Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Jei ir bus dalinis atsitraukimas, prasidėjus rinkos atsigavimui grįš. Heathrow irgi ne guminis. Mums aktualiausia ar LGW kryptys iš Lietuvos liks.
    Jei LHR pasistatys trečią taką, tada gal ir liks.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Iš Kauno lyg esu skridęs į gatwick su ryanair. Tai nėra vadinasi tokia jau stebuklinga kryotis, kad wow

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Buvo skelbta, kad galiojo bendrai taisyklės, kad privalo vykdyti min 80% skrydžių kad neprarasti slotų. Tik COVID metu lyg ir buvo prielaidų, kad leis nesilaikyti. Kaip ten iš tikrųjų kas ten žino.
    Jei ir bus dalinis atsitraukimas, prasidėjus rinkos atsigavimui grįš. Heathrow irgi ne guminis. Mums aktualiausia ar LGW kryptys iš Lietuvos liks.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Buvo skelbta, kad galiojo bendrai taisyklės, kad privalo vykdyti min 80% skrydžių kad neprarasti slotų. Tik COVID metu lyg ir buvo prielaidų, kad leis nesilaikyti. Kaip ten iš tikrųjų kas ten žino.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai kad ne BA į Lietuvą iš Gatwick skraidys, o airBaltic ir WizzAir, taip kad tas British Airways atsigavimas šiuo klausimu jokios įtakos nedarys. O ir pats atsigavimo faktas toks ant klaustuko - BA bandydama gelbėt savo skrydžių skaičių LHR, traukiasi iš LGW, tad praras ten slotus, tai nemanau kad apskritai kažkada ten besugrįš.
    O kaip ten su tais BA slotais LGW yra, visam laikui pardavė ir prarado, ar tik laikinai išnuomojo kitiems? Įdomu, koks tada likimas laukia tokių oro uostų kaip Lutonas, jei WizzAir perkels savo bazę i LGW.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.06.16, 13:30.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    O dabar AirBaltic atidarė skrydžius į Gatwick iš Vilniaus, Wizz air tuo tarpu atidaro skrydžius iš Gatwick į Kauną ir Palangą!
    Tai turbūt susiję su tuo, kad sumažėjus skrydžių ir nukentėjus kai kurioms bendrovėms, mažų kainų bendrovėms lengviau patekti į rimtesnius oro uostus.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    BA skraidė iš Gatwicko į Vilnių iki 2006 metų, tai kai aviacijos rinka atsigaus ir BA grąžins bazę į Gatwicką, tada vėl matysim skrydžius iš ten į Lietuvą kaip savo ausis.
    Tai kad ne BA į Lietuvą iš Gatwick skraidys, o airBaltic ir WizzAir, taip kad tas British Airways atsigavimas šiuo klausimu jokios įtakos nedarys. O ir pats atsigavimo faktas toks ant klaustuko - BA bandydama gelbėt savo skrydžių skaičių LHR, traukiasi iš LGW, tad praras ten slotus, tai nemanau kad apskritai kažkada ten besugrįš.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tikrai, kad gali nustebinti, dar visai nesenai svajojome iš Vilniaus turėti skrydžius į Heathrow arba Gatwick, mokėjome dudžiulis pinigus, kad nusigautume iki London City.

    O dabar AirBaltic atidarė skrydžius į Gatwick iš Vilniaus, Wizz air tuo tarpu atidaro skrydžius iš Gatwick į Kauną ir Palangą !!!

    LGW - PLQ jas būtų patikėjęs prieš 3 mėnesius??
    BA skraidė iš Gatwicko į Vilnių iki 2006 metų, tai kai aviacijos rinka atsigaus ir BA grąžins bazę į Gatwicką, tada vėl matysim skrydžius iš ten į Lietuvą kaip savo ausis.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    [B]Tokiam smūgiui aviacijoje nebuvo pasiruošęs niekas pasaulyje, tačiau žemų kainų vežėjos gali nustebinti
    Tikrai, kad gali nustebinti, dar visai nesenai svajojome iš Vilniaus turėti skrydžius į Heathrow arba Gatwick, mokėjome dudžiulis pinigus, kad nusigautume iki London City.

    O dabar AirBaltic atidarė skrydžius į Gatwick iš Vilniaus, Wizz air tuo tarpu atidaro skrydžius iš Gatwick į Kauną ir Palangą !!!

    LGW - PLQ jas būtų patikėjęs prieš 3 mėnesius??

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tokiam smūgiui aviacijoje nebuvo pasiruošęs niekas pasaulyje, tačiau žemų kainų vežėjos gali nustebinti dar labiau https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...biau-15238546/
    Ši krizė kaip reikiant paspartino tuos pokyčius aviacijoje, kurie ėmė ryškėti dar iki sunkmečio. Be to, leido suprasti, kad pasenusios koncepcijos savo jau atgyveno. Žemų kainų skrydžių bendrovės ne tik sėkmingai atsikovojo dalį rinkos iš klasikinių aviacijos kompanijų – nuo jų nukentėjo ir užsakomuosius skrydžius vykdančios kompanijos. Labai tikėtina, kad po krizės silpnos užsakomųjų skrydžių bendrovės į rinką apskritai negrįš, o žemų sąnaudų bendrovės užims 50 proc. globalios pervežimų rinkos. Tačiau pirmaisiais 2020 m. mėnesiais padėtis rinkoje vertėsi aukštyn kojomis. Skrydžių bendrovė „Virgin Australia“ pradėjo bankroto procedūrą. „Virgin“ atleidžia daugiau nei 3 tūkst. darbuotojų, tarp kurių ir 600 pilotų. Bankroto procedūrą taip pat pradėjo ir „Thai Airways“, „Aviancа“. „South African Airways“ bankrutavo, „Norwegian“ skrydžius įšaldė iki 2021 metų,
    Pasaulyje nebuvo nė vienos skrydžių bendrovės, kuri būtų pasiruošusi tokio stiprumo krizei. Šiandien sunku visiems, tačiau bendrame fone ryškėja gana nedidelė grupė agresyvių žemų sąnaudų skrydžių bendrovių, besiruošiančių aktyviam veikimui pokoronavirusiniu laikotarpiu. Visų pirma čia reikėtų kalbėti apie europietiškąsias „Ryanair“ ir Wizzair“, taip pat „Air Arabia“, indų „IndiGo“, brazilų AZUL bei amerikiečių „Southwest“. Visos jos krizę pasitiko sąskaitose turėdamos lėšų, kurios leidžia išgyventi sunkmečiu ir prisitaikyti prie naujų sąlygų. Neseniai „Wizzair“ vadovas Józsefas Janosas Váradi pareiškė, kad oro bendrovė nusitaikė į Londono (Jungtinė Karalystė) Gatviko oro uostą, mat iš čia traukiasi „British Airways“ ir „Virgin“, o stipriai nukentėjusi „Norwegian“ vėl skraidyti iš Gatviko pajėgs ne anksčiau 2021 m. pavasario-vasaros. Čia reikia paminėti, kad „Wizzair“ ir taip turi didelę bazę Londono Lutono oro uoste.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.06.14, 18:05.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Apeninų pusiasalis
    Taip, bet jis sudaro tik 44% Italijos teritorijos. Neįeina Milanas, Turinas, Genuja, Verona, Venecija, Palermas...

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Baltijos šalys irgi pradeda po truputį atsidarinėti: iš Talino atidaromi skrydžiai į Berlyną, Vieną ir Paryžių https://mobile.twitter.com/airBaltic...40809788219394

    iš Rygos - į Amsterdamą, Hamburgą, Vieną ir Diuseldorfą https://mobile.twitter.com/airBaltic...59373219880960

    Na, Vilnius kol kas atsidarinėja lėčiausiai, paleidžiamas tik Oslas https://mobile.twitter.com/airBaltic...02298658164736

    (kiek žinau Wizz Air dar gavo leidimus skraidyti iš Kauno į kitus 2 Norvegijos miestus - Alesiundą ir Bergeną)

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Stebiuosi, kad italai taip skubinasi. Pvz.: Finnair planuoja pradėti keleivinius skrydžius tik liepą, LOT - birželio viduryje...
    Na bet juk Italija uždirba ženklią dalį pajamų iš atvykstamojo turizmo, tai normalu kad skubinasi, juk nelauks kol vasara ateis į pabaigą...

    Beje, Italija - ne pusiasalis
    Apeninų pusiasalis

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Stebiuosi, kad italai taip skubinasi. Pvz.: Finnair planuoja pradėti keleivinius skrydžius tik liepą, LOT - birželio viduryje...

    Beje, Italija - ne pusiasalis
    Paskutinis taisė Sula; 2020.05.22, 09:11.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2020.05.20
    Nuo birželio 3 d. Italijos oro uostai atveria duris
    Italijos vyriausybė pranešė, kad nuo birželio 3 d. į šalį bus vėl įleidžiami ES turistai. Tą pačią dieną bus atšauktas ir privalomas į pussiasalį atvykstančių užsieniečių karantinas.

    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...uris-14973608/

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Manau sunkus laikai atejo Boeingui. Pandemija su ekonomine krize, aviakompaniju bankrutavimas bei zemiausios kuro kainos - ne pats geriausias metas pardavineti naujus lektuvus, bei taisyti finansine padeti po 737-Max "cock up". Man atrodo Boeingui reikia kurti ne 797, o 737 ipedini nes viskas eina link tuo kad jis gali pelningiausia rinkos dali prarasti. Tuo paciu kurdamas 737 ipedini Boeing privers savo ruoztu Airbus kurti A320 ipedini skatindamas konkurencija

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    JAV leisti Boeing bankrutuoti būtų tolygu, atsisakyt NASA, Holivudo ar NYC. Miglota 737 ateitis, bet 797 - tarpinis variantas tarp 757 ir 767 pataikys į augančias rinkas ir poreikį skraidibti ne 180, o 220 keleivių. Su dideliu skrydžio nuotoliu, ekonomiškais varikliais ir kas svarbiausia nauju fiuzeliažu.

    Dėl Lufthansos, Air France, KLM, SAS ir net privačios Norwegian!!(kurią remia Švedų vyriausybė) - senai yra pasiektas supratimas, skaičiuoti ne tik pajamas gautas iš bilietų, bet ir netiesiogines pajamas.

    Šių žaidėjų vaidmuo per daug svarbus, net Italijoje, kur didelę vidinės rinkos dalį užima Ryanair yra tikslas išlaikyti nuostolingą Alitalia. Jei mažajam AirBaltic latviai atseikėjk virš 200 mln., tai galit įsivaizduot apie kokias sumas mes kalbame Lufthansos atveju.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Priklausomai nuo to, kas toliau bus prezidentu, Trumpas ar Bidenas.
    Prie Trumpo net labiau tikėtina. Jis labiau linkęs į neortodoksines priemones.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Būtent. Blogiausiu atveju nacionalizuos, gal restruktūrizuos kažkiek.
    Priklausomai nuo to, kas toliau bus prezidentu, Trumpas ar Bidenas.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    US SECDEF dar pries COVID krize sake kad vienaip ar kitaip neleis Boeing bankrutuoti. Nelikus Boeing, LM liktu vienintelis karines aviacijos tiekejas US.
    Būtent. Blogiausiu atveju nacionalizuos, gal restruktūrizuos kažkiek.

    Be civilinių lėktuvų gamybos JAV irgi tikrai nenorės likti.

    Komentuoti:

Working...
X