Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • senasnamas
    replied
    Nors skrydžių populiariamas Švedijoje pastaraisiais metais kiek sumažėjo dėl gajaus aplinkosaugos idėjų plitimo visuomenėje
    Nelabai vykusia kryptimi tos idėjos juda: transportas sukuria maždaug trečdalį viso CO2 kiekio, bet aviacijos dalis bendrame kiekyje siekia tik 2-3 proc. Tegu švedai verčiau skaičiuoja, kiek jų IKEA iškerta medžių
    Paskutinis taisė senasnamas; 2019.11.30, 14:01.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Po pertraukos grąžinami tiesioginiai skrydžiai tarp Stokholmo ir Tokijo miestų. Pirmieji skrydžiai vyks nuo kitų metų vasaros sezono. Reisą aptarnaus Japonijos oro linijų bendrovė All Nippon Airways (ANA).

    Plačiau.: https://www.thelocal.se/20191119/swe...okyo-next-year.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Nors skrydžių populiariamas Švedijoje pastaraisiais metais kiek sumažėjo dėl gajaus aplinkosaugos idėjų plitimo visuomenėje, pagrindinio Stokholmo-Arlanda oro uosto plėtros neatsakyta bei statomas naujasis penktasis pirsas 5/Pier 5, kuris bus skirtas aptarnauti didžiausius lėktuvus.





    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Here's What It Was Like to Take the World's Longest Non-Stop Flight https://time.com/5706162/worlds-long...w-york-sydney/

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kiek anksčiau buvau minėjęs, jog Švedijoje bus statomas naujas tarptautinis oro uostas Scandinavian Mountains Airport, skirtas keleiviams į/iš žiemos kurortą Sälen Trysil regione. Tai dar vienas oro uostas, kuris papildys privačių oro uostų sąrašą didžiausioje Skandinavijos šalyje. Taip pat oro uostas bus vienas iš kelių valdomų nuotoliniu būdu - skrydžių kontrolės centras yra dislokuotas apie 500 km atsumu, Sudsvalio miesto oro uoste. Planuojama, jog pirmieji komerciniai skrydžiai bus aptarnaujami jau artėjančio žiemos sezono pradžioje.



    Šaltinis


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2019.10.30, 23:55.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Singapūro keistenybės

    Iki pat oro uosto laipinimo vartų žmoną palydėjusiam vyrui gresia kalėjimas



    Neadekvati bausmė, nes vis tiek saugumo patikrą jis praėjo.
    Įdomu, kas būtų Vilniaus oro uoste, jei praėjęs saugos patikrą sugalvotum grįžti atgal?

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...tm_medium=Copy
    Reikia žinoti, kad Singapūras yra tokia šalis kur niekada niekada negalima pažeidinėti jokių taisyklių. Ten ne tolerantiška Europa, nekreipianti dėmesio į smulkius nusižengimus, o šalis kuri už viską baudžia ir griežtai. Jei pasiseks, gali net bambuko lazda nuplakti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Singapūro keistenybės

    Iki pat oro uosto laipinimo vartų žmoną palydėjusiam vyrui gresia kalėjimas



    Neadekvati bausmė, nes vis tiek saugumo patikrą jis praėjo.
    Įdomu, kas būtų Vilniaus oro uoste, jei praėjęs saugos patikrą sugalvotum grįžti atgal?

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...tm_medium=Copy
    Aš vieną kartą esu grįžęs atgal, nes buvau pamiršęs išsiimti grynų iš bankomato, bet niekas į zoną nesodino, tik aišku reikėjo iš naujo patikrą praeiti.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Singapuro oro uoste security checkas yra daromas prie pat vartu, ne ieinant i oro uosta. Taciau pilna ant kiekvieno kampo iskabu kad ejimas i tranzitine zone be tikslo skristi yra baudziamas.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Singapūro keistenybės

    Iki pat oro uosto laipinimo vartų žmoną palydėjusiam vyrui gresia kalėjimas

    Policija tai įvertino kaip įlaipinimo kortelės netinkamą naudojimą, kuris oro uoste yra draudžiamas, nes jame galioja padidinto saugumo režimas. Pagal galiojančias taisykles, oro uosto tranzito zonoje leidžiama būti tik tiems žmonėms, kurie turi įlaipinimo korteles ir tikrai ketina skristi. Dabar sulaikytam 27 metų vyrui gresia 20 tūkst. Singapūro dolerių (13 tūkst. eurų) bauda ir kalėjimas iki dvejų metų.
    Neadekvati bausmė, nes vis tiek saugumo patikrą jis praėjo.
    Įdomu, kas būtų Vilniaus oro uoste, jei praėjęs saugos patikrą sugalvotum grįžti atgal?

