ADB is focusing on enhancing connectivity by introducing new routes and services, having launched 10 new routes in 2023, and increasing this number to 15 by the first eight months of 2024. ADB has uploaded multiple route opportunities to its profile to enhance connectivity across unserved routes throughout Europe and the Middle East.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
LRT.lt 2024.10.×6
„Czech Airlines“ (ČSA) baigia šimtmetį trukusią veiklą
Šį šeštadienį iš Paryžiaus pakils ir Prahoje nusileis paskutinis Čekijos nacionalinės oro linijų bendrovės „Czech Airlines“ (ČSA) lėktuvas, kuris užbaigs šimtmetį trukusią šios bendrovės istoriją. Būdama viena iš penkių seniausių oro vežėjų pasaulyje, „Czech Airlines“ taps dar vienu prekės ženklu „Smartwings“ grupės portfelyje, pranešė Čekijos radijas. (...)
Skrydžiai su kodu OK išnyks iš dangaus, nes „Czech Airlines“, kaip nepriklausomas vežėjas, nutraukia skrydžius. Bendrovė taip pat pasitrauks iš „SkyTeam“ aljanso..(...) Jos lėktuvai bus naudojami kaip „Smartwings“ portfelio dalis ir žymimi QS kodu.
Tiesa, „Czech Airlines“ simbolika visiškai neišnyks: du „Airbus A320“ orlaiviai ir toliau skraidys „Czech Airlines“ spalvomis, kaip ir keturi nauji „Airbus A220-300“, iš kurių pirmieji du bus pristatyti šių metų pabaigoje, o kiti du – 2025 m. pirmoje pusėje
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...rukusia-veikla
Komentuoti:
-
Pradžioj šneka apie tai, kodėl Hausas nekalba latviškai (nors bene keliolika metų dirba čia)
Komentuoti:
-
Kol BT vis dar neturi atskiros temos
Nežinau ar išspūdo kalbant, ar taip bendrai pasakė, kad planas šiandien yra 750 mln. eurų įvertinimo, tai tikėtina ir IPO tikslai turėtų tenai būti brėžiami.
Susiplanavę 100 lėktuvų, be rezervo mato 30% wet-lease ir tinklo centrą išliekant Rygoje. Vėlgi jau galima likusius skaičius interpretuoti skaičiuojant, kas kam liktų.Paskutinis taisė bato_usai; 2024.10.24, 01:12.
Komentuoti:
-
Spirit has been seeking a financial lifeline ever since a federal judge in January blocked its proposed sale to rival JetBlue Airways Corp. on antitrust grounds. The company has until Oct. 21 to reach a deal to extend or refinance bonds due 2025 in order to maintain a key partnership with US Bank concerning processing payments made by credit card, it said in a filing.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkada lietuviams buvo pavyzdžiu pateikiamas estų aviacijos tvarkymosi modelis. Deja, matom, nebuvo jis sėkmingas.
Komentuoti:
-
Kažkada lietuviams buvo pavyzdžiu pateikiamas estų aviacijos tvarkymosi modelis. Deja, matom, nebuvo jis sėkmingas.
Komentuoti:
-
Estijos valdomos oro bendrovės „Nordica“ likimas – bankrotas arba privatizacija vz.lt
2015 m. įkurta oro bendrovė „Nordica“, siekusi tapti nacionaliniu šalies vežėju, yra kelyje į privatizavimą arba bankrotą. Esminiu taps jos naujas verslo planas, kurio Estijos valdžia laukia iki spalio 15 d. Tuo pat metu dėl galimo privatizavimo deramasi su neįvardintu Europoje įsikūrusiu investuotoju. „Nordica“ sutartis su „Skandinavijos oro linijomis“ (SAS) tapo pagrindine problema ieškant pirkėjų.
„Dėl šios konkrečios sutarties „Nordica“ šiuo metu yra krizinėje situacijoje. Būtent dėl šios sutarties negali pateikti metinės finansinės ataskaitos, nes, auditorių nuomone, ji kelia problemų, o be auditoriaus nuomonės, ataskaitos pateikti neįmanoma“
Komentuoti:
-
JAV aviacijos milžinė „Boeing“ pranešė atleisianti 17.000 darbuotojų, kas sudaro 10% visų bendrovės darbo vietų. Taip pat orlaivių gamintoja paskelbė, kad metams atideda pirmąjį lėktuvo „777X“ pristatymą. Bendrovė preliminariai skaičiuoja, kad trečiąjį ketvirtį patyrė 5 mlrd. USD nuostolių, kadangi besitęsiant streikams JAV lėktuvų gamintojos padėtis toliau blogėja, skelbia „Reuters“.
Kelly Ortbergas, „Boeing“ generalinis direktorius, pranešime darbuotojams teigė, kad reikšmingas darbuotojų skaičiaus mažinimas yra būtinas norint „prisitaikyti prie mūsų finansinės realybės“, po to, kai buvo sustabdyta „737 MAX“, „767“ ir „777“ lėktuvų gamyba.
Situaciją papildomai apsunkina ir tebesitęsiantis 33.000 JAV Vakarų pakrantės darbuotojų streikas. Portalas „Aljazeera“ skaičiuoja, kad streikas „Boeing“ kainuoja 1 mlrd. USD per mėnesį.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Taip nes rinkos auga ir stipriai, ypač Vilniaus. Ignitis puikus pavyzdys, kaip tokios schemos gali veikti ir Lietuvoje.
Argumentai, kad neturėsim sprendimo teisės bliūkšta ore, su tiek lėktuvų užsalymų reiks gerai pasukt galvą, kur ir kaip juos įveiklinti.
BT plėtra vyksta sparčiai Lietuvoje ir jis yra išimtinai pelningas Vilniuje. Rudenį 2 naujos kryptys, pavasarį 7, o dar Madridas atkeliauja.
