netiesioginės darbo vietos klerkams aptarnauti) bei visi likę išskirtinai sostinės pranašumai (automatinė TUI kryptis, verslo koncentracija ir t.t.). Tą suprantantys niekada neburbės, kad mažesni (t.y. dažniausiai be jokio konkrencinio pranašumo) miestai gražinami ES lėšomis.

    Pagal biudžetą, Vilnius galėtų būti „išlaižytas“ kaip kokia Viena, tik tiek, kad Vilniaus gyventojų tankumas dažnai mažesnis už tų ES lėšomis gražinamų miestelių tankumą... (Vilnius lygus su Šilale) – tokiam plotui prižiūrėti lėšų paprasčiausiai neužtenka.
    Paskutinis taisė cozzamarra; 2023.05.03, 08:21.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Vilniuje žiauri situacija su daugiabučių rajonais, kas keisčiausia, kad nerenovuota daugiau nei pusė (vizualiai sprendžiant). Tikrai kyla įdomių klausimų, kai matai, kaip mažuose rajoniniuose miestuose sugebama renovuoti visus daugiabučius, sutvarkyti ir išblizginti kiemus, kai Vilniuje, sostinėje, dauguma daugiabučių atrodo taip pat kaip 2000 metais, kiemuose asfaltas išdaužytas, šaligatviai išsikraipę, pavojingi - kojoms laužyti...

    Skamba neįtikėtinai, bet mažame Lietuvos miestelyje, gyvenčiau sovietinės statybos daugiabutyje. Vilniuje - nekiltų didelio noro.
    Nors ir renovuoti tie mažų miestelių namai, bet gyventojų skaičius tuose miesteliuose mažėja ir perspektyvos nematyti

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Pakalnis naudos šį argumentą nediegti tramvajui - nu gi tankumas mažėja.
    Jei rimtai, tai šitas žemėlapis rodo, kad ne tik tramvajaus neturėsim, bet apskritai VT liks tik "vargšų" transportu, nes priemiesčių gyventojai toliau važinės savo suv'ais, nes VT ir nepatogu ir lėta, gyvenantiems centre VT apskritai nelabai reikalingas, o VT naudosis tik senų sovietinių rajonų gyventojai, t.y. visokie pensininkai, pašalpiniai, juodadarbiai, studentai ir pan.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Vilniuje žiauri situacija su daugiabučių rajonais, kas keisčiausia, kad nerenovuota daugiau nei pusė (vizualiai sprendžiant). Tikrai kyla įdomių klausimų, kai matai, kaip mažuose rajoniniuose miestuose sugebama renovuoti visus daugiabučius, sutvarkyti ir išblizginti kiemus, kai Vilniuje, sostinėje, dauguma daugiabučių atrodo taip pat kaip 2000 metais, kiemuose asfaltas išdaužytas, šaligatviai išsikraipę, pavojingi - kojoms laužyti...
    Skamba neįtikėtinai, bet mažame Lietuvos miestelyje, gyvenčiau sovietinės statybos daugiabutyje. Vilniuje - nekiltų didelio noro.
    Spėju, kad tai susiję su tuo pačiu, kaip ir visuose provincijos miesteliuose išklotomis trinkelėmis - ES finansavimu išskirtinai provincijai. Vilnius iš tų programų negauna. Spėčiau kaip ir Klaipėda ar Kaunas. Tuose miestuose spėju taip pat nėra renovuoti visi daugiabučiai.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Vilniuje žiauri situacija su daugiabučių rajonais, kas keisčiausia, kad nerenovuota daugiau nei pusė (vizualiai sprendžiant). Tikrai kyla įdomių klausimų, kai matai, kaip mažuose rajoniniuose miestuose sugebama renovuoti visus daugiabučius, sutvarkyti ir išblizginti kiemus, kai Vilniuje, sostinėje, dauguma daugiabučių atrodo taip pat kaip 2000 metais, kiemuose asfaltas išdaužytas, šaligatviai išsikraipę, pavojingi - kojoms laužyti...

    Skamba neįtikėtinai, bet mažame Lietuvos miestelyje, gyvenčiau sovietinės statybos daugiabutyje. Vilniuje - nekiltų didelio noro.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Arklinis tramvajus (konkė) Vilniui būtų pats tas

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Mikriukai jau grįžo Kautros elektrobusikų pavidalu. Dabar belieka laukt kada nuboltins juos į dušmaninius kaip senais gerais laikais.
    BOLT mikrūškės/taxibusai būtų geras konceptas. Win-win VMS.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Prie suburbijos mero Benkunsko reikia melstis, kad mikriukai dar negrįžtų, ką jau ten tramvajus.
    Mikriukai jau grįžo Kautros elektrobusikų pavidalu. Dabar belieka laukt kada nuboltins juos į dušmaninius kaip senais gerais laikais.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Pakalnis naudos šį argumentą nediegti tramvajui - nu gi tankumas mažėja.
    Prie suburbijos mero Benkunsko reikia melstis, kad mikriukai dar negrįžtų, ką jau ten tramvajus.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Pakalnis naudos šį argumentą nediegti tramvajui - nu gi tankumas mažėja.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Mindaugas Pakalnis
    Truputis įdomiosios statistikos apie miesto teritorijų patrauklumą. Labai labai džiugina gyventojų skaičiaus augimas miesto centre. Reiškia pasiteisino ir pasitvirtino bendrajame plane nustatyta strategija - daugiau gyventojų ir miestietiško gyvenimo būdo centre, konvertuojant pramonines teritorijas. Vis dar baugina didelis migracijos į priemiestį mąstas. Viduriniojoje, modernizmo epochoje iškilusioje miesto dalyje, daugiausiai užstatytoje stambiaplokščiais daugiabučiais, gyventojų skaičius mažėjo. Kokios to priežastys? Manau, kad:

    1. Teritorijos homogeniškumas ir mažos naujos plėtros galimybės (nesuformuoti žemės sklypai prie esamų pastatų, praktiškai nulinė sklypų naujai statybai ar konversijai pasiūla, pačių bendrijų inertiškumas).

    2. Teritorijos patrauklumo stoka, sąlygota modernistinio teritorijos suplanavimo (modernizmo epochoje statyti rajonai neturi uždarų, tik namo bendruomenės naudojamų kiemų, kuriais džiaugiasi daugelio naujųjų daugiabučių gyventojai, neturi gatvių, aikščių ir skverų, kur telkiasi visuomeninis gyvenimas, nesant koncentruotų klientų srautų "gatvėse, paslaugos neateina į pirmuosius pastatų aukštus. Tiesiog šie rajonai sunkiai kratosi miegamųjų rajonų įvaizdžio ir gyvenimo būdo, o jų pertvarkymo, sukuriant kokybiškesnes gyvenimo sąlygas galimybės, labai menkos. Tiek dėl fragmentuotos būsto nuosavybės, tiek dėl teisinės bazės. Kalbėjimas, kad mes juos pilnavertiškai atnaujinsim tik už viešus pinigus, be pačių butų savininkų prisidėjimo, yra tiesiog svaigimas.

    3. Būsto įvairovės stoka - sovietmečiu statyti daugiabučiai su mažomis, nuo svetainės (šeimos kambario) atskirtomis virtuvėmis, per mažais sanmazgais, kur netelpa skalbimo mašina, nebeatitinka daugelio jaunų šeimų įsivaizduojamo kokybės standarto ir turinčios geresnes finansines galimybes šeimos mieliau juda į butą centre ar namą priemiestyje. Todėl privalom skatinti pilnavertę tokių namų rekonstrukciją, numatant liftus, terasas prie pirmųjų aukštų, butų perplanavimą. Apie tai jau rašiau anksčiau. Bendrijoms, kurios ryžtųsi tokiems pokyčiams, galėtume teikti paramą.



    Facebook
    Smagu žiūrėti kaip auga mūsų respublikos miestas-sostinė Vilnius!

    Vizualinio įdomumo dėlei, depopuliacijos zona perkelta ant palydovinio vaizdo. Kažkaip situacija tikrai geriau atrodo, jei prisijungi hektarų hektarus priemiesčių ir miškų. Hmm...
    Paskutinis taisė Košutas; 2023.05.02, 19:57.

    Komentuoti:

Working...
X