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...tm_medium=Copy

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Bankrutuoja antra didžiausia Prancūzijos oro linijų bendrovė https://www.vz.lt/transportas-logist...iniju-bendrove

    1946 m. įsteigta, 11 lėktuvų parką valdanti ir 25 kryptimis skraidinanti Prancūzijos bendrovė „Aigle Azur“ pirmadienį nusprendė inicijuoti bankroto bylą.
    Minėti šaltiniai nurodo, kad visą arba dalinį „Aigle Azur“ akcijų paketą artimiausiu metu bus bandoma parduoti potencialiems pirkėjams. Dabar 49% bendrovės akcijų priklauso Kinijos „HNA Group“, kuri palaiko praėjusią savaitę nušalintą Frantzą Yvetiną, jos generalinį direktorių. 32% turi kitas akcininkas, taip pat dar trijų didelių skrydžių bendrovių bendraturtis, verslininkas Davidas Neelemanas. Trečiasis akcininkas yra 19% valdantis verslininkas Gerardas Houa, vasarą ketinęs perimti bendrovės valdymą ir žadėjęs jai gauti 15 mln. Eur kreditą.
    p.s. gera proga pamąstyti dideliems nacionalinių avialinijų kūrimo entuziastams apie galimas pasekmes nepaisant 70 metų patirties.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Konspiracija prieš geriausius pasaulyje lėktuvus su tikslu išniekinti didžiosios deržavos šlovę.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Rusų aviacijos fiasko: „Sukhoi SuperJet“ lėktuvų atsisako paskutinis užsienio pirkėjas


    „Interjet“ yra paskutinė užsienio aviakompanija, naudojanti „Sukhoi SuperJet 100“ ir antroji pagal dydį jų turėtoja po Rusijos „Aeroflot“ (jos parke yra pusšimtis tokių lėktuvų). Balandį paaiškėjo, kad ketinimų įsigyti „Sukhoi SuperJet 100“ atsisakė Slovėnijos bendrovė „Adria Airways“. Kiek anksčiau tip pat pasielgė belgų „Brussels Airways“ ir airių „CityJet“. Pranešama, kad užsieniečius nuo rusiškų lėktuvų atbaidė ir jų nepatikimumas, ir techninio aptarnavimo kokybė.

    2010-aisiais Rusijos žiniasklaida, remdamasi šaltiniais prokuratūroje, rašė, kad daugiau kaip dvi dešimtys lėktuvų gamyklos Komsomolske prie Amūro darbuotojų, dalyvavusių renkant SSJ-100, turėjo padirbtus aukštojo mokslo diplomus – tai leido gauti priedą prie atlyginimo. Po to įmonės saugumo tarnyba ėmėsi vidaus tyrimo ir išaiškino dar 50 falsifikuotų diplomų. Dėl to padaryti atitinkami personalo sprendimai. Tačiau gamyklos vadovybė pareiškė, kad „visose svarbiausiose techninių tarnybų pozicijose yra darbuotojai su normaliais diplomais“.
    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
    Paskutinis taisė digital; 2019.08.25, 22:09.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    United Airlines Flies 787 Dreamliner With All-female Crew to World’s Largest Airshow

    Today’s initiative demonstrates United’s longstanding commitment to supporting women in aviation such as employing the most female pilots of any major airline and as the first and only commercial airline to sponsor an all-female technicians team in the international aerospace skills competition.
    Tendencijoms tęsiantis vyrai bus priimami dirbti nebent stiuardais . Į aukštesnes pareigas neprasimuš. Ką reiškia all female crew? Lyčių balansą ir lygias galimybes?

    https://worldairlinenews.com/2019/07...Ma3VuWMzcRXlCM
    Paskutinis taisė senasnamas; 2019.07.25, 10:49.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Varšuvoje Okęcie oro uostas jau irgi beveik mieste atsirado. Tai tik laiko klausimas, kada jam ten neliks vietos.
    O kada nebeliks vietos LHR, LAX, EWR ir kitiems didžiuliams oro uostams, esantiems mieste?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Lenkijoje tai pasiteisins, kitaip nestatytu.
    Varšuvoje Okęcie oro uostas jau irgi beveik mieste atsirado. Tai tik laiko klausimas, kada jam ten neliks vietos.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Lenkijoje tai pasiteisins, kitaip nestatytu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pasistatys, pasiteisins, tai ir Lietuva susigundys Niekur nepabėgsi

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Jei RB2 bus pastatyta nuo Kauno iki sienos, tai iki Lodzes+ bus 40 min kelio

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Lenkijos oro uostas su Vilnium nekonkuruos - konkuruos su Atlanta

    Jei planai pasitvirtins, transporto mazgas Lenkijoje taps konkurentu tarptautiniam Atlantos Hartsfieldo-Jacksono oro uostui, kuris pernai, 2018-aisiais, buvo didžiausias oro uostas pasaulyje, aptarnavęs 107 394 029 keleivių.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Jau ir nereiks...

    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...nkui-11109624/

    Komentuoti:

Working...
X