Kokios sprendimo teisės būna su 10% nuosavybės? Nebent siūlė kažkokias specialiais kitos klasės akcijas?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Čia jau Lufthansos akcininkų galvos skausmas prižiūrėt savo investicijų grąžą.
Argumentai, kad neturėsim sprendimo teisės bliūkšta ore, su tiek lėktuvų užsalymų reiks gerai pasukt galvą, kur ir kaip juos įveiklinti.
BT plėtra vyksta sparčiai Lietuvoje ir jis yra išimtinai pelningas Vilniuje. Rudenį 2 naujos kryptys, pavasarį 7, o dar Madridas atkeliauja.
Komentuoti:
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
Nepervertinčiau taip Lufthansos biurokratų...
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąLufthansa tikėtina labiau prižiūrėtų savo investicijų grąžą nei politinių vėjų tampomi biurokratai.
Komentuoti:
-
Lufthansa tikėtina labiau prižiūrėtų savo investicijų grąžą nei politinių vėjų tampomi biurokratai.
Komentuoti:
-
Lufthansa svarsto įsigyti dalį AirBaltic akcijų. Yra daug už ir prieš, bet ten kur Lufthansa įžvelgia galimybes, gaila, kad jų neįžvelgia Lietuva.
Komentuoti:
-
Air Belgium bankruptcy “inevitable”
The outlook for Air Belgium is grim, as the airline faces what now seems to be an inevitable bankruptcy. Despite a year-long effort to avoid financial ruin, the company has struggled to attract investors willing to help keep it afloat. This lack of success follows a series of setbacks, including the termination of its passenger flights and ongoing operational losses.
A judicial reorganisation process initially offered the airline some respite, shielding it from creditors. However, Air Belgium has been unable to turn the tide, with losses reaching 22 million euros annually. Moreover, a significant drop in sales—by as much as 40%—has compounded the airline’s financial woes. This sharp decline occurred after the company ceased its unprofitable passenger routes to destinations like China, South Africa, and the Antilles in 2023. The reorganisation did allow Air Belgium to cut its losses in half, but it has not been enough to put the airline on a sustainable path.
At the time of the restructuring, the airline sought to focus on its business-to-business operations, such as freight transport and leasing services for other airlines. It hoped that this shift would bring in much-needed revenue. Employees were also offered positions within the new focus areas. However, despite these efforts, the airline’s 2024 financial report revealed a drop in turnover from 258 million euros to just 156 million euros by mid-year.
Negotiations with potential investors, including a well-known Chinese cargo operator, Sichuan Airlines, appeared to be promising earlier in the year. Nevertheless, no deal has materialised. An unexpected investor came forward after the deadline for reorganisation had passed, but doubts remain over whether any agreement can be reached in time. Last week, at a business hearing in Nivelles, Air Belgium was given a two-week extension to secure a takeover bid.
Air Belgium urgently needs to raise 18 million euros to stay afloat. One potential investor has offered to contribute 6 million euros in exchange for a 75% stake in the company. However, the deal hinges on the Wallonian authorities providing an additional 10 to 12 million euros without acquiring any ownership in return. Complicating matters further, the airline’s Belgian operating licence is at risk if foreign ownership exceeds current limits, as it is already nearly half owned by Chinese logistics group Hongyuan.
Previous investments from Wallonian administrations have been substantial, yet there is little appetite for further government support. Founder Niki Terzakis holds only a small stake in the company, and there is growing sentiment among officials to let the private sector handle the situation. With no clear rescue in sight, it seems likely that Air Belgium’s financial collapse is just around the corner.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, bus apie ką paskaityti norintiems turėti tautines nacionalines oro linijas
15min.lt 2024.06.03
Nepavykęs eksperimentas: Estijos vyriausybė atsikratys nacionalinėmis oro linijomis
Komentuoti:
-
Atrodo, bus apie ką paskaityti norintiems turėti tautines nacionalines oro linijas
15min.lt 2024.06.03
Nepavykęs eksperimentas: Estijos vyriausybė atsikratys nacionalinėmis oro linijomis
2015 matais pradėjusias veikti Estijos valstybės valdomas "Nordicia" avialinijas jau kuris laikas ruošiamas dėti ant prekystalio, o Estijos prokuratūra šeštadienį paskelbė, kad kad jau kuris laikas tiria galimas nusikalstamas kompanijos vadovų procesūras
2023 metais bendrovė fiksavo 19,1 mln EUR nuostolį.
2024 m. pirmojo ketvirčio rezultatai -6,2 mln. EUR nuostolio
https://www.15min.lt/verslas/naujien...je-667-2251836
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rusija atkirto Estijos miestą Tartu nuo pasaulio: sustabdyti visi skrydžiai
Suomijos oro linijos „Finnair“ teigia, kad jos įprasti skrydžiai į Tartu, Estijos kultūros centrą, negali būti vykdomi saugiai, nes artėjimas prie oro uosto priklauso nuo pasaulinės padėties nustatymo sistemos (GPS) technologijos.
Pranešime socialiniame tinkle X „Finnair“ teigė: „Nuo balandžio 29 d. iki gegužės 31 d. stabdome skrydžius į Tartu. Šiuo metu Tartu oro uoste taikomi artėjimo tūpti metodai yra pagrįsti GPS signalu, o GPS trikdžiai vietovėje turi įtakos šio metodo tinkamumui naudoti.“
Rusija yra plačiai įtariama trukdanti arba gadinanti GPS signalus netoli savo sienų. Tartu oro uostas yra maždaug už 40 km nuo Rusijos sienos.
„Finnair“ teigia, kad dirba prie alternatyvaus nusileidimo sprendimo, kuriam nereikalingas GPS signalas.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: