Parašė taspac
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Aha, bet iš Frankfurto visvien skrisi su Lufthansanes Ryanair iš Frankfurto šiuo metu neskrenda, o kai skrenda, tai skrenda iš Hahn oro uosto, kuris yra tokioje šiknoje kad iki jo traukiniai net nevažiuoja, tik autobusas kažkoks iš Frankfurto 5 kartus į dieną
Be to vėlyviausias skrydis iš Frankfurto į Vilnių vyksta 20:40, reiškiasi oro uoste turi būti ~18:30, reiškiasi iš Štutgarto turi pajudėti ~16:30. Tai čia dar gali būti, kad taip anksti negalėsi, nes gal dar tuo metu nebus pasibaigę darbiniai susitikimai (nebus pasibaigusios darbo valandos ir pan.)
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Reikia lankstesniam būti. iš Štutgarto į FRA yra vos 2 valandų trukmės traukiniai. Jei nepasakysi kažkokios labai retos išimties, kaip tarkim nespėtum ar pan.
Aš darbinėse kelionėse dar ne tokį lankstumą parodęs esu.nes Ryanair iš Frankfurto šiuo metu neskrenda, o kai skrenda, tai skrenda iš Hahn oro uosto, kuris yra tokioje šiknoje kad iki jo traukiniai net nevažiuoja, tik autobusas kažkoks iš Frankfurto 5 kartus į dieną
Be to vėlyviausias skrydis iš Frankfurto į Vilnių vyksta 20:40, reiškiasi oro uoste turi būti ~18:30, reiškiasi iš Štutgarto turi pajudėti ~16:30. Tai čia dar gali būti, kad taip anksti negalėsi, nes gal dar tuo metu nebus pasibaigę darbiniai susitikimai (nebus pasibaigusios darbo valandos ir pan.)Paskutinis taisė 10.000; 2024.01.14, 16:56.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Jei Helsinkis būtų pasiekiamas sausuma, Talino oro uosto situacija būtų tapati. Ten kai ieškai taksi į oro uostą - pirmas klausimas Gracas, Zagrebas ar Vieną?
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Jei Helsinkis būtų pasiekiamas sausuma, Talino oro uosto situacija būtų tapati. Ten kai ieškai taksi į oro uostą - pirmas klausimas Gracas, Zagrebas ar Vieną?
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąZ
Ir ką? Slovėnijos situacija nėra tapati situacijai Lietuvoje. Visų pirma Slovėnija yra labai maža, antra Triesto ir Zagrebo oro uostai yra vos už 1,5 val. kelio.
Komentuoti:
-
ZIr ką? Slovėnijos situacija nėra tapati situacijai Lietuvoje. Visų pirma Slovėnija yra labai maža, antra Triesto ir Zagrebo oro uostai yra vos už 1,5 val. kelio.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąBet ar nebūtų efektyviau tiesiog remti konkrečius reikalingus maršrutus iš Vilniaus, Kauno ir Palangos? Kas dabar daroma, tik didinant apimtis.
Buvimas akcininku aišku duoda tam tikrų pliusų, bet tuo pačiu prisiimamos ir papildomos rizikos, pvz.: prasidėjus aviacijos sektoriaus lėtėjimo ciklui gali tekti didinti įstatinį kapitalą ir pan.
Dar didesnė rizika yra ta, kad kai 3 stambūs akcininkai pradės tampyti "kaldrą" į savo puses, tai pasiekti kažkokio efektyvumo tokiai įmonei bus dar sunkiau. SAS yra geras to pavyzdys.
Slovenia has issued a fourth tender call for airlines to introduce new routes to the country in return for [16.8 million euros in] subsidies lasting over a period of three years. The previous three public calls garnered mixed results, which the government has labelled as “disappointing”. Luxair, airBaltic, Iberia and Norwegian were the only four carriers to apply over the past three tenders.
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąTeiginys, kad pigios oro linijos atvėrė žmonėms galimybę keliauti yra tik iš dalies teisus. Nes jos nesiūlo kasdienių skrydžių ryte ir vakare + nesiūlo jungimų. Tad atvėrė galimybę tik turistams. Verslui tai kaip tik kenkia, nes nukonkuruoja tradicinių oro linijų skrydžius tokiose mažose rinkose kaip Lietuva, kurie yra gyvybiškai svarbūs verslui.
Sausio pabaigoje skrendu darbo reikalais į Štutgartą, tad vien dėl prasto skrydžių pasirinkimo vietoj galimybės grįžti ketvirtadienį vakare grįšiu tik penktadienį vidurdienį, taip dar naktį praleisdamas viešbutyje ir sueikvodamas penktadienį kelionei.
Aš darbinėse kelionėse dar ne tokį lankstumą parodęs esu.
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, moderatoriai ištrynė tiek tavo pranešimą, tiek mano pranešimą kurį tu citavai, tai atsakysiu šioje temoje.
1. Čia daugmaž tas pats, kas būtų jeigu mes diskutuotume apie važiavimą greitkeliu vs važiavimą žvyrkeliu/krašto keliu ir tu sakytum "esu ne kartą važiavęs žvyrkeliu tokiu pat greičiu kaip greitkeliu ir nieko nenutiko, žmonės pervertina važiavimą greitkeliu". Nu taip, kolkas nieko nenutiko, bet niekada nežinai kada žvyrkelyje pasitaikys policininkas ir teisėtai tave nubaus už greičio viršijimą. Lygiai taip pat su skrydžiais pigiomis avialinijomis, jeigu tu pažeidinėji jų bagažo reikalavimus, turi suprasti kad vieną dieną gali pasitaikyti ant kokio pikto oro uosto darbuotojo, kuris tau lieps mokėti baudą. Kiekvienas renkasi pagal save, tačiau aš rizikuoti nemėgstu
2. Nu įprastai tas papildomas bagažas kainuoja tikrai daugiau nei 20eur, tiek kainuoja nebent kai pats bilietas būna pigus, bet jeigu gera paklausa yra, tai tiek bilietas daug kainuos, tiek ir priemoka už bagažą. Pvz.: gegužės mėnesį noriu skristi į Londoną, ir mano pasirinktą datą Wizz Air siūlo bilietus į vieną pusę už 45eur be bagažo, ir 125eur su bagažu. Skirtumas beveik trys kartai. airBaltic tą pačią dieną siūlo skristi už 70eur į patogesnį oro uostą LGW. Bet dauguma žmonių niekur daugiau apart pigių skrydžių avialinijų tinklalapių ir neieško kai skrenda, tai net nežino kad egzistuoja patogesnės alternatyvos.
3. Ne viskas atsiremia tik į kainą, yra dar ir kiti aspektai. Pvz. aš žiemą skridau į konferenciją į Berlyną, tai Ryanair skrenda du kartus per savaitę, t.y. faktiškai tu turi prisitaikyti prie avialinijų, o Lufthansa skrenda kiekvieną dieną ryte ir vakare, t.y. faktiškai avialinijos prisitaiko prie tavęs. Aišku, jeigu tai nelabai svarbu kada ir kur skristi, tada žinoma, Ryanair yra pasirinkimas Nr. 1, bet ne visiems juk taip yra
Lygiai taip pat ir čia, didžioji dalis LH rankinio bagažo keleivių, kurie ne su kietu lagaminėliu, puikiai tilptų į ryanaair reikalavimus su savo kuprine. Vadinasi jie gauna 0 naudos iš to didesnio leistino kiekio.
Jei tu kalbėjai apie tą momentą, kad tipo jei keliasdešimt kartų pavyko įsinešti šiek tiek didesnę kuprinę ir kažkada gal neleis ir teks sumokėt keletą dešimčių eurų tai tavo analogija absurdiška, nes:
a) sumokėti kelias dešimtis eurų nėra pavojinga kaip važiuoti žvyrkeliu asfalto greičiu
b) sumokėti keliasdešimt euų kartą per 50 kelionų yra niekis palyginus kiek tūkstančių eurų sutaupyta per ankstesnes 49 keliones.\
c) sumokėti nereikės, nes didesnių matmenų nei nurodyta kuprinė puikiai tilps sugrūsti į tą bagažo matuoklę. Blogiausiu atveju išimti reikės kokį vieną didesnį daiktą (ar perduoti kolegai, ar blogiausiu atveju išmesti, jei vertę mažesnė net už tuos keliasdešimt eurų)
2. Pasimetei vertime. Iš pradžių kažkas klaidingai galvojo, kad LH jam nemokamai registruotą bagažą duoda. Pasakiau,kad neduoda.
Tada jau kalbėjo, kad geresnį rankinį duoda. Pasakiau, kad teoriškai geresnį, bet daugumai jokio skirtumo, nes su savo kuprine abiem atvejais puikiai gali skristi. O tam kam būtina gali už 20+ eur nusipirkti rankinį papildoma, kuris netgi bus daug didesnis nei LH duodamas.
Wizz tu ten negudriai pridėjai ir registruotus, va Ryanair į Londoną gegužį kaina, už 24,5 eur duoda daug didesnį rankinį bagažą nei LH nemokamai.
O vos už 30,49 eur duoda ir registruotą bagažą: (wizz tu ten pasirinkai kaip čia ta 72,50 eur funkcija, pet ji pertekllinę, bagažas kitaip pridedamas)
3. Niekas dėl to net nesiginčija. Argumentas buvo tik apie krepšius, kad neva LH kažkuo geriau dėl krepšių. Čia iš 10+ metų atgal stereotipo kai dar duodavo nemokamus registruotus LHPaskutinis taisė Gator; 2024.01.13, 16:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Teiginys, kad pigios oro linijos atvėrė žmonėms galimybę keliauti yra tik iš dalies teisus. Nes jos nesiūlo kasdienių skrydžių ryte ir vakare + nesiūlo jungimų. Tad atvėrė galimybę tik turistams. Verslui tai kaip tik kenkia, nes nukonkuruoja tradicinių oro linijų skrydžius tokiose mažose rinkose kaip Lietuva, kurie yra gyvybiškai svarbūs verslui.
Sausio pabaigoje skrendu darbo reikalais į Štutgartą, tad vien dėl prasto skrydžių pasirinkimo vietoj galimybės grįžti ketvirtadienį vakare grįšiu tik penktadienį vidurdienį, taip dar naktį praleisdamas viešbutyje ir sueikvodamas penktadienį kelionei.Paskutinis taisė taspac; 2024.01.13, 13:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
2. Nu įprastai tas papildomas bagažas kainuoja tikrai daugiau nei 20eur, tiek kainuoja nebent kai pats bilietas būna pigus, bet jeigu gera paklausa yra, tai tiek bilietas daug kainuos, tiek ir priemoka už bagažą. Pvz.: gegužės mėnesį noriu skristi į Londoną, ir mano pasirinktą datą Wizz Air siūlo bilietus į vieną pusę už 45eur be bagažo, ir 125eur su bagažu. Skirtumas beveik trys kartai. airBaltic tą pačią dieną siūlo skristi už 70eur į patogesnį oro uostą LGW. Bet dauguma žmonių niekur daugiau apart pigių skrydžių avialinijų tinklalapių ir neieško kai skrenda, tai net nežino kad egzistuoja patogesnės alternatyvos.
Su žvyrkeliu palyginimas netikęs. Labiau tiktų - "nevažinėju Priusu, tik BMW, nors ir keliskart brangiau". Paties reikalas, žinoma - bet unreasonable.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė GatorApibendrinu:
1. Drąsiai gali imti - norėjau pasakyti, kad jei kuprinė minkšta, gali imti didesnę nei rašo. Patirtis iš kelių dešimčių wizz ir ryan skrydžių skaičiuojanytnuo to momento prieš kelis metus kai jie sumažino rankinio bagažo dydį.
Daug kas pamato "small bag" ir išssigąsta, kad čia tipo tik maža "kuprinytė", kai iš tuesų drąsiai gali pasiimti didžiausią savo namuose turimą kuprinę, neskaitant jau tikrai didelių turistinių. Kurioje telpa viskas savaitės kelionei, man ir 2 sav.
Minties esmė - dauguma, kurie skrenda su lufthansa tuo overhead bagažu be jokių problemų praeitų ir pro ryanair ir wizz reikalavimus. Atmetant jei būtų kietas lagaminėlis.
Tai norėjau pasakyti, kad daugumai žmonių tai joks privalumas. O yra tokių, kurie galvoja, kad kažką daugiau LH gauna, bors su ta pačia kuo
prine tiek ten, tiek ten praeitų. Tad nieko daugiau negauna.
2. Už maždaug 20 eur wizz ir ryan gali prisidėti papildomą apie 10kg salono bagažą + ta normali mano apibūdinta kuprinė.
Ir tai jau daug geriau nei Lh siūloma 8 kg overhead + laptop.
Kadangi už dyką gauni vos vos prasčiau (daugumai keleivių išvis jokio skirtumo, nes su ta pačia kuprine abiem atvejais praeina), o už 20 eur jau gauni daug geriau, tai sakykim imam vidurkį, kad skirtumas vertės/kainos yra 10 eurų kalbant apie bagažus.
O dauguma atvejų bilieto kaina skiriasi daug daugiau, tai absurdiška sakyti - skrisiu su Lh už 200 vietoj ryan už 100, nes už 10 eur vertės daugiau gaunu bagažo.
Primena kai žmonės sako - skrisiu kažkokia avialinija, nes ten maisto duoda, nevertindami, kad bilieto kaina 150 eur didesnė ir tą maistą gali arba namie pasiruošti už 3 eur, ar degalinėje nusipirkti už 7 eur, ar tam pačiam lėktuve už 20 eur.
Bet tipo gi "nemokamai avialinijos duoda".
1. Čia daugmaž tas pats, kas būtų jeigu mes diskutuotume apie važiavimą greitkeliu vs važiavimą žvyrkeliu/krašto keliu ir tu sakytum "esu ne kartą važiavęs žvyrkeliu tokiu pat greičiu kaip greitkeliu ir nieko nenutiko, žmonės pervertina važiavimą greitkeliu". Nu taip, kolkas nieko nenutiko, bet niekada nežinai kada žvyrkelyje pasitaikys policininkas ir teisėtai tave nubaus už greičio viršijimą. Lygiai taip pat su skrydžiais pigiomis avialinijomis, jeigu tu pažeidinėji jų bagažo reikalavimus, turi suprasti kad vieną dieną gali pasitaikyti ant kokio pikto oro uosto darbuotojo, kuris tau lieps mokėti baudą. Kiekvienas renkasi pagal save, tačiau aš rizikuoti nemėgstu
2. Nu įprastai tas papildomas bagažas kainuoja tikrai daugiau nei 20eur, tiek kainuoja nebent kai pats bilietas būna pigus, bet jeigu gera paklausa yra, tai tiek bilietas daug kainuos, tiek ir priemoka už bagažą. Pvz.: gegužės mėnesį noriu skristi į Londoną, ir mano pasirinktą datą Wizz Air siūlo bilietus į vieną pusę už 45eur be bagažo, ir 125eur su bagažu. Skirtumas beveik trys kartai. airBaltic tą pačią dieną siūlo skristi už 70eur į patogesnį oro uostą LGW. Bet dauguma žmonių niekur daugiau apart pigių skrydžių avialinijų tinklalapių ir neieško kai skrenda, tai net nežino kad egzistuoja patogesnės alternatyvos.
3. Ne viskas atsiremia tik į kainą, yra dar ir kiti aspektai. Pvz. aš žiemą skridau į konferenciją į Berlyną, tai Ryanair skrenda du kartus per savaitę, t.y. faktiškai tu turi prisitaikyti prie avialinijų, o Lufthansa skrenda kiekvieną dieną ryte ir vakare, t.y. faktiškai avialinijos prisitaiko prie tavęs. Aišku, jeigu tai nelabai svarbu kada ir kur skristi, tada žinoma, Ryanair yra pasirinkimas Nr. 1, bet ne visiems juk taip yra
Paskutinis taisė 10.000; 2024.01.13, 13:12.
Komentuoti:
-
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr kas nors yra pasinaudojęs "Fuel Dumping" ? https://www.secretflying.com/posts/fuel-dumping-basics/
Komentuoti:
-
Ar kas nors yra pasinaudojęs "Fuel Dumping" ? https://www.secretflying.com/posts/fuel-dumping-basics/
Komentuoti:
-
Kai Kiwi.com teismavosi su Ryanair Čekijoje, jų teismas priėmė Kiwi palankų sprendimą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ryanair welcomes High Court ruling confirming screenscraping is unlawful
Ryanair, Europe’s No.1 airline, today (7 Dec) welcomes the judgement of the Irish High Court granting a permanent injunction prohibiting screenscraper Flightbox from breaching the binding Terms of Use of the Ryanair website by using bot technology to unlawfully scrape Ryanair’s website for OTAs.
Komentuoti:
-
Frozen first as Boeing 787 Dreamliner makes landing in Antarctica https://edition.cnn.com/travel/boein...ica/index.html
There are short runways, bumpy runways and runways that are notoriously buffeted by crosswinds, but here’s a new one for nervous flyers to get alarmed about: an ice runway. Norse Atlantic Airways landed a Boeing 787 Dreamliner in rather different conditions than usual on Wednesday. The destination: Antarctica. The landing strip: a “blue ice runway” 3,000 meters (9840 feet) long and 60 meters (100 feet) wide, sculpted from the snow and ice.
The Dreamliner landed at Troll Airfield on Wednesday just after 2 a.m. – in bright sunlight, since it’s summer in the southern hemisphere at the moment. It’s the first time a Dreamliner – a widebody aircraft which can carry up to 330 passengers, depending on the model – has made it to the sixth continent.
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kaip suprast neleisdavo ? Norwegian jau labai ilgą laiką turi bazes tokiuose miestuose kaip Helsinkis, Stokholmas, Kopenhaga, dabar atėjo laikas Rygai. ES veikia open skies režimas, kurį taip pat yra pasirašiusios ir kaimyninės šalys, pvz.: Norvegija, Islandija, Izraelis. Gi koks nors Ryanair (airiška bendrovė) jau labai ilgą laiką skraido tarp Vilnius ir Oslo (o vengrai WizzAir skraido Vilnius - Tel Avivas ir Vilnius - Reikjavikas).
O Norwegian turės Rygoje 2 lėktuvų bazę, aišku, liūto dalį sudarys skraidymai į Skandinavijos šalis (matyt, jiems pigiau skraidyti tarp Rygos ir pvz.: Oslo su latviška, o ne su norvegiška įgula), tačiau atidaro ir keletą naujų krypčių iš Rygos, t.y. Tivatą ir Korfu
Norwegian Lietuvoje didelis iššūkis yra LCC. Visų pirma į Oslą, Ryanair kasdieną į Norvegijos sostinę atveža daugiau mažiau 189 keleivius, t.y lėktuvo užpildymas praktiškai siekia 100 %. Maža to prisijungia ir Wizz su Oslo Torp oro uostų iš Vilniaus ir į Bergeną, Alesund ir Stavangerį iš Kauno. Maža to iš KUN Ryanair taip pat siūlo labai daug skrydžių į Kopenhagą. Tikėtina, jog būtent dėl konkurencijos Norwegian skrydžiai į Bergeną, Stokholmą užsidarė, pastatarasis laikinai, o į Kopenhagą net nestartavo.
B - Rygos burbulas, t.y. tranzitiniai keleiviai, didžiąja dalimi Lietuviai ir Estai, dar nemažas srautas yra iš šiaurės Lietuvos, žmonių kurie automobiliu pasiekia Rygą ir skrenda iš ten. Ir pasižiūrėjus į statistiką atrodo įspūdingai, palyginus su Vilniumi ar Talinu. Todėl ir turi įdomių uodegų Ryga, kaip British Airways, Aegean, Transavia ar Uzbekistan airways ar Norwegian atidaro bazę. Tik svarbu suprasti, kad niekas neskrenda iš Vilniaus ar Talino į Rygą, kad persėstų Rygoje ir su Transavia nuskristų į Amsterdamą.
Vilniaus rinka nėra tapatu Rygos rinkai, nes tai vienas šalies oro uostas, kuomet mes turim tris. Nors perkamoji galia Lietuvoje didesnė ji išskaidyta. Norwegian reisas Vilnius - Tivatas būtų, kaip karštos bandelės parduotas. Vis dėl to mums trūksta tu kelių šimtų skandinavų atvykstančių į Vilnių, kad turėtume bazę čia.
Todėl be maršruto skatinimo, trėtų būti daug išleidžiama šalies reklamai, ką beja daro pati Ryga.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.11.16, 05:01.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: