Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bato_usai
    replied
    Izmir Pursues Europe And Middle East Connectivity
    ADB is focusing on enhancing connectivity by introducing new routes and services, having launched 10 new routes in 2023, and increasing this number to 15 by the first eight months of 2024. ADB has uploaded multiple route opportunities to its profile to enhance connectivity across unserved routes throughout Europe and the Middle East.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT.lt 2024.10.×6
    „Czech Airlines“ (ČSA) baigia šimtmetį trukusią veiklą
    Šį šeštadienį iš Paryžiaus pakils ir Prahoje nusileis paskutinis Čekijos nacionalinės oro linijų bendrovės „Czech Airlines“ (ČSA) lėktuvas, kuris užbaigs šimtmetį trukusią šios bendrovės istoriją. Būdama viena iš penkių seniausių oro vežėjų pasaulyje, „Czech Airlines“ taps dar vienu prekės ženklu „Smartwings“ grupės portfelyje, pranešė Čekijos radijas. (...)

    Skrydžiai su kodu OK išnyks iš dangaus, nes „Czech Airlines“, kaip nepriklausomas vežėjas, nutraukia skrydžius. Bendrovė taip pat pasitrauks iš „SkyTeam“ aljanso..(...) Jos lėktuvai bus naudojami kaip „Smartwings“ portfelio dalis ir žymimi QS kodu.
    Tiesa, „Czech Airlines“ simbolika visiškai neišnyks: du „Airbus A320“ orlaiviai ir toliau skraidys „Czech Airlines“ spalvomis, kaip ir keturi nauji „Airbus A220-300“, iš kurių pirmieji du bus pristatyti šių metų pabaigoje, o kiti du – 2025 m. pirmoje pusėje

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...rukusia-veikla

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pradžioj šneka apie tai, kodėl Hausas nekalba latviškai (nors bene keliolika metų dirba čia)

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Kol BT vis dar neturi atskiros temos



    Nežinau ar išspūdo kalbant, ar taip bendrai pasakė, kad planas šiandien yra 750 mln. eurų įvertinimo, tai tikėtina ir IPO tikslai turėtų tenai būti brėžiami.
    Susiplanavę 100 lėktuvų, be rezervo mato 30% wet-lease ir tinklo centrą išliekant Rygoje. Vėlgi jau galima likusius skaičius interpretuoti skaičiuojant, kas kam liktų.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2024.10.24, 01:12.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Spirit has been seeking a financial lifeline ever since a federal judge in January blocked its proposed sale to rival JetBlue Airways Corp. on antitrust grounds. The company has until Oct. 21 to reach a deal to extend or refinance bonds due 2025 in order to maintain a key partnership with US Bank concerning processing payments made by credit card, it said in a filing.
    (Bloomberg) -- Spirit Airlines’ efforts to restructure its debt and avoid filing for bankruptcy have hit a snag after months of talks with bondholders failed to result in a deal, according to people with knowledge of the matter.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkada lietuviams buvo pavyzdžiu pateikiamas estų aviacijos tvarkymosi modelis. Deja, matom, nebuvo jis sėkmingas.
    Tikrai buvo, nes startas Nordicos buvo iš tiesų sėkmingas. Ir gaila estų, nes sėkmingai daug metų skraidė už skandinavus, lenkus ir kt.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkada lietuviams buvo pavyzdžiu pateikiamas estų aviacijos tvarkymosi modelis. Deja, matom, nebuvo jis sėkmingas.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Galėtų Sarai pabandyti prastumti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Estijos valdomos oro bendrovės „Nordica“ likimas – bankrotas arba privatizacija vz.lt
    2015 m. įkurta oro bendrovė „Nordica“, siekusi tapti nacionaliniu šalies vežėju, yra kelyje į privatizavimą arba bankrotą. Esminiu taps jos naujas verslo planas, kurio Estijos valdžia laukia iki spalio 15 d. Tuo pat metu dėl galimo privatizavimo deramasi su neįvardintu Europoje įsikūrusiu investuotoju. „Nordica“ sutartis su „Skandinavijos oro linijomis“ (SAS) tapo pagrindine problema ieškant pirkėjų.
    „Dėl šios konkrečios sutarties „Nordica“ šiuo metu yra krizinėje situacijoje. Būtent dėl šios sutarties negali pateikti metinės finansinės ataskaitos, nes, auditorių nuomone, ji kelia problemų, o be auditoriaus nuomonės, ataskaitos pateikti neįmanoma“

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    JAV aviacijos milžinė „Boeing“ pranešė atleisianti 17.000 darbuotojų, kas sudaro 10% visų bendrovės darbo vietų. Taip pat orlaivių gamintoja paskelbė, kad metams atideda pirmąjį lėktuvo „777X“ pristatymą. Bendrovė preliminariai skaičiuoja, kad trečiąjį ketvirtį patyrė 5 mlrd. USD nuostolių, kadangi besitęsiant streikams JAV lėktuvų gamintojos padėtis toliau blogėja, skelbia „Reuters“.
    Kelly Ortbergas, „Boeing“ generalinis direktorius, pranešime darbuotojams teigė, kad reikšmingas darbuotojų skaičiaus mažinimas yra būtinas norint „prisitaikyti prie mūsų finansinės realybės“, po to, kai buvo sustabdyta „737 MAX“, „767“ ir „777“ lėktuvų gamyba.
    Situaciją papildomai apsunkina ir tebesitęsiantis 33.000 JAV Vakarų pakrantės darbuotojų streikas. Portalas „Aljazeera“ skaičiuoja, kad streikas „Boeing“ kainuoja 1 mlrd. USD per mėnesį.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...000-darbuotoju

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Taip nes rinkos auga ir stipriai, ypač Vilniaus. Ignitis puikus pavyzdys, kaip tokios schemos gali veikti ir Lietuvoje.

    Argumentai, kad neturėsim sprendimo teisės bliūkšta ore, su tiek lėktuvų užsalymų reiks gerai pasukt galvą, kur ir kaip juos įveiklinti.

    BT plėtra vyksta sparčiai Lietuvoje ir jis yra išimtinai pelningas Vilniuje. Rudenį 2 naujos kryptys, pavasarį 7, o dar Madridas atkeliauja.
    Jei jau taip pelninga, gal geriau daryt savo? O gal jei taip pelninga - dirbs bet kokiu atveju, tik mums nereiks rizikuot ir kišt krūvos pinigų per eilinę krizę?

    Kokios sprendimo teisės būna su 10% nuosavybės? Nebent siūlė kažkokias specialiais kitos klasės akcijas?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Čia jau Lufthansos akcininkų galvos skausmas prižiūrėt savo investicijų grąžą.
    Taip nes rinkos auga ir stipriai, ypač Vilniaus. Ignitis puikus pavyzdys, kaip tokios schemos gali veikti ir Lietuvoje.

    Argumentai, kad neturėsim sprendimo teisės bliūkšta ore, su tiek lėktuvų užsalymų reiks gerai pasukt galvą, kur ir kaip juos įveiklinti.

