Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • index
    replied
    Gaila. Gerai buvo su jais į Skandinaviją skraidyt.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą

    Neteisinga antraštė - jei pagal oro linijas - bankruotoja Norwegian Air International. Anksčiau jau bankrutavo Norwegian Air Sweden - pas juos padalinių prikurta daug. Gi Norwegian Air Shuttle kol kas bando toliau skraidyt Norvergijoj. Aišku be išansktinio apmokėjimo jiems turbūt net tualetinio popieriaus niekas nebeduoda.

    Iš kitos pusės tokios antraštės gerai - nes bilietus jie ir toliau parduoda ten kur skraidyt nebežada. Tarkim niekas netrukdo nusipirkti pas juos puslapyje kokius Kaunas-Oslas-Maljorka bilietus 2021 vasarai, kur Kaunas-Oslas būtų visiškai naujas maršrutas, kur jie dar net niekada neskraidė. Po beveik neišvengiamo galutinio bankroto pinigus atgauti greičiausiai neįmanoma bus.
    Kaunas-Oslas jau nuo balandzio ar geguzes turejo but,Buvo paskelbta dar pries COVID19,deja po to buvo vis nukeldinejama,nes akivaizdu,kad pandemija pakenke viskam deja...o gaila..labai truks tokio skrydzio

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ​​​​​Oro linijos „Norwegian Air Shuttle“ kreipėsi dėl laikinosios apsaugos nuo kreditorių
    Neteisinga antraštė - jei pagal oro linijas - bankruotoja Norwegian Air International. Anksčiau jau bankrutavo Norwegian Air Sweden - pas juos padalinių prikurta daug. Gi Norwegian Air Shuttle kol kas bando toliau skraidyt Norvergijoj. Aišku be išansktinio apmokėjimo jiems turbūt net tualetinio popieriaus niekas nebeduoda.

    Iš kitos pusės tokios antraštės gerai - nes bilietus jie ir toliau parduoda ten kur skraidyt nebežada. Tarkim niekas netrukdo nusipirkti pas juos puslapyje kokius Kaunas-Oslas-Maljorka bilietus 2021 vasarai, kur Kaunas-Oslas būtų visiškai naujas maršrutas, kur jie dar net niekada neskraidė. Po beveik neišvengiamo galutinio bankroto pinigus atgauti greičiausiai neįmanoma bus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    ELTA 2029.11.18
    ​​​​​Oro linijos „Norwegian Air Shuttle“ kreipėsi dėl laikinosios apsaugos nuo kreditorių
    www.delfi.lt/verslas/article.php%3fid=85770229

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Norvegijos oro linijos paskelbė bankrotą.

    https://edition.cnn.com/2020/11/18/b...8T20%3A13%3A03

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    There's a new world's longest flight -- with a catch https://edition.cnn.com/travel/artic...ght/index.html
    Last week it was the return of the world's longest flight -- Singapore to New York JFK. This week comes another new aviation record: the world's longest flight in a single-aisle aircraft.
    Air Transat flight TS690 flew transatlantic from Montreal, Canada, to Athens, Greece, on Monday -- a journey of 7,600 kilometers, or 4,754 miles. So far, so normal -- except the eight-hour, 32-minute flight was performed in a narrowbody Airbus A321neoLR. It was the longest commercial flight that a single-aisle aircraft has been used for. The only problem: headwinds. They meant that for the return flight, the plane needed to refuel at Paris Charles de Gaulle. Winter weather conditions mean this is more likely to happen than in the summer.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ten prašo prisijungti jeigu nori skaityti. Gal galima būtų tą tekstą copy-paste čia?
    Nelabai etiška būtų viešai postinti mokamą turinį, bet jei domitės aviacija, siūlau nepagailėti tų kelių eur ir followint, nes tikrai verta.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kaip tik yra S. Bartkaus įdomus postas apie tai, plius ne tik atidaro naują, bet ir uždaro legendinį Tegelio.
    Gaila, jog naująjį oro uostą matys tik skrendantys su airBaltic'u, nes Ryanair'as toliau skraidys į seną terminalą, kuris yra toli kitoje tako pusėse ir aišku net nesujungtas su naujuoju oro uostu.

    https://www.patreon.com/posts/sunku-...aign=postshare
    Ten prašo prisijungti jeigu nori skaityti. Gal galima būtų tą tekstą copy-paste čia?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Keista, kaip čia vis dar nėra šios naujienos. Po devynių metų vėlavimo pagaliau atidaromas naujasis Berlyno Brandenburgo oro uostas.
    Kaip tik yra S. Bartkaus įdomus postas apie tai, plius ne tik atidaro naują, bet ir uždaro legendinį Tegelio.
    Gaila, jog naująjį oro uostą matys tik skrendantys su airBaltic'u, nes Ryanair'as toliau skraidys į seną terminalą, kuris yra toli kitoje tako pusėse ir aišku net nesujungtas su naujuoju oro uostu.

    https://www.patreon.com/posts/sunku-...aign=postshare

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Keista, kaip čia vis dar nėra šios naujienos. Po devynių metų vėlavimo pagaliau atidaromas naujasis Berlyno Brandenburgo oro uostas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Europos pigių skrydžių vežėjai išnaudoja pandemiją: tikisi atsiriekti didesnę rinkos dalį https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=85101383
    „Wizz Air“, trečios didžiausios pigių skrydžių oro linijos, po „Ryanair“ ir „EasyJet Plc.“, pranešė toliau didinsiančios lėktuvų flotilę, priešingai visą paslaugų kompleksą teikiantiems pasauliniams oro vežėjams, norintiems atidėti lėktuvų iš „Airbus SE“ ir „Boeing“ pristatymą. „Ryanair“, kuri protestavo prieš finansinės paramos teikimą tokioms vežėjoms kaip „Air France-KLM“ ir „Deutsche Lufthansa AG Co.“, pranešė svarstysianti apie dar vieną „Boeing 737 Max“ lėktuvų užsakymą, kai lėktuvas bus grąžintas eksploatuoti. Išsiskiriantis lėktuvų parko formavimo modelis galimai sudrebins tvarką Europoje ateinančiais metais, „Ryanair“ pagal dydį sėkmingai kopiant aukštyn ir sutelkiant dėmesį į pastangas pasivyti „Lufthansa“ iki 2023 metų. Pigių skrydžių bendrovės atsidūrė geresnėje padėtyje nei reguliarių skrydžių oro linijos, pasitikusios COVID-19 pandemiją su daug didesnėmis pinigų atsargomis. Be to, jos daugiausia atlieka trumpojo nuotolio „nuo taško iki taško“ skrydžius, kurie, anot Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA), atsigaus anksčiau. Priešingai, ilgojo nuotolio kelionės, nuo kurių priklauso reguliarių skrydžių bendrovės, gali atsigauti ne anksčiau nei 2024 metais, prognozuoja IATA. „Krizei praėjus ir šią vasarą prasidėjus kainų karui, „Ryanair“ ir „Wizz“ atsidūrė ant svarbaus slenksčio: kelyje į trejus–penkerius metus truksiančią jungimosi bei plėtros erą, nes pastaruoju metu aplinkiniai rinkos dalyviai traukiasi ir sunkiai kapstosi iš duobės“, – savo pranešime klientams rašė Markas Manduca, Londono „Citi“ analitikas.
    „Wizz“, įsikūrusi Vengrijoje, pranešė norinti išplėsti savo naująją bazę Londono Getviko oro uoste, naudodamasi, jos teigimu, mažiausių sąnaudų modeliu, nuo vos vieno lėktuvo iki 20-ies per metus, jeigu tik sugebėtų užsitikrinti tinkamą laiko intervalą tarp nusileidimų ir pakilimų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    AirBaltic per pusmetį patyrė 185mln eur nuostolį, o dėl betvarkės reikalavimuose kelionėms iš covid paveiktų šalių pagrindinis hub'as buvo praktiškai perkeltas iš Rygos į Vilnių. Pastaruoju metu matau logikos trūkumą pas latvius, ar jie jau taip ketina numarinti savo avialinijas?
    Latviai taiko apribojimus skrydžiams, skirtingai nei Lietuva, todėl dabar keliaujama per Vilnių.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    nuostolį patyrė ko gero 99,9% keleivinių pasaulio aviakompanijų, tai nieko čia nuostabaus

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    AirBaltic per pusmetį patyrė 185mln eur nuostolį, o dėl betvarkės reikalavimuose kelionėms iš covid paveiktų šalių pagrindinis hub'as buvo praktiškai perkeltas iš Rygos į Vilnių. Pastaruoju metu matau logikos trūkumą pas latvius, ar jie jau taip ketina numarinti savo avialinijas?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pandemija aviacijos rinką pakeis iš esmės https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...smes-15897601/
    Skrydžių bilietai galbūt net atpigs, užtat maistas ar papildomas bagažas turėtų pabrangti, nes oro linijoms teks kompensuoti milžiniškus nuostolius. Tokia aviacijos ateitis piešiama atslūgus koronaviruso pandemijai. Aviacijos bendrovėms, ypač dirbančioms keleivinio transporto sektoriuje, pandemija smogė itin skaudžiai – kai kurios liko kone be pajamų. Todėl ateityje jų gali būti mažiau, tačiau tai bus stipresni žaidėjai. Taip prognozuoja „Avia Solutions Group“ vadovas Gediminas Žiemelis, neslepiantis, kad krizės ateina ir praeina, užtat kai kam jos suteikia daug galimybių.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Milijardieriaus valdomos oro linijos skelbia bankrotą https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...rota-15866284/
    Jungtinės Karalystės (JK) oro linijos „Virgin Atlantic“ Jungtinėse Valstijose pradėjo bankroto procedūrą. Nuo balandžio dėl koronaviruso pandemijos neskraidžiusi bendrovė šiuo metu bando pasiekti gelbėjimo susitarimą. Milijardieriaus Richardo Bransono iš dalies valdoma „Virgin Atlantic“ balandį nutupdė savo lėktuvus, tačiau liepą paskelbė planus sulaukti 1,2 mlrd. svarų sterlingų (apie 1,3 mlrd. eurų) privataus finansavimo, kuris leistų bendrovei įgyvendinti restruktūrizaciją. Teismo dokumentai rodo, kad „Virgin Atlantic“ siekia bankroto apsaugos JAV. Teismui patenkinus bendrovės prašymą, „Virgin Atlantic“ turtas JAV būtų apsaugotas, kol bendrovė sulauks JK kreditorių finansavimo. „Virgin Atlantic“ ketina sumažinti metines išlaidas 280 mln. svarų, o anksčiau šiemet skelbė dėl pandemijos ketinanti atleisti daugiau nei 3 000 darbuotojų.

    Komentuoti:


  • tajus3
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip jau gana senai vyksta šita tendencija, nes gerėja susisiekimas traukiniais, o oro uostai vis labiau užgrūsti, ilgėja laikas praleistas jame, ypač po 9/11, kai sugriežtėjo patikros. Pvz. koks tikslas kokio nors skrydžio Frankfurtas - Diuseldorfas, kai tarp miestų atstumas nedidelis ir gali iš centro į centrą nuvažiuoti patogiai traukiniu 300 km/h greičiu. Net jei Frankfurto oro uostas tik tarpinė stotelė, vis tiek greičiau iš Diuseldorfo centro nuvažiuoti tiesioginiu traukiniu į Frankfurto oro uostą, nei gaišti kelias valandas kelionei į Diuseldorfo oro uostą, rizikuoti dėl atšaukto/vėluojančio lėktuvo, sėdėti susispaudus ir pan.
    Skristi reisu Diuseldorfas - Frankfurtas - Vilnius teko keletą kartu ir buvo visai patogu. Lufthansos kainodara tokia buvo, kad nelabai apsimokėjo pereidinėti į traukinį, tas skrydis Frankfurtas - Diuseldorfas nieko prie kainos nepridėdavo, o už traukinio bilietus būtų reikėję apmokėti. Tuo labiau Diuseldorfo oro uostas netoli nuo miesto.

    Be to, tokie reisai su persėdimais labai patogūs, kai turi daug bagažo ar keliauji su vaikais, nes į traukinį reikia ir visus lagaminus susitįsti rankiniu būdu.

    Aišku jei neliks tai neliks, ypatingai didelės žalos turbūt nebus dėl tokių reisų panaikinimo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    https://www.forbes.com/sites/alexled.../#1b68d0e63a0a
    Manau tik laiko klausimas, kuomet šitas reikalavimas paplis Europoje, laukiam PVM, akcizų, ir ekologinių mokesčių aviaciniam kurui.
    Šiaip jau gana senai vyksta šita tendencija, nes gerėja susisiekimas traukiniais, o oro uostai vis labiau užgrūsti, ilgėja laikas praleistas jame, ypač po 9/11, kai sugriežtėjo patikros. Pvz. koks tikslas kokio nors skrydžio Frankfurtas - Diuseldorfas, kai tarp miestų atstumas nedidelis ir gali iš centro į centrą nuvažiuoti patogiai traukiniu 300 km/h greičiu. Net jei Frankfurto oro uostas tik tarpinė stotelė, vis tiek greičiau iš Diuseldorfo centro nuvažiuoti tiesioginiu traukiniu į Frankfurto oro uostą, nei gaišti kelias valandas kelionei į Diuseldorfo oro uostą, rizikuoti dėl atšaukto/vėluojančio lėktuvo, sėdėti susispaudus ir pan.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    https://www.forbes.com/sites/alexled.../#1b68d0e63a0a

    The French government bailed out its airline industry to the tune of €7 billion ($7.9 billion) after the impacts of Covid-19, on the condition that it becomes more environmental conscious. This week, it demanded in return, that all airlines operating in France also ‘go green’ and dramatically reduce the number of short-haul flights if there is a rail or bus alternative.

    French Environment Minister Elisabeth Borne said “we have asked Air France to accelerate its environmental transition” replacing up to 40% of flights where there is a rail link of under 2 or 2.5 hours.
    Manau tik laiko klausimas, kuomet šitas reikalavimas paplis Europoje, laukiam PVM, akcizų, ir ekologinių mokesčių aviaciniam kurui.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied

    „Ryanair“ pareiškė apskųsianti „Lufthansa“ gelbėjimo planą ES teisme

    Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pareiškė ketinant teisme užginčyti 9 mlrd. eurų vertės paramos paketą, skirtą vienos didžiausių pasaulyje oro linijų bendrovės – Vokietijos „Lufthansa“ – gelbėjimui, ketvirtadienį pranešė bendrovės atstovas. „Informavome Europos Komisiją, kad apskųsime visus sprendimus ir visus patvirtinimus: tas pats pasakytina ir apie šiandieninį pagalbos paketo bendrovei „Lufthansa“ patvirtinimą“, – žurnalistams teigė „Ryanair“ vyriausiasis teisininkas Juliuszas Gomorekas.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1338302?copied

    Komentuoti:

Working...
X