    BT plėtra vyksta sparčiai Lietuvoje ir jis yra išimtinai pelningas Vilniuje. Rudenį 2 naujos kryptys, pavasarį 7, o dar Madridas atkeliauja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Nepervertinčiau taip Lufthansos biurokratų...
    Čia jau Lufthansos akcininkų galvos skausmas prižiūrėt savo investicijų grąžą.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Lufthansa tikėtina labiau prižiūrėtų savo investicijų grąžą nei politinių vėjų tampomi biurokratai.
    Nepervertinčiau taip Lufthansos biurokratų...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Lufthansa tikėtina labiau prižiūrėtų savo investicijų grąžą nei politinių vėjų tampomi biurokratai.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Lufthansa svarsto įsigyti dalį AirBaltic akcijų. Yra daug už ir prieš, bet ten kur Lufthansa įžvelgia galimybes, gaila, kad jų neįžvelgia Lietuva.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Air Belgium bankruptcy “inevitable”
    The outlook for Air Belgium is grim, as the airline faces what now seems to be an inevitable bankruptcy. Despite a year-long effort to avoid financial ruin, the company has struggled to attract investors willing to help keep it afloat. This lack of success follows a series of setbacks, including the termination of its passenger flights and ongoing operational losses.
    A judicial reorganisation process initially offered the airline some respite, shielding it from creditors. However, Air Belgium has been unable to turn the tide, with losses reaching 22 million euros annually. Moreover, a significant drop in sales—by as much as 40%—has compounded the airline’s financial woes. This sharp decline occurred after the company ceased its unprofitable passenger routes to destinations like China, South Africa, and the Antilles in 2023. The reorganisation did allow Air Belgium to cut its losses in half, but it has not been enough to put the airline on a sustainable path.
    At the time of the restructuring, the airline sought to focus on its business-to-business operations, such as freight transport and leasing services for other airlines. It hoped that this shift would bring in much-needed revenue. Employees were also offered positions within the new focus areas. However, despite these efforts, the airline’s 2024 financial report revealed a drop in turnover from 258 million euros to just 156 million euros by mid-year.
    Negotiations with potential investors, including a well-known Chinese cargo operator, Sichuan Airlines, appeared to be promising earlier in the year. Nevertheless, no deal has materialised. An unexpected investor came forward after the deadline for reorganisation had passed, but doubts remain over whether any agreement can be reached in time. Last week, at a business hearing in Nivelles, Air Belgium was given a two-week extension to secure a takeover bid.
    Air Belgium urgently needs to raise 18 million euros to stay afloat. One potential investor has offered to contribute 6 million euros in exchange for a 75% stake in the company. However, the deal hinges on the Wallonian authorities providing an additional 10 to 12 million euros without acquiring any ownership in return. Complicating matters further, the airline’s Belgian operating licence is at risk if foreign ownership exceeds current limits, as it is already nearly half owned by Chinese logistics group Hongyuan.
    Previous investments from Wallonian administrations have been substantial, yet there is little appetite for further government support. Founder Niki Terzakis holds only a small stake in the company, and there is growing sentiment among officials to let the private sector handle the situation. With no clear rescue in sight, it seems likely that Air Belgium’s financial collapse is just around the corner.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Atrodo, bus apie ką paskaityti norintiems turėti tautines nacionalines oro linijas

    15min.lt 2024.06.03
    Nepavykęs eksperimentas: Estijos vyriausybė atsikratys nacionalinėmis oro linijomis
    Tokių nebus šiuo atveju.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, bus apie ką paskaityti norintiems turėti tautines nacionalines oro linijas

    15min.lt 2024.06.03
    Nepavykęs eksperimentas: Estijos vyriausybė atsikratys nacionalinėmis oro linijomis
    2015 matais pradėjusias veikti Estijos valstybės valdomas "Nordicia" avialinijas jau kuris laikas ruošiamas dėti ant prekystalio, o Estijos prokuratūra šeštadienį paskelbė, kad kad jau kuris laikas tiria galimas nusikalstamas kompanijos vadovų procesūras

    2023 metais bendrovė fiksavo 19,1 mln EUR nuostolį.
    2024 m. pirmojo ketvirčio rezultatai -6,2 mln. EUR nuostolio


    https://www.15min.lt/verslas/naujien...je-667-2251836

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Rusija atkirto Estijos miestą Tartu nuo pasaulio: sustabdyti visi skrydžiai

    Suomijos oro linijos „Finnair“ teigia, kad jos įprasti skrydžiai į Tartu, Estijos kultūros centrą, negali būti vykdomi saugiai, nes artėjimas prie oro uosto priklauso nuo pasaulinės padėties nustatymo sistemos (GPS) technologijos.

    Pranešime socialiniame tinkle X „Finnair“ teigė: „Nuo balandžio 29 d. iki gegužės 31 d. stabdome skrydžius į Tartu. Šiuo metu Tartu oro uoste taikomi artėjimo tūpti metodai yra pagrįsti GPS signalu, o GPS trikdžiai vietovėje turi įtakos šio metodo tinkamumui naudoti.“

    Rusija yra plačiai įtariama trukdanti arba gadinanti GPS signalus netoli savo sienų. Tartu oro uostas yra maždaug už 40 km nuo Rusijos sienos.

    „Finnair“ teigia, kad dirba prie alternatyvaus nusileidimo sprendimo, kuriam nereikalingas GPS signalas.

    Komentuoti:

Working